Damn, was ik toch maar naar de winkel geweest dan ipv online bestellen, had ik al 5 stempelsquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:31 schreef lienelien het volgende:
kortingsbon zit in vaak in een cadeaupakket, een een spaarkaart kan je in de winkel krijgen, iedere ¤20=1 stempel, en 10(?) stempels= een lushtas cadeau
Januari wordt krap maar kan nog net, hoop ik. Maar goed, ik heb inmiddels wel een bon gevonden in een oud adressenboek. Ik heb me vorige week rotgezocht naar die bon en nu kwam ik 'm toevallig tegen bij het kerstkaarten schrijven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt, ze zijn in december niet te gebruiken. Ik weet niet precies of je er in januari ook nog wat aan hebt, maar ik heb nog wel een bon over. Ik heb goed zitten zoeken naar een datum, maar blijkbaar zijn die dingen tegenwoordig onbeperkt geldigLaat maar ff weten.
Téring wat was het druk en proppen in de Lush. Ik heb wel een cadeautje kunnen scoren en voor de rest had ik gewoon geen zin om rond te kijken, want dat was dus amper te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 02:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga morgen naar Düsseldorf.
En dan hop ik meteen even de Lush binnen. Even een cadeautje voor mijn moeder scoren daar.
oehquote:Op zondag 16 december 2007 21:01 schreef ijsmeis het volgende:
HIWTK parfum is echt. En ik ruik hem eigenlijk best goed. Gewoon precies goed genoeg eigenlijk.
Die had ik meegenomen voor mijn schoonmoeder, want die wilde ze wel uitproberen. En uiteraard mocht ik ook even proefpersoon spelen. Mwheheh.
Ligt ook aan je betalingswijze, maar blijkbaar is het heel druk, een bestelling met creditcard van mij vorige week is nu pas binnen. Ik zou voor de kerst niet meer gokken.quote:Op maandag 17 december 2007 17:20 schreef honderd het volgende:
Wil even wat bestellen via de website maar hoelang duurt het nou voordat het daadwerkelijk binnen is? Maximaal 10 dagen, staat er maar dit is in de praktijk minder? Anders wordt het te laa.
oehquote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg dit net binnen![]()
![]()
tis van een grouporder uit de UK. En nee geen geld teveel maar niks mis met jezelf verwennen af en toe lijkt mequote:Op woensdag 19 december 2007 15:36 schreef nikkie1985 het volgende:
je betaalt 6,50 verzend kosten voor 1 flesje
:S:S:S geld teveel ofzo?
preciesquote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis van een grouporder uit de UK. En nee geen geld teveel maar niks mis met jezelf verwennen af en toe lijkt me
en flesJE? tis 500mlquote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis van een grouporder uit de UK. En nee geen geld teveel maar niks mis met jezelf verwennen af en toe lijkt me
Hmm, niet zien liggen. Weet het niet zeker dus..quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Balen, in Den Haag hebben ze de Karma solid steeds niet! Is ie er in Amsterdam wel altijd?
Vandaag was die op in Adamquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Balen, in Den Haag hebben ze de Karma solid steeds niet! Is ie er in Amsterdam wel altijd?
heb 'm vorige week bij de leidse zien liggen, waar de parfum ook staatquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:41 schreef cinnamongirl het volgende:
sex bomb is dat toch? Die heb ik in Engeland gekocht en ook gebruikt (omdat ik hier geen bad hebquote:Op woensdag 26 december 2007 14:43 schreef lienelien het volgende:
Eergisteren in bad gelegen met een bruisbal, weet alleen niet meer hoe 'ie heet, een roze met een beetje paars, en binnenin zat een roze roosje (die nogal slijmerig was.. ) hele badwater werd roze![]()
Zo weer in bad
Ik vind Angels on Bare Skin heel lekker en ik heb vrijwel geen last meer van puistjes (alleen af en toe van die lekkere dikke onderhuidse knoeperds, lekker). Dat is een milde scrub die je een paar keer per week kunt gebruiken. Welke crème je vervolgens kunt gebruiken, weet ik niet. Ik ken alleen Almond Kisses en die was te vettig voor me, ik gebruik nu Oligo van Vichyquote:Op donderdag 27 december 2007 15:36 schreef Lov1 het volgende:
Hello Lush-peeps!Hier ook een fan!
![]()
Nu heb ik een vraagje: Ik heb last van kleine pukkeltjes op mn wangen en rond mn neus... Volgens de plaatselijke drogist was het geirriteerd van al het slechts in den wereld (luchtvervuiling, verwarming etc.) Ik gebruik verder geen dag/nachtcreme. Hebben jullie ideeen voor een goede (en lekkere?) gezichtscleaner en -creme?
Oja, hooray voor de American Creamen de HIWTK!
*En wanneer opent Lush in Arnhem???*
Dat is die we toen allebei gekocht hebben he? Ben er al een paar keer mee in bad geweest, echt te lekkerquote:Op woensdag 26 december 2007 14:43 schreef lienelien het volgende:
Eergisteren in bad gelegen met een bruisbal, weet alleen niet meer hoe 'ie heet, een roze met een beetje paars, en binnenin zat een roze roosje (die nogal slijmerig was.. ) hele badwater werd roze![]()
Zo weer in bad
Lush.co.uk doet het bij mij ook niet en op het forum wordt m'n account of telkens gedelete of ik kan simpelweg nooit inloggen en als ik dan een nieuwe account aanmaak, krijg ik een foutmelding en geen activeringscode. Handig!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:30 schreef Maeghan het volgende:
Mij hebben ze eenhalf jaar geleden dus twee keer m'n bestelling gestuurd. We zaten toen midden in de verbouwing, het geld ging snel op en de enige reden dat ik besteld had was dat m'n shampoo op was, en ik kan niet tegen conserveermiddelen dus ik moet bijna wel Lush kopen. Wat dat betreft was de timing perfect, ik was eerst alleen bang dat ze nog een rekening zouden sturen, of een brief dat ik een pakket terug moest sturen of zo haha.
Ik heb weleens voor 70 euro gekocht in Amsterdam, toen zat ik ook krap maar alles was op: shampoo, bodylotion, gezichtscreme, etc. En op het station kwam ik erachter dat ik m'n tas in de tram had laten staan
Zeg, wat is die sale op de Engelse site? Je kan wel op het plaatje klikken, maar die site werkt niet. Ik heb trouwens heel veel problemen met lush.co.uk sinds ze de site veranderd hebben. En blijkbaar was m'n account ook verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |