quote:Op zondag 5 juni 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
nou ik ga mezelf maar 's onder de douche zetten... ik krijg al hoofdpijn bij het idee....
[had ik al verteld dat ik vannacht 'n glas tegen m'n kop heb gekregen..?? is geen aanrader]
Moest je weer ruziezoeken?!?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
nou ik ga mezelf maar 's onder de douche zetten... ik krijg al hoofdpijn bij het idee....
[had ik al verteld dat ik vannacht 'n glas tegen m'n kop heb gekregen..?? is geen aanrader]
ja, anders zeg ik 't toch niet.... *zucht*quote:Op zondag 5 juni 2005 20:26 schreef mark_03 het volgende:
Vind je?
Joh, dat was een subtiele opkrikpostquote:Op zondag 5 juni 2005 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, anders zeg ik 't toch niet.... *zucht*
Idd Diz, ga je s scheren voordat je Babs gaat zoenenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
thanx...
oh... au, niet zo hard.......![]()
Kun je dat ook even tegen mijn mannetje zeggen?!?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd Diz, ga je s scheren voordat je Babs gaat zoenen
Weet niet of ik wel de juiste persoon ben... ik scheer me ook niet zo graag... ik vind die stoppels altijd zo hip staanquote:Op zondag 5 juni 2005 20:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kun je dat ook even tegen mijn mannetje zeggen?!?
Naar mij luistert ie niet![]()
ach van die sukkels die 't kennelijk leuk vonden met volle glazen te mikkenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:26 schreef Tania18 het volgende:
Moest je weer ruziezoeken?!?![]()
Nee, wat is er gebeurd dan??![]()
Nee hoor, vindt ze lekker als het kriebeltquote:Op zondag 5 juni 2005 20:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd Diz, ga je s scheren voordat je Babs gaat zoenen
Het staat wel leuk ja, maar het doet pijnquote:Op zondag 5 juni 2005 20:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet niet of ik wel de juiste persoon ben... ik scheer me ook bijna nooit... ik vind die stoppels altijd zo hip staan.
Maar wil 't wel tegen 'm zeggen hoorEn als ie me inelkaar slaat dan steun je me wel even he
![]()
En, heb je wel terug gegooid?!?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ach van die sukkels die 't kennelijk leuk vonden met volle glazen te mikken
niet van glas hoor, maar van dat hard-plastic... voelt hetzelfde, maar breekt gelukkig niet
en van aaaaaaaal die mensen moest 't natuurlijk weer op mijn hoofd belanden
dus nu heb ik een bult[of een herinnering, 't is maar hoe je het bekijkt
]
dat denk jij.... 't is waar: stoppels staan wel stoerquote:
Mag ik meequote:Op zondag 5 juni 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat denk jij.... 't is waar: stoppels staan wel stoer
't is alleen minder leuk dat 't voelt als schuurpapier en wíj degene zijn met open wangen.......
en nu ga ik echt ff douchen....
Vrouwen kunnen ook zo schromelijk overdrijven he...quote:Op zondag 5 juni 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
't is alleen minder leuk dat 't voelt als schuurpapier en wíj degene zijn met open wangen.......
Dat is echt niet overdreven hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 20:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook zo schromelijk overdrijven he...![]()
Ik hoor vrouwen dat vaker zeggen hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 20:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook zo schromelijk overdrijven he...![]()
Porceleinen vrouwtjes moeten dan weer met cremepjes in de weer he.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoor vrouwen dat vaker zeggen hoor
Vrouwen hebben een zacht huidje, die kan daar niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |