Je mag mijn stukje wel hebbenquote:Op maandag 12 november 2007 16:15 schreef MaJo het volgende:
Begin ik 17 Cherry Tree Lane net lekker te vinden gaat ie eruit
ik heb hem nu.. 5 uur gleden op gedaan en als ik echt met mijn neus op mijn polsen zit ruik ik het nog, maar verder niet meer.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
leuk die solid perfumes!
blijft de geur daarvan lang hangen?
ik had met die temple balms (bijv. flying fox) helemaal niet het idee dat dat lang bleef hangen, na een uurtje rook ik al niets meer
Vond Black eigenlijk best wel lekkerquote:Op zondag 11 november 2007 17:43 schreef lienelien het volgende:
toch avowash maar eens halen dan, die wilde ik nog steeds een keertje uitproberen
En fijn dat ze tot de conclusie zijn gekomen dat die tandpasta weg mag
Ik heb het dus andersom, ik sta graag heel lang onder de douche en ik ben niet zo van het lang badderen. Daar krijg ik het echt benauwd van en dan laat ik m'n tijdschrift weer in het water vallen en breek ik m'n nek zowat als ik het bad uit wil stappen etc. Ik heb wel nog aardig wat BBS'en en Ballistics liggen om uit te proberen, maar ik heb het na een half uurtje badderen wel weer gezienquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Lush is inderdaad aan de prijs, maar ik beschouw het als pure verwennerij voor mezelf. Geef verder weinig uit aan dure kledingmerken en make-up en zo. Dus dan mag ik van mezelf iets extra's uitgeven aan luxe badprodukten. Maar da's iets wat ieder voor zich moet bepalen natuurlijk.
Ik koop ook vooral badprodukten, ik ga namelijk graag uitgebreid in bad en dan is het leuk om elke keer een ander geurtje erin te doen en te wisselen tussen bruisbal, bathmelts en BBS. Voor douche en haar zou ik weer niet zo snel naar Lush gaan, douchen bij mij is altijd snel snel, en daar vind ik het te duur voor.
nou die ¤ 6.50 heb je er ook zo uit toch? wanneer je met de auto gaat neem ik aan, benzine en parkeer geld moet betalen waar je ook bentquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:19 schreef Koningin het volgende:
Waarom ligt mijn lush winkel toch zo ver weg???![]()
Ik wil ook die kerstspullen.
De online shop vind ik best duur aan verzendkosten (voor dat beetje wat ik altijd bestel).
Toch maar eens regelen in de vakantie of ik er niet effe heen kan gaan...
Ruilen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het dus andersom, ik sta graag heel lang onder de douche en ik ben niet zo van het lang badderen. Daar krijg ik het echt benauwd van en dan laat ik m'n tijdschrift weer in het water vallen en breek ik m'n nek zowat als ik het bad uit wil stappen etc. Ik heb wel nog aardig wat BBS'en en Ballistics liggen om uit te proberen, maar ik heb het na een half uurtje badderen wel weer gezien.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:35 schreef Adelante het volgende:
ik dacht vanmiddag dat m'n vriendin een taart had gebakken toen ik ons appartement binnenkwam, maar ze had zich alleen maar gedoucht
Whahaha jij bent ook zó voorspelbaar.quote:Op maandag 3 december 2007 18:47 schreef lienelien het volgende:
Vanmiddag had ik voor meer dan ¤40 aan spul gehaald in de Leidse, en toen mocht ik een briefje invullen met naam en telefoonnummer, werd ik net gebeld dat ik een cadeautje heb gewonnen!![]()
Ik kon alleen niet verstaan wát.. iets met een S volgens mij
Nietesquote:Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef Unity het volgende:
[..]
Whahaha jij bent ook zó voorspelbaar.
Welke zeep vinden jullie lekker ruiken/raden jullie aan voor een jongen? Ik heb nu vigs & leaves ofzo en die is wel chill, maar ik wil meer.
Freeze? Die is tandpasta-fris, net zoals Demon in the Dark, als ze die nog hebben.quote:Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef Unity het volgende:
[..]
Whahaha jij bent ook zó voorspelbaar.
Welke zeep vinden jullie lekker ruiken/raden jullie aan voor een jongen? Ik heb nu vigs & leaves ofzo en die is wel chill, maar ik wil meer.
Dan kun je beter de boel los kopen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:45 schreef Irien het volgende:
Die kerspakketjes van Lush zijn echt zooo verleidelijk! Maar durf niet aan familie cadeau te vragen vanwege de prijzen. Misschien doe ik er eentje aan mezelf cadeau Snow Showers of Honey it's Christmas...
Dan kan je beter zo'n cadeaupakket in januari kopen, krijg je vaak gratis bij aankoop van een bepaald bedragquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je beter de boel los kopen.
Ik heb voor de gein een paar van die cadeautjes uitgerekend. En het is elke keer 5 euro of meer wat je alleen maar voor het doosje, het papier en de strik eromheen betaalt.
Ja, daaag. Die mag 'ie niet, dat spul is ranzigquote:
Volgens mij is die er al uit..quote:net zoals Demon in the Dark
Oh daar heb ik vandaag een stukje van gekregen, is wel érg citroenig ja!quote:, als ze die nog hebben.
Anders misschien Bohemian, die is heel fris citroenig
Die gaat er binnenkort uit toch?quote:, of Extra Virgin Olive, die is ook heel fris en dus niet bloemig.
en ik maar denken dat ze goedkoper zijn, pwndquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kun je beter de boel los kopen.
Ik heb voor de gein een paar van die cadeautjes uitgerekend. En het is elke keer 5 euro of meer wat je alleen maar voor het doosje, het papier en de strik eromheen betaalt.
wat cool!quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:44 schreef lienelien het volgende:
Ik heb net mijn cadeautje opgehaald: een super deluxe was het, met 8 baddingetjes, 2 zeepjes en een douchegel![]()
Jaloersquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Kreeg vandaag de fles slammer die ik over gekocht heb en binnenkort komt mn snowcake showergel
Ja, dat noemen ze bij Lush een 'eerlijke prijs'quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
wat belachelijk trouwens dat de pakketten duurder zijn dan de losse artikelen![]()
dan frummel ik er zelf wel een leuke strik omheen!
Ja, het verpakken belast het milieu zogenaamd extra. Alsof ik het zelf niet verpak als ik dingen cadeau geefquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, dat noemen ze bij Lush een 'eerlijke prijs'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |