Mijn vriend is juist gek op Lush.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en Lov1, mijn vriend besluit na een halve minuut altijd dat hij wel buiten wacht.
de mijne is pas nog gewassen met HIWTKquote:
Mijnes ookquote:Op maandag 7 januari 2008 15:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Mijn vriend is juist gek op Lush. [afbeelding]
[quote]quote:
Ah, Glamour Puss.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:32 schreef CherryLips het volgende:
Iemand interesse in een ongebruike Potion solid perfume voor ¤7,50 inc? Ik vind hem echt niet lekker ruiken.
Aan die bon heb je niet zoveelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:29 schreef MaJo het volgende:
Wat uitverkoopLees het nu pas
Misschien maar goed ook want ik heb niet zoveel geld op het moment
Toch snel even naar de Lush, heb ook die llink bon en mijn American Cream is bijna opVerder nog ambrosia halen voor mijn huisgenootje, die ben ik ook verslaafd aan het maken
Hoezo, je krijgt toch een gratis stuk HIWTK?quote:
Moet je lid zijn van link was nogal n rel over op lushforumquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo, je krijgt toch een gratis stuk HIWTK?
Mijn zus is lid van llink en ik heb de bon via haar...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Moet je lid zijn van link was nogal n rel over op lushforum
Nope loopt tot 31 januariquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:16 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij is die actie verlopen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Moet je lid zijn van link was nogal n rel over op lushforum
Nee volgens mij niet, die woensdag dat het begon kreeg Lush meteen de betalingen van creditcards binnen, die pakketjes konden ze dus al klaar zetten. Als je woensdag dmv bank transfer betaalde kregen zij t geld pas op maandag ongeveer en maakten ze dan pas je pakje gereed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht altijd dat het ging op bestelling?
Dat zou wel jammer zijn, volgende keer ga ik dan wel gewoon gelijk naar de winkel, alleen dan ben ik meer kwijt aan een treinkaartjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:24 schreef radioanne het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, die woensdag dat het begon kreeg Lush meteen de betalingen van creditcards binnen, die pakketjes konden ze dus al klaar zetten. Als je woensdag dmv bank transfer betaalde kregen zij t geld pas op maandag ongeveer en maakten ze dan pas je pakje gereed.
Volgens mij gaat t zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |