Kabbelen? Nou nee, ik heb de bewoners nog nooit zoveel "poeh poeh" horen roepen, dus ze zullen het best zwaar hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef Zw0rld het volgende:
Sow ben er weer
Nog spannend nieuwe van het bb front
Of was het weer kabbelen geblazen
dat trans verhaal is een hoax, als je naar nat kijk lijkt ze een beetje op een kerel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl houdt het op Dido als er iemand transsexueel blijkt te zijn.
editquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:24 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Haar vriend werkt niet voor Endemol... toch?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:28 schreef Jojogirl het volgende:
Heeft een analfabeet dezelfde lol van lettervermicelli als wij hebben
WAT ?!?!?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:28 schreef Jojogirl het volgende:
Heeft een analfabeet dezelfde lol van lettervermicelli als wij hebben
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:29 schreef Rams3s het volgende:
Joost: "Ik heb ooit een keer blauwe schijt gehad ...... maar toen had ik een relatie met een smurf."
Daar hadden ze het net over. Dingen waar je nooit achter komt. Wat hebben vlinders in hun buik als ze verliefd zijn enzo.quote:
K had al zo'n vermoeden, maar had geluid van de streams niet aanstaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Daar hadden ze het net over. Dingen waar je nooit achter komt. Wat hebben vlinders in hun buik als ze verliefd zijn enzo.
Ach logisch dat ze op nummer 1 wil staan. Tuurlijk niet eerst een paar andere vriendinnen en dan zij pas, dat zou helemaal nergens op slaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:46 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido over Roel tegen Chankwal :"Jaaa Roel wilde me natuurlijk zoenen, maarja ik vertelde natuurlijk, ik sta op nummer 1"
Bah.
Er is een speciaal topic voor de uitzending hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:46 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Dido over Roel tegen Chankwal :"Jaaa Roel wilde me natuurlijk zoenen, maarja ik vertelde natuurlijk, ik sta op nummer 1"
Bah.
En sinds wanneer ben jij het braafste jongetje van de klas? Ga de hond pesten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef APK het volgende:
[..]
Er is een speciaal topic voor de uitzending hoor.![]()
Heeft niks met braafheid te maken beste Blub, ik probeer je te helpen in de -voor jou- ingewikkelde wereld die fok! heet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij het braafste jongetje van de klas? Ga de hond pesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |