he watquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef teigan het volgende:
Ik zag net in de duitse nieuwsbrief staan dat er weer een hele rij produkten verdwijnt?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:22 schreef teigan het volgende:
Ik zag net in de duitse nieuwsbrief staan dat er weer een hele rij produkten verdwijnt?
oh eerst gesmolten dan? Leuk!quote:
Komt doordat de OP te lang is. Kun je alsnog wijzigen door alles te kopieren, leeg te halen en enkel een punt ofzo te plaatsen. Dan op invoeren klikken. Er staat dan enkel een punt in de OP.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:42 schreef lienelien het volgende:
pfff.zit ik net de hele op aan te passen met toffe plaatjes ed, kapt fok ermee..
ahh, ok, thnx!quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Komt doordat de OP te lang is. Kun je alsnog wijzigen door alles te kopieren, leeg te halen en enkel een punt ofzo te plaatsen. Dan op invoeren klikken. Er staat dan enkel een punt in de OP.
Vervolgens opnieuw wijzigen, plakken, wat je wil toevoegen en invoeren.
Gatver die was echt rankquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef lienelien het volgende:
Iemand trouwens al die Go Green geroken?
Ik zie jou nog rondrennen.. 'whaaa, het moet er af, doekje, doekjequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gatver die was echt rankWel grappig dat ik zei dat het eruit ziet als een plantenspuit en het ook echt zo ruikt
![]()
Mja duh, had jij die lucht op je laten zitten danquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zie jou nog rondrennen.. 'whaaa, het moet er af, doekje, doekje![]()
'
Neuhh..quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja duh, had jij die lucht op je laten zitten dan![]()
![]()
ik ook, die van AC dan, morgen zit ik bij de rechtbank (voor mn studiequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neuhh..
Morgen (of overmorgen) sp van HIWTK en American Cream en van Silky Underwear halen![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neuhh..
Morgen (of overmorgen) sp van HIWTK en American Cream en van Silky Underwear halen![]()
![]()
![]()
ik wou zeggen 'zal ik die van hiwtk voor je meenemen' maar je bent er nu toch vaak zat zelf bij in de buurtquote:
Lekker offtopic, maar kwam je morgen bij de pub quiz? Ik heb nog zo'n HMH muntje rondslingeren hier, ik zocht iemand om er blij mee te makenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook, die van AC dan, morgen zit ik bij de rechtbank (voor mn studie) en ligt eraan hoe laat dat afgelopen is en donderdag naar de HMH en heb dan misschien ook wel tijd om daarvoor de stad in te gaan )rest van de komende weken geen rijd namelijk
)
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:45 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zie jou nog rondrennen.. 'whaaa, het moet er af, doekje, doekje![]()
'
Oeh oeh oeh! Jammer dat we geen geld krijgen van Lush voor nieuwe slachtoffersquote:Op woensdag 7 november 2007 08:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb even de website bekeken, en veel gehoord van CL en Memento-Mori. Maar ik ga me binnenkort ook maar eens trakteren op een badbruisding of iets dergelijks.
.
whehehehequote:Op woensdag 7 november 2007 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh! Jammer dat we geen geld krijgen van Lush voor nieuwe slachtoffers. Dan zou ik echt rijk zijn
.
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:53 schreef lienelien het volgende:
Iemand trouwens al die Go Green geroken?
Die gebruik ik ook! Een erg fijne crème.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:17 schreef progje het volgende:
iemand ervaring met de gezichtcreme's van lush?
mij leek deze wel fijn: Imperialis
Jaloersquote:Op woensdag 7 november 2007 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori heeft HIWTK en AC solids
Oeh kan ik me voorstellen jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:41 schreef lienelien het volgende:
Ik heb die van American Cream en ik zit de hele dag aan m'n pols te snuffelen
En Silky Underwearwil ik ook nog maar die was er nog niet...
Nee ik vond HIWTK toch net een beetje té..quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh kan ik me voorstellen jaIk ruik ook altijd aan mijn haar als ik het net gewassen heb
En de dag erna ruik je het ook nog, zelfs vaak na het stappen
Heb je ook HIWTK gekocht? Silky Underwear wil ik ook eens gaan proberen
quote:Viele Eurer heißbegehrten Produkte müssen uns leider verlassen :-(
Daher haben wir eine ganz besondere Aktion für Euch veranlasst.
In JEDEM LUSH-SHOP (Deutschland) gilt ab heute folgendes:
Such Dir vier gleiche Produkte aus und bezahle nur drei.
Ist das nicht ein Deal ? Also los in die Shops...
Zu diesen Produkten zählen:
Happy Talk Lip Balm
Party On Temple Balm
Lip Lime Lip Balm
Tea Tree Simplex Lip Balm
White Toothpaste
Black Toothpaste
Lavender Deo
Fuwari Deo
Krysztal Deo
Powder Puff Deo
Powdry Deo
17 Cherry Tree Lane Soap
Gratuitous Violets Soap
Avowash Soap
Alkmaar Soap
Something wicked Bath Melt
Nude Bath Melt
Elixir Bath Melt
Sugar Rush Ballistic
Romance in a stone Ballistic
Golden Slumbers Ballistic
Chelsea Garden Ballistic
Dream On Ballistic
Ne worry pas Ballistic
Temple of Truth Bubble Bar
Marathon Bubble Bar
17 Cherry Lane vind ik echt ergquote:Op zondag 11 november 2007 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Oja, die lijst klopt ja.
Gelukkig zit er voor mij iig niks schokkends bij, alleen 17 Cherry Tree Lane misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |