quote:Op zondag 5 juni 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
Over welke tennisser hadden jullie het net?
Schatjequote:Op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
best knap dat ze niet voorover valt....
ja die kennen we nou wel.....quote:Op zondag 5 juni 2005 19:18 schreef Dizer het volgende:
Zeg dan gewoon dat je Charisma Carpenter wil
[afbeelding]
T, je maakt je zelf niet poiejopie bij me als je zo doet over CCquote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef Tranceptor het volgende:
We hebben nog steeds geen winnaar, ... Charisma ..
Een naam zou handig zijn geweestquote:
Waarom denk je dat ik jou heb gekozen als de moeder van mijn kindquote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die kennen we nou wel.....
en om zo'n figuurtje te zien of ik trouwens sowieso alleen maar in de spiegel te kijken....
Och, hebben we dat lelijke wijf ook weer.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je Charisma Carpenter wil
[afbeelding]
Ik wist niet dat ik hier was voor mijn eigen populariteit, dan had ik toch de laatste 2 weken zo'n beetje wel kunnen skippen.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
T, je maakt je zelf niet poiejopie bij me als je zo doet over CC
nou ietsje minder mag wel hoor... van die spieren is wel cool, maar dit is teveel...quote:Op zondag 5 juni 2005 19:20 schreef Dizer het volgende:
Schatje
Binnenkort (over een jaar) zie ik er zo uit op de tennisbaan... maar dan met korter haar
[afbeelding]
....aldus BVO die Hind en Ninthe mooie vrouwen vindt.quote:
Zo een lijntje is toch stoer...quote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ietsje minder mag wel hoor... van die spieren is wel cool, maar dit is teveel...
d'r loopt zelfs zo'n eng lijntje over z'n spierbal heen
Ja tuurlijk zie ik wie dat is. Daarom wordt dit al de 3e keer dat ik dat ga vragenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
....aldus BVO die Hind en Ninthe een mooie vrouw vindt.
Zoiets hoor je gewoon te weten.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zie ik wie dat is. Daarom wordt dit al de 3e keer dat ik dat ga vragen
Het gaat jou zeker alleen maar om mijn uiterlijk he???quote:Op zondag 5 juni 2005 19:23 schreef babette21 het volgende:
ik ging er trouwens eigenlijk al vanuit dat je wel 'n beetje spieren hebt.... is zeker vet dan?!
Waar moet ik in godsnaam gaan zoekenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:17 schreef babette21 het volgende:
sjesus Mark, je kan toch wel 'n stop vervangen?!dat kan ik zelfs!!!
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik hier was voor mijn eigen populariteit, dan had ik toch de laatste 2 weken zo'n beetje wel kunnen skippen.![]()
![]()
moet ik het dan zelf doen?
Want? Ik heb die hele Nadal nog nooit gezien.quote:
Uh, ik kan nog wel een paar voorbeelden noemen van dingen die je hoort te wetenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, ik kan nog wel een paar voorbeelden noemen van dingen die je hoort te weten
quote:
Mannen hebben piemels en vrouwen hebben mannelijke piemelsquote:Op zondag 5 juni 2005 19:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uh, ik kan nog wel een paar voorbeelden noemen van dingen die je hoort te weten
Schaam je.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want? Ik heb die hele Nadal nog nooit gezien.
Sorry, maar ik zie geen tietenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:28 schreef Tranceptor het volgende:
Thanks Dizer,
Deze 3 mogen ook best plaatsnemen in mijn bed.
[afbeelding]
Wederom: Want?quote:
Je zou het onder je neus hebben hangen zeg.quote:
Ja toedeloe, heb geen zin in zo'n levenloze discussie.quote:
Het gaat om de tieten... niet om de kopquote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is bij deze bloedmooie 3 vrouwen niet eens nodig, die hoeven hun hoofd niet te compenseren
ai je hebt me door....quote:Op zondag 5 juni 2005 19:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat jou zeker alleen maar om mijn uiterlijk he???
Onder mijn kleren zie ik er eigenlijk zo uit:
[afbeelding]
Hou je nog steeds van me
Begin dan ook niet zo'n "levenloze discussie" omdat ik een of ander derderangs tennisprofje niet kenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja toedeloe, heb geen zin in zo'n levenloze discussie.
heyquote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Dizer het volgende:
Hoi Ik ben BVO en ik heb een abonnement op PI [afbeelding]
Ow ok, dan heb ik het verkeerd gelezen in de Viva.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat om de tieten... niet om de kop
Jij bent echt shallow gewoon heSchaam je! Het gaat niet om het uiterlijk, maar om de grootte
Ik moest echt hardop lachenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow ok, dan heb ik het verkeerd gelezen in de Viva.
Het valt echt niet mee een metroseksueel te zijn, weet je![]()
Pagina's zijn er om te vullenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:34 schreef babette21 het volgende:
mannen, zouden jullie niet van die grote foto's willen plaatsen?
m'n pc kan het niet aan
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het gaat om de tieten... niet om de kop
Jij bent echt shallow gewoon heSchaam je! Het gaat niet om het uiterlijk, maar om de grootte
Schatje, ik heb meer dan 150 dvd's. Dat kost niet zo maar watquote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai je hebt me door....
maar zo'n ketting maakt wel weer 'n hoop goed...![]()
als je nou ook nog 'n beetje geld hebt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |