He, balen joh.quote:
De Sfanclub is toevallig wel van een iets hogere orde dan zo'n derderangs tournamentquote:
Ik word lekker toch geen fan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
De Sfanclub is toevallig wel van een iets hogere orde dan zo'n derderangs tournament
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Je mag wel wat brakheid van mij overnemen?
't Is gratis vandaag.
Tis niet zozeer de brakheid maar wat vooraf gaat aan de brakheid die ik gemist heb door een stupiditeitquote:
quote:
Je weet niet wat je mist jongenquote:
O ja, je zou naar de Jam gaan. Vertelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tis niet zozeer de brakheid maar wat vooraf gaat aan de brakheid die ik gemist heb door een stupiditeit
Volgende week ga ik zeker met aanhangquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
O ja, je zou naar de Jam gaan. Vertel![]()
(En vertel het ook meteen aan de anderen, anders gaan ze weer zeuren)
Met een spatie welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:17 schreef karoltje het volgende:
De Word-spellingcheck is echt aan een vernieuwde versie toe! Hij kent 'spongebob' niet eens.
Eerst wou je geen topic openen, want je stond niet in de OP.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:19 schreef karoltje het volgende:
En nu stop ik even met posten want straks ben ik weer de laatste!
Het is bij mij gewoon de Nederlandse.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:19 schreef karoltje het volgende:
Ja maar dan moet ik de engelse aanzetten en het is trouwens gewoon spongebob..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |