Make that 1%quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef Tumble het volgende:
Volgens Major Nelson is Madden 07 nu te vinden op marketplace.
(voor die 10% that give a shit about Madden )
gewoon mijn gevoelquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef Tumble het volgende:
okay madden is nog niet op de europeesche marketplace te vinden maar wel op de US
Ben hem nu aan het downen zal dus zo laten weten of ie region locked is of niet
Waar heb je dat vandaan dat de pes6 demo morgen komt?
waar welke winkelquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef Eppie_NL het volgende:
net gebeld...woensdag om 11:00 uur heb ik Saints Row![]()
![]()
![]()
morgen komt PES 6 demo![]()
![]()
Kan wel: editen, leeghalen, opslaan, editten, nieuwe versie plakkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:13 schreef BMH het volgende:
Ha! Jammer dat ik de op niet meer kan editen
winkel ligt in Zuid-Limburg...maar is te ver voor je toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waar welke winkel
OP op de kop![]()
Ik las hem net ook op internet, klinkt idd veel belovendquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahahaha. Dat plaatje van die Xbox! Goud!
Overigens, Saint's Row... Ik las de review van de PU net toen ik op de WC zat (zal niet verder ingaan op de details) en ik ben toch wel weer positief. Dingen die me erg aanspraken waren het weglaten van het ziekenhuis als je doodgaat (dat was echt zuigend in GTASA) en het plaatsen van missies in je HUD zodat je niet alles moet onthouden en gewoon andere dingen kan gaan doen.
nee hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
winkel ligt in Zuid-Limburg...maar is te ver voor je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |