Ik koop er één voor jequote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een webcam hebben
Nou, ik ga toch maar slapen
Ha! Ikz ag dat je dat typtequote:
Note voor BVO: Ik meende het niet, ik ga niet echt een webcam voor Tania18 kopen, en mijn "quote:
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:44 schreef Svensational het volgende:
Timboooooooooooooooooob, heeft Airelle je mijn groeten overgebracht?
We waren toch aan hetwebcammen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Que?
Ik volg je totaal niet deze avond..
Fijn, kan ik rustig slapen.quote:
Hoe kan je nu weten dat ik DAT op dat moment aan het typen was en niet wat anders?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
We waren toch aan hetwebcammen..
. Dus ik zag dat je intypte dat je pennen lekker vindt.
![]()
.
ga jij ook naar rotterdam?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:51 schreef PeRi het volgende:
Gutemorregen.
Omdat ik nonstop naar je aan het kijken was.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kan je nu weten dat ik DAT op dat moment aan het typen was en niet wat anders?
Je had het beloofdquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Note voor BVO: Ik meende het niet, ik ga niet echt een webcam voor Tania18 kopen
Oh, ik dacht juist dat je hierom verdrietig zou zijn:quote:
quote:mijn ""-smilie betekende weliswaar dat ik Tania18 op FOK! een zeer aangename user vind, maar niet dat ik nu de trein naar Utrecht pak om haar een zoen te geven.
Goeiemiddag zal je bedoelenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:05 schreef Tranceptor het volgende:
Mogguh!
Rhoon is maar een voorstadjequote:
ik krijg er tranen van in mijn ogenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lang verhaal
Schalullekequote:
quote:
Ja, is dat vreemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |