Ze heeft maar een paar vriendjes gehad, dus veel zal het niet zijn nee.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef fantastrick het volgende:
in de trend van: ze heeft toch nooit sex
Klopt, alleen is het zo jammer dat het één richting verkeer is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep. Je kunt hier je aanbevelingen aan Talpa kwijt: Mededelingen aan Talpa.
Zei Ralph dat ook? Dat valt me dan weer enorm tegenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda sneed het onderwerp aan van een HIV patiënt in het BB-huis. En Ralph en Tanja zeiden zowat in koor.."Dan ga ik het huis uit..." En toen was Linda ineens heel stil...
Ze lezen heus wel mee hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt, alleen is het zo jammer dat het één richting verkeer is.
Van talpa kant wordt er helemaal niet op gereageerd en dat is jammer.
Nou weet ik wel talpa luistert alleen na zich zelf wat wel jammer is
Dat is dan best wel triest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda sneed het onderwerp aan van een HIV patiënt in het BB-huis. En Ralph en Tanja zeiden zowat in koor.."Dan ga ik het huis uit..."
heb je hiv dan moet je erg veel pillen slikken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda sneed het onderwerp aan van een HIV patiënt in het BB-huis. En Ralph en Tanja zeiden zowat in koor.."Dan ga ik het huis uit..." En toen was Linda ineens heel stil...
Hebben wij hier een half uur geleden ook al gemeldquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Zody het volgende:
Talpa meldt een vechtpartij op het terrein van BB, volg NSE voor meer...
En 2x aan mijquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben één van de mensen waar je dat aan beloofd had
2 weken en je was weer weg
ow die heb ik ff gemist: was er een reden voor die dodelijke blikken dan??quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als blikken konden doden dan had die greppelhoer van een Sjankwal net Tanja dood gekeken. Wat een valse kop heeft die op haar romp zeg. En dan zeggen dat Tanja niet sociaal genoeg is.
Ik ben die pose met dat duimpje zoooooooo verschrikkelijk zat!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:06 schreef scanman01 het volgende:
Ingridje heeft haar arm weer vrij en eindelijk tijd voor haar duimpje.
[afbeelding]
Heerlijk dat je ook wel eens wat anders post dan anti Chantal en pro Tanja berichten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als blikken konden doden dan had die greppelhoer van een Sjankwal net Tanja dood gekeken. Wat een valse kop heeft die op haar romp zeg. En dan zeggen dat Tanja niet sociaal genoeg is.
Ach, zij vind het fijn, laat ze tochquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:11 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik ben die pose met dat duimpje zoooooooo verschrikkelijk zat!
Ik vind het best een leuke meid, maar dit gaat me zo vervelen.
ja, die 20.000 euro kwamen ze 'plotseling' tekort daar bij BB:)quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:13 schreef Knurkie het volgende:
vechtpartij om de video band ze hebben geprobeerd met de brandweerwagen door de hekken heen te rijden en dat werd vechten
de band heeft endemol niet gekregen als ze het gebruiken krijgen ze een boete van 20.000 euro
Lees jij altijd zo selectief, ik post over anderen ook meer dan genoeg hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heerlijk dat je ook wel eens wat anders post dan anti Chantal en pro Tanja berichten.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:13 schreef APK het volgende:
NSE over de 'vechtpartij': Endemol gaat het niet uitzenden en als wij het nieuws niet gebracht hadden had niemand het geweten.![]()
Dat zou toch echt vet zijn geweest, als ze met die brandweerwagen zo in die tuin waren gereden. Hoe prachtig zou dat zijn geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:13 schreef Knurkie het volgende:
vechtpartij om de video band ze hebben geprobeerd met de brandweerwagen door de hekken heen te rijden en dat werd vechten
de band heeft endemol niet gekregen als ze het gebruiken krijgen ze een boete van 20.000 euro
Dat had heerlijke streambeelden opgeleverdquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat zou toch echt vet zijn geweest, als ze met die brandweerwagen zo in die tuin waren gereden. Hoe prachtig zou dat zijn geweest![]()
ik vind het feit dat het een (ralph) brandweer wagen was al dubbelquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat zou toch echt vet zijn geweest, als ze met die brandweerwagen zo in die tuin waren gereden. Hoe prachtig zou dat zijn geweest![]()
En verder dat Joost van Natte Lie aangeklaagt wordt door Endemolquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:15 schreef flugeltje het volgende:
En bij Boulevard nu een fotootje van een 13-jarige Ingrid... Om te bewijzen dat ze géén jongetje is...
Het is vast weer zo'n door Talpa aangedikt verhaal als promotiestunt. Ze doen niks andersquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik vind het feit dat het een (ralph) brandweer wagen was al dubbel![]()
Maar RTL dat wisten wij al langquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:15 schreef Knurkie het volgende:
volgens RTL BLVD is Ingrid geen jongen geweest
Dan zou ik als ik Linda was onmiddelijk HIV voorwenden. Scheelt weer twee concurrenten!quote:
leuk eigen medewerker aanklagenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:19 schreef misterDre het volgende:
[..]
En verder dat Joost van Natte Lie aangeklaagt wordt door Endemol
Haar vriend werkt niet voor Endemol... toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
leuk eigen medewerker aanklagen![]()
![]()
klopt, om 0:23 uurquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Kokstra het volgende:
Ik las ergens dat de hefst dit jaar op 23 september begint.
Het was in dit geval écht een brandweerwagen, foto's staan op die Nana Love bagger-site.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:19 schreef bemeall het volgende:
Het is vast weer zo'n door Talpa aangedikt verhaal als promotiestunt. Ze doen niks anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |