oh, jammer, wilde begin volgende week misschien naar den haag om eens te gaan snuffelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik baal ervan dat 17 Cherry Tree Lane eruit is.
Die balsems van Karma en HIWTK zijn niet aan te slepen, in Den Haag waren ze al een tijd uitverkocht.
Wat goed van je!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:36 schreef Burdie het volgende:
Vandaag mijn eerste lush gekocht en gebruikt.
De Happy Soap is fantastisch!!!
Zoiets dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:51 schreef Burdie het volgende:
Ik voel me enorm welkom hier.
Welkom bij de Lushaholics Anonymousquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:36 schreef Burdie het volgende:
Vandaag mijn eerste lush gekocht en gebruikt.
De Happy Soap is fantastisch!!!
En een paar jaar geleden zaten we in de SC nog mensen uit te lachen die ¤50 uitgaven aan zeepjesquote:
quote:
Jeetje, ik heb dat ding al een jaar geloof ik en mis nog 3 stempelsquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:03 schreef lienelien het volgende:
Ik vrees dat ik morgen even Silky Underwear SP ga halen. Ik heb binnen 2 maanden ofzo weer bijna m'n 2espaarkaart vol als ik zo doorga
In m'n eentje had ik hem ook nooit vol gekregen hoor, maar m'n nicht is een grote fan van de bubble barsquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
[..]
Jeetje, ik heb dat ding al een jaar geloof ik en mis nog 3 stempels. Voordeel is dat ik niet zo vaak in Amsterdam ga winkelen, maar vooral dat ik geen bad heb (
.). Als ik een bad zou hebben zou het echt vréselijk mislopen.
Shampoobarsquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:00 schreef grasmat het volgende:
nou als het zo bijzonder is dan wil ik het wel eens proberen![]()
Welke raden jullie me aan als amateur op lush gebied?, gewoon om te beginnen
showergel, cremes en scrubjes spreken mij wel aan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Wat voor produkten lijken je leuk? Zeepjes, shampoos, showergels, cremes, dingen voor in bad, scrubjes, maskers? Hou je van zoet of van fris of ben een combinatie?
Ze hebben echt van alles wat.
Je moet 't gewoon even goed leren te gebruiken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:23 schreef Unity het volgende:
Die ocean salt scrub zou ik trouwens niet gebruiken als je een gevoelige huid hebt... Dat spul irriteert als de pest doordat die zoutkorrels veel te groot zijn en nauwelijks oplossen met water. Oke, iets minder dan de pest maar alsnog wel. Beter koop je scrub van een ander merk, met van die microkorreltjes ofzo. Dat is beter smeerbaar en niet alles flikkert van je gezicht af als je je probeert te scrubben (nog een nadeel met die scrub, tenzij dat aan mij ligt).
ik heb wel interesse hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:09 schreef lienelien het volgende:
Iemand trouwens interesse in 100 gram Sonic Death Monkey (ongebruikt)?
Ik word misselijk van die geur
Nah, ik wil gewoon asap van dat vieze spul af, dus je mag 'm gewoon hebben, ik hoef geen ruilmateriaalquote:Op zondag 9 december 2007 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb wel interesse hoor
alleen bar weinig ruilmateriaal op het moment.....
meen je dat nou?quote:Op zondag 9 december 2007 15:43 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon asap van dat vieze spul af, dus je mag 'm gewoon hebben, ik hoef geen ruilmateriaal
Nou, hij past denk ik niet door de brievenbus, en pakketpost is ¤6,50 oid?quote:Op zondag 9 december 2007 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
meen je dat nou?
wow!
heb je enig idee wat de verzendkosten zijn?
hmmm, en anders is het bijna kerstvakantie, dus kan ik wel ene keertje in de trein naar a'dam springen hoorquote:Op zondag 9 december 2007 16:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nou, hij past denk ik niet door de brievenbus, en pakketpost is ¤6,50 oid?
Zie net op de lush site staan dat SDM 100gr ¤6,25 kost..
Misschien moet er weer eens een lush-meet komen dan
quote:Op zondag 9 december 2007 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
hmmm, en anders is het bijna kerstvakantie, dus kan ik wel ene keertje in de trein naar a'dam springen hoor
lang leve mijn OV
Ja ze zijn gewoon 'voor altijd' geldigquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt, ze zijn in december niet te gebruiken. Ik weet niet precies of je er in januari ook nog wat aan hebt, maar ik heb nog wel een bon over. Ik heb goed zitten zoeken naar een datum, maar blijkbaar zijn die dingen tegenwoordig onbeperkt geldigLaat maar ff weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |