Als je meer dan ¤20 uitgeeft krijg je een gratis kerstprodukt, en als je meer uitgeeft zelfs een heel kerstpakketquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:50 schreef Lov1 het volgende:
Na lang pluizen door oude Foktopics en het Lushforum heb ik een mooi lijstje gemaakt met wat ik allemaal wil hebben/proberen...Nog tips? Ik wil sowieso kijken naar gezichtsreinigers en -cremes, douchegel, massagebars, solid perfumes en wie weet nog een bruisbal voor in ons bad
![]()
Enne, die sale, hoe zit dat precies? Want ik ben 2 of 3 januari nog bij een Lush in of Amsterdam of Haarlem te vinden
*jaloers* gelukkig heb iki m binnenkort ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef CherryLips het volgende:
EN m'n Snowcake solid perfume is binnen![]()
.
Ik heb pas geleden de bath melts ontdekt. Als ik in bad ben geweest is mijn huid wat uitgedroogd en moet je weer met cremes aan de gang. Maar als je een -halve- melt in je bad gooit dan is hij heerlijk geolied. Binnenkort eens een melt-bruisbal combinatie proberen. Want tot mijn verrassing bleek de Christmas angel zowel bruis als olie te bevatten en dat beviel prima.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:50 schreef Lov1 het volgende:
Na lang pluizen door oude Foktopics en het Lushforum heb ik een mooi lijstje gemaakt met wat ik allemaal wil hebben/proberen...Nog tips? Ik wil sowieso kijken naar gezichtsreinigers en -cremes, douchegel, massagebars, solid perfumes en wie weet nog een bruisbal voor in ons bad
![]()
Enne, die sale, hoe zit dat precies? Want ik ben 2 of 3 januari nog bij een Lush in of Amsterdam of Haarlem te vinden
Oeh, waar kan je die halen/bestellen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef CherryLips het volgende:
EN m'n Snowcake solid perfume is binnen![]()
.
Ik had meebesteld met een group order op het Nederlandse Lush forum.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:45 schreef MissBehave het volgende:
[..]
Oeh, waar kan je die halen/bestellen?
Ja, verslaafdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Iemand ervaring met de American Cream?
De Fresh Farmacy zeep schijnt daar goed voor te zijn. Er zit ook een scrubblokje op, die je om de paar dagen kan gebruiken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:09 schreef Huppelei het volgende:
Ik heb nogal last van een gevoelige huid. Ook heb ik wel wat puistjes op me wangen en bij me kin. Het zijn er niet extreem veel maar ik vind het wel vervelend.
Ik hoor iedereen hier en op andere fora over Lush en ik vroeg me af of jullie mij een product kunnen aanraden. Dan kan ik binnenkort eens langs de winkel gaan. Ruikt ook altijd zo lekker als ik er langs loop!
O dat is wel lekker dan! Ik zit te denken om er dan Angels On Bare Skin bij te halen. Maar dat kan ik dan ook laten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Fresh Farmacy zeep schijnt daar goed voor te zijn. Er zit ook een scrubblokje op, die je om de paar dagen kan gebruiken.
Ik heb trouwens al heel gauw dat dingen van de Lush veel te zwaar ruiken, na gebruik. Big maakte me misselijk en hoe lekker ik die jelly die naar de Comforter ruikt ook vind, ik kan het niet hebben dat hij zo sterk ruikt.
Ik he eze maand een euro of 90 uitgegeven aan Lush, ik ben er wel even klaar meequote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef Cat22 het volgende:
De sale is begonnen!
Zijin er nog mensen die bestellen of een winkel gaan bezoeken? Ik denk dat ik toch nog maar even langs ga, is maar een kwartiertje van mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |