Watquote:
dat bepalen we zelf welquote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Geen ruzie, jongens.
Zeikerdquote:
Beter 2 posts te vroeg dan 1 post achter jouquote:Op zondag 5 juni 2005 19:38 schreef Bupatih het volgende:
En te vroeg geopend, Sven.
2 'posts' voor de laatste sluitpost van bimtob.
Zoiets hoor je te wetenquote:
Je OP is welquote:Op zondag 5 juni 2005 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Beter 2 posts te vroeg dan 1 post achter jou
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef timbob het volgende:
[..]
hey
jij hebt the beach te koop
eigenlijk moet ik die nog hebben
ik ben armquote:
Ik ben bezig schatjequote:Op zondag 5 juni 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee... ik vroeg vanmorgen ook al om 'n namenlijstje, maar werd compleet genegeerd![]()
Dat valt reuze meequote:
[golddigger] 'n creditcard heb ik uiteraard al, maar eentje extra is natuurlijk wel geinig [/golddigger]quote:Diz said: Schatje, ik heb meer dan 150 dvd's. Dat kost niet zo maar wat
En als je mijn vriendin wordt hint: dump wup dan krijg je je eigen creditcard
Volgens mij is het Qyrozquote:Op zondag 5 juni 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee... ik vroeg vanmorgen ook al om 'n namenlijstje, maar werd compleet genegeerd![]()
Komt Dizer in zijn kamer....quote:
Hmz... aantrekkelijke bodquote:Op zondag 5 juni 2005 19:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
[golddigger] 'n creditcard heb ik uiteraard al, maar eentje extra is natuurlijk wel geinig [/golddigger]
ik dump helemaal niemand, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik er nog wel iemand bij kan nemen
Wup heeft slechts 'n Fok!-contract... misschien wil ik jou wel IRL
Vandaar dat ik dus nooit in ONZ kom.. snap dat humor niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Komt Dizer in zijn kamer....
moet ie het wel zelf opruimen![]()
![]()
[/ONZ-humor]
Das van zijn diploma uitreikingquote:Op zondag 5 juni 2005 19:54 schreef babette21 het volgende:
Sven, van wanneer is die foto in dat pak van jou???
daar ben je echt nog 'n broekie![]()
da's van die mop: komt 'n man bij de dokter, zegt de dokter: "ruim je het wel zelf op?"quote:Op zondag 5 juni 2005 19:53 schreef Dizer het volgende:
Vandaar dat ik dus nooit in ONZ kom.. snap dat die humor niet.
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's van die mop: komt 'n man bij de dokter, zegt de dokter: "ruim je het wel zelf op?"
waarom weet ik dit???
zoek en gij zult vinden....... [*denk hier de smiley van Bupa met de wenkbrauwtjes...*]quote:Op zondag 5 juni 2005 19:52 schreef Dizer het volgende:
Dan moet je me toch een keer je adres mailen..
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoek en gij zult vinden....... [*denk hier de smiley van Bupa met de wenkbrauwtjes...*]
Gevonden!quote:Op zondag 5 juni 2005 19:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoek en gij zult vinden....... [*denk hier de smiley van Bupa met de wenkbrauwtjes...*]
WTFquote:Op zondag 5 juni 2005 19:41 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Kan je lekker mee op zijn rissisch doenheb dan wel een lul van 50 cm nodig
Nee hoor. Mijn broer had voor zijn examengala een pak gekocht. Ik had het toen even aangepast, maar het was me enkele maten te grootquote:Op zondag 5 juni 2005 19:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das van zijn diploma uitreiking
Hij heeft toen het pak van zijn vader geleend
Ja, had ik ook maar van die skippyballenquote:
Jeez, Taniaquote:Op zondag 5 juni 2005 20:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, had ik ook maar van die skippyballen![]()
Lijkt me best cool eigenlijk. Zou ze stuiteren als ze zich op de grond laat vallen?!?![]()
Dat latinnummer??quote:Op zondag 5 juni 2005 20:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja
Ik vond dat nieuwe nummer alleen niet zo leuk![]()
Jan toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef Dizer het volgende:
hm ik zou naar beide adressen geen vreemde verhalen mailen, ze zijn igg niet van mij....quote:Op zondag 5 juni 2005 20:04 schreef Dizer het volgende:
Gevonden!
Babette21[at]hotmail.com
maar volgens mij ben jij geen hotmail type maar eerder een:
Babette21[at]yahoo.nl type
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Jan toch?.
Gisteren zei wééér iemand het tegen me.. de derde al deze week..
Je bent in ieder geval verzekerd van een carrierequote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Jan toch?.
Gisteren zei wééér iemand het tegen me.. de derde al deze week..
Babette21@cu2.nlquote:Op zondag 5 juni 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik zou naar beide adressen geen vreemde verhalen mailen, ze zijn igg niet van mij....
Ik weet em welquote:Op zondag 5 juni 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm ik zou naar beide adressen geen vreemde verhalen mailen, ze zijn igg niet van mij....
Aan Sven geef je wel je adresquote:Op zondag 5 juni 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn mailadres staat gewoon in m'n profiel, lieverd....quote:
Uuhm.. ik heb ooit blonde plukjes gehadquote:Op zondag 5 juni 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn mailadres staat gewoon in m'n profiel, lieverd....
Die wil ik binnenkort ook nog s zienquote:
Vind je?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:17 schreef babette21 het volgende:
't is vast al heel vaak gezegt, maar wat lijken Tania en MissBliss op elkaar!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |