wie zijn er linkshandig dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Aanvulling: ze hebben wel zoveel mogelijk linkshandigen bij rechtshandigen gedaan. Dus daar ligt de oorzaak waarschijnlijk.
Daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan joh... Wel slim van zequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:07 schreef scanman01 het volgende:
Aanvulling: ze hebben wel zoveel mogelijk linkshandigen bij rechtshandigen gedaan. Dus daar ligt de oorzaak waarschijnlijk.
Ja daar had ik ook echt niet aan gedachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan joh... Wel slim van ze
Ej. je vergeet mij!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Menno Linda en Joost ..o en ikzelf
Nou snel naar het BB huis danquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Menno Linda en Joost ..o en ikzelf
ik denk rob en menno, ev. chantal.quote:
Daar voelen ze toch weinig van als ze zitten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:15 schreef TRiXeS het volgende:
Eigenlijk zouden ze nu ook die zwangerschapzakken om moeten
voor degene die steeds op moeten staan en die nieuwe dozen open moeten maken en volle dozen moeten verplaatsenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:16 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Daar voelen ze toch weinig van als ze zitten?
Ik had verwacht dat Roel moeilijker zou doen, maar hij gaat als een speer, joh!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:15 schreef scanman01 het volgende:
En Rob gaat maar door met dat asociale kauwen met open mond
Roel, gewoon effe een elleboogje.
Zoiets?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
Zoals ik al zei:
kunnen ze die Dildo en Natte Alie niet zo'n mooi rood balletje in dr giegel stoppen met zo'n leren touwtje die je heeeeeeeeeeeeeel erg strak vast kan knopen?
Het lijkt Lavenland wel..........
Dat laten we gewoon Tanja doen danquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
voor degene die steeds op moeten staan en die nieuwe dozen open moeten maken en volle dozen moeten verplaatsen
Valt wel mee, ze is relatief productief samen met Ralphie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef Blue Thunder het volgende:
ik kan ff niet kijken nog.. (zit op de zaak) maar klaagt tanja eigenlijk hierover? Zou niet mogen vind ik aangezien ze eindelijk aan een weekopdracht mee kan doen
Klopt, loopt als een speer. Rob zit wel Roel te commanderen hoe het allemaal sneller kan, maar meestal heeft ie wel gelijk en Roel doet dat ook gewoon. Het was ook Roel die met Rob wou.quote:ik heb wel de indruk dat Roel en Rob een goed duo zijn (ik kijk pas 5 minuten)
allebei bloedfanatiek....:Pquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:24 schreef __dani het volgende:
menno: "joost zit ook gevoel in die boekjes"
ik heb wel de indruk dat Roel en Rob een goed duo zijn(ik kijk pas 5 minuten)
shirt is alleen tijdens werk. Met pauzes enzo mogen ze het shirt uitdoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:26 schreef __dani het volgende:
waarom doen ingrid en chantal hun tshirt uit? mag dat?
Rob zei dat ze voor Eurodisney waren, geloof ik. De inhoud is in ieder geval bedoeld voor kinderen. Een knutselpakket, denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand ook waar deze zakjes voor bedoeld zijn? Talpa Magazine ofzo?
Die komen er zowiezo welquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de TT ook aangepast, anders komen hier misschien ook allemaal loze commentaren die niets met de live streams te maken hebben.
Het zijn plaatjes die je kunt uitknippen, bestaan uit meerdere onderdelen en met kit/foamblokjes plak je die op ekaar zodat het 3D wordt. Ze worden gebruikt om kaarten (felicitatie/kerst etc.) van te maken. Meestal doen kinderen dit niet, maar 'knutsel/frutsel-vrouwtjes'.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand ook waar deze zakjes voor bedoeld zijn? Talpa Magazine ofzo?
Ach, dat zullen de hormonen wel zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "BB zou een slechte werkgever zijn als die ons niet laat overwerken... Welke werkgever zou daar niet blij mee zijn?"
Dikke vinger voor alle Tanja-haters, die zegt dat zij niet aanpakken wil![]()
![]()
hoeft geen fout te zijn omdat het de bedoeling is dat je er een 3D werkje van maakt is het plaatje 1x afgedrukt, de andere plaatjes zijn gedeeltes van het origineel die je er met kit opplaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:41 schreef jalla het volgende:
joost ontdekte vanmiddag al dat er een fout zat op de pagina,s
denk ook dat het loos werk is, maar houd ze wel bezig
een weekje toch welquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen ik wel ja. Zonder muziek kan ik zeer zeker niet.
Ach, zij verandert net zo vaak van mening als de wind van richtingquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ach, dat zullen de hormonen wel zijn...
Natuurlijk wil ze overwerken, dan is de kans dat ze de opdracht halen een stuk groter. En kan ze lekker veel snickers vreten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "BB zou een slechte werkgever zijn als die ons niet laat overwerken... Welke werkgever zou daar niet blij mee zijn?"
![]()
zeg, had jij niet beloofd hier weg te blijven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:56 schreef jalla het volgende:
ze gaan weer verder zometeen. Vraag me af hoelang nog vandaag . Uurtje of 2?
en dan na afloop dit zware werk vieren met wat alcohol
ze zaten net te rekenen en toen kwamen ze uit dat ze er op end een paar duizend tekort zouden komen. maar hoe dat berekent is weet ik niet
en wie ben jij dan wel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, had jij niet beloofd hier weg te blijven?
Als Menno Lieske nomineert mag die van mij helemaal oprottenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Menno kust het meisje dat hij zegt te zullen nomineren.
[afbeelding]
dat zullen de hormonen wel zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Deed Judas ook tweeduizend jaar geleden bij Jezus tijdens het Laatste Avondmaal.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Met wie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef kwakveense het volgende:
ik ga ervandoor....heb wel iets leukers te doen....slapen ofzo...
Ik verwacht ook nog steeds dat het een geintje was, maar hij heeft het inmiddels al wel een keer of 5 gezegd. Als hij echter wél op haar stemt, dan kan dat gezien worden als stemafspraken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Als Menno Lieske nomineert mag die van mij helemaal oprotten![]()
Menno is Judasquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deed Judas ook tweeduizend jaar geleden bij Jezus tijdens het Laatste Avondmaal.![]()
Ja idd en als straf moet Menno dan per direct het huis uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog steeds dat het een geintje was, maar hij heeft het inmiddels al wel een keer of 5 gezegd. Als hij echter wél op haar stemt, dan kan dat gezien worden als stemafspraken.
Zijn nominatie zal dan ook voor de bewoners te zien zijn. (denk ik)quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja idd en als straf moet Menno dan per direct het huis uit![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, zij verandert net zo vaak van mening als de wind van richting
Ze wilde ooit met BB meedoen. Daarna wilde ze weer niet. Nu weer wel. Volg jij het nog?![]()
hoop ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn nominatie zal dan ook voor de bewoners te zien zijn. (denk ik)
slappe maatregel....quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
Misschien juist wel NIET.... aangezien er zoveel aandacht voor is en dat het een grote schande is enzo. Ik denk dat deze bb er misschien wel zorgt dat de zwangere meiden beter doorhebben hoe slecht het is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]ze zal best goeie kantjes hebben maar dat door blijven roken is een grove schande
Tanja is geen lichtend voorbeeld voor jonge Nederlandse meiden, nu denken al die meiden dat je gewoon door kan roken tijdens je zwangerschap...![]()
Op zich wel, maar het zal in ieder geval de ogen van Lieske (en misschien veel anderen) openen wat Menno betreft.quote:
ik ben één van de mensen waar je dat aan beloofd hadquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:59 schreef jalla het volgende:
[..]
en wie ben jij dan wel?
ik kan me dat overigens zelf niet herinneren
Ik hoop dat de straf dan iets harder gaat zijn als dat..quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja is vooral een soort van sociaal "gehandicapt", zit vast in een patroon en kan dat niet doorbreken. Dat negatieve, depressieve en egoistische gedrag laat ze ws. al heel lang zien. Ze heeft hulp nodig, zoals heel veel mensen hulp nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef brijner het volgende:
ik heb het (op het blog) al vaker gezegd, maar ik zal het nog maar es herhalen:
nee! Tanja is een vies gemeen wijf.
Ze provoceert als haar dat uitkomt, en heeft geluk dat anderen (zoals rob) te verstandig zijn om daar op in te gaan.
voorbeeldje? Neem de discussie rondom het eten. Rob drinkt en rookt niet. De groep besluit voor te stellen of rob een eigen budget kan krijgen. Deze slaat dat af. waarop onze zwangere zeehond meteen haar kans grijpt om zichzelf verder een koninginnen positie te geven en een eigen budget aanvraagt. voor snoep...
Haar maniertjes (Glimlachend uit haar ooghoeken iemand aankijken als ze hem eigenlijk verbaal neersabelt, terwijl ze haar gezicht half verstopt achter een walm van sigaretten rook) strijken tegen elke haar in die ik op mijn lichaam heb.
Ze doet me denken aan een van die mensen die je ziet in documentaires over probleem wijken, waarvan de man voor de zoveelste keer een jaartje vast zit op verdenking van openbare geweldpleging, de kinderen het fietsje van de buren niet willen terug geven, en die voor de zoveelste keer op badslippers , zwanger langs het vergeelde nicotinevlekkenbehang loopt, op weg naar haar flesje bier dat naast de gevulde asbak staat, verstopt achter een pakje halfzware van nelle.
Een viezer wijf ken ik niet.
Tanja, deel 3quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef brijner het volgende:
nee! Tanja is een vies gemeen wijf.
Een viezer wijf ken ik niet.
Ja dat zou wel kunnen, maar als Lies (of Roel of Ralph) dr dan uit moet door zo'n matennaaier stem, ben ik niet blijquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het zal in ieder geval de ogen van Lieske (en misschien veel anderen) openen wat Menno betreft.
hmja sorry APK.. zal het nooooooiiiiiiit meer doenquote:
Het dido virusquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, zij verandert net zo vaak van mening als de wind van richting
Ze wilde ooit met BB meedoen. Daarna wilde ze weer niet. Nu weer wel. Volg jij het nog?![]()
Vast.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net van Beau op tv dat er een vechtpartij schijnt te zijn geweest bij het BB huis.
Weet iemand daar iets van?
Nathalie's vriend?
nu is de omschrijving "bij het big brother huis" wel erg algemeen.. het hele talpa gebouw ligt daarquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net van Beau op tv dat er een vechtpartij schijnt te zijn geweest bij het BB huis.
Nathalie's vriend?
even na 12:00uquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Hoe laat zijn ze eigenlijk begonnen? Maw, wanneer mogen ze vandaag stoppen?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:40 schreef brijner het volgende:
hmja sorry APK.. zal het nooooooiiiiiiit meer doen
Zou ik wel doen, hoe meer hoe beter.quote:maargoed, om het daar nou WEER te plakken.... maar niet he..
Denk het welquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie's vriend?
Ik snap er ook niets van. Er is vast wel iets leuks te bedenken, maar om de een of andere vage reden willen ze daar niet aan. Ze hebben al besloten dat ze geen blote dames of heren willen laten zien (god mag weten waarom) en meer van die vreemde beslissingen. Zetten ze zich hiermee af tegen internationale bb's ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:36 schreef Masegate het volgende:
T wordt echt steeds saaier dit zooitje in dat huisje. D'r gebeurt echt totaal helemaal niks, nada, noppes.
En met deze opdracht (ik gok maar dat dat het is) wordt dat niet echt beter.
Big Brother: waar zitten jullie met je kop! Doe es wat met deze show...
Beleid van Hummy, haar wil is wet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van. Er is vast wel iets leuks te bedenken, maar om de een of andere vage reden willen ze daar niet aan. Ze hebben al besloten dat ze geen blote dames of heren willen laten zien (god mag weten waarom) en meer van die vreemde beslissingen. Zetten ze zich hiermee af tegen internationale bb's ofzo
BIJ het bb huis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Vechtpartij in het BBhuis van NSE. Beetje vreemd dan dat niemand dat hier gezien heeft..
Ik zit op de website van NSE te kijken, maar daar staat niets... Ik zoek nog ff verder.quote:
Beleid van NL overheid... men mag voor bepaalde tijden bepaalde dingen niet uitzenden..quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beleid van Hummy, haar wil is wet.
behalve achter d decoder, daar mag je op alle tijden alles uitzendenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Beleid van NL overheid... men mag voor bepaalde tijden bepaalde dingen niet uitzenden..
Begonnen? Dan moeten ze nog ruim een uur. Ik ga nu boodschappen doen dusquote:
elke keer foutmelding nog een pogingquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Nathalie's vriend er hardhandig is weggehaald.
heeft ze ook een filter dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef Jojogirl het volgende:
De kans dat Lieske AIDS zou krijgen was kleiner dan de kans dat ze in Groningen onder de tram zou komen.
Bedoel je een blote borst ofzo? Daar staat hier in NL godzijdank geen leeftijd voorquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Beleid van NL overheid... men mag voor bepaalde tijden bepaalde dingen niet uitzenden..
Zou zomaar kunnen dat het zwáár wordt opgeblazen door Talpa, om weer wat publiciteit rond BB te genereren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:45 schreef fantastrick het volgende:
[..]
vroeg me dat inderdaad ook af van die vechtpartij...
denk het niet, en talpa gaat met andere programma's wel tot het randje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Dat had ze van een AIDs verpleegkundige ofzo. Die zei dat als je alleen heteroseks hebt met leeftijdsgenoten hebt de kans heel klein is (in Groningen is geeneens een tram).quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:49 schreef fantastrick het volgende:
[..]
heeft ze ook een filter dan?
Doen Menno en Lieske ook hoor...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:
Tanja en Ralph doen dan ook het makkelijkste werk. 10 van die blaadjes op elkaar leggen dus.
Loopt al een topic over.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef regenworm het volgende:
Zou het best wel eens leuk vinden om met de programmamakers van BB te lullen.
Want ik heb nogal wat opmerkingen en ideeen om BB nog leuker te maken.
Yep. Je kunt hier je aanbevelingen aan Talpa kwijt: Mededelingen aan Talpa.quote:
Klopt inderdaad. Die kans is zo goed als te verwaarlozen. (zo lang ze niet aan anale sex doet)quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat had ze van een AIDs verpleegkundige ofzo. Die zei dat als je alleen heteroseks hebt met leeftijdsgenoten hebt de kans heel klein is (in Groningen is geeneens een tram).
Klopt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Doen Menno en Lieske ook hoor...
in de trend van: ze heeft toch nooit sexquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Die kans is zo goed als te verwaarlozen.
Ze heeft maar een paar vriendjes gehad, dus veel zal het niet zijn nee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef fantastrick het volgende:
in de trend van: ze heeft toch nooit sex
Klopt, alleen is het zo jammer dat het één richting verkeer is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Je kunt hier je aanbevelingen aan Talpa kwijt: Mededelingen aan Talpa.
Zei Ralph dat ook? Dat valt me dan weer enorm tegenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda sneed het onderwerp aan van een HIV patiënt in het BB-huis. En Ralph en Tanja zeiden zowat in koor.."Dan ga ik het huis uit..." En toen was Linda ineens heel stil...
Ze lezen heus wel mee hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt, alleen is het zo jammer dat het één richting verkeer is.
Van talpa kant wordt er helemaal niet op gereageerd en dat is jammer.
Nou weet ik wel talpa luistert alleen na zich zelf wat wel jammer is
Dat is dan best wel triest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda sneed het onderwerp aan van een HIV patiënt in het BB-huis. En Ralph en Tanja zeiden zowat in koor.."Dan ga ik het huis uit..."
heb je hiv dan moet je erg veel pillen slikken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda sneed het onderwerp aan van een HIV patiënt in het BB-huis. En Ralph en Tanja zeiden zowat in koor.."Dan ga ik het huis uit..." En toen was Linda ineens heel stil...
Hebben wij hier een half uur geleden ook al gemeldquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Zody het volgende:
Talpa meldt een vechtpartij op het terrein van BB, volg NSE voor meer...
En 2x aan mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben één van de mensen waar je dat aan beloofd had
2 weken en je was weer weg
ow die heb ik ff gemist: was er een reden voor die dodelijke blikken dan??quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als blikken konden doden dan had die greppelhoer van een Sjankwal net Tanja dood gekeken. Wat een valse kop heeft die op haar romp zeg. En dan zeggen dat Tanja niet sociaal genoeg is.
Ik ben die pose met dat duimpje zoooooooo verschrikkelijk zat!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:06 schreef scanman01 het volgende:
Ingridje heeft haar arm weer vrij en eindelijk tijd voor haar duimpje.
[afbeelding]
Heerlijk dat je ook wel eens wat anders post dan anti Chantal en pro Tanja berichten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als blikken konden doden dan had die greppelhoer van een Sjankwal net Tanja dood gekeken. Wat een valse kop heeft die op haar romp zeg. En dan zeggen dat Tanja niet sociaal genoeg is.
Ach, zij vind het fijn, laat ze tochquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik ben die pose met dat duimpje zoooooooo verschrikkelijk zat!
Ik vind het best een leuke meid, maar dit gaat me zo vervelen.
ja, die 20.000 euro kwamen ze 'plotseling' tekort daar bij BB:)quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:13 schreef Knurkie het volgende:
vechtpartij om de video band ze hebben geprobeerd met de brandweerwagen door de hekken heen te rijden en dat werd vechten
de band heeft endemol niet gekregen als ze het gebruiken krijgen ze een boete van 20.000 euro
Lees jij altijd zo selectief, ik post over anderen ook meer dan genoeg hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heerlijk dat je ook wel eens wat anders post dan anti Chantal en pro Tanja berichten.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:13 schreef APK het volgende:
NSE over de 'vechtpartij': Endemol gaat het niet uitzenden en als wij het nieuws niet gebracht hadden had niemand het geweten.![]()
Dat zou toch echt vet zijn geweest, als ze met die brandweerwagen zo in die tuin waren gereden. Hoe prachtig zou dat zijn geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:13 schreef Knurkie het volgende:
vechtpartij om de video band ze hebben geprobeerd met de brandweerwagen door de hekken heen te rijden en dat werd vechten
de band heeft endemol niet gekregen als ze het gebruiken krijgen ze een boete van 20.000 euro
Dat had heerlijke streambeelden opgeleverdquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat zou toch echt vet zijn geweest, als ze met die brandweerwagen zo in die tuin waren gereden. Hoe prachtig zou dat zijn geweest![]()
ik vind het feit dat het een (ralph) brandweer wagen was al dubbelquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat zou toch echt vet zijn geweest, als ze met die brandweerwagen zo in die tuin waren gereden. Hoe prachtig zou dat zijn geweest![]()
En verder dat Joost van Natte Lie aangeklaagt wordt door Endemolquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
En bij Boulevard nu een fotootje van een 13-jarige Ingrid... Om te bewijzen dat ze géén jongetje is...
Het is vast weer zo'n door Talpa aangedikt verhaal als promotiestunt. Ze doen niks andersquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik vind het feit dat het een (ralph) brandweer wagen was al dubbel![]()
Maar RTL dat wisten wij al langquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:15 schreef Knurkie het volgende:
volgens RTL BLVD is Ingrid geen jongen geweest
Dan zou ik als ik Linda was onmiddelijk HIV voorwenden. Scheelt weer twee concurrenten!quote:
leuk eigen medewerker aanklagenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:19 schreef misterDre het volgende:
[..]
En verder dat Joost van Natte Lie aangeklaagt wordt door Endemol
Haar vriend werkt niet voor Endemol... toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
leuk eigen medewerker aanklagen![]()
![]()
klopt, om 0:23 uurquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Kokstra het volgende:
Ik las ergens dat de hefst dit jaar op 23 september begint.
Het was in dit geval écht een brandweerwagen, foto's staan op die Nana Love bagger-site.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:19 schreef bemeall het volgende:
Het is vast weer zo'n door Talpa aangedikt verhaal als promotiestunt. Ze doen niks anders
Kabbelen? Nou nee, ik heb de bewoners nog nooit zoveel "poeh poeh" horen roepen, dus ze zullen het best zwaar hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef Zw0rld het volgende:
Sow ben er weer
Nog spannend nieuwe van het bb front
Of was het weer kabbelen geblazen
dat trans verhaal is een hoax, als je naar nat kijk lijkt ze een beetje op een kerel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl houdt het op Dido als er iemand transsexueel blijkt te zijn.
editquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:24 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Haar vriend werkt niet voor Endemol... toch?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:28 schreef Jojogirl het volgende:
Heeft een analfabeet dezelfde lol van lettervermicelli als wij hebben
WAT ?!?!?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:28 schreef Jojogirl het volgende:
Heeft een analfabeet dezelfde lol van lettervermicelli als wij hebben
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:29 schreef Rams3s het volgende:
Joost: "Ik heb ooit een keer blauwe schijt gehad ...... maar toen had ik een relatie met een smurf."
Daar hadden ze het net over. Dingen waar je nooit achter komt. Wat hebben vlinders in hun buik als ze verliefd zijn enzo.quote:
K had al zo'n vermoeden, maar had geluid van de streams niet aanstaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net over. Dingen waar je nooit achter komt. Wat hebben vlinders in hun buik als ze verliefd zijn enzo.
Ach logisch dat ze op nummer 1 wil staan. Tuurlijk niet eerst een paar andere vriendinnen en dan zij pas, dat zou helemaal nergens op slaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:46 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido over Roel tegen Chankwal :"Jaaa Roel wilde me natuurlijk zoenen, maarja ik vertelde natuurlijk, ik sta op nummer 1"
Bah.
Er is een speciaal topic voor de uitzending hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:46 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido over Roel tegen Chankwal :"Jaaa Roel wilde me natuurlijk zoenen, maarja ik vertelde natuurlijk, ik sta op nummer 1"
Bah.
En sinds wanneer ben jij het braafste jongetje van de klas? Ga de hond pesten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef APK het volgende:
[..]
Er is een speciaal topic voor de uitzending hoor.![]()
Heeft niks met braafheid te maken beste Blub, ik probeer je te helpen in de -voor jou- ingewikkelde wereld die fok! heet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij het braafste jongetje van de klas? Ga de hond pesten.
Je herinnert je vast waarom ik niet met je in discussie ga.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft niks met braafheid te maken beste Blub, ik probeer je te helpen in de -voor jou- ingewikkelde wereld die fok! heet.
Die waren er gelijk al hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een rekensommetje gemaakt m.b.t. de weekopdracht?
Dus per koppel zo'n 15 a 20 seconden per handeling?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die waren er gelijk al hoor![]()
Komt er op neer dat ze er 1500 per uur moeten klaarmaken
(scanman heeft de hele berekening in zijn hoofd zitten)
Het zou wel leuk zijn als je af en toe een béétje in de juiste topics wil posten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij het braafste jongetje van de klas? Ga de hond pesten.
Sommige mensen nemen de moeite om een beetje terug te gaan lezen, en niet gemakzuchtig dingen te gaan vragenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een rekensommetje gemaakt m.b.t. de weekopdracht?
Wel je horloge af doen he, anders doe je APK pijn. Krijg je van die flauwe mopjes zoals het tikt en zit in de kont van APK. Laten we zaken doen, we willen het niveau hier hoog houden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als je af en toe een béétje in de juiste topics wil posten.
Ik heb wel globale berekeningen gezien, maar geen exacte... Dat bedoelde ik dus met m'n rekensommetje... Als nog niemand 'm gemaakt had was ik zelf achter d'n calculater gekropen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen de moeite om een beetje terug te gaan lezen, en niet gemakzuchtig dingen te gaan vragen
Maar de berekening klopt niet helemaal meer omdat ze hadden verteld dat dat ze van 9 tot 5 zouden werken en niet mochten overwerken maar ze zijn nog steeds bezig dus misschien gaan ze het wel halen en dat zou erg jammer zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus per koppel zo'n 15 a 20 seconden per handeling?
Ben benieuwd of ze dat gaan redden.
ze moeten 8 uur werken dus vandaag van 12-8quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar de berekening klopt niet helemaal meer omdat ze hadden verteld dat dat ze van 9 tot 5 zouden werken en niet mochten overwerken maar ze zijn nog steeds bezig dus misschien gaan ze het wel halen en dat zou erg jammer zijn![]()
Ik zal dan ook maar geen flauwe mopjes maken, zoals het post op Fok en ik hoop dat-ie kanker krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:26 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Wel je horloge af doen he, anders doe je APK pijn. Krijg je van die flauwe mopjes zoals het tikt en zit in de kont van APK. Laten zaken doen, we willen het niveau hier hoog houden.
Overigens geld voor hetzelfde als dat al voor APK gold betreffende discussies.
Als ze echt 3x 8 uur werken kom je uit op 1250 stuks per uur en 208,3 per stel!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar de berekening klopt niet helemaal meer omdat ze hadden verteld dat dat ze van 9 tot 5 zouden werken en niet mochten overwerken maar ze zijn nog steeds bezig dus misschien gaan ze het wel halen en dat zou erg jammer zijn![]()
Hmm ik zou het niet jammer vinden. Dan krijg je weer van die zaterdagavondtafarelen zoals we die vorige week zagen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik blijf het een gruwelijke vertoning vindenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien juist wel NIET.... aangezien er zoveel aandacht voor is en dat het een grote schande is enzo. Ik denk dat deze bb er misschien wel zorgt dat de zwangere meiden beter doorhebben hoe slecht het is.
Laat Kribbet t maar niet horen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zal dan ook maar geen flauwe mopjes maken, zoals het post op Fok en ik hoop dat-ie kanker krijgt.
Maar als je nou gewoon ff naar je eigen AT-lijst kijkt, dan snap je vast wel wat er bedoeld wordt.
Gewoon ff de topics gebruiken waar ze voor bedoeld zijn, dan is er niets aan de hand.
Dan doen ze er 10 dagen over ipv 3quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:35 schreef Nostalgist het volgende:
ze hebben er nu 3000.....
I predict a riot...quote:blubikbeneenknoop: bla bla
APK: bla
blubikbeneenknoop: bla bla
etc
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
Joost tweede keer met twee handen................
4e keerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
En de derde keer pakt Joost een stapel uit de waskamer..... met twee handen
![]()
![]()
![]()
Bij gebrek aan aktie in het BB huis neem ik daar ook wel genoegen mee...quote:
Alleen voor het sjouwwerk..Tanja is in de keukenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Ralph gewisseld? Ik zie hem nu met Lieske samen.
Ja hequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
3200
Ze liggen geloof ik achter op schema
Lol!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel tegen Ralph: "Je zit met twee handen joh"
Ralph: "Niks zeggen!"
Maar nu er gewerkt moet worden geeft de zeug niet thuis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
Precies. Zeggen en doen. Ze zegt ook dat ze rechten wil gaan studeren, maar tegelijkertijd heeft ze het nooit langer dan een jaar ergens volgehouden op een baan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar nu er gewerkt moet worden geeft de zeug niet thuis.
Dikke vinger terug voor de Tanja fan.![]()
![]()
Groupthinkquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaan ze nog door eigenlijk. Ik bedoel, 3000 gedaan nu ipv 10000 ..... Het is toch overduidelijk dat de opdrachtverloren is? Om nog maar te zwijgen over de foutjes die ze zeker al hebben gemaakt.
Dus waarom gaan ze nog door
Tanja is doodsbang voor het noodrantsoen. Vandaar dat ze graag wil doorwerken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
omdat ze dan NU al het eten en rookwaar en alcohol moeten inleveren en meteen op rantsoen zitten tot de volgende gehaalde opdrachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaan ze nog door eigenlijk. Ik bedoel, 3000 gedaan nu ipv 10000 ..... Het is toch overduidelijk dat de opdrachtverloren is? Om nog maar te zwijgen over de foutjes die ze zeker al hebben gemaakt.
Ze staat in de keuken te helpen hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Onder andere omdat Lieske ook aankaartte dat Big Brother het ook wel kan inzien dat het teveel werk is in een te korte tijd en dat er misschien later een aantal dagen bijgeplakt worden. Ik hoop iig niet dat ze het nu al opgeven, ik vind het wel leuk om Tanja zo nukkig te zien nu ze ook eens wat moet doen.. Behalve roken en poepen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Goeie vraag...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
wat je bedoeld te zeggen is ze staat in de keuken haar EIGEN eten klaar te makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze staat in de keuken te helpen hoorNiet zo snel oordelen.
(moet wel zeggen dat ik me ook ff zat te ergeren, maar telepatisch heeft ze me gehoord om in de keuken te gaan helpen)
Dikke lul.. te helpen.. ze stond voor zichzelf een beschuitje te smeren die ze daarna naar binnen werkte.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
(moet wel zeggen dat ik me ook ff zat te ergeren, maar telepatisch heeft ze me gehoord om in de keuken te gaan helpen)
en waar haal je deze info vandaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
omdat ze dan NU al het eten en rookwaar en alcohol moeten inleveren en meteen op rantsoen zitten tot de volgende gehaalde opdracht
Alsof ze daar uberhaupt het IQ voor heeft. zelfs bij dat duffe kwisje vorige week wist ze amper iets te beantwoorden!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Precies. Zeggen en doen. Ze zegt ook dat ze rechten wil gaan studeren, maar tegelijkertijd heeft ze het nooit langer dan een jaar ergens volgehouden op een baan.![]()
dat vertelde Roel toen hij vanmiddag uit de DBK kwamquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en waar haal je deze info vandaan
Werd vanmiddag gezegd toen Roel in de DBK ging communiceren met BB over de opdrachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en waar haal je deze info vandaan
Ja, Tanja gedraagd zich beter dan vorige weekquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja. Logisch.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
omdat ze dan NU al het eten en rookwaar en alcohol moeten inleveren en meteen op rantsoen zitten tot de volgende gehaalde opdracht
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
Tanja: "Wie wil er ook een hapje?"![]()
Waarom stond ze dan net niets te doen terwijl iedereen aan het werk was?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Tanja is doodsbang voor het noodrantsoen. Vandaar dat ze graag wil doorwerken.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is aan het voorproeven... Het is echt niet wat jullie denken![]()
ok, duidelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat vertelde Roel toen hij vanmiddag uit de DBK kwam
Helaas.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is aan het voorproeven... Het is echt niet wat jullie denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |