abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 december 2007 @ 21:01:31 #151
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_55299353
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:31 schreef lienelien het volgende:
kortingsbon zit in vaak in een cadeaupakket, een een spaarkaart kan je in de winkel krijgen, iedere ¤20=1 stempel, en 10(?) stempels= een lushtas cadeau
Damn, was ik toch maar naar de winkel geweest dan ipv online bestellen, had ik al 5 stempels
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55305449
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt, ze zijn in december niet te gebruiken. Ik weet niet precies of je er in januari ook nog wat aan hebt, maar ik heb nog wel een bon over. Ik heb goed zitten zoeken naar een datum, maar blijkbaar zijn die dingen tegenwoordig onbeperkt geldig Laat maar ff weten.
Januari wordt krap maar kan nog net, hoop ik. Maar goed, ik heb inmiddels wel een bon gevonden in een oud adressenboek. Ik heb me vorige week rotgezocht naar die bon en nu kwam ik 'm toevallig tegen bij het kerstkaarten schrijven. Toch bedankt.
Sanity is (not) statistical
pi_55307130
Ik heb vandaag mijn kamer schoon gemaakt met een sopje van warm water en snowcake, nu ruikt alles lekker.
Als ik een klein stukje van dat spul door m'n wasmiddel gooi, zou het dan ook lekker gaan ruiken? Of zou dat toch niet zo'n beste combi zijn
  zondag 16 december 2007 @ 11:30:35 #154
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_55309389
bij Lush Den Haag is alles vrijdagmiddag nieuw binnengekomen. Het werd al belachelijk vervelend om telkens te moeten vertellen dat alles op was, en nu hebben we supernieuwe spulletjes..

voor degene die niet weten wat ze moeten kopen..king of skin is zeer zeker de moeite waard.. ik hou van king of skin!!
pi_55320671
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 02:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen naar Düsseldorf.

En dan hop ik meteen even de Lush binnen . Even een cadeautje voor mijn moeder scoren daar.
Téring wat was het druk en proppen in de Lush. Ik heb wel een cadeautje kunnen scoren en voor de rest had ik gewoon geen zin om rond te kijken, want dat was dus amper te doen.

Het is uiteindelijk een cadeautje geworden die ik even niet op de site kan terug vinden. Vanilla nog wat heet het. En wat er in zit weet ik op dit moment ook even niet .

Ik zal binnenkort trouwens toch eens een foto maken van mijn verzameling lush-spulletjes. Ik heb, met dank aan mijn vriendje, toch ook al aardig wat .
pi_55321016
vanmiddag ff bij de lush op de leidse geweest.
uiteindelijk alleen maar sweet japanese girl ( )
meegenomen.
die solid perfumes waren wel grappig.
silky underwear vond ik stinken toen ik 'm opdeed, later begon die wat lekkerder te ruiken.
HIWTK is natuurlijk gewoon , maargoedm je ruikt 'm niet echt sterk, dus ik dacht van ach, doe ook maar niet.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55321156
HIWTK parfum is echt . En ik ruik hem eigenlijk best goed. Gewoon precies goed genoeg eigenlijk.
Die had ik meegenomen voor mijn schoonmoeder, want die wilde ze wel uitproberen. En uiteraard mocht ik ook even proefpersoon spelen. Mwheheh.
pi_55326408
waar staat dat HIWTK toch altijd voor?
pi_55326473
Honey I Washed The Kids.
pi_55340359
Wil even wat bestellen via de website maar hoelang duurt het nou voordat het daadwerkelijk binnen is? Maximaal 10 dagen, staat er maar dit is in de praktijk minder? Anders wordt het te laa.
  maandag 17 december 2007 @ 17:47:07 #161
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_55341029
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
HIWTK parfum is echt . En ik ruik hem eigenlijk best goed. Gewoon precies goed genoeg eigenlijk.
Die had ik meegenomen voor mijn schoonmoeder, want die wilde ze wel uitproberen. En uiteraard mocht ik ook even proefpersoon spelen. Mwheheh.
oeh
ik zit al een tijdje te twijfelen of ik hem nou moet gaan halen of niet, maar ik hoor zoveel enthousiaste verhalen
vorige week donderdag nog in Den Bosch geweest, maar alleen een fles sonic death monkey voor mijn chocoholic-vriendinnetje gehaald. Het was moeilijk, maar ik heb me verder ingehouden
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_55380390

Ik heb deze week een allergietest gehad in het ziekenhuis en moest zaken van thuis ook meenemen, cremepjes enzo....had dus een stukje comforter meegenomen. Waarschijnlijk krijg ik daar toch enige irritatie van......
Dat zou betekenen dat ik de Lush producten minder moet gaan gebruiken......
pi_55382727
Ik voel je pijn .
Ik mis Lip Squeak en Honey Trap ook nog elke dag, maar anders rotten m'n lippen weg.
Tap tap tap
  † In Memoriam † woensdag 19 december 2007 @ 14:21:19 #164
43556 miss_dynastie
pi_55387673
quote:
Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef honderd het volgende:
Wil even wat bestellen via de website maar hoelang duurt het nou voordat het daadwerkelijk binnen is? Maximaal 10 dagen, staat er maar dit is in de praktijk minder? Anders wordt het te laa.
Ligt ook aan je betalingswijze, maar blijkbaar is het heel druk, een bestelling met creditcard van mij vorige week is nu pas binnen. Ik zou voor de kerst niet meer gokken.
pi_55387676

Kreeg dit net binnen
  woensdag 19 december 2007 @ 14:23:06 #166
112545 Muck
pi_55387721
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg dit net binnen
oeh
pi_55389417
je betaalt 6,50 verzend kosten voor 1 flesje
:S:S:S geld teveel ofzo?
pi_55389527
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef nikkie1985 het volgende:
je betaalt 6,50 verzend kosten voor 1 flesje
:S:S:S geld teveel ofzo?
tis van een grouporder uit de UK. En nee geen geld teveel maar niks mis met jezelf verwennen af en toe lijkt me
  woensdag 19 december 2007 @ 15:57:20 #169
112545 Muck
pi_55389916
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

tis van een grouporder uit de UK. En nee geen geld teveel maar niks mis met jezelf verwennen af en toe lijkt me
precies
pi_55390352
Dit weekend weer naar Maastricht.... en dan uiteraard naar Lush!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_55393105
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en flesJE? tis 500ml
pi_55446898
Ik ben vorige week donderdag voor het eerst in mijn leven in een Lush winkel geweest.
Ik kon niet kiezen Ben eerst maar begonnen met 3 soorten zeepjes:
- Cocktail Guest Soap
- Rock Star
- Honey I Washed the Kids

De laatste heb ik vooral genomen door al die verhalen van hier!
Rock star en HIWTK heb ik al gebruikt, vond ze beide heerlijk. Moet alleen even wennen aan het gebruik

Ook heb ik een proefzakje meegekregen met Trichomania shampoo. Voor mijn gevoel word mijn haar er een beetje droog van, maar daarna heb ik wel mooie krullen.
E.
pi_55450592
Cristmas kisses met dit weer.
Go hard or go home
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:34:40 #174
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55464322

Kerstcadeau voor mijn zusje

Voor mezelf, ga ik mijn bad dan toch eindelijk gebruiken

Wel een tijdje in de rij moeten staan, één van de kassameisjes had nog nooit een kassa van dichtbij gezien dus dat duurde even. Maargoed, ik had toch geen haast
Was in Den Haag trouwens.

[ Bericht 11% gewijzigd door Elegy op 22-12-2007 15:40:38 ]
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_55464457
Balen, in Den Haag hebben ze de Karma solid steeds niet! Is ie er in Amsterdam wel altijd?
  zaterdag 22 december 2007 @ 16:44:39 #176
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_55465598
Deze week weer een heleboel Lush bezorgd wat ik had besteld

*Snowcake showergel
*Handy Gurugu
*Geophyzz
* Green bath of foam
* Snowfairy voor mijn zusje
*Champagne snow showers jelly
*Gold frankincense and beer Jelly
*Ghost showergel

en vandaag Black Pearl parfum en Snowcake parfum

Vorige maand ben ik ook al een keer bij Lush Haarlem geweest, dus nu is het even genoeg
Oh ja, er komt ook nog een Snowcake solid perfume aan voor mijn zusje
pi_55467085
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Balen, in Den Haag hebben ze de Karma solid steeds niet! Is ie er in Amsterdam wel altijd?
Hmm, niet zien liggen. Weet het niet zeker dus..
pi_55467280
Van de week weer naar Zürich, en dan bij Lush cheaper -tig Retread en Snow Fairy inslaan ! En ik krijg weer stempels om voor korting te sparen !
Whatever I want.
pi_55472278
quote:
Vandaag was die op in Adam
  zaterdag 22 december 2007 @ 21:11:40 #180
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_55472627
Wanneer opent de Utrechtse vestiging? .
KuikenGuppy
pi_55475751
quote:
heb 'm vorige week bij de leidse zien liggen, waar de parfum ook staat
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55476591
Ik liep vandaag langs die in Den Haag (niet eens naar binnen geweest, was onwijs druk en niets nodig) en een paar meter verderop rook ik opeens de welbekende geur van Lush.. en moest aan dit topic denken Da's eigenlijk best ernstig
pi_55537864
Haha Miracle_Drug, herkenbaar; wij zijn afgelopen vakantie speciaal naar Zagreb gereden om naar de Lush te gaan, ik was er nog nooit geweest maar ging gewoon op m'n neus af in de winkelstraat waar ze zouden zitten en vond 'm!

Vandaag kreeg ik zo iets tofs; mijn zus zit in Canada voor een jaar en ze had gewoon een Chirpy Christmas cadeau naar me gestuurd! Hoe lief is dat!! en een voor m'n zus.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_55541879
Ik heb van de kerstman een Christmas Candy Box gekregen .
Tap tap tap
pi_55548326
Ik heb in Praag angels delicht gekocht en shimmy shimmy.
en kreeg er nog een stukje zeep bij voor mn gezicht.
Alles nog niet gebruikt.. Ik had laatst angels delicht niet gekocht in a-dam en zo spijt!!
moest het hebben hihi!!!
pi_55549842
Ik heb van Santa ook weer wat spulletjes gekregen .
Sowieso de parfum van HIWTK! En een sneeuwpopje (al heb ik daar de helft van al aan mijn nicht gegeven om eens wat uit te proberen)
pi_55550518
Afgelopen zondag bij Lush Maastricht geweest. En ook al had ik mezelf plechtig beloofd niet veel meer te kopen, de rekening viel toch weer wat duurder uit. Op dit moment loopt mijn badje vol zodat ik er de Christmas Pud in kan droppen.
De Lush ervaring viel dit keer wel wat tegen. Ik had een vriendin meegenomen die nog Lush virgin is. Maar, hoewel het niet echt druk was in de zaak toen wij er waren, werden we niet zo fijn geholpen als normaal. Ook jammer: er waren geen proefjes, ze hadden geen tijd gehad om ze te maken. En nu is mijn vriendin 'ontsnapt' met alleen maar een stukje zeep.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 26-12-2007 15:14:19 ]
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_55551603
Eergisteren in bad gelegen met een bruisbal, weet alleen niet meer hoe 'ie heet, een roze met een beetje paars, en binnenin zat een roze roosje (die nogal slijmerig was.. ) hele badwater werd roze
Zo weer in bad
pi_55552508
Mijn pud viel een beetje tegen. Hij ziet er wel heel mooi uit, maar als je hem in bad doet krijg je eerst een beetje viezig bruin schuim (was wel te verwachten met een bruine bruisbal natuurlijk) en daarna ruik je eigenlijk niet zoveel. Wel een leuke verrassing waren de suikerwerk hulstblaadjes die erin zaten! Ik heb ze alle drie opgegeten.

Oh ja, Lush test misschien niet op dieren, dieren testen Lush wel... mijn kat is een paar dagen geleden in bad gevallen.
Na tien minuten likken was hij weer droog en het beestje leeft nog steeds, dus de produkten zijn echt niet schadelijk.
  donderdag 27 december 2007 @ 15:36:05 #190
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_55574095
Hello Lush-peeps! Hier ook een fan!

Nu heb ik een vraagje: Ik heb last van kleine pukkeltjes op mn wangen en rond mn neus... Volgens de plaatselijke drogist was het geirriteerd van al het slechts in den wereld (luchtvervuiling, verwarming etc. ) Ik gebruik verder geen dag/nachtcreme. Hebben jullie ideeen voor een goede (en lekkere?) gezichtscleaner en -creme?

Oja, hooray voor de American Cream en de HIWTK! *En wanneer opent Lush in Arnhem???*
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  donderdag 27 december 2007 @ 19:57:43 #191
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_55580398
Ik ben ook al aan het bijlezen op het lush.nl forum... Wrs toch maar naar een winkel toe en advies vragen...
Welke gezichtsreiniger en -creme vinden jullie lekker?
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_55581968
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:43 schreef lienelien het volgende:
Eergisteren in bad gelegen met een bruisbal, weet alleen niet meer hoe 'ie heet, een roze met een beetje paars, en binnenin zat een roze roosje (die nogal slijmerig was.. ) hele badwater werd roze
Zo weer in bad
sex bomb is dat toch? Die heb ik in Engeland gekocht en ook gebruikt (omdat ik hier geen bad heb ), ik vond hem erg lekker ruiken
  donderdag 27 december 2007 @ 21:03:42 #193
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_55582659
Kreeg van de kerstman een Karma solid perfume...hij is heerlijk!
Blijft bij mij heel lang ruiken.
pi_55582901
quote:
Op donderdag 27 december 2007 15:36 schreef Lov1 het volgende:
Hello Lush-peeps! Hier ook een fan!

Nu heb ik een vraagje: Ik heb last van kleine pukkeltjes op mn wangen en rond mn neus... Volgens de plaatselijke drogist was het geirriteerd van al het slechts in den wereld (luchtvervuiling, verwarming etc. ) Ik gebruik verder geen dag/nachtcreme. Hebben jullie ideeen voor een goede (en lekkere?) gezichtscleaner en -creme?

Oja, hooray voor de American Cream en de HIWTK! *En wanneer opent Lush in Arnhem???*
Ik vind Angels on Bare Skin heel lekker en ik heb vrijwel geen last meer van puistjes (alleen af en toe van die lekkere dikke onderhuidse knoeperds, lekker). Dat is een milde scrub die je een paar keer per week kunt gebruiken. Welke crème je vervolgens kunt gebruiken, weet ik niet. Ik ken alleen Almond Kisses en die was te vettig voor me, ik gebruik nu Oligo van Vichy . Al zat ik wel te denken om eens Imperialis of Celestial van Lush te proberen.
Tap tap tap
  Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 14:14:13 #195
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55600650
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:43 schreef lienelien het volgende:
Zo weer in bad
Dat is die we toen allebei gekocht hebben he? Ben er al een paar keer mee in bad geweest, echt te lekker

Ik heb van mijn zus trouwens een bon gekregen voor een gratis stuk HIWTK Snel dus weer Lushen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_55601898
Mocht iemand een droge huid hebben (wat veel voor zal komen met de winter): Skin Drink . Echt, álles wat ook maar een beetje crême-achtig is veroorzaakt puistjes en een vette huid bij mij, behalve Skin Drink.

Ik heb trouwens ontzettend veel last van scheeruitslag, gewoon niet grappig meer. Ik heb een tijdlang Ambrosia gebruikt waardoor het minder werd, maar toen het op was bedacht ik me dat het vast niet zo belachelijk veel verschil zou maken als ik een keer gewoon scheerschuim gebruik. Foutfoutfout .

Gister dus maar naar de Lush gegaan, fles Ambrosia meegenomen en grote stukken HIWTK en Coalface. Daarnaast voor m'n schoonzus d'r puisterige huid Fresh Farmacy, dus ik was weer flink meer geld kwijt dan de bedoeling was . Alleen is het meisje vergeten de Ambrosia in m'n tasje te doen .
pi_55603626
Ohw, zuur . Heb je gebeld/gemaild/teruggegaan?
Ik heb een keer gehad dat ze iets twee keer hadden afgerekend, zag ik thuis pas op de bon, maar ik woon ruim een uur van de Lush vandaan en kon niet zo 1 2 3 terug.
Maar aan de andere kant hebben ze het ook eens andersom gedaan, dat ze iets waren vergeten aan te slaan, beide keren betrof het een BBS dus staan we nu quitte.
De vriendin van m'n broer had ruim een jaar geleden iets gekocht in A'dam en toen was er een pinstoring maar dat was niemand opgevallen. Kijkt ze thuis op de bon: betaling mislukt, en dat is het meisje achter de kassa niet eens opgevallen .
Tap tap tap
pi_55611897
Mij hebben ze eenhalf jaar geleden dus twee keer m'n bestelling gestuurd. We zaten toen midden in de verbouwing, het geld ging snel op en de enige reden dat ik besteld had was dat m'n shampoo op was, en ik kan niet tegen conserveermiddelen dus ik moet bijna wel Lush kopen. Wat dat betreft was de timing perfect, ik was eerst alleen bang dat ze nog een rekening zouden sturen, of een brief dat ik een pakket terug moest sturen of zo haha.

Ik heb weleens voor 70 euro gekocht in Amsterdam, toen zat ik ook krap maar alles was op: shampoo, bodylotion, gezichtscreme, etc. En op het station kwam ik erachter dat ik m'n tas in de tram had laten staan

Zeg, wat is die sale op de Engelse site? Je kan wel op het plaatje klikken, maar die site werkt niet. Ik heb trouwens heel veel problemen met lush.co.uk sinds ze de site veranderd hebben. En blijkbaar was m'n account ook verdwenen.
Sanity is (not) statistical
pi_55612262
Ik heb ze gebeld, het meisje had het zelf ook door. Ik zou vanmiddag langsgaan maar dat is er niet van gekomen. Hopen dat het goedkomt als ik volgende week langsga dus, maar ik heb goede hoop.
pi_55613150
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef Maeghan het volgende:
Mij hebben ze eenhalf jaar geleden dus twee keer m'n bestelling gestuurd. We zaten toen midden in de verbouwing, het geld ging snel op en de enige reden dat ik besteld had was dat m'n shampoo op was, en ik kan niet tegen conserveermiddelen dus ik moet bijna wel Lush kopen. Wat dat betreft was de timing perfect, ik was eerst alleen bang dat ze nog een rekening zouden sturen, of een brief dat ik een pakket terug moest sturen of zo haha.

Ik heb weleens voor 70 euro gekocht in Amsterdam, toen zat ik ook krap maar alles was op: shampoo, bodylotion, gezichtscreme, etc. En op het station kwam ik erachter dat ik m'n tas in de tram had laten staan

Zeg, wat is die sale op de Engelse site? Je kan wel op het plaatje klikken, maar die site werkt niet. Ik heb trouwens heel veel problemen met lush.co.uk sinds ze de site veranderd hebben. En blijkbaar was m'n account ook verdwenen.
Lush.co.uk doet het bij mij ook niet en op het forum wordt m'n account of telkens gedelete of ik kan simpelweg nooit inloggen en als ik dan een nieuwe account aanmaak, krijg ik een foutmelding en geen activeringscode. Handig!
De Nederlandse Lush-sale begint 2 januari trouwens.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')