Ik ben blij dat je dat weetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
los daarvan weet ik toch dat je niet zo'n lul bent die dan ook nog zou gaan posten?!![]()
Nee, je was ook nog eens twee topics te laatquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef Airelle het volgende:
[..].
Ik kan niets meer goed doen deze avond.
??quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, je was ook nog eens twee topics te laat!!!!!
/topic/710002quote:
mwj die snab ik oob nie helebwal [sorry, tandenborsten in den mond]quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:55 schreef Svensational het volgende:
Nee, je was ook nog eens twee topics te laat!!!!!
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
/topic/710002
Ik zie net dat niksan de gelukkige is
kijk eens in je adresbalk welk topicnummer dit is...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ja ik ben niet helemaal wakker meer...
Teun Kuilboer.. OMG... daar zou ik echt voorzichtig mee doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Moet je eens naar de rest van die iele mannetjes op die site kijken
Alleen Seth is een beetje gespierd
Ow... boeiend.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
kijk eens in je adresbalk welk topicnummer dit is...
* slaapt al bijna............ maar komt nog even een rondje nachtzoenen doen....quote:
Ja verdomme, zei ik dat het boeiend was dan???quote:
\
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
* slaapt al bijna............ maar komt nog even een rondje nachtzoenen doen....
eenvoor zussie en een
voor Sven en en
voor Tania en natuurlijk ook nog een
voor Diz
sleep tight.....![]()
Op?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
* Svensational wacht op timbob en BVO's reactie
oh shit ik dacht dat die al weg waren...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
* Svensational wacht op timbob en BVO's reactie
Ah. Dit maakt heel deze avond goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh shit ik dacht dat die al weg waren...
en eenvoor Beev en een
voor Tim.... Zo......
en nu ga ik gdvrdmm eindelijk eens slapen....
Dat jij geen nachtzoen kreeg van babsiequote:
Het kan natuurlijk ook zo dat je lange tenen hebt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja verdomme, zei ik dat het boeiend was dan???[afbeelding]\ [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben er al Skaaiquote:
quote:
wrijf het er maar in jaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
... zijn aan het webcammen... melig.
Maar je gaat er zeker "nu" vandoor?quote:
Heb jij een beter idee dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je gaat er zeker "nu" vandoor?
Nou, webcammen bijvoorbeeldquote:
okquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:31 schreef Svensational het volgende:
Timbob: En stop nu eens een pen in je mond!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |