quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:47 schreef Nostalgist het volgende:
Joost tweede keer met twee handen................
4e keerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
En de derde keer pakt Joost een stapel uit de waskamer..... met twee handen
![]()
![]()
![]()
Bij gebrek aan aktie in het BB huis neem ik daar ook wel genoegen mee...quote:
Alleen voor het sjouwwerk..Tanja is in de keukenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Ralph gewisseld? Ik zie hem nu met Lieske samen.
Ja hequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
3200
Ze liggen geloof ik achter op schema
Lol!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel tegen Ralph: "Je zit met twee handen joh"
Ralph: "Niks zeggen!"
Maar nu er gewerkt moet worden geeft de zeug niet thuis.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja: "BB zou een slechte werkgever zijn als die ons niet laat overwerken... Welke werkgever zou daar niet blij mee zijn?"
Dikke vinger voor alle Tanja-haters, die zegt dat zij niet aanpakken wil![]()
![]()
Precies. Zeggen en doen. Ze zegt ook dat ze rechten wil gaan studeren, maar tegelijkertijd heeft ze het nooit langer dan een jaar ergens volgehouden op een baan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar nu er gewerkt moet worden geeft de zeug niet thuis.
Dikke vinger terug voor de Tanja fan.![]()
![]()
Groupthinkquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Waarom gaan ze nog door eigenlijk. Ik bedoel, 3000 gedaan nu ipv 10000 ..... Het is toch overduidelijk dat de opdrachtverloren is? Om nog maar te zwijgen over de foutjes die ze zeker al hebben gemaakt.
Dus waarom gaan ze nog door
Tanja is doodsbang voor het noodrantsoen. Vandaar dat ze graag wil doorwerken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar nu er gewerkt moet worden geeft de zeug niet thuis.
Dikke vinger terug voor de Tanja fan.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |