abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 december 2007 @ 16:50:26 #201
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_55626712
Na lang pluizen door oude Foktopics en het Lushforum heb ik een mooi lijstje gemaakt met wat ik allemaal wil hebben/proberen... Nog tips? Ik wil sowieso kijken naar gezichtsreinigers en -cremes, douchegel, massagebars, solid perfumes en wie weet nog een bruisbal voor in ons bad

Enne, die sale, hoe zit dat precies? Want ik ben 2 of 3 januari nog bij een Lush in of Amsterdam of Haarlem te vinden
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_55629913
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:50 schreef Lov1 het volgende:
Na lang pluizen door oude Foktopics en het Lushforum heb ik een mooi lijstje gemaakt met wat ik allemaal wil hebben/proberen... Nog tips? Ik wil sowieso kijken naar gezichtsreinigers en -cremes, douchegel, massagebars, solid perfumes en wie weet nog een bruisbal voor in ons bad

Enne, die sale, hoe zit dat precies? Want ik ben 2 of 3 januari nog bij een Lush in of Amsterdam of Haarlem te vinden
Als je meer dan ¤20 uitgeeft krijg je een gratis kerstprodukt, en als je meer uitgeeft zelfs een heel kerstpakket .

Als tips mijn eigen favo produkten na ruim 2 jaar Lushaholisme:
-Angels on bare skin (gezichtsscrubje)
-Honey I Wasked The Kids (zeep)
-American Cream (hairconditioner)
-Lemslip (buttercream)
-The Olive Branch (showergel)
-Lip Squeak (lip balm)
-Snow Fairy (kerst-showergel)
-Amandopondo (bubble bar, voor in bad dus)
-Cupcake (vers gezichtsmasker)
-Champagne Snow Showers (kerstjelly)
-Champagne Snow Showers solid perfume (kerst-solid perfume)
-Each peach (massage bar)
-Snowcake (kerstzeep)
-Angel's Delight (kerstzeep)
-Sandstone, Miranda (allebei zeepjes)
-I Love Juicy en Rehab (shampoos)
-Godiva (solid shampoo)
-Smitten (handcrème)
-You Snap the Whip (bodybutter)

Gewoon even wat ideetjes .
Tap tap tap
pi_55629930
EN m'n Snowcake solid perfume is binnen .
Tap tap tap
pi_55631782
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef CherryLips het volgende:
*jaloers* gelukkig heb iki m binnenkort ook
pi_55634983
Ik ben vandaag ook bij de lush geweest, flesje snowfary , sakura en ma bar. Dat wordt weer lekker badderen de komende tijd.
pi_55654607
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 16:50 schreef Lov1 het volgende:

Ik heb pas geleden de bath melts ontdekt. Als ik in bad ben geweest is mijn huid wat uitgedroogd en moet je weer met cremes aan de gang. Maar als je een -halve- melt in je bad gooit dan is hij heerlijk geolied. Binnenkort eens een melt-bruisbal combinatie proberen. Want tot mijn verrassing bleek de Christmas angel zowel bruis als olie te bevatten en dat beviel prima.
Verder zijn de BBS ook hheerlijk, als je die in je bad verkruimelt krijg je een fijn geurend schuimbadje. Ik heb ontdekt dat je nog meer schuim krijgt als je op het laatst de douche even laat lopen in plaats van de kraan.

En de solid shampoos vind ik ook fijn en makkelijk. New is mijn favoriet, maar da's persoonlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_55680400
Angels delicht is zoooooooooooooooooooooooooooooooo lekker!!!!
i want more more moreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Jammer dat mn vriend hem uit de badkamer gehaald heeft, hij kan niet tegen de geur van de winkel en de zeepjes.

mijn 1e lush ervaring is dus super!!!

Moreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pi_55696695
voor alle Lushies een spetterend 2008 !!!

ik heb een zacht huidje door The Soft Touch
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_55701035
Ik kom hier ook maar eens kijken! Ik ben zelf de laatste tijd ook een lushaholic! Zometeen mn nieuwjaars kater maar eens proberen te verdrijven met de emperor of icecream, karma komba en ooh lala

Gelukkig nieuwjaar allemaal natuurlijk!
pi_55702962
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, waar kan je die halen/bestellen?
pi_55703096
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:45 schreef MissBehave het volgende:

[..]

Oeh, waar kan je die halen/bestellen?
Ik had meebesteld met een group order op het Nederlandse Lush forum.
Tap tap tap
pi_55703363
Ik heb nogal last van een gevoelige huid. Ook heb ik wel wat puistjes op me wangen en bij me kin. Het zijn er niet extreem veel maar ik vind het wel vervelend.
Ik hoor iedereen hier en op andere fora over Lush en ik vroeg me af of jullie mij een product kunnen aanraden. Dan kan ik binnenkort eens langs de winkel gaan. Ruikt ook altijd zo lekker als ik er langs loop!
pi_55707295
Oh, ik ben ook fan Laatst toch maar eens geprobeerd Lekkere zeep (Honey I washed the kids en I should Coco) Echt lovely Alleen die Coolaulin conditioner valt toch iets tegen Ruikt wel heerlijk na het douchen, maar de geur is echt vet sterk Iemand ervaring met de American Cream?
pi_55708099
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Iemand ervaring met de American Cream?
Ja, verslaafd
Doet goed wat 'ie moet doen, en ruikt heerlijk, zelfs aan het einde van de dag nog, maar hij ruikt niet misselijkmakend sterk
pi_55708188
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 16:09 schreef Huppelei het volgende:
Ik heb nogal last van een gevoelige huid. Ook heb ik wel wat puistjes op me wangen en bij me kin. Het zijn er niet extreem veel maar ik vind het wel vervelend.
Ik hoor iedereen hier en op andere fora over Lush en ik vroeg me af of jullie mij een product kunnen aanraden. Dan kan ik binnenkort eens langs de winkel gaan. Ruikt ook altijd zo lekker als ik er langs loop!
De Fresh Farmacy zeep schijnt daar goed voor te zijn. Er zit ook een scrubblokje op, die je om de paar dagen kan gebruiken.

Ik heb trouwens al heel gauw dat dingen van de Lush veel te zwaar ruiken, na gebruik. Big maakte me misselijk en hoe lekker ik die jelly die naar de Comforter ruikt ook vind, ik kan het niet hebben dat hij zo sterk ruikt .
pi_55711615
Skin Sin is ook weg in Duitsland

booooeeeeeeeeh ween ween

wat is evengoed als de Skin Sin?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_55712267
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De Fresh Farmacy zeep schijnt daar goed voor te zijn. Er zit ook een scrubblokje op, die je om de paar dagen kan gebruiken.

Ik heb trouwens al heel gauw dat dingen van de Lush veel te zwaar ruiken, na gebruik. Big maakte me misselijk en hoe lekker ik die jelly die naar de Comforter ruikt ook vind, ik kan het niet hebben dat hij zo sterk ruikt .
O dat is wel lekker dan! Ik zit te denken om er dan Angels On Bare Skin bij te halen. Maar dat kan ik dan ook laten.
pi_55722802
De sale is begonnen!

Zijin er nog mensen die bestellen of een winkel gaan bezoeken? Ik denk dat ik toch nog maar even langs ga, is maar een kwartiertje van mijn werk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_55723420
Vandaag toch maar besteld:

Sweetie Stack, ( rockstar, HIWTK en cocos zeep)
Sweetie Pie
Godiva
American Cream
Honey I Washed the Kids parfumbalsem
Whoosh Temple Balm
Skinny Dip

En hopelijk Christmas Island
pi_55723707
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef Cat22 het volgende:
De sale is begonnen!

Zijin er nog mensen die bestellen of een winkel gaan bezoeken? Ik denk dat ik toch nog maar even langs ga, is maar een kwartiertje van mijn werk.
Ik he eze maand een euro of 90 uitgegeven aan Lush, ik ben er wel even klaar mee .
pi_55723964
Ik ga binnenkort, na een jaar of 5 weer eens een flesje Tramp halen. Een van de meest aparte geuren ooit, maar heerlijk!
pi_55725596
Heb vandaag ook een bestelling gedaan, moest m'n voorraad weer aanvullen dus mooi even gewacht tot de uitverkoop ;

- Honey Trap
- Blue Skies & Fluffy White Clouds BBS
- Dream Cream
- Sweet Japanese Girl
- American Cream Solid Perfume
- Green Day BBS

En hopelijk een Snow Showers cadeau erbij
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_55725975
Ugh, ik was zo blond om de verzendkosten bij het totaalbedrag te rekenen, dus ik heb voor ¤82 besteld ipv ¤85 . Heb ze nog wel een mailtje gestuurd met de vraag of ik er nog een zeepje ofzo bij mag bestellen, anders is het een beetje jammer .
Ik heb trouwens nog nooit zoveel in één keer aan Lush uitgegeven (al heb ik ook wat dingetjes voor anderen besteld), vind het aan de ene kant ook heel erg belachelijk van mezelf dat ik me heb laten meesleuren, aan de andere kant... Ik kom niet meer in een Lush-winkel dus ik kan beter in één keer alles bestellen met één keer verzendkosten.
Ik hoop alleen dat ze m'n mail hebben gelezen .
Tap tap tap
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:49:40 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_55726023
had ook al een poosje niets besteld en mijn zus en schoonmoeder zijn deze maand jarig:

serenity (voor mijn zus)
relax take a bath (schoonmoeder)
Olive Branch (groot)
Happy Hippy (groot)
Karma BBS

en als cadeaus:
Christmas Island
en Glamour Puss

*duimt dat de cadeaus er nog zijn en niet net op zijn.....*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:51:11 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_55726053
ow ja ik had voor 84,60
neem toch aan dat ze daar niet moeilijk over doen eigenlijk....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')