Juist welquote:
Hoi.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:09 schreef timbob het volgende:
hallo
Ik nog nietquote:
Nee, volgens mij is die lijst er nietquote:Op zondag 5 juni 2005 08:15 schreef Zhenar het volgende:
Goeiemorgen!
Even een vraagje: is er ergens een lijst te vinden met alle TT's van de SC's tot nu toe? Die stonden vroeger in de OP, maar met het 'nieuwe' format staan er alleen nog maar TopicNummers (TN's).
Wauw, wat een afkortingen!
Gloeiende gloeiende en niet even mij een bakje aanbieden?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het al op. Ik moet nu mijn klerenkast opruimen
![]()
Jij lag toch nog te slapen mên!!!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gloeiende gloeiende en niet even mij een bakje aanbieden?![]()
Ik zet wel nieuwe danquote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je had best een infuus mogen inpluggen...![]()
In je bil zekerquote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je had best een infuus mogen inpluggen...![]()
Dank jequote:Op zondag 5 juni 2005 11:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zet wel nieuwe dan
Alstjeblieft:![]()
Nee daar zit al een kikkerquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:43 schreef babette21 het volgende:
*hoofdpijn*
Door die schreeuwerds van de Dijk zeker.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:43 schreef babette21 het volgende:
*hoofdpijn*
Ik ook!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:43 schreef babette21 het volgende:
*hoofdpijn*
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:44 schreef Svensational het volgende:
Door die schreeuwerds van de Dijk zeker.
sorry, mij kun je er niet blij mee maken....quote:Op zondag 5 juni 2005 11:43 schreef Dizer het volgende:
Uit ruimte gebrek...[TK] Diverse DVD's voor een leuke prijs!
Goeiemorgen Svenniepennie.....quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry, mij kun je er niet blij mee maken....
* Babetje is de laatste Nederlander zonder DVD-speler![]()
Ik heb er 3 dat is ook lastig kijken.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
sorry, mij kun je er niet blij mee maken....
* Babetje is de laatste Nederlander zonder DVD-speler![]()
Daar had ik, op verkapte wijze, al naar gevraagd hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Goeiemorgen Svenniepennie.....![]()
"wat het leuk bij Huub?"
"goh bedankt voor je interesse... 't was fantastisch bij Huub"
Wij hebben er 6, waarvan 1 ingebouwd in TV, 1 ingebouwd in computer, en 1 is tevens DVD-recorder.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb er 3 dat is ook lastig kijken.![]()
Wel leuk als je zin hebt om rond te lopen en ook een film wil zien, maar weet em maar es synchroon af te spelen danquote:Op zondag 5 juni 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij hebben er 6, waarvan 1 ingebouwd in TV, 1 ingebouwd in computer, en 1 is tevens DVD-recorder.
Ja, ik ook natuurlijk. Als ik die van mijn broers en ouders erbij optel kom ik op 41 uit.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:56 schreef Tranceptor het volgende:
PS ik had het puur over welke van mij zijn, anders hebben we er hier ook meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |