jij snapt het...quote:Dat het babette is..
Maar Dizer overdrijft nogalquote:
De fles wijn was het bewijs dat jij het was bedoel jequote:
Ja maar, maar...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
Airelle je gaat uit m'n testament hoor!!!!!!!!!!!!!!
mag ik die plek dan innemen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:26 schreef babette21 het volgende:
Airelle je gaat uit m'n testament hoor!!!!!!!!!!!!!!
Hij is mijn broertje en ik ben jouw zwager, dus hij is wel familiequote:
ingewikkeld hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is mijn broertje en ik ben jouw zwager, dus hij is wel familie
* lachende derdequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:33 schreef babette21 het volgende:
het mes in m'n rug door m'n eigen fucking familie....
en Diz, jij bént haar zwager niet, want wij hebben niks.....
en Tim, je mag álles hebben...... 't is voorbij... over.... het mysterie ontrafeld......
babette21 is een doodgewoon mens
zucht....
[/drama]
jaaa halllo!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:35 schreef babette21 het volgende:
oh en zussie: verliefd met een t........????
naja, kende em toch alquote:
Dat zijn principes Svenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
Het zegt trouwens wel wat over babette's afschuw tov van Foppele. Ze plaatst nog liever een foto dan dat ze onder dwang zegt dat ze hem leuk vindt!
!
Ja geen dank... en sick is niet al te negatief bedoeldquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:38 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vlinders in mijn buik...
Btw... Eevvoor de naamtopic
1 van haar principes was dat ze hier geen foto wilde plaatsenquote:
Dat heeft ze al een keer gedaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
1 van haar principes was dat ze hier geen foto wilde plaatsen!
Haagse_elfje.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef Tania18 het volgende:
Van wie is deze avatar eigenlijk:
[afbeelding]
http://members.lycos.nl/hvanpaesschen/Ava/haagseelfje.gifquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef Tania18 het volgende:
Van wie is deze avatar eigenlijk:
[afbeelding]
Hee joh, vrijdagavond, wijn, moequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/hvanpaesschen/Ava/haagseelfje.gif!!!
Slaap lekker lieve schatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
jeetje m'n pc slaat er gewoon helemaal van op hol...
@ Sven mbt Foppele.... idd, kun je nagaan.......... maar hier maken we natuurlijk geen gewoonte van
@ Diz: hou je ze wel 'n beetje onder controle, die vlinders?!
en nu is 't wel weer genoeg over mij gegaan...
gaan jullie nu maar fijn plaatjes van jezelf posten dan ga ik lekker slapen......
bon nuit!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
jeetje m'n pc slaat er gewoon helemaal van op hol...
@ Sven mbt Foppele.... idd, kun je nagaan.......... maar hier maken we natuurlijk geen gewoonte van
@ Diz: hou je ze wel 'n beetje onder controle, die vlinders?!
en nu is 't wel weer genoeg over mij gegaan...
gaan jullie nu maar fijn plaatjes van jezelf posten dan ga ik lekker slapen......
Arnie!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:49 schreef Tania18 het volgende:
Ik zoek op Sander Foppele op images.google.com, krijg ik dit:
http://nederlandsehunks.punt.nl/fotoboek/t_20629_165279.jpg
(Copy, paste)
Ik kon die hele site van je trouwens niet eens vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:46 schreef babette21 het volgende:
Moet je eens naar de rest van die iele mannetjes op die site kijkenquote:
los daarvan weet ik toch dat je niet zo'n lul bent die dan ook nog zou gaan posten?!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
Ik kon die hele site van je trouwens niet eens vinden!
Ik ben blij dat je dat weetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
los daarvan weet ik toch dat je niet zo'n lul bent die dan ook nog zou gaan posten?!![]()
Nee, je was ook nog eens twee topics te laatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ik kan niets meer goed doen deze avond.
??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je was ook nog eens twee topics te laat!!!!!
/topic/710002quote:
mwj die snab ik oob nie helebwal [sorry, tandenborsten in den mond]quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:55 schreef Svensational het volgende:
Nee, je was ook nog eens twee topics te laat!!!!!
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
/topic/710002
Ik zie net dat niksan de gelukkige is
kijk eens in je adresbalk welk topicnummer dit is...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ja ik ben niet helemaal wakker meer...
Teun Kuilboer.. OMG... daar zou ik echt voorzichtig mee doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Moet je eens naar de rest van die iele mannetjes op die site kijken
Alleen Seth is een beetje gespierd
Ow... boeiend.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
kijk eens in je adresbalk welk topicnummer dit is...
* slaapt al bijna............ maar komt nog even een rondje nachtzoenen doen....quote:
Ja verdomme, zei ik dat het boeiend was dan???quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
* slaapt al bijna............ maar komt nog even een rondje nachtzoenen doen....
eenvoor zussie en een
voor Sven en en
voor Tania en natuurlijk ook nog een
voor Diz
sleep tight.....![]()
Op?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
* Svensational wacht op timbob en BVO's reactie
oh shit ik dacht dat die al weg waren...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
* Svensational wacht op timbob en BVO's reactie
Ah. Dit maakt heel deze avond goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh shit ik dacht dat die al weg waren...
en eenvoor Beev en een
voor Tim.... Zo......
en nu ga ik gdvrdmm eindelijk eens slapen....
Dat jij geen nachtzoen kreeg van babsiequote:
Het kan natuurlijk ook zo dat je lange tenen hebt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja verdomme, zei ik dat het boeiend was dan???[afbeelding]\ [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben er al Skaaiquote:
quote:
wrijf het er maar in jaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
... zijn aan het webcammen... melig.
Maar je gaat er zeker "nu" vandoor?quote:
Heb jij een beter idee dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je gaat er zeker "nu" vandoor?
Nou, webcammen bijvoorbeeldquote:
okquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
Timbob: En stop nu eens een pen in je mond!!!
Ik koop er één voor jequote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een webcam hebben
Nou, ik ga toch maar slapen
Ha! Ikz ag dat je dat typtequote:
Note voor BVO: Ik meende het niet, ik ga niet echt een webcam voor Tania18 kopen, en mijn "quote:
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:44 schreef Svensational het volgende:
Timboooooooooooooooooob, heeft Airelle je mijn groeten overgebracht?
We waren toch aan hetwebcammen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Que?
Ik volg je totaal niet deze avond..
Fijn, kan ik rustig slapen.quote:
Hoe kan je nu weten dat ik DAT op dat moment aan het typen was en niet wat anders?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
We waren toch aan hetwebcammen..
. Dus ik zag dat je intypte dat je pennen lekker vindt.
![]()
.
ga jij ook naar rotterdam?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:51 schreef PeRi het volgende:
Gutemorregen.
Omdat ik nonstop naar je aan het kijken was.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kan je nu weten dat ik DAT op dat moment aan het typen was en niet wat anders?
Je had het beloofdquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Note voor BVO: Ik meende het niet, ik ga niet echt een webcam voor Tania18 kopen
Oh, ik dacht juist dat je hierom verdrietig zou zijn:quote:
quote:mijn ""-smilie betekende weliswaar dat ik Tania18 op FOK! een zeer aangename user vind, maar niet dat ik nu de trein naar Utrecht pak om haar een zoen te geven.
Goeiemiddag zal je bedoelenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:05 schreef Tranceptor het volgende:
Mogguh!
Rhoon is maar een voorstadjequote:
ik krijg er tranen van in mijn ogenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lang verhaal
Schalullekequote:
quote:
Ja, is dat vreemdquote:
Ik vond het deze keer wel grappig ja.quote:
Sanka, are you dead!!?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
I'm alive, I'm alive...
Weer een downtime-periode overleefd, zijn er nog meer pverlevenden?
Internet is saai zonder FOKquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:59 schreef Tranceptor het volgende:
I'm alive, I'm alive...
Weer een downtime-periode overleefd, zijn er nog meer pverlevenden?
En Mijn dochter en ikquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vond het deze keer wel grappig ja.
Ik heb werkelijk waar de HELE aflevering zitten denken waar die man naast Jan van was... bleek dat hij in Medea speelde.
Zo'n kut gevoel... als je iemands gezicht herkent, maar het niet kunt plaatsen.
Ja, best welquote:
Jeltjequote:
Nee hoor, niet echtquote:
quote:
Hoezoquote:
Heb de hele dag Gunbound gedaan best verslavendquote:
Die hierboven op de foto wel hoor.quote:
Ik heb eindelijk dat spelletje van Bupatih uitgespeeldquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb de hele dag Gunbound gedaan best verslavend![]()
Ik ook nietquote:
Ja daar kan geen enkele vrouw tegenop natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:06 schreef Tranceptor het volgende:
Jeltje van Nieuwenhoven is een lekker ding, sjummie.
Dat haar, die blik, maak-me-gek!
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk dat spelletje van Bupatih uitgespeeld![]()
![]()
Met Paint erbij is het een stuk makkelijkerquote:
Nu pas?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk dat spelletje van Bupatih uitgespeeld![]()
![]()
quote:
http://www.hawt.net/viewflash.php?id=325quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bupatih en spelletje vertel ?
Dat lijkt me duidelijk ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja daar kan geen enkele vrouw tegenop natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk ja.
Speciaal voor de liefhebbers nog zo'n mooie vrouw, Courtney Love:
[afbeelding]
Meer het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kan ik dat opvatten als een vraag om meer van zulke mooie vrouwen?
Je wordt te opgewonden zeker, sja ik ken het. Ik moet hem echt even wegdrukken bij zulke foto'squote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Meer het tegenovergestelde.
Een verzoek om het voortaan te laten.
Mooi ?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk ja.
Speciaal voor de liefhebbers nog zo'n mooie vrouw, Courtney Love:
[afbeelding]
Ahumquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je wordt te opgewonden zeker, sja ik ken het. Ik moet hem echt even wegdrukken bij zulke foto's![]()
Dat is nooit bewezenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Mooi ?![]()
De ex/moordenaar van onze grote vriend Kurt![]()
Ze ziet eruit alsof ze nooit op deze wereld is.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is nooit bewezen![]()
Ze was vast onschuldig, ze had een alibi, ze was niet op deze wereld toen het gebeurde![]()
Maar wel een prachtige vrouwquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze ziet eruit alsof ze nooit op deze wereld is.
Nooit bewezenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is nooit bewezen![]()
Ze was vast onschuldig, ze had een alibi, ze was niet op deze wereld toen het gebeurde![]()
Als ik door een naald kan piesen kan hij ook een kogel door zn kop jagen. Eens even kijken of het lukt.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nooit bewezen![]()
Nee Kurt die helemaal van de wereld was kon wel zelf met een pistool een kogel door ze hoofd schieten![]()
Trustenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:23 schreef Airelle het volgende:
Ik ga naar bedje toe.
Moet morgen weer vroeg op.
Dat ik niet meer op IRC zit?? Jij zei toch niksquote:
Juist welquote:
Hoi.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:09 schreef timbob het volgende:
hallo
Ik nog nietquote:
Nee, volgens mij is die lijst er nietquote:Op zondag 5 juni 2005 08:15 schreef Zhenar het volgende:
Goeiemorgen!
Even een vraagje: is er ergens een lijst te vinden met alle TT's van de SC's tot nu toe? Die stonden vroeger in de OP, maar met het 'nieuwe' format staan er alleen nog maar TopicNummers (TN's).
Wauw, wat een afkortingen!
Gloeiende gloeiende en niet even mij een bakje aanbieden?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het al op. Ik moet nu mijn klerenkast opruimen
![]()
Jij lag toch nog te slapen mên!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende en niet even mij een bakje aanbieden?![]()
Ik zet wel nieuwe danquote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je had best een infuus mogen inpluggen...![]()
In je bil zekerquote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je had best een infuus mogen inpluggen...![]()
Dank jequote:Op zondag 5 juni 2005 11:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zet wel nieuwe dan
Alstjeblieft:![]()
Nee daar zit al een kikkerquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:43 schreef babette21 het volgende:
*hoofdpijn*
Door die schreeuwerds van de Dijk zeker.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:43 schreef babette21 het volgende:
*hoofdpijn*
Ik ook!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:43 schreef babette21 het volgende:
*hoofdpijn*
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:44 schreef Svensational het volgende:
Door die schreeuwerds van de Dijk zeker.
sorry, mij kun je er niet blij mee maken....quote:Op zondag 5 juni 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
Uit ruimte gebrek...[TK] Diverse DVD's voor een leuke prijs!
Goeiemorgen Svenniepennie.....quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry, mij kun je er niet blij mee maken....
* Babetje is de laatste Nederlander zonder DVD-speler![]()
Ik heb er 3 dat is ook lastig kijken.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Daar had ik, op verkapte wijze, al naar gevraagd hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Svenniepennie.....![]()
"wat het leuk bij Huub?"
"goh bedankt voor je interesse... 't was fantastisch bij Huub"
Wij hebben er 6, waarvan 1 ingebouwd in TV, 1 ingebouwd in computer, en 1 is tevens DVD-recorder.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb er 3 dat is ook lastig kijken.![]()
Wel leuk als je zin hebt om rond te lopen en ook een film wil zien, maar weet em maar es synchroon af te spelen danquote:Op zondag 5 juni 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij hebben er 6, waarvan 1 ingebouwd in TV, 1 ingebouwd in computer, en 1 is tevens DVD-recorder.
Ja, ik ook natuurlijk. Als ik die van mijn broers en ouders erbij optel kom ik op 41 uit.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:56 schreef Tranceptor het volgende:
PS ik had het puur over welke van mij zijn, anders hebben we er hier ook meer
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik ook natuurlijk. Als ik die van mijn broers en ouders erbij optel kom ik op 41 uit.
Ik zei dat je vast nog wel een hoekje onder je bed kon vinden waar je ze kwijt kon.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:59 schreef Dizer het volgende:
Sven!! Wat had je neergezet in mijn dvd topic dat het verwijderd is??
Hallo, probeer jij maar eens 41 films tegelijk te zienquote:
Oke touché touchéquote:Op zondag 5 juni 2005 12:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hallo, probeer jij maar eens 41 films tegelijk te zienDat gaat je niet in de kouwe kleren zitten hoor [afbeelding]
Ook niet in je pc??quote:Op zondag 5 juni 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
to pimp or not to pimp...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:12 schreef babette21 het volgende:
sjongejonge zeg, zie ze pimpen met hun dvdspelertjes.....
Ik ook, maar ik gebruik het nooit meerquote:
Kloptquote:
Nou koop me dan een krat bier.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:22 schreef babette21 het volgende:
maar ik lig er niet wakker van hoor...
ik weet ook wel dat je al 'n dvdspeler bij 'n krat bier krijgt, maar wat moet ik er eigenlijk mee?
heb ook maar 'n kleine tv dus voor betere beeldkwaliteit hoef ik 't niet te doen...
Ik heb er nooit in gelooftquote:
DVD is veeuul hipperquote:Op zondag 5 juni 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
Maar je mag altijd bij mij een videootje kijken. [afbeelding]
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:40 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb er nooit in gelooft
En zie, iedereen schaft de VHS af
Ik ben een trendsetter
kijk zo doen we dat....quote:Op zondag 5 juni 2005 12:38 schreef Bupatih het volgende:
Maar je mag altijd bij mij een videootje kijken. [afbeelding]
Wat heb ik gemist??quote:Op zondag 5 juni 2005 12:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo.
Dat ding bestaat dan ook al 20 jaar.
En tijden veranderen.
Nu is de tijd van de DVD enzo.
Dus je hebt 20 jaar wél wat gemist.
En "gelooft" is nog altijd met een d
Het is maar wat je gewend bentquote:Op zondag 5 juni 2005 12:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk zo doen we dat....
zonder video lijkt me trouwens wel 'n drama hoor
Precies.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:47 schreef niksan het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist??
Vroegâh waren er tenminste nog leuke films op tv
En ik hoefde helemaal niets op te nemen, want toen kon ik zonder tv
quote:!!!
Mijn ouders zijn cool, ja??quote:Op zondag 5 juni 2005 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
Vroeger waren er leuke films. En die kon je niet zien, omdat kleine niksan vroeg naar bed moest.
Hap hapquote:En jij én 'zonder tv'? Laat me niet lachen![]()
![]()
![]()
Wat wil je ook met zo'n dochter?quote:
Dan nogquote:Hap hap
We hebben het dan ook over vroegâh
mja ik heb een tijd onregelmatig gewerkt en dan valt er echt geen serie te volgen zonder videoquote:Op zondag 5 juni 2005 12:48 schreef niksan het volgende:
Het is maar wat je gewend bent
Ik neem nooit wat op, ik kijk gewoon de herhaling als dat mogelijk is
Zo niet?? pech
Als ik DWHN heb gemist, kan ik weken niet meer slapenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:54 schreef babette21 het volgende:
zoals gisteren, was er natuurlijk DWHN. maar ik was er niet en was het vergeten, dus ook niet opgenomen
dan denk ik vandaag ff "shit, had 't wel willen zien" maar lig er verder echt niet wakker van...
Nee hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
Dan nog
Jij zit gewoon vastgeroest aan je tv'tje
Dat hoor ik wel vaker. Vrouwen vallen op mijn dvd verzameling, maar niet op mijquote:Op zondag 5 juni 2005 12:43 schreef babette21 het volgende:
en ik neem Dizer gewoon in huis...
heb ik niet alleen 'n speler maar ook 'n overload aan films ter beschikking![]()
er zijn tijden geweest dat dat voor mij een serieus probleem was hoor....quote:Op zondag 5 juni 2005 12:55 schreef Bupatih het volgende:
Als ik DWHN heb gemist, kan ik weken niet meer slapen
Dus jij bent tegenwoordig vrij op zondagavond?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:56 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee hoor
Mijn zondagavonden zijn lang niet meer zo volgepland als vroegâh..
En ach..zie het als ontspanning
Even ontsnappen uit het dagelijkse ritme[afbeelding]
Zondag-avondTV is helemaal niet leuk meer nuquote:Op zondag 5 juni 2005 12:56 schreef niksan het volgende:
Mijn zondagavonden zijn lang niet meer zo volgepland als vroegâh..
DWHN duurt maar 50 minuten heurquote:Op zondag 5 juni 2005 12:58 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, dan kom ik helemaaaaal niet meer achter de computer vandaan
alsof jij er zo op achteruit zou gaan:quote:Op zondag 5 juni 2005 12:57 schreef Dizer het volgende:
Dat hoor ik wel vaker. Vrouwen vallen op mijn dvd verzameling, maar niet op mij
Zo heb ik er nooit aan gedacht. Slim van jequote:Op zondag 5 juni 2005 13:00 schreef babette21 het volgende:
alsof jij er zo op achteruit zou gaan:
jij stelt 'n spelertje en wat schijfjes ter beschikking, ik m'n hele huis!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:00 schreef babette21 het volgende:
maar los daarvan gaat het mij natuurlijk stiekem alleen om jou he.....![]()
![]()
uhuhquote:Op zondag 5 juni 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus jij bent tegenwoordig vrij op zondagavond? [afbeelding]
Wat is Gunbound?..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb de hele dag Gunbound gedaan best verslavend![]()
www.ditwashetnieuws.nlquote:Op zondag 5 juni 2005 13:02 schreef babette21 het volgende:
zondagavond was ook mijn avond, maar da's nu weer afgelopen
nu is er helemaal niks meer... geen [nieuwe] Friends op maandag, geen De Mol op vrijdag.....
maar....... gelukkig hebben weFOK
nog
@ Sven, ik denk niet dat mijn pc het aankan, maar waar kan ik DWHN terugzien dan??
Gelukkig beginnen komende week de opnames van ER.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:02 schreef babette21 het volgende:
zondagavond was ook mijn avond, maar da's nu weer afgelopen
nu is er helemaal niks meer... geen [nieuwe] Friends op maandag, geen De Mol op vrijdag.....
maar....... gelukkig hebben weFOK
nog
@ Sven, ik denk niet dat mijn pc het aankan, maar waar kan ik DWHN terugzien dan??
Hoe eerder de opnames, hoe eerder op TV.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:09 schreef Svensational het volgende:
Ja, de opnames, wat hebben we daar nou aan?
Welterustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |