Watquote:
dat bepalen we zelf welquote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Geen ruzie, jongens.
Zeikerdquote:
Beter 2 posts te vroeg dan 1 post achter jouquote:Op zondag 5 juni 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
En te vroeg geopend, Sven.
2 'posts' voor de laatste sluitpost van bimtob.
Zoiets hoor je te wetenquote:
Je OP is welquote:Op zondag 5 juni 2005 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beter 2 posts te vroeg dan 1 post achter jou
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef timbob het volgende:
[..]
hey
jij hebt the beach te koop
eigenlijk moet ik die nog hebben
ik ben armquote:
Ik ben bezig schatjequote:Op zondag 5 juni 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee... ik vroeg vanmorgen ook al om 'n namenlijstje, maar werd compleet genegeerd![]()
Dat valt reuze meequote:
[golddigger] 'n creditcard heb ik uiteraard al, maar eentje extra is natuurlijk wel geinig [/golddigger]quote:Diz said: Schatje, ik heb meer dan 150 dvd's. Dat kost niet zo maar wat
En als je mijn vriendin wordt hint: dump wup dan krijg je je eigen creditcard
Volgens mij is het Qyrozquote:Op zondag 5 juni 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee... ik vroeg vanmorgen ook al om 'n namenlijstje, maar werd compleet genegeerd![]()
Komt Dizer in zijn kamer....quote:
Hmz... aantrekkelijke bodquote:Op zondag 5 juni 2005 19:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
[golddigger] 'n creditcard heb ik uiteraard al, maar eentje extra is natuurlijk wel geinig [/golddigger]
ik dump helemaal niemand, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik er nog wel iemand bij kan nemen
Wup heeft slechts 'n Fok!-contract... misschien wil ik jou wel IRL
Vandaar dat ik dus nooit in ONZ kom.. snap dat humor niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Komt Dizer in zijn kamer....
moet ie het wel zelf opruimen![]()
![]()
[/ONZ-humor]
Das van zijn diploma uitreikingquote:Op zondag 5 juni 2005 19:54 schreef babette21 het volgende:
Sven, van wanneer is die foto in dat pak van jou???
daar ben je echt nog 'n broekie![]()
da's van die mop: komt 'n man bij de dokter, zegt de dokter: "ruim je het wel zelf op?"quote:Op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef Dizer het volgende:
Vandaar dat ik dus nooit in ONZ kom.. snap dat die humor niet.
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's van die mop: komt 'n man bij de dokter, zegt de dokter: "ruim je het wel zelf op?"
waarom weet ik dit???
zoek en gij zult vinden....... [*denk hier de smiley van Bupa met de wenkbrauwtjes...*]quote:Op zondag 5 juni 2005 19:52 schreef Dizer het volgende:
Dan moet je me toch een keer je adres mailen..
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoek en gij zult vinden....... [*denk hier de smiley van Bupa met de wenkbrauwtjes...*]
Gevonden!quote:Op zondag 5 juni 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoek en gij zult vinden....... [*denk hier de smiley van Bupa met de wenkbrauwtjes...*]
WTFquote:Op zondag 5 juni 2005 19:41 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Kan je lekker mee op zijn rissisch doenheb dan wel een lul van 50 cm nodig
Nee hoor. Mijn broer had voor zijn examengala een pak gekocht. Ik had het toen even aangepast, maar het was me enkele maten te grootquote:Op zondag 5 juni 2005 19:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das van zijn diploma uitreiking
Hij heeft toen het pak van zijn vader geleend
Ja, had ik ook maar van die skippyballenquote:
Jeez, Taniaquote:Op zondag 5 juni 2005 20:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, had ik ook maar van die skippyballen![]()
Lijkt me best cool eigenlijk. Zou ze stuiteren als ze zich op de grond laat vallen?!?![]()
Dat latinnummer??quote:Op zondag 5 juni 2005 20:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja
Ik vond dat nieuwe nummer alleen niet zo leuk![]()
Jan toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef Dizer het volgende:
hm ik zou naar beide adressen geen vreemde verhalen mailen, ze zijn igg niet van mij....quote:Op zondag 5 juni 2005 20:04 schreef Dizer het volgende:
Gevonden!
Babette21[at]hotmail.com
maar volgens mij ben jij geen hotmail type maar eerder een:
Babette21[at]yahoo.nl type
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Jan toch?.
Gisteren zei wééér iemand het tegen me.. de derde al deze week..
Je bent in ieder geval verzekerd van een carrierequote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Jan toch?.
Gisteren zei wééér iemand het tegen me.. de derde al deze week..
Babette21@cu2.nlquote:Op zondag 5 juni 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik zou naar beide adressen geen vreemde verhalen mailen, ze zijn igg niet van mij....
Ik weet em welquote:Op zondag 5 juni 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik zou naar beide adressen geen vreemde verhalen mailen, ze zijn igg niet van mij....
Aan Sven geef je wel je adresquote:Op zondag 5 juni 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn mailadres staat gewoon in m'n profiel, lieverd....quote:
Uuhm.. ik heb ooit blonde plukjes gehadquote:Op zondag 5 juni 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn mailadres staat gewoon in m'n profiel, lieverd....
Die wil ik binnenkort ook nog s zienquote:
Vind je?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:17 schreef babette21 het volgende:
't is vast al heel vaak gezegt, maar wat lijken Tania en MissBliss op elkaar!!!
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
nou ik ga mezelf maar 's onder de douche zetten... ik krijg al hoofdpijn bij het idee....
[had ik al verteld dat ik vannacht 'n glas tegen m'n kop heb gekregen..?? is geen aanrader]
Moest je weer ruziezoeken?!?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
nou ik ga mezelf maar 's onder de douche zetten... ik krijg al hoofdpijn bij het idee....
[had ik al verteld dat ik vannacht 'n glas tegen m'n kop heb gekregen..?? is geen aanrader]
ja, anders zeg ik 't toch niet.... *zucht*quote:Op zondag 5 juni 2005 20:26 schreef mark_03 het volgende:
Vind je?
Joh, dat was een subtiele opkrikpostquote:Op zondag 5 juni 2005 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, anders zeg ik 't toch niet.... *zucht*
Idd Diz, ga je s scheren voordat je Babs gaat zoenenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
thanx...
oh... au, niet zo hard.......![]()
Kun je dat ook even tegen mijn mannetje zeggen?!?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd Diz, ga je s scheren voordat je Babs gaat zoenen
Weet niet of ik wel de juiste persoon ben... ik scheer me ook niet zo graag... ik vind die stoppels altijd zo hip staanquote:Op zondag 5 juni 2005 20:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kun je dat ook even tegen mijn mannetje zeggen?!?
Naar mij luistert ie niet![]()
ach van die sukkels die 't kennelijk leuk vonden met volle glazen te mikkenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:26 schreef Tania18 het volgende:
Moest je weer ruziezoeken?!?![]()
Nee, wat is er gebeurd dan??![]()
Nee hoor, vindt ze lekker als het kriebeltquote:Op zondag 5 juni 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd Diz, ga je s scheren voordat je Babs gaat zoenen
Het staat wel leuk ja, maar het doet pijnquote:Op zondag 5 juni 2005 20:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet niet of ik wel de juiste persoon ben... ik scheer me ook bijna nooit... ik vind die stoppels altijd zo hip staan.
Maar wil 't wel tegen 'm zeggen hoorEn als ie me inelkaar slaat dan steun je me wel even he
![]()
En, heb je wel terug gegooid?!?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach van die sukkels die 't kennelijk leuk vonden met volle glazen te mikken
niet van glas hoor, maar van dat hard-plastic... voelt hetzelfde, maar breekt gelukkig niet
en van aaaaaaaal die mensen moest 't natuurlijk weer op mijn hoofd belanden
dus nu heb ik een bult[of een herinnering, 't is maar hoe je het bekijkt
]
dat denk jij.... 't is waar: stoppels staan wel stoerquote:
Mag ik meequote:Op zondag 5 juni 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat denk jij.... 't is waar: stoppels staan wel stoer
't is alleen minder leuk dat 't voelt als schuurpapier en wíj degene zijn met open wangen.......
en nu ga ik echt ff douchen....
Vrouwen kunnen ook zo schromelijk overdrijven he...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
't is alleen minder leuk dat 't voelt als schuurpapier en wíj degene zijn met open wangen.......
Dat is echt niet overdreven hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 20:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook zo schromelijk overdrijven he...![]()
Ik hoor vrouwen dat vaker zeggen hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 20:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook zo schromelijk overdrijven he...![]()
Porceleinen vrouwtjes moeten dan weer met cremepjes in de weer he.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoor vrouwen dat vaker zeggen hoor
Vrouwen hebben een zacht huidje, die kan daar niet tegen
Dat viel me toen ook al op dieven die Coldplay lui !quote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik maak net een gruwelijke ontdekking.. maar het zal wel oud zijn...
Luister naar het begin van Coldplay - Trouble
en luister naar het begin Blof - Aan de Kust (Live met orkest)
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat viel me toen ook al op dieven die Coldplay lui !![]()
![]()
*Gooit fles wijn over Babs heen...quote:Op zondag 5 juni 2005 21:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nu ben ik er al [] weer onder vandaan.....
had mijn antwoord dan ook niet afgewacht....
nee da's niet mij stijl....quote:
da's hetzelfde als met dat liedje van Hind vorig jaar, dat refrein was rechtstreek van Van Dikhout gejatquote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
ja doei, ik ben al helemaal gerimpeld....quote:Op zondag 5 juni 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
*Gooit fles wijn over Babs heen...
He wat erg, nou moet je weer onder de douche....
*Trekt Babs mee onder de douche
Lieverd, wind je niet zo op over een idols-aftrekseltje....quote:Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's hetzelfde als met dat liedje van Hind vorig jaar, dat refrein was rechtstreek van Van Dikhout gejat
het brutale lef van dat mens....![]()
sorry Beev, maar 't is de waarheid...
Die is oud manquote:Op zondag 5 juni 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
*Gooit fles wijn over Babs heen...
He wat erg, nou moet je weer onder de douche....
*Trekt Babs mee onder de douche
Dan moet ik maar al dat wijn van je af schoonlikkenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja doei, ik ben al helemaal gerimpeld....
Alles wat ik zeg en doe met Babs is origineel en GTST jat dat van mijquote:Op zondag 5 juni 2005 21:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die is oud man![]()
Te veel gtst gezien zeker![]()
Je bedoelt Summer All Over Again dat nummer wat je een keer hoord en wat dan een maand in je hoofd blijft zittenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's hetzelfde als met dat liedje van Hind vorig jaar, dat refrein was rechtstreek van Van Dikhout gejat
Gelukkig ken ik geen muziek van dik hout.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
Heb ik ookquote:Op zondag 5 juni 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Oei, dit is wel heer erg wennen hoor.
oh myquote:Op zondag 5 juni 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
Dan moet ik maar al dat wijn van je af schoonlikken
*likt likt likt... en gaat vooral door met likken...quote:
en na drie flessen "voorspel" was dizer zo lam dat ie 'm niet meer omhoog kreegquote:Op zondag 5 juni 2005 21:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
*likt likt likt... en gaat vooral door met likken...
*gooit nog eens een extra fles bovenop en gaat verder met likken...
Hmz... misschien moet dit naar SEX![]()
Tssskquote:Op zondag 5 juni 2005 21:23 schreef timbob het volgende:
[..]
en na drie flessen "voorspel" was dizer zo lam dat ie 'm niet meer omhoog kreeg
yep die bedoel ik.....quote:Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Je bedoelt Summer All Over Again dat nummer wat je een keer hoord en wat dan een maand in je hoofd blijft zitten![]()
Jij eerst!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:24 schreef timbob het volgende:
[..]
als jij die tieten van je maar weer bedekt dan
twee soorten sneeuwquote:Op zondag 5 juni 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
babette...!
Hoe heet dat nummer van van dik hout??
Ben wel benieuwd..
mja dat was wel bijzonder...quote:Op zondag 5 juni 2005 21:24 schreef Dizer het volgende:
Tsssk
Babs en ik waren zo erg bezopen, dat we een kind hebben verwekt.
Ik was zwaarbezopen en nog kreeg ik hem omhoog en zelfs goed kunnen lanceren
Nog twee maanden schatquote:Op zondag 5 juni 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat was wel bijzonder...
zo bezopen dat we 't niet meer weten, maar ondertussen wel mooi zwanger...
en als ik me niet had laten omlullen was ik allang weer van dat kind afgeweest
maar nee hoor, nu loop ik met zo'n pens
Klopt... maar is wel al oudquote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef Dizer het volgende:
Dat bedoel ik maar. Ik denk dat ik maar maagd blijf. Hmm, kan ik dan paus worden? Pausin of Pausette.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Smerige bedoening dat uitwisselen van lichaamssappen, daar zou ik nou nooit aan doen![]()
![]()
Hij gaat vreemd met PeRiquote:Op zondag 5 juni 2005 21:32 schreef niksan het volgende:
eeh...Ik ben Bupa kwijt
Weten jullie waar hij is?
Kijk s onder je stoelquote:Op zondag 5 juni 2005 21:32 schreef niksan het volgende:
eeh...Ik ben Bupa kwijt
ik dacht dat ie bij jou wasquote:Op zondag 5 juni 2005 21:32 schreef niksan het volgende:
eeh...Ik ben Bupa kwijt
Misschien wel ja of je kunt met mij neuken en je heilig laten verklaren natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Ik denk dat ik maar maagd blijf. Hmm, kan ik dan paus worden? Pausin of Pausette.
Daar heb ik al gekekenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien wel ja of je kunt met mij neuken en je heilig laten verklaren natuurlijk.
Dat dacht ik ook jaquote:
Het viel te proberen hequote:Op zondag 5 juni 2005 21:35 schreef niksan het volgende:
[..]
Daar heb ik al gekeken
Onder de bank zit ie ook niet
Volgens mij speelt hij verstoppertje![]()
Nu geen gekke dingen in je hoofd halenquote:
quote:
Ik heb hem gevonden! Bupa wordt vastgehouden omdat ie een overdosis aan humor had genomen en ook nog eens achter het stuur zatquote:
Nou mijn pizza smaakte niet omdat er te weinig kaas op zat.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden! Bupa wordt vastgehouden omdat ie een overdosis aan humor had genomen en ook nog eens achter het stuur zat
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Nou mijn pizza smaakte niet omdat er te weinig kaas op zat.
oke dan... ik wilde mezelf kado geven [met 'n strikkie erom], maar dat hoeft dus niet meerquote:Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef Dizer het volgende:
Mijn diploma uitreiking is op mijn verjaardag!! Een beter kado kan ik niet krijgen
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:32 schreef niksan het volgende:
eeh...Ik ben Bupa kwijt
Waar zat jij??quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke dan... ik wilde mezelf kado geven [met 'n strikkie erom], maar dat hoeft dus niet meer![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wist het! Je bent vreemdgegaan met PeRi
Dan zal het helemaal leuk als je ook geslaagd wasquote:Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef Dizer het volgende:
Mijn diploma uitreiking is op mijn verjaardag!! Een beter kado kan ik niet krijgen
Maak me nou niet bangquote:Op zondag 5 juni 2005 21:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan zal het helemaal leuk als je ook geslaagd was
*drukt Dizer tegen boezemquote:
Wat een kinderbedtijd zegquote:
Vreemdgaan??quote:Op zondag 5 juni 2005 21:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wist het! Je bent vreemdgegaan met PeRi
Je gaat me nog steeds niet vertellen dat jullie niks hebben?!!quote:
Mijn boezem ruikt naar Lush.quote:
Drukt zichzelf maar nog een keer omdat het zo lekker ruikt daarquote:
Ik heb vanmiddag lekker al opgeruimd:quote:Op zondag 5 juni 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
Ik moet dat nog allemaal opruimen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat me nog steeds niet vertellen dat jullie niks hebben?!!
Mijn nek ruikt ook heel lekker hoor!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Drukt zichzelf maar nog een keer omdat het zo lekker ruikt daar![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:59 schreef niksan het volgende:
[..]omg, je denkt toch niet
!!!!
oh please Dizer
Het is maar internet
My first hickeyquote:
Ook nietquote:
Wie wil er nou geen fokrelatie met jou?quote:
Tsja, als niksan niet wil.....quote:
Ik wist wel dat je Knut stiekem leuk vondquote:Op zondag 5 juni 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, als niksan niet wil.....
dan pik ik er wel eentje uit mijn fotoboek
Nee...iemand andersquote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je Knut stiekem leuk vond
Wie dan??quote:
Unibrowquote:Op zondag 5 juni 2005 22:03 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je Knut stiekem leuk vond
Ja maar de fonken springen erafquote:
Wat boeit jou dat nou?quote:
Maak van dat vraagteken maar een puntquote:
Ik wist wel dat je me te dik vondquote:
Doe mij maar liever een Jude dan een Brad. Brad is wat uitgerangeerd.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Damn.....je zou maar een Jude Law of een Brad Pitt zijn![]()
Familie Robinsonquote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie nog zo'n hele foute tekenfilmserie?
Dat ging over een dakloze familie ofzo. Ik geloof de Zwitserse Familie Robinson, maar ik weet het niet zeker. Het kwam altijd op Kindernet, toen ik nog klein was. En in het introfilmpje zag je ze dan allerlei bergen beklimmen en in van die betonnen buizen slapen enzo?
Met pa, ma, dochter en jonger broertje?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat ging over een dakloze familie ofzo. Ik geloof de Zwitserse Familie Robinson, maar ik weet het niet zeker. Het kwam altijd op Kindernet, toen ik nog klein was. En in het introfilmpje zag je ze dan allerlei bergen beklimmen en in van die betonnen buizen slapen enzo?
Was dat niet The Sound Of Music?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
dik = gezelligquote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je me te dik vond![]()
![]()
Stik toch in je chocola
Wat een lief woord... 'fuckable'quote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Doe mij maar liever een Jude dan een Brad. Brad is wat uitgerangeerd.
Jude is more fuckable
Nou dag.
Jij zegt echt geen nee tegen Brad hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Doe mij maar liever een Jude dan een Brad. Brad is wat uitgerangeerd.
Jude is more fuckable
Nou dag.
Dat kan jij anders niet zeggenquote:
Ik krijg het warmer van Matt Damon en Ben Affleck.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij zegt echt geen nee tegen Brad hoor
Ik haat perfectie
Ja! Dat! Ja!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Met pa, ma, dochter en jonger broertje?
En dat je in de tune hoort "Als ze me missen, ben ik vissen"
Nee, jij bent feest met je chagrijnige mood-swingsquote:
Benquote:Op zondag 5 juni 2005 22:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik krijg het warmer van Matt Damon en Ben Affleck.
quote:
Jaquote:
Die zijn tenminste lekkerquote:Op zondag 5 juni 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij bent feest met je chagrijnige mood-swings
... met een vulkaan!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
Familie RobinsonDie waren gestrandt op een onbewoond eiland
Hmm, ken ik nietquote:
Zie je nou welquote:
Oh wacht...zat ik boven op je?quote:
Ik dacht het ook al.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, ken ik niet
Volgens mij is dat de Fam. Robinson ja
* Skaai hurkt door de knieen en pakt haar vergrootglas.quote:
Was dat maar zoquote:Op zondag 5 juni 2005 22:17 schreef niksan het volgende:
[..]
Oh wacht...zat ik boven op je?
Joh! Had dat dan gezegd!
Ik kijk wel uit zegquote:Op zondag 5 juni 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Was dat maar zo
Dan had ik tenminste een mooi uitzicht
slijmbal.quote:
quote:
Nietquote:
Origineel he??quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef niksan het volgende:
[..]Rellen
oh wacht...huiswerk eerstLATER.
Neequote:
Heb hem zowel van Whitney als van Glennis Grace als 16 jarige.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mooi
* Tania18 gaat die ook eens zoeken
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:08 schreef Airelle het volgende:
Evelien luistert EN kijkt Hooverphonic - Vinegar & Salt.
Ik kan toch nog niet slapen, dus laat het 'lekker' maar achterwegequote:
Ik heb helemaal geen nieuwe wachtwoord aangevraagd! iemand wou met mijn account inloggenquote:Onderwerp FOK!forum - Bevestiging passwordaanvraag
Hai Dizer
We hebben een verzoek ontvangen je een nieuw wachtwoord toe te sturen. Om dit verzoek te bevestigen is het nodig dat je even op onderstaande link klikt.
http://forum.fok.nl/user/passmailer/----------------
Heb je zelf geen passwordaanvraag gedaan? Dan kun je dit mailtje verder negeren en verwijderen uit je mailbox. Er wordt dan verder niets met je wachtwoord gedaan.
Dit mailtje werd verzonden vanaf IP: ------------
quote:Op maandag 6 juni 2005 08:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen nieuwe wachtwoord aangevraagd! iemand wou met mijn account inloggen
Ik vind het vreemd. Waarom zou iemand dat willenquote:
Geen idee.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd. Waarom zou iemand dat willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |