quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:00 schreef BVO het volgende:
Liever heel veel vergeten dan wéér een niksan-TT..
Wat een BrEeZaH-naam.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef WaStEd het volgende:
hoi
Hoi oldbie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:01 schreef WaStEd het volgende:
hoi
Aha.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa; niksan:
|wvt is mijn vorm van |afk. Afk is away from keyboard, dus wvt is weg van toetsenbord.
Oftewel: afwezig.
Ik was als laatste, dus ik wilde hem openen...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef karoltje het volgende:
Jezus dat duurde eeuwen zeg!
Life's a bitch..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:03 schreef Skaai het volgende:
Het is zo fucking irritant.
Nu wil ik de OP even aanpassen, en slaat ie weer vast.
Het ligt verdulleme aan dat kutfok, want elke andere OP (behalve die van ShowChat dus![]()
![]()
) kan ik wél veranderen.
Doe d'r wat an
Dan ken jij mijn kat nog niet.quote:
Dát hoorde ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:00 schreef BVO het volgende:
Liever heel veel vergeten dan wéér een niksan-TT..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef Skaai het volgende:
Ohja.
Mijn zus belde. En nu ga ik met haar naar het BackstreetBoys concert in oktober![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze houden de 'Never gone tour'.
Tjah.. onkruid vergaat niet.
Wachten op de wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:11 schreef WaStEd het volgende:
Wachten is op NKOTB...
Heb ze ook wel eens live gezien.. per ongeluk
Ik ben me d'r gek als ik me niet aan mijn wekelijke avatar change houquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:07 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens, Skaai
Blijf gewoon bij één avatar.
Ik update me gek met jouw wisselende icons
Die zat niet in BSB maar N'Sync.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:08 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Geflopte carrieres op die van Justin na...
Oh die!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:13 schreef karoltje het volgende:
The New Kids On The Block!
Met 8x4 ??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben me d'r gek als ik me niet aan mijn wekelijke avatar change hou
Ohja
Pimp je telefoon
Uhuhuhuh.quote:
Die komen ook weer bijelkaar...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuhuhuh..
N'Sync vond ik stiekem altijd wel leuk..
Ach, ik ken de volledige namen (ja, ook de doopnamen) en verjaardagen nog steeds van de BackstreetBoys. Erger kan niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuhuhuh..
N'Sync vond ik stiekem altijd wel leuk..
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, ik ken de volledige namen (ja, ook de doopnamen) en verjaardagen nog steeds van de BackstreetBoys. Erger kan niet.
Het was even zoeken (helemaal onderin de cd-torenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef karoltje het volgende:
[..]
Het was even zoeken (helemaal onderin de cd-toren.) Maar ik heb ook 'Backstreet Boys' en 'Backstreet's Back'
.
Ik ga ze weer ns opzetten.
Ik heb Backstreet Boys nogquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef karoltje het volgende:
[..]
Het was even zoeken (helemaal onderin de cd-toren.) Maar ik heb ook 'Backstreet Boys' en 'Backstreet's Back'
.
Ik ga ze weer ns opzetten.
Jeugdsentiment moet je ook af blijvenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:29 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heb m inmiddels alweer uitstaan. Viel zwaar tegen
.
Break Out!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb Backstreet Boys nogGekregen bij een abotje op Break Out!
Jiehoequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:27 schreef mark_03 het volgende:
Afstudeeropdracht is af(naja,... er wordt dit weekend nog ff een laatste check gedaan en dan is ie echt af) Maandag printen en inleveren
Dan heb je ook pech als ik hem niet steeds updatequote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben me d'r gek als ik me niet aan mijn wekelijke avatar change hou
Dat kan ook niet hehquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:53 schreef karoltje het volgende:
Bleeegh ik voel me helemaal rot omdat ik in ruim 3 uur maar 1 reflectie heb geschreven in plaats van de 12 die op de planning stonden.
Hij is leuk he!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
http://gorillamask.net/tyra_speech.shtml
Tyra wordt gek
Oh...je kent hem al, zie ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef Tania18 het volgende:
Hebben jullie ook de imitatie van Tom Cruise gezien?!? Echt geweldig
Ja, die bedoelde ik. Ik heb nog steeds de slappe lachquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef Bupatih het volgende:
Tania:
http://gorillamask.net/cruiseoprah.shtml
en daarna:
http://gorillamask.net/cookkimmel.shtml
Hey, I never yelled to a girl like this!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt geweldig ja
Hier doet ie het wel gewoon Beev
Volgens mij niet. Ik denk weer een nieuw seizoen ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hey, I never yelled to a girl like this!
Is het van dit seizoen?
ik wist niet dat je zo voor me voelde!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
When I think about you I touch myself.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:16 schreef babette21 het volgende:
één of andere kutmongool heeft gisteren/vannacht m'n spiegel aan gort gereden![]()
![]()
ik zweet 't je, het tis 'n complot
ik ook van jou lieverd, ik ook van jouquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon niet langer over liegen..
Toch bi-curious hequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:18 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ook van jou lieverd, ik ook van jou
you go girlquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
http://gorillamask.net/tyra_speech.shtml
Tyra wordt gek
ik hoop het welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hey, I never yelled to a girl like this!
Is het van dit seizoen?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:16 schreef babette21 het volgende:
één of andere kutmongool heeft gisteren/vannacht m'n spiegel aan gort gereden![]()
![]()
ik zweet 't je, het tis 'n complot
Weééééekend!!! Het is weeééééend!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:15 schreef bar_rel het volgende:
Hoi!
Ga misschien ook ff kijken.. toch een stukje cultuur die je niet vaak meer ziet in het eggie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:29 schreef PeRi het volgende:
Ik wil morgen.
Dankjequote:
Amsterdam is iets te ver voor mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ga misschien ook ff kijken.. toch een stukje cultuur die je niet vaak meer ziet in het eggie.
Ik kom hier wel in hogere sferen van;quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:57 schreef babette21 het volgende:
van Brad kom ik idd wel in hogere sferen....![]()
Beasty Boys\The in Sound from Way Out\03 - Namaste.MP3quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:11 schreef PeRi het volgende:
Námastè.
Ja ik weet het, doet imageshack het alweer op fok?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:48 schreef Bupatih het volgende:
Nannoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
En je avatar doet het niet
freefilebox.com ligt eruit....
Ja, wat een lieverd hequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
Die is leuk!
Zie ik nou twee staartjes?
[afbeelding]
Nee.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja ik weet het, doet imageshack het alweer op fok?
JA ik heb hem ergens opgeslagen, anders hoef ik ook niet te vragen of imagshack het doetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.
Maar heb je het plaatje ergens opgeslagen?
Hmm, ik kan wel ff kijken op mijn pc
Dan moet je de link van dát plaatje maar gebruiken als "webicon" bij 'wijzig profiel'quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:53 schreef Nano het volgende:
[..]
JA ik heb hem ergens opgeslagen, anders hoef ik ook niet te vragen of imagshack het doet
Oh maar wacht eens, in de OP doet hij het nog
En nu blijkt dat hij en Katie Holmes niet echt hadden....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:01 schreef karoltje het volgende:
De echte Tom Cruise is trouwens wel triest zeg bij Oprah, gewoon een openlijke butt-kick naar Nicole Kidman en Penelope Cruz. Niet stijlvol!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:14 schreef Tania18 het volgende:
We lagen arm in arm, in het gras onder de zon
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:20 schreef Tania18 het volgende:
Oh, wacht het is alweer over met de romantiek![]()
Nothing's gonna change my love for youquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
If I had to live my life without you near me....
Dies wel romantisch..
Hij is gewoon van alle markten thuisquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat heb jij ontieglijke kutmuziek zeg
Echt van die trieste nummers:
Met je ballen op de wallen, ik wil je neuken tussen de beuken, etc...
Neee! We gaan ballen tot we vallen! Van DJ Chuckie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat heb jij ontieglijke kutmuziek zeg
Echt van die trieste nummers:
Met je ballen op de wallen, ik wil je neuken tussen de beuken, etc...
Die is mooiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:26 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 luistert Mr. Big - to be with you
Jaaa die heb ik ook gezien. Met z'n batman (of spiderman, weet ik het) pakquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:28 schreef BVO het volgende:
Ik zag van 't weekend de clip van JK.
Met z'n mattiezzzzzzzzzzzz.
Het is wel een lekker nummer op zichquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:30 schreef BVO het volgende:
Ah Mousse T. met Horny, ook altijd leuk.
I'm horny, horny, horny, horny....
Diepzinnige tekst vooral.
You got me horny in the morning..
Zij is gewoon zo ongelooflijk nep, geen enkele emotiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:31 schreef BVO het volgende:
Ik blijf meezingen uiteraard..
Ah, het huwelijk van Sylvia was kut. Mevrouw leekn de koningin wel..
Ik had eerder al eens links gepost naar oude posts van jou, waar je naar kutmuziek luistertquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Neee! We gaan ballen tot we vallen! Van DJ Chuckie..
Eey, die muziek is van m'n zus hoor..
Die luister ik nu ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
Baby look at me, and tell me what you see, you ain't see the best of me yet....
Nummer 666 in m'n lijst..
Spanje-herinneringen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
I am the music man...
Wat voor herinneringen??quote:
Wanneer kun je?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:43 schreef Tania18 het volgende:
Het liedje wat gedraaid moet worden als ik ooit nog eens ga trouwen![]()
Geef antwoord op mijn vraagquote:
Neequote:
Dat ik één avond mee heb 'gedanst' met kleine ukkies en een animatie-meisje?quote:
Goh, mijn herinneringen aan Spanje zijn toch heel andersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ik één avond mee heb 'gedanst' met kleine ukkies en een animatie-meisje?
In ruil voor drop van mijn broer
MusicMan, Veo Veo, Que si, Que no....
Animatie-meisje??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bij ons was er een hele leuke.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Animatie-meisje jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:53 schreef niksan het volgende:
[..]
Animatie-meisje??
Maar het was wel voor een goed doel
Sinds vanavond.quote:Btw hoelang is die fotoboek-link al zo:
[afbeelding]
Ja, dat viel mij net ook op. Maar ik kreeg geen reactiequote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:53 schreef niksan het volgende:
Btw hoelang is die fotoboek-link al zo:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij net ook op. Maar ik kreeg geen reactie![]()
Jij laat er ook geen gras over groeien, hèquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Morgen, dan kan ik de jurk van Sylvie vast nog wel even snel lenen![]()
Is dat die leuke?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:57 schreef BVO het volgende:
Die bij mij een beetje op Miss-FOK! Geloof ik..
Over look-a-likes gesproken. Kent iemand die Valerio van SixPack??? Die lijkt echt als 2 (ik zeg: 4!!) druppels water op een vriend van me. Echt identiek gewoon. Echt vaag..
Die Italiaanse? Of Spaanse? Die.quote:
Ja, dat is die leuke. Of nou ja, leuke.. de leukste van Sixpackquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Italiaanse? Of Spaanse? Die..
Die vriend is iig ook half Spaans.. Ook in doen en laten, alles.
.
*de eerste uitzending serieus dacht dat het die vriend was..
Hij is wel komisch.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, dat is die leuke. Of nou ja, leuke.. de leukste van Sixpack
Neem het opquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga morgen naar Rome.
5 dagen, ben woensdag weer terug.quote:
Ik wil eik ook wel op vakantie, maar kan nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Papa_Tom- en Mama_Tom-. Eventjes weg hier en niet de spanning van de examen-uitslag vergeten..
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef Duiveltja het volgende:
Volgende week ken ik zowat de halve discotheek![]()
Ten eerste sowieso al 5 meiden die ik ken en dan nog een stel andere partypeepsquote:
Sletquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef Duiveltja het volgende:
Ten eerste sowieso al 5 meiden die ik ken
Succesquote:Heb er nu eik al zin in, maar moet eerst nog een weekje sterven voor tentamens
Achjaquote:
Ik heb 1 juli vakantiequote:Succes
Heb je daarna vakantie??
Aan je conditie werken als in dansen, of aan je conditie werken als in allemaal dingen doen met die vijf meisjes?!?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Achja
Ff weer aan mijn conditie werken daarzo, das zowat de enige beweging die ik de laatste tijd heb![]()
[..]
Ik heb 1 juli vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wist dat je het misschien zo zou opvattenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Aan je conditie werken als in dansen, of aan je conditie werken als in allemaal dingen doen met die vijf meisjes?!?![]()
Geld+omstandighedenquote:En waarom ga je niet op vakantie??
Okequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik wist dat je het misschien zo zou opvattenDansen natuurlijk men
![]()
[..]
Geld+omstandigheden
Danke....euh heb een druk weekendquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Veel succes met het voorbereiden van je tentamens (als je dat gaat doen tenminste)
Kan snel edittenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:18 schreef Tania18 het volgende:
Hee, die vraag stond er net nog niet
Wij gaan of naar Portugal of naar Tenerife, ligt eraan wat er vrij is.
Truste!
quote:
Nou, opzich was je dus te langzaamquote:
Hihihiquote:
Vertelquote:
Girl next door.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh dat
Ja lekker is dat
Welke film heb je gekeken??
O ja met Elisha dinges.. Begrijpelijk dan dat ze die wildenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Girl next door.
Grote meerderheid van de jongens wilde deze film.
Ze kwam me bekend voor... 24 ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja met Elisha dinges.. Begrijpelijk dan dat ze die wilden
Nou ik ga nog maar eens een poging tot slapen doen
vrij = ergquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:33 schreef Svensational het volgende:
Opzich vrij slechte filmMaar Elisha is
20 June - 3 July.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:31 schreef Duiveltja het volgende:
Wanneer begint Wimbledon eik?
maak jezelf niet te moequote:
Ik krijg een Orginial déjà vuquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef bar_rel het volgende:
Ik vertoon me echt nooit meer buiten nu
Mijn hoofd
Ik ben naar de kapper geweest en het is me toch kut
IK WIL NIEt!!!!!!!!!!!!!!!
Fotoquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:46 schreef bar_rel het volgende:
Ik vertoon me echt nooit meer buiten nu
Mijn hoofd
Ik ben naar de kapper geweest en het is me toch kut
IK WIL NIEt!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteravond bij het WK-journaal.quote:
Vetquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:59 schreef BVO het volgende:
Oh Airelle, Krajicek heeft een wildcard voor het enkelspel gekregen..
Het ging niet door zei je?!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Vet.
Ik moet om 13:00 spelen.
Ga je voor me duimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |