Make that 1%quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef Tumble het volgende:
Volgens Major Nelson is Madden 07 nu te vinden op marketplace.
(voor die 10% that give a shit about Madden )
gewoon mijn gevoelquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:59 schreef Tumble het volgende:
okay madden is nog niet op de europeesche marketplace te vinden maar wel op de US
Ben hem nu aan het downen zal dus zo laten weten of ie region locked is of niet
Waar heb je dat vandaan dat de pes6 demo morgen komt?
waar welke winkelquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:55 schreef Eppie_NL het volgende:
net gebeld...woensdag om 11:00 uur heb ik Saints Row![]()
![]()
![]()
morgen komt PES 6 demo![]()
![]()
Kan wel: editen, leeghalen, opslaan, editten, nieuwe versie plakkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:13 schreef BMH het volgende:
Ha! Jammer dat ik de op niet meer kan editen
winkel ligt in Zuid-Limburg...maar is te ver voor je toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waar welke winkel
OP op de kop![]()
Ik las hem net ook op internet, klinkt idd veel belovendquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahahaha. Dat plaatje van die Xbox! Goud!
Overigens, Saint's Row... Ik las de review van de PU net toen ik op de WC zat (zal niet verder ingaan op de details) en ik ben toch wel weer positief. Dingen die me erg aanspraken waren het weglaten van het ziekenhuis als je doodgaat (dat was echt zuigend in GTASA) en het plaatsen van missies in je HUD zodat je niet alles moet onthouden en gewoon andere dingen kan gaan doen.
nee hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
winkel ligt in Zuid-Limburg...maar is te ver voor je toch?
Wordt met RS nog erger dat gehype, want dat wordt echt een meesterlijke gamequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:38 schreef Atuniel het volgende:
Die SR hyper hier bij mensen... echt elkaar gewoon gek maken een paar keer per jaar![]()
vind het wel een beetje overdreven om van Rotterdam helemaal naar Zuid-Limburg te gaan en dan weer terug voor een spelquote:
Ik ga morgen wel naar Rotterdam, alle gamewinkels af, laat in de middag verwacht dan wel saints row ergens te zienquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:52 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
vind het wel een beetje overdreven om van Rotterdam helemaal naar Zuid-Limburg te gaan en dan weer terug voor een spelmaar ik neem aan dat het een grapje is.
Maja dacht dat ik gelezen had dat je SR ook woensdag kreeg (misschien wel dinsdag) dus dan zit je toch goed?
je wilt gewoon de laatste komen ophalen...zodat ik met niks overblijf![]()
![]()
Ik snap het wel.. vooral met MP spellen is het een voordeel als je online komt en voor iedereen is het spel nieuw... met dit spel heb ik het persoonlijk minder, gaat mij meer om de SP ervaring toch. En MP voor erbij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Je zou een game maar een dag later hebben dan anderen.
/wrists
zo stond ik nog een week nr 1 van de wereld met een tennis spelquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik snap het wel.. vooral met MP spellen is het een voordeel als je online komt en voor iedereen is het spel nieuw... met dit spel heb ik het persoonlijk minder, gaat mij meer om de SP ervaring toch. En MP voor erbij.
Een HALO3.. ik zou bijna een vinger afstaan om dat spel op de releasedag te kunnen spelen overigs.
Tsja, zelfs bij online games zie ik t nut niet, ik begon met Starcraft online ruim 1,5 jaar na de release, en eindigde toch echt met een positief win/loss ratio.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik snap het wel.. vooral met MP spellen is het een voordeel als je online komt en voor iedereen is het spel nieuw... met dit spel heb ik het persoonlijk minder, gaat mij meer om de SP ervaring toch. En MP voor erbij.
Een HALO3.. ik zou bijna een vinger afstaan om dat spel op de releasedag te kunnen spelen overigs.
Ik geef ook niets om online rankings/achievements, als ik toevallig een achievement haal is dat leuk maar meer ook niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, zelfs bij online games zie ik t nut niet, ik begon met Starcraft online ruim 1,5 jaar na de release, en eindigde toch echt met een positief win/loss ratio.
Maar goed, misschien ben ik gewoon niet zo'n hardcore online ranking/achievement figuur als anderen.
niemandquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:13 schreef Gajes het volgende:
wie kan er nu daadwerkelijk vertellen wanneer PES 6 demo uitkomt?
Bel Konamiquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:13 schreef Gajes het volgende:
Heb ik ook weer wat te doen!
Een game eerder hebben heeft geen enkele nut, behalve dat je eerder pret hebt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, zelfs bij online games zie ik t nut niet, ik begon met Starcraft online ruim 1,5 jaar na de release, en eindigde toch echt met een positief win/loss ratio.
Maar goed, misschien ben ik gewoon niet zo'n hardcore online ranking/achievement figuur als anderen.
morgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:13 schreef Gajes het volgende:
Bij die van mij helaas niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:28 schreef Atuniel het volgende:
Intertoys en Dixons zijn trouwens ook vaak eerder met release.
Dat komt door gamen00bs die er werken, die weten niet wat een releasedate is, laat staan een 360., dus "ja hoor meneer, die hebben we vandaag binnen gekregen, welke versie wilt u.. de SE of de gewone" heb ik daar nog wel eens gehoord
wessiej nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:13 schreef Gajes het volgende:
Dat komt omdat je in een kutdorp woontquote:
Flikker toch eens op als je alleen maar dit soort reacties kan plaatsenquote:
Die praten elkaar ook maar naquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:51 schreef Wessiej het volgende:
Leuk dat je dat weer in 2 topics moet vermelden, maar als je die ene hersencel 1 keertje gebruikt weet je dat ik dat niet heb verzonnen en gewoon van bronnen zoals games.fok.nl en xbox360only.nl en gamed.nl heb, nu kappen ermee, is allang leuk geweest.
Dat mag hier ook weleens gebeuren eigenlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:58 schreef Wessiej het volgende:
Dat snap ik, maar dan hoeft jorien niet op meerdere fora de hele tijd dat door te dringen, hij heeft er op een ander forum bijna een ban voor gekregen.
Huiliequote:Op maandag 28 augustus 2006 16:58 schreef Wessiej het volgende:
Dat snap ik, maar dan hoeft jorien niet op meerdere fora de hele tijd dat door te dringen, hij heeft er op een ander forum bijna een ban voor gekregen.
68 euro is me te duurquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:36 schreef MMaRsu het volgende:
Tja ik ben wel gek genoeg om bv naar Rotterdam te gaan om SR op te halen, heb ik bij de import DS ook gedaan. Maar Zuid Limburg is me toch iets te ver
Ik ga er gewoon vanuit dat hij morgen bij de dynabyte ligt
Je krijgt altijd 10 procent korting hoorquote:
Met beetje geluk is die bij mediamartk 50 euro.. daar kan je toch ook met cd bonnen betalenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je krijgt altijd 10 procent korting hoor. Ik 12.5 dus tja
mja, sommige dingen gaan voor in het leven, vind het al goed, dat je er aan denkt, en niet zomaar doelloos koopt !quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:29 schreef wc-eend het volgende:
Ik laat saint's row nog ff liggen.. dead rising ook.. zit beetje krap bij centjes, heb wel spaargeld enzo.. maar kindje komt ook over maandje.. dus bewaar spaargeld liever ff voor zekerheid..
Yups.. komt wel goed.. over een poosje zakken ze toch in prijsquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja, sommige dingen gaan voor in het leven, vind het al goed, dat je er aan denkt, en niet zomaar doelloos koopt !
Volgens mij niet hoor... toch?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Met beetje geluk is die bij mediamartk 50 euro.. daar kan je toch ook met cd bonnen betalen
Saints Row of een kind dat alleen maar loopt te janken, tja ik zou het ook wel wetenquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
mja, sommige dingen gaan voor in het leven, vind het al goed, dat je er aan denkt, en niet zomaar doelloos koopt !
Ik weet het ook niet, op de bon staat.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... toch?
Wat een kneuzen OP trouwens. Doe volgende x maar weer normaal.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
kind is er nog niet he, en saints row eigenlijk ook nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Saints Row of een kind dat alleen maar loopt te janken, tja ik zou het ook wel weten![]()
Sore loser...Wessiej had gelijk, jij niet. Jij staat voor lul, Wessiej niet.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik geloof niks meer van die PES6 demo verhalen.
tvp
PES6 filmpjequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik geloof niks meer van die PES6 demo verhalen.
tvp
quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... toch?
denk niet in september anders was het al lang bekend geweest denk ik zoquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:25 schreef Tumble het volgende:
De US demo van Madden werkt gewoon op je pal xbox360.. voor die 1% die het boeiend vind
iemand enig idee of de FRS volgende maand weer een game maand heeft met hun welbekende 3 voor 2 actie?
Top! Geen probleem, neem ik je duim vlam ik op de releasedag Halo3 in je 360quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Doe eens een keer niet zo serieus.. Ik vind het een leuke op
Ik, en hierquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef MMaRsu het volgende:
Hey wie had de review van SR van de pu gelezen online?
Waar is die te vinden?
quote:
Het valt mij op dat ik hogere scores haal als ik de game een paar dagen niet speel.. Als ik 10 keer achter elkaar probeer mijn score te verbeteren speel ik veel te geforceerd en bak ik er dus niets van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:04 schreef Heintje het volgende:
Ik heb vandaag toch maar eens Geomotry Wars gekocht.
Het wil alleen nog niet echt lukken. 108.000.
Maar ja, Twee katjes die acter alles wat beweegt aan gaan maakt het ook niet makkelijker.
Je begint bij 0 en gaat steeds hoger.. Je kunt natuurlijk niet verwachten dat ik meteen 2 miljoen haalquote:
Als je genoten hebt van het spel zie ik het probleem nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:15 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb hem al sinds 5 december en ik heb nog steeds een hi-score van 255.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |