abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54537672
Alkmaar!
  Moderator maandag 12 november 2007 @ 16:15:59 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54553679
Begin ik 17 Cherry Tree Lane net lekker te vinden gaat ie eruit
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_54553752
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:15 schreef MaJo het volgende:
Begin ik 17 Cherry Tree Lane net lekker te vinden gaat ie eruit
Je mag mijn stukje wel hebben
Vind 'm wel lekker, maar toch best saai
pi_54555992
Ik vond 17 cherry tree lane eerst ook heel lekker, tot ik HIWTK en Rockstar ontdekte, die zijn nog veel lekkerder. En sweetiepie jelly ook!

Ik heb nu ook de HIWTK solid perfume en vind hem wel heel lekker! Ben allergisch voor normale parfum, en hier kan ik wel tegen dus ben helemaal happy.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_54573509
He een nieuw topic!
Kerstspul? Dan ga ik eens gauw de site bekijken!
pi_54828961
De American cream solig perfume is echt geweldig. Ik wilde alleen ook heel graag die van silky underwear maar die was er toen niet meer.
En gister in bad geweet met Lush Pud, heerlijk! Alleen wel echt een smerig bruin bad naderhand.
pi_54829504
Ik ben vrijdag naar de nieuwe Lush in Den Haag geweest . heb de HIWTK solid perfume, die is wel mierzoet. Ik heb oom de Champagne Snow Showers solid en ik wil de American Cream ook nog, zo verslavend is het .
Tap tap tap
  donderdag 29 november 2007 @ 09:34:28 #58
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_54913289
Zaterdag lekker Lushen met mijn vriendin in mijn eigen stadje (Den Haag).
ben benieuwd hoe die eruit ziet. ben al in Den Bosch, Maasstricht, Amsterdam en Londen bij lush naar binnen gestapt. en natuurlijk altijd meer meegenomen dan dat je in gedachten had

iemand nog tips wat ik echt zou moeten proberen?
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_54921968
leuk die solid perfumes!
blijft de geur daarvan lang hangen?
ik had met die temple balms (bijv. flying fox) helemaal niet het idee dat dat lang bleef hangen, na een uurtje rook ik al niets meer
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_54921984
Net terug uit Londen!
En natuurlijk de Lush stores aangedaan:
Covent Garden (mooi! groot! maar wel erg opdringerige verkoopsters),
Liverpool Street station (klein, ongezellig, echt zo'n 'ik weet wat ik wil hebben en vlieg binnen en weer buiten' winkel)
Regent Street (groot! gezellig! aardige verkoopsters).
Bij de laatste flink ingeslagen. Een paar heerlijke proefjes meegekregen, waaronder een flink stuk Angels Delight soap. En die is lekker! Er ligt nu een stukje in mijn keuken en als je maar in de buurt komt ruik je het al. En als je je handen ermee wast ruiken ze uren later nog fruitig.

Verder vind ik Christmas kisses heerlijk, lekker jezelf onderdompelen in een schuimend kaneelbad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_54922190
quote:
Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
leuk die solid perfumes!
blijft de geur daarvan lang hangen?
ik had met die temple balms (bijv. flying fox) helemaal niet het idee dat dat lang bleef hangen, na een uurtje rook ik al niets meer
ik heb hem nu.. 5 uur gleden op gedaan en als ik echt met mijn neus op mijn polsen zit ruik ik het nog, maar verder niet meer.
Maar het is gelukkig wel een klein doosje dus ik neem het gewoon mee en smeer af en toe wat nieuwe op.
pi_54924902
quote:
Op zondag 11 november 2007 17:43 schreef lienelien het volgende:
toch avowash maar eens halen dan, die wilde ik nog steeds een keertje uitproberen

En fijn dat ze tot de conclusie zijn gekomen dat die tandpasta weg mag
Vond Black eigenlijk best wel lekker

Ik kocht het alleen bijna nooit omdat het zo duur is

White vond ik trouwens echt vies
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_54938192
Waarom ligt mijn lush winkel toch zo ver weg???
Ik wil ook die kerstspullen.
De online shop vind ik best duur aan verzendkosten (voor dat beetje wat ik altijd bestel).

Toch maar eens regelen in de vakantie of ik er niet effe heen kan gaan...
pi_54942704
Ik was vorige week toevallig in de lush winkel en vond hem wel heeeeeeeeeeeel erg duur hoor.
Ook niks gekocht.
pi_54944653
ik heb toevallig zojuist een bestelling geplaatst een paar kerst artikelen en een paar verzorgingsprodukten, na lange tijd maar weer eens wat gehaald van lush
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_54944919
Lush is inderdaad aan de prijs, maar ik beschouw het als pure verwennerij voor mezelf. Geef verder weinig uit aan dure kledingmerken en make-up en zo. Dus dan mag ik van mezelf iets extra's uitgeven aan luxe badprodukten. Maar da's iets wat ieder voor zich moet bepalen natuurlijk.
Ik koop ook vooral badprodukten, ik ga namelijk graag uitgebreid in bad en dan is het leuk om elke keer een ander geurtje erin te doen en te wisselen tussen bruisbal, bathmelts en BBS. Voor douche en haar zou ik weer niet zo snel naar Lush gaan, douchen bij mij is altijd snel snel, en daar vind ik het te duur voor.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_54945786
Ugh, zo te lezen moet ik écht weer 's naar een Lush.

Trouwens: ik heb in de zomer in Parijs een pot Big gekocht, maar vind de geur bij nader inzien toch te overheersend. ik heb er denk ik 3 keer gebruik van gemaakt, dus de pot zit nog bijna vol. Hij is nog houdbaar tot augustus volgend jaar. Heeft iemand hier er interesse in?
pi_54947183
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Lush is inderdaad aan de prijs, maar ik beschouw het als pure verwennerij voor mezelf. Geef verder weinig uit aan dure kledingmerken en make-up en zo. Dus dan mag ik van mezelf iets extra's uitgeven aan luxe badprodukten. Maar da's iets wat ieder voor zich moet bepalen natuurlijk.
Ik koop ook vooral badprodukten, ik ga namelijk graag uitgebreid in bad en dan is het leuk om elke keer een ander geurtje erin te doen en te wisselen tussen bruisbal, bathmelts en BBS. Voor douche en haar zou ik weer niet zo snel naar Lush gaan, douchen bij mij is altijd snel snel, en daar vind ik het te duur voor.
Ik heb het dus andersom, ik sta graag heel lang onder de douche en ik ben niet zo van het lang badderen. Daar krijg ik het echt benauwd van en dan laat ik m'n tijdschrift weer in het water vallen en breek ik m'n nek zowat als ik het bad uit wil stappen etc. Ik heb wel nog aardig wat BBS'en en Ballistics liggen om uit te proberen, maar ik heb het na een half uurtje badderen wel weer gezien .
Tap tap tap
  vrijdag 30 november 2007 @ 22:45:51 #69
177242 Irien
Innit though
pi_54958124
Die kerspakketjes van Lush zijn echt zooo verleidelijk! Maar durf niet aan familie cadeau te vragen vanwege de prijzen. Misschien doe ik er eentje aan mezelf cadeau Snow Showers of Honey it's Christmas...
Between the click of the light and the start of the dream
pi_54962823
die cadeaus zijn wel duurder dan wanneer je de inhoud los koopt...
  zaterdag 1 december 2007 @ 14:38:52 #71
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_54967446
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:19 schreef Koningin het volgende:
Waarom ligt mijn lush winkel toch zo ver weg???
Ik wil ook die kerstspullen.
De online shop vind ik best duur aan verzendkosten (voor dat beetje wat ik altijd bestel).

Toch maar eens regelen in de vakantie of ik er niet effe heen kan gaan...
nou die ¤ 6.50 heb je er ook zo uit toch? wanneer je met de auto gaat neem ik aan, benzine en parkeer geld moet betalen waar je ook bent

Ik heb afgelopen dinsdag hele hoop besteld, voor 90 euro of iets, cadeautjes voor kerst voor mn zussen.. en hoop "cadeautjes" voor mezelf
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54973445
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb het dus andersom, ik sta graag heel lang onder de douche en ik ben niet zo van het lang badderen. Daar krijg ik het echt benauwd van en dan laat ik m'n tijdschrift weer in het water vallen en breek ik m'n nek zowat als ik het bad uit wil stappen etc. Ik heb wel nog aardig wat BBS'en en Ballistics liggen om uit te proberen, maar ik heb het na een half uurtje badderen wel weer gezien .
Ruilen?

Oh nee, ik heb geen doucheprodukten. Net weer heerlijk liggen weken met een bath melt.
  zaterdag 1 december 2007 @ 19:35:57 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_54973493
ik dacht vanmiddag dat m'n vriendin een taart had gebakken toen ik ons appartement binnenkwam, maar ze had zich alleen maar gedoucht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_54980871
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:35 schreef Adelante het volgende:
ik dacht vanmiddag dat m'n vriendin een taart had gebakken toen ik ons appartement binnenkwam, maar ze had zich alleen maar gedoucht
!
  zondag 2 december 2007 @ 11:44:09 #75
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_54985780
ik kan bijna niet w88 tot mijn pakket komt..
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55010707
waar zit de lush in den haag?
zit die gewoon in die winkelstraat?
pi_55010853
Zelfde straat als de Mediamarkt, tegenover de MacDonald's. Grote Marktstraat oid?
Tap tap tap
pi_55010946
Grote Marktstraat 175 zit ie!
pi_55011045
ik weet niet waar de mediamarkt zit
ken alleen die lange winkelstraat
pi_55018003
Vanmiddag had ik voor meer dan ¤40 aan spul gehaald in de Leidse, en toen mocht ik een briefje invullen met naam en telefoonnummer, werd ik net gebeld dat ik een cadeautje heb gewonnen! Ik kon alleen niet verstaan wát.. iets met een S volgens mij
pi_55018568
tof .
Tap tap tap
  maandag 3 december 2007 @ 19:23:54 #82
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_55018628
wat leuk
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_55022468
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:47 schreef lienelien het volgende:
Vanmiddag had ik voor meer dan ¤40 aan spul gehaald in de Leidse, en toen mocht ik een briefje invullen met naam en telefoonnummer, werd ik net gebeld dat ik een cadeautje heb gewonnen! Ik kon alleen niet verstaan wát.. iets met een S volgens mij
Whahaha jij bent ook zó voorspelbaar.

Welke zeep vinden jullie lekker ruiken/raden jullie aan voor een jongen? Ik heb nu vigs & leaves ofzo en die is wel chill, maar ik wil meer.
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_55024997
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef Unity het volgende:

[..]

Welke zeep vinden jullie lekker ruiken/raden jullie aan voor een jongen? Ik heb nu vigs & leaves ofzo en die is wel chill, maar ik wil meer.
Nietes
Ik heb shampoo (2x ultimate shine) en een grote fles American Cream gehaald (dat kreng is gewoon ¤20 ) enzo
pi_55025054
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef Unity het volgende:

[..]

Freeze? Die is tandpasta-fris, net zoals Demon in the Dark, als ze die nog hebben.
Anders misschien Bohemian, die is heel fris citroenig, of Extra Virgin Olive, die is ook heel fris en dus niet bloemig .
Tap tap tap
pi_55025096
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef Irien het volgende:
Die kerspakketjes van Lush zijn echt zooo verleidelijk! Maar durf niet aan familie cadeau te vragen vanwege de prijzen. Misschien doe ik er eentje aan mezelf cadeau Snow Showers of Honey it's Christmas...
Dan kun je beter de boel los kopen.

Ik heb voor de gein een paar van die cadeautjes uitgerekend. En het is elke keer 5 euro of meer wat je alleen maar voor het doosje, het papier en de strik eromheen betaalt.
pi_55025133
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:29 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik heb voor de gein een paar van die cadeautjes uitgerekend. En het is elke keer 5 euro of meer wat je alleen maar voor het doosje, het papier en de strik eromheen betaalt.
Dan kan je beter zo'n cadeaupakket in januari kopen, krijg je vaak gratis bij aankoop van een bepaald bedrag
pi_55025153
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Freeze? Die is tandpasta-fris,
Ja, daaag. Die mag 'ie niet, dat spul is ranzig
quote:
net zoals Demon in the Dark
Volgens mij is die er al uit..
quote:
, als ze die nog hebben.
Anders misschien Bohemian, die is heel fris citroenig
Oh daar heb ik vandaag een stukje van gekregen, is wel érg citroenig ja!
quote:
, of Extra Virgin Olive, die is ook heel fris en dus niet bloemig .
Die gaat er binnenkort uit toch?
pi_55025335
extra virgin eruit . kak!
Tap tap tap
pi_55025648
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef CherryLips het volgende:
extra virgin eruit . kak!
Weet ik niet zeker hoor! dacht dat het in die Duitse nieuwsbrieflijst stond.
pi_55025688
hij staat nog op de website, phew. niet dat ik eraan verslaafd ben hoor, het is geen HIWTK ofzo .
Tap tap tap
pi_55025700
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:29 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

en ik maar denken dat ze goedkoper zijn, pwnd
pi_55033352
Ik heb net mijn cadeautje opgehaald: een super deluxe was het, met 8 baddingetjes, 2 zeepjes en een douchegel
  dinsdag 4 december 2007 @ 14:04:56 #94
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_55033924
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net mijn cadeautje opgehaald: een super deluxe was het, met 8 baddingetjes, 2 zeepjes en een douchegel
wat cool!

wat belachelijk trouwens dat de pakketten duurder zijn dan de losse artikelen
dan frummel ik er zelf wel een leuke strik omheen!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_55043875
Kreeg vandaag de fles slammer die ik over gekocht heb en binnenkort komt mn snowcake showergel
pi_55044744
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Kreeg vandaag de fles slammer die ik over gekocht heb en binnenkort komt mn snowcake showergel
Jaloers
pi_55044827
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Muck het volgende:

wat belachelijk trouwens dat de pakketten duurder zijn dan de losse artikelen
dan frummel ik er zelf wel een leuke strik omheen!
Ja, dat noemen ze bij Lush een 'eerlijke prijs'
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 21:40:51 #98
43556 miss_dynastie
pi_55044871
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ja, dat noemen ze bij Lush een 'eerlijke prijs'
Ja, het verpakken belast het milieu zogenaamd extra. Alsof ik het zelf niet verpak als ik dingen cadeau geef
pi_55047207
Ik ben vandaag in de nieuwe Lush geweest in Den Haag en heb er zo'n cadeautje gekocht voor in het sinterklaas-dobbelspel (cadeautjes tot 10 euro dus hij kon nog net ), maar hoop stiekem wel heel erg dat ik hem zelf win... haha
pi_55047896
Goed, ik heb al een tripje staan om donderdag te winkelen in Amsterdam, en dan voornamelijk de Lush, maar nu moet ik morgen ook anderhalf uur doelloos doorbrengen in de stad daar. Dat komt niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')