Wat wil je ook met zo'n dochter?quote:
Dan nogquote:Hap hap
We hebben het dan ook over vroegâh
mja ik heb een tijd onregelmatig gewerkt en dan valt er echt geen serie te volgen zonder videoquote:Op zondag 5 juni 2005 12:48 schreef niksan het volgende:
Het is maar wat je gewend bent
Ik neem nooit wat op, ik kijk gewoon de herhaling als dat mogelijk is
Zo niet?? pech
Als ik DWHN heb gemist, kan ik weken niet meer slapenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:54 schreef babette21 het volgende:
zoals gisteren, was er natuurlijk DWHN. maar ik was er niet en was het vergeten, dus ook niet opgenomen
dan denk ik vandaag ff "shit, had 't wel willen zien" maar lig er verder echt niet wakker van...
Nee hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
Dan nog
Jij zit gewoon vastgeroest aan je tv'tje
Dat hoor ik wel vaker. Vrouwen vallen op mijn dvd verzameling, maar niet op mijquote:Op zondag 5 juni 2005 12:43 schreef babette21 het volgende:
en ik neem Dizer gewoon in huis...
heb ik niet alleen 'n speler maar ook 'n overload aan films ter beschikking![]()
er zijn tijden geweest dat dat voor mij een serieus probleem was hoor....quote:Op zondag 5 juni 2005 12:55 schreef Bupatih het volgende:
Als ik DWHN heb gemist, kan ik weken niet meer slapen
Dus jij bent tegenwoordig vrij op zondagavond?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:56 schreef niksan het volgende:
[..]
Nee hoor
Mijn zondagavonden zijn lang niet meer zo volgepland als vroegâh..
En ach..zie het als ontspanning
Even ontsnappen uit het dagelijkse ritme[afbeelding]
Zondag-avondTV is helemaal niet leuk meer nuquote:Op zondag 5 juni 2005 12:56 schreef niksan het volgende:
Mijn zondagavonden zijn lang niet meer zo volgepland als vroegâh..
DWHN duurt maar 50 minuten heurquote:Op zondag 5 juni 2005 12:58 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, dan kom ik helemaaaaal niet meer achter de computer vandaan
alsof jij er zo op achteruit zou gaan:quote:Op zondag 5 juni 2005 12:57 schreef Dizer het volgende:
Dat hoor ik wel vaker. Vrouwen vallen op mijn dvd verzameling, maar niet op mij
Zo heb ik er nooit aan gedacht. Slim van jequote:Op zondag 5 juni 2005 13:00 schreef babette21 het volgende:
alsof jij er zo op achteruit zou gaan:
jij stelt 'n spelertje en wat schijfjes ter beschikking, ik m'n hele huis!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:00 schreef babette21 het volgende:
maar los daarvan gaat het mij natuurlijk stiekem alleen om jou he.....![]()
![]()
uhuhquote:Op zondag 5 juni 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus jij bent tegenwoordig vrij op zondagavond? [afbeelding]
Wat is Gunbound?..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Heb de hele dag Gunbound gedaan best verslavend![]()
www.ditwashetnieuws.nlquote:Op zondag 5 juni 2005 13:02 schreef babette21 het volgende:
zondagavond was ook mijn avond, maar da's nu weer afgelopen
nu is er helemaal niks meer... geen [nieuwe] Friends op maandag, geen De Mol op vrijdag.....
maar....... gelukkig hebben weFOK
nog
@ Sven, ik denk niet dat mijn pc het aankan, maar waar kan ik DWHN terugzien dan??
Gelukkig beginnen komende week de opnames van ER.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:02 schreef babette21 het volgende:
zondagavond was ook mijn avond, maar da's nu weer afgelopen
nu is er helemaal niks meer... geen [nieuwe] Friends op maandag, geen De Mol op vrijdag.....
maar....... gelukkig hebben weFOK
nog
@ Sven, ik denk niet dat mijn pc het aankan, maar waar kan ik DWHN terugzien dan??
Hoe eerder de opnames, hoe eerder op TV.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:09 schreef Svensational het volgende:
Ja, de opnames, wat hebben we daar nou aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |