Op zich wel, maar het zal in ieder geval de ogen van Lieske (en misschien veel anderen) openen wat Menno betreft.quote:
ik ben één van de mensen waar je dat aan beloofd hadquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:59 schreef jalla het volgende:
[..]
en wie ben jij dan wel?
ik kan me dat overigens zelf niet herinneren
Ik hoop dat de straf dan iets harder gaat zijn als dat..quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zijn nominatie zal dan ook voor de bewoners te zien zijn. (denk ik)
Tanja is vooral een soort van sociaal "gehandicapt", zit vast in een patroon en kan dat niet doorbreken. Dat negatieve, depressieve en egoistische gedrag laat ze ws. al heel lang zien. Ze heeft hulp nodig, zoals heel veel mensen hulp nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef brijner het volgende:
ik heb het (op het blog) al vaker gezegd, maar ik zal het nog maar es herhalen:
nee! Tanja is een vies gemeen wijf.
Ze provoceert als haar dat uitkomt, en heeft geluk dat anderen (zoals rob) te verstandig zijn om daar op in te gaan.
voorbeeldje? Neem de discussie rondom het eten. Rob drinkt en rookt niet. De groep besluit voor te stellen of rob een eigen budget kan krijgen. Deze slaat dat af. waarop onze zwangere zeehond meteen haar kans grijpt om zichzelf verder een koninginnen positie te geven en een eigen budget aanvraagt. voor snoep...
Haar maniertjes (Glimlachend uit haar ooghoeken iemand aankijken als ze hem eigenlijk verbaal neersabelt, terwijl ze haar gezicht half verstopt achter een walm van sigaretten rook) strijken tegen elke haar in die ik op mijn lichaam heb.
Ze doet me denken aan een van die mensen die je ziet in documentaires over probleem wijken, waarvan de man voor de zoveelste keer een jaartje vast zit op verdenking van openbare geweldpleging, de kinderen het fietsje van de buren niet willen terug geven, en die voor de zoveelste keer op badslippers , zwanger langs het vergeelde nicotinevlekkenbehang loopt, op weg naar haar flesje bier dat naast de gevulde asbak staat, verstopt achter een pakje halfzware van nelle.
Een viezer wijf ken ik niet.
Tanja, deel 3quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef brijner het volgende:
nee! Tanja is een vies gemeen wijf.
Een viezer wijf ken ik niet.
Ja dat zou wel kunnen, maar als Lies (of Roel of Ralph) dr dan uit moet door zo'n matennaaier stem, ben ik niet blijquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het zal in ieder geval de ogen van Lieske (en misschien veel anderen) openen wat Menno betreft.
hmja sorry APK.. zal het nooooooiiiiiiit meer doenquote:
Het dido virusquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, zij verandert net zo vaak van mening als de wind van richting
Ze wilde ooit met BB meedoen. Daarna wilde ze weer niet. Nu weer wel. Volg jij het nog?![]()
Vast.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net van Beau op tv dat er een vechtpartij schijnt te zijn geweest bij het BB huis.
Weet iemand daar iets van?
Nathalie's vriend?
nu is de omschrijving "bij het big brother huis" wel erg algemeen.. het hele talpa gebouw ligt daarquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor net van Beau op tv dat er een vechtpartij schijnt te zijn geweest bij het BB huis.
Nathalie's vriend?
even na 12:00uquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef clauwheee het volgende:
Hoe laat zijn ze eigenlijk begonnen? Maw, wanneer mogen ze vandaag stoppen?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:40 schreef brijner het volgende:
hmja sorry APK.. zal het nooooooiiiiiiit meer doen
Zou ik wel doen, hoe meer hoe beter.quote:maargoed, om het daar nou WEER te plakken.... maar niet he..
Denk het welquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie's vriend?
Ik snap er ook niets van. Er is vast wel iets leuks te bedenken, maar om de een of andere vage reden willen ze daar niet aan. Ze hebben al besloten dat ze geen blote dames of heren willen laten zien (god mag weten waarom) en meer van die vreemde beslissingen. Zetten ze zich hiermee af tegen internationale bb's ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:36 schreef Masegate het volgende:
T wordt echt steeds saaier dit zooitje in dat huisje. D'r gebeurt echt totaal helemaal niks, nada, noppes.
En met deze opdracht (ik gok maar dat dat het is) wordt dat niet echt beter.
Big Brother: waar zitten jullie met je kop! Doe es wat met deze show...
Beleid van Hummy, haar wil is wet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niets van. Er is vast wel iets leuks te bedenken, maar om de een of andere vage reden willen ze daar niet aan. Ze hebben al besloten dat ze geen blote dames of heren willen laten zien (god mag weten waarom) en meer van die vreemde beslissingen. Zetten ze zich hiermee af tegen internationale bb's ofzo
BIJ het bb huis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Vechtpartij in het BBhuis van NSE. Beetje vreemd dan dat niemand dat hier gezien heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |