Is ook het beste wat je kunt doen... verstand op 0 zetten en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar trouwens dat deze 8 mensen dus vanaf vanmorgen 9 uur al met dit werk bezig zijn.... en waarschijnlijk nog heel lang doorgaan. Nauwelijks vol te houden zou je denken.
Ik heb ook wel eens zoiets gedaan, maar om de een of andere vreemde reden went het gewoon op een gegeven moment enheb je niet eens meer door dat je wat aan het doen bent.
Ik denk dat je het geluid moet hebben aanstaan om dat te begrijpen, maar daar begin ik echt niet meer aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:59 schreef Sealord het volgende:
was Rob nou zoetjes aan het uitdelen?? waar is dat goed voor
Huh? Waar zag je dat? Ik heb 1 tafel-stream en 3 Tanja-streams hier.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is weer bezig peoples te pleasen. Ze gaat een trui van Joost wassen (op de hand) en biedt aan dat ook voor anderen te doen. Wat is het toch een schatje
En een "disk" is een topic? In jalla taal?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef jalla het volgende:
wat een luxe. de ene keer duurt het 5 minuten voordat de nieuwe disk er is, de andere keer staan er al 3 klaar
suikergehalte op peil houden ivm vermoeidheid.... ( verbranding )quote:Op donderdag 22 september 2005 00:59 schreef Sealord het volgende:
was Rob nou zoetjes aan het uitdelen?? waar is dat goed voor
Ik zag niets, maar hoorde het. Was op stream 2 te horen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:01 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Waar zag je dat? Ik heb 1 tafel-stream en 3 Tanja-streams hier.
Ja zo kan ie wel weer, je lijkt wel een soort LekkerSimpel.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is weer bezig peoples te pleasen. Ze gaat een trui van Joost wassen (op de hand) en biedt aan dat ook voor anderen te doen. Wat is het toch een schatje
Heb vanavond trouwens geen leugen van Tanja gehoord. Omdat dat gesprek een positief beeld van Tanja laat zien in jouw ogen (en meerdere Tanja-bashers) boeit helemaal niemand.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Dit was een nutteloze bijdrage, jij draagt echt niks bij. De groeten aan je leugenachtige, zwangere zeug Tanja.
Klopt ja... en toen bood ze meteen maar even aan dat ook voor anderen te doenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef jalla het volgende:
lieske kreeg min of meer de opdracht van joost om die trui te gaan wassen btw.
edit: disk ,topic, whatever
quote:
Cartwoman volgens mij posten we steeds hetzelfde over Tanjaquote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef CartWOman het volgende:
Tanja zit papiertjes te knippen.
En maar klagen vandaag dat ze het niet zou volhouden.
Ga slapen!!!!![]()
Eerst nog wel dus.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef newsman het volgende:
Ooh ik zie het ze bezig met whinny the pooh, ik hoef gelijk het pakket niet meer.
Het is gewoon een luie hond, wat dat betreft heeft ze veel geleerd van die antiliaan van dr.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef CartWOman het volgende:
Tanja zit papiertjes te knippen.
En maar klagen vandaag dat ze het niet zou volhouden.
Ga slapen!!!!![]()
Ik wel!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zo kan ie wel weer, je lijkt wel een soort LekkerSimpel.Effe van onderwerp veranderen:
vond je het ook zo tof om Pink Floyd weer mét Roger Waters te zien optreden? Ik wel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |