Onbelangrijk degradatieduel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
(i.v.m. wedstrijdbezoek SCH - FCG),
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Onbelangrijk degradatieduel..
Ah, ik heb het al een tijdje draaien op m'n laptop. Echt heerlijk. Ga m'n Vista denk upgraden als het effe kan.quote:
Mwoa, ik heb niet alles netjes gekocht, zoals het hoortquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ik heb het al een tijdje draaien op m'n laptop. Echt heerlijk. Ga m'n Vista denk upgraden als het effe kan.
mijn dure aankoop heeft zn eerste u20 wedstrijd gespeeldquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:07 schreef Flappekz het volgende:
Er is 2,5 miljoen geboden op de keeper die ik van Koekie had gekregen
nice!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mijn dure aankoop heeft zn eerste u20 wedstrijd gespeeld
dat zijn nog eens leuke dingen jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd en zeker omdat ie 17 en 11 dagen is
idd.. nu heb ik zeker een goed weekendquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat zijn nog eens leuke dingen ja
lekker op tijd alquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. nu heb ik zeker een goed weekend![]()
Ik heb de testversie draaien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb niet alles netjes gekocht, zoals het hoort![]()
Draai nu voorlopig ff dualboot, als het bevalt gaat Vista er helemaal af. Office2007 werkt gewoon op Win7?
Jij bent ook een supporter van mij, dus jaquote:
Office werkt gewoon. Ik had ook windows 7 maar nu op mn nieuwe pc moet ik wachten tot de upgrade in novemberquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb niet alles netjes gekocht, zoals het hoort![]()
Draai nu voorlopig ff dualboot, als het bevalt gaat Vista er helemaal af. Office2007 werkt gewoon op Win7?
Windows 7 is vele malen sneller, mooi voor laptops enzo. Is de echte opvolger van XP. Vista is imo een mislukte tussenversie (á la Windows ME enzo)quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij bent ook een supporter van mij, dus ja![]()
![]()
Wat is er mis met Windows Vista dan dat Windows 7 zoveel beter is?
Niet echt nee...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hattrick bij jullie ook zo snel?
Was voor 2,5M gekomen (vroeg bod was de bedoeling, maar niemand overbood).quote:12-09-2009 (1/40) Je hebt een speler verkocht en 2 581 040 ¤ ontvangen
Afgezien van minstens 7% transferkostenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef Flappekz het volgende:
De keeper van Koekie is eindelijk verkocht, heb er ongeveer quitte op gedraaid:
[..]
Was voor 2,5M gekomen (vroeg bod was de bedoeling, maar niemand overbood).
Nee, is allemaal al verrekend, hij is net voor 2,9M bruto verkocht, zeg maar...daarvan hield ik die 2,58M over. 4 keer zn salaris meegerekend ( gemiddeld 11k per keer), maak ik er dus nog een paar k winst op ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:59 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Afgezien van minstens 7% transferkosten
Ja ik zag het, keek verkeerdquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, is allemaal al verrekend, hij is net voor 2,9M bruto verkocht, zeg maar...daarvan hield ik die 2,58M over. 4 keer zn salaris meegerekend ( gemiddeld 11k per keer), maak ik er dus nog een paar k winst op ook![]()
Terwijl hij in de tussentijd ook nog eens een jaar ouder was geworden
In dit geval had ik het geluk dat ik die keeper aan het eind van het seizoen kreeg, en aan het begin van het seizoen verkocht. Daar zit echt een reuzegroot verschil in transferprijzen in!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:02 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ja ik zag het, keek verkeerd. In dat geval is het netjes
![]()
Ik vind het wel steeds lastiger om quitte te draaien met spelers trouwens...
Deftrainies a team:quote:Simeon Ketellapper (78886526)
30 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 29-11-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft wonderbaarlijk ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 72 070
Loon: 27 610 ¤/week
Conditie: goed Keepen: buitenaards
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
B trainies:quote:Daniel Reichenbach (242489221)
18 jaar en 45 dagen, volgende verjaardag: 18-11-2009
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 10-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 810
Loon: 530 ¤/week
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Aron Gies (228810595)
19 jaar en 52 dagen, volgende verjaardag: 11-11-2009
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 10-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 6 110
Loon: 1 230 ¤/week
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Laurens Crol
18 jaar en 108 dagen, TSI = 4 090
goed in vorm, conditie goed
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Centrale mids:quote:Arjen Hofkamp
17 jaar en 16 dagen, TSI = 940
redelijk in vorm, conditie matig
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ben Wenders
17 jaar en 17 dagen, TSI = 860
redelijk in vorm, conditie matig [Snel]
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Michel Daniel Bleeker
17 jaar en 38 dagen, TSI = 820
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Lander Zonnevylle
17 jaar en 52 dagen, TSI = 830
zwak in vorm, conditie matig [Snel]
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Mitchell van der Hoff
17 jaar en 66 dagen, TSI = 1 310
redelijk in vorm, conditie matig [Krachtig]
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Vleugelmids:quote:Erwin Corbijn (128610481)
27 jaar en 20 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2009
slecht in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 04-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 52 410
Loon: 49 510 ¤/week
Huidige vaardigheden
Positiespel: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: wonderbaarlijk
Kobus Snip (90594479)
28 jaar en 73 dagen, volgende verjaardag: 21-10-2009
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 06-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 83 400
Loon: 50 690 ¤/week
Huidige vaardigheden
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend
Theo Gorter (147764860)
25 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 17-10-2009
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 03-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 46 510
Loon: 20 890 ¤/week
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Ewout van Tongeren (121754460)
27 jaar en 62 dagen, volgende verjaardag: 01-11-2009
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 42 950
Loon: 15 570 ¤/week
Huidige vaardigheden
Positiespel: wereldklasse Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Johan Nonkes (69769345)
30 jaar en 69 dagen, volgende verjaardag: 25-10-2009
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 05-09-2009)
Total Skill Index (TSI): 29 000
Loon: 10 970 ¤/week
Huidige vaardigheden
Positiespel: wereldklasse Passen: matig
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: uitstekend
quote:Jikke Benneker (78809900)
30 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 30-10-2009
Een populair persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 85 390
Loon: 56 210 ¤/week
Huidige vaardigheden
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: mythisch Spelhervatting: formidabel
Francis Veldt (96812070)
29 jaar en 110 dagen, volgende verjaardag: 14-09-2009
matig in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft goed ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 65 590
Loon: 44 390 ¤/week
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: buitenaards Spelhervatting: redelijk
Toen ik zn selectie zag, dacht ik inderdaad ook: Ik mis de specialiteiten...Verder, qua stats, ziet het er inderdaad prima uitquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ziet er, zonder me er echt in te verdiepen, niet onaardig uit
Ik mis echter wel wat specialiteiten. Buiten dan die ene [Onvoorspelbaar] spits. Geen [Koppen], [Snel] winger of spits.. Alleen die trainee met [Krachtig] is nog interessant, hoewel ik er ook in mijn selectie eentje heb, geloof ik niet zo in [Snel] bij Verdedigers..
Klopt geen specialiteiten.Wel naar gekeken maar als je in 1 week 16 spelers wil hebben met juiste vaardigheden en nederlands en alles voor 24 mil dan kan je niet voor specialiteiten gaan helaas.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ziet er, zonder me er echt in te verdiepen, niet onaardig uit
Ik mis echter wel wat specialiteiten. Buiten dan die ene [Onvoorspelbaar] spits. Geen [Koppen], [Snel] winger of spits.. Alleen die trainee met [Krachtig] is nog interessant, hoewel ik er ook in mijn selectie eentje heb, geloof ik niet zo in [Snel] bij Verdedigers..
Dat is ook zo. Als ik jou was, zou ik mn ogen gewoon open blijven houden op de transfermarkt, en stukje bij beetje je spelers proberen te vervangen door gelijkwaardige spelers met specialiteiten. Daar heb je nu wat meer tijd voorquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef foetre het volgende:
[..]
Klopt geen specialiteiten.Wel naar gekeken maar als je in 1 week 16 spelers wil hebben met juiste vaardigheden en nederlands en alles voor 24 mil dan kan je niet voor specialiteiten gaan helaas.
Dat ben ik ook wel van plan moest eerst gewoon wat minder salaris hebben 345k was gewoon teveel.Nu heb ik betere ratings als iedereen straks in vorm en conditie is.Vleugels zijn ook wel makkelijk want met alleen goede centrale aanval ben je te makkelijk te stoppen heb ik gemerkt als je wat hoger wil komen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Als ik jou was, zou ik mn ogen gewoon open blijven houden op de transfermarkt, en stukje bij beetje je spelers proberen te vervangen door gelijkwaardige spelers met specialiteiten. Daar heb je nu wat meer tijd voor
Het is handig als je op verschillende manieren kunt spelen, maar op een gegeven moment gaat dat wel heel veel geld kosten. Multiskillers zijn daar perfect voor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel van plan moest eerst gewoon wat minder salaris hebben 345k was gewoon teveel.Nu heb ik betere ratings als iedereen straks in vorm en conditie is.Vleugels zijn ook wel makkelijk want met alleen goede centrale aanval ben je te makkelijk te stoppen heb ik gemerkt als je wat hoger wil komen.
Waarvan er nu 4 spelers te koop staan (1834 loon bij elkaar)quote:TSI 17 000
Loon 8 810
Na een tijdje moet je wel multiskill spelers hebben anders ben je gigantisch veel loon kwijt!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is handig als je op verschillende manieren kunt spelen, maar op een gegeven moment gaat dat wel heel veel geld kosten. Multiskillers zijn daar perfect voor!
Yep. Maar omdat de aanschafprijs van die spelers zo vreselijk hoog ligt, kun je ze maar stukje bij beetje binnenhalen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:06 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Na een tijdje moet je wel multiskill spelers hebben anders ben je gigantisch veel loon kwijt!
quote:12-09-2009 (1/40) Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 160 000 ¤ betaald.
Vergeet je daarbij niet dat het ook weer opnieuw geld kost je stadion uit te breiden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...
ik moet mn stadion verkleinen, maar ik zie dat dat helemaal niet zo duur is!
van 50.000 naar 25.000 kost me slechts 160k
De wekelijkse onderhoudskosten worden dan 18k lager, dus dat heb ik in 9 weken terugverdiend
[..]
ja erg goedkoop he? Ik had er ook al eens zitten kijken.. ik zit er zelf namelijk ook aan te denken om mn stadion te verkleinen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...
ik moet mn stadion verkleinen, maar ik zie dat dat helemaal niet zo duur is!
van 50.000 naar 25.000 kost me slechts 160k
De wekelijkse onderhoudskosten worden dan 18k lager, dus dat heb ik in 9 weken terugverdiend
[..]
Met trouwens ook nog koppen specialty, ik ben redelijk tevreden met deze prutser.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
nog een b def gehaald voor 36k. goed def, redelijk passen en positiespel. vanwege goed vormm zondag wel in de basis.
Dank! Na dit weekend in het linkerrijtjequote:Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
feli met de mooie 2 - 1 overwinning van vanavond
en dan zit jij er dadelijk aan vast,quote:Op zondag 13 september 2009 01:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vermits je een openingsbod (max 75-80% van de realistische verkoopprijs) nodig hebt, roep je maar...
Zal ik deze speler dan maar terugkopenquote:Op zondag 13 september 2009 01:01 schreef Xummon het volgende:
@ Diepfries
ik kan voorlopig nog niet op Ronnie Bosschieter bieden, mijn spelers zijn vanavond niet verkocht
quote:Op zondag 13 september 2009 00:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gelukkig zitten hier weinig Groningers... Nouja, alsof die iets hebben om trots op te zijn ook...
Een kinderhand is snel gevuldquote:
weer een goede speler gevonden, alleen jammer dat ie toch alweer heel snel 16 wordtquote:Hoor eens, Benny van Beers is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn.
Geven we hem een contract, baas?
die had ik te koop gezet, maar niemand wou hemquote:Op zondag 13 september 2009 10:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Zal ik deze speler dan maar terugkopen
Søren Steinicke (68647483)
Eigenaar: Destron Elsloo FC (sinds 03-09-2009![]()
Zou hem er gewoon voor 1,1 mil op zetten maak je mischien nog beetje winst.
Moet ik nou ook nog keepen gaan trainen?quote:Bel Yannick Waasdorp
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en 102 dagen en heet Karel van Puffelen.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer waardeloos zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Keepen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Als ik de Teauteau moet geloven kan t vanavond bij mij alle kanten op.quote:Op zondag 13 september 2009 18:00 schreef Xummon het volgende:
vanavond een lekkere start tegen een botteam
Lucky you.Ik tegen de grote concurrent.Ik ben het vorig seizoen kampioen en hij de 4 seizoen daarvoor.Maar toen zat ik er natuurlijk nog nietquote:Op zondag 13 september 2009 18:00 schreef Xummon het volgende:
vanavond een lekkere start tegen een botteam
ik denk dat iedereen nog studio sport zit te kijkenquote:
het klopt toch? maar je kan het ook opvatten, dat hij zorgt dat de wedstrijd helemaal niet meer doorgaat voor iedereen. beetje dubbelzinnig op te vatten. Dat wel..quote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef Jaheur het volgende:
"Tvrtko Ivani¨, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken."
Echt zo knullig soms he dat hattrick nederlands.
quote:United Black Panthers
Middenveld uitstekend (hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging uitstekend (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval uitmuntend (hoog)
Linkeraanval goed (zeer hoog)
quote:The Panna Boys
Middenveld uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Mag je blij mee zijn, jullie waren min of meer gelijkwaardig. Desalniettemin gratz!quote:Op zondag 13 september 2009 22:22 schreef foetre het volgende:
4-0 gewonnen van de nmmr 2 van afgelopen seizoen!
Aardige ratings al met het de slechte vorm van me mids en heb de tegenstander redelijk goed ingeschat.
[..]
[..]
quote:
Een speler krijgt alleen training als-ie die week heeft gespeeld bij de eigenaar. Met training verkopen kan dus niet meer.quote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef Xummon het volgende:
domdomdom, ipv Søren Steinicke als wissel in te stellen, laat ik mijn coach Dennis Schrøder invallen. nu moet ik nog tot woensdag wachten om Steincke op te transferlijst te zetten
dan maakt me ook niets uit, ik wil hem gewoon verkopen, ik kan hem alleen niet listen omdat hij eerst weer een wedstrijd gespeeld moet hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een speler krijgt alleen training als-ie die week heeft gespeeld bij de eigenaar. Met training verkopen kan dus niet meer.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
dan maakt me ook niets uit, ik wil hem gewoon verkopen, ik kan hem alleen niet listen omdat hij eerst weer een wedstrijd gespeeld moet hebben
resultaten uit het verleden. ??quote:Stemming supporters: woedend
Seizoensverwachtingen: we zijn veel te goed voor deze divisie!
Bij mij klopt er niets van in elk geval... Wel in mijn voordeel, vorig seizoen stond er dat we niet thuishoren in deze competitie (te slecht), en net geen kampioen geworden wat in veel supporters resulteerde. Ook dit seizoen is de verwachting vrij negatief.quote:Op maandag 14 september 2009 08:56 schreef Psychonikeo het volgende:
waar baseren die supporters hun verwachting op?
[..]
resultaten uit het verleden. ??
Wat ben je dan?quote:Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef rompompom het volgende:
Snodver, ik realiseer me nu pas dat ik geen 253 heb gespeeld, toch een trainingsplek vernaggeld..
Er was kermis dit weekend, dus er was wel een semi-permanente staat van onfrisheid. Verzachtende omstandigheden, jeweetz.quote:
hmmmz...quote:Op maandag 14 september 2009 10:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er was kermis dit weekend, dus er was wel een semi-permanente staat van onfrisheid. Verzachtende omstandigheden, jeweetz.
deze reactie is idd een koei-nominatie waard.. jij ziet echt in alles een koei nominatiequote:
http://weblogs.nrc.nl/denglish/2008/12/24/can-it-or-can-it-not/quote:Op maandag 14 september 2009 11:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
hmmmz...
"for this time, we'll see it through the fingers"
da's leukquote:Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://weblogs.nrc.nl/denglish/2008/12/24/can-it-or-can-it-not/
ik miste: "Now the monkey comes out of the sleeve!"quote:Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://weblogs.nrc.nl/denglish/2008/12/24/can-it-or-can-it-not/
quote:
geen trainer waarmee je je TS hoog kan houden bedoel je? Anders is PIC altijd fijn toch als je toch wel wint?quote:Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
1-0 gewonnen! Wel met pic XD Terwijl ik dat beter had kunnen laten
Ben net begonnen, heb m'n trainees op orde. Nu hopen op leuke pops!
Bedoel je nu MOTS?quote:Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
1-0 gewonnen! Wel met pic XD Terwijl ik dat beter had kunnen laten
Ben net begonnen, heb m'n trainees op orde. Nu hopen op leuke pops!
Heb een redelijk/slecht trainer. Dus dan is het hooghouden van de TS bijna onbegonnen werk.quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen trainer waarmee je je TS hoog kan houden bedoel je? Anders is PIC altijd fijn toch als je toch wel wint?
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 21-09-2009quote:Op maandag 14 september 2009 16:23 schreef Jaheur het volgende:
iemand volgende week jeugd wedstrijdje?
quote:Op maandag 14 september 2009 15:51 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Heb een redelijk/slecht trainer. Dus dan is het hooghouden van de TS bijna onbegonnen werk.
Dat ís volgende week.quote:Op maandag 14 september 2009 16:25 schreef foetre het volgende:
[..]
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 21-09-2009
Ah, dan zijn die er volgende week zeker niet bij in onze topperquote:Op maandag 14 september 2009 13:54 schreef Xummon het volgende:
jonkies 6-0 gewonnen va jong Koekje, wel 2 jonkies op +5 (toevallig 2x de speler die de aanvoerdersband droeg) en een pleister voor mijn keeper
Dat stond op de site. Al moet Gijs_ er even van verwittigd worden om t er bij te zetten.quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
![]()
![]()
misschien handig om een lijstje bij de houden van alle nominaties??????
quote:Trainingsrapport
Je trainer Marcel Musil heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Love Olofsson Zijn vaardigheden op het gebied van scoren namen af van waardeloos tot rampzalig.
hij moet de awards toch nog bijwerkenquote:Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat stond op de site. Al moet Gijs_ er even van verwittigd worden om t er bij te zetten.
quote:Ik weet all1 niet of iedereen dit een koei nominatie waard vind. MrMoon iig niet.
quote:
quote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Dinis Inácio Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van matig naar zwak.
Vaardigheidsniveau gedaald... Raúl Orejudo Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van vleugelspel terug van zwak naar slecht.
Dan moet ie t nog wel lezen en hij heeft t de laatste tijd nog al druk zag ik ergens voorbij komen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:52 schreef Xummon het volgende:
[..]
hij moet de awards toch nog bijwerken
[..]
Geen vervelende jeugdspeler dacht ik zo! Mag ook wel een keer dat de zaaknemer iets oplevert...quote:Mathijs Adrichem [playerid=259790717]
17 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 26-12-2009
Geboren in: Nederland
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Rembroek (sinds 13-09-2009 (1/40), 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 510 ¤/week 8 160 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Deadline: 16-09-2009 17:41
(1 dag 21u 36m)
Vraagprijs: 600 000 ¤
Hoogste bod: 600 000 ¤ door Devilsmaycry
mag ik hem van je kopenquote:
zaakwaarnemersquote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Geen vervelende jeugdspeler dacht ik zo! Mag ook wel een keer dat de zaaknemer iets oplevert...
Die levert wel meer dan 6 ton op hoorquote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Geen vervelende jeugdspeler dacht ik zo! Mag ook wel een keer dat de zaaknemer iets oplevert...
Niks daar van jij bent mijn spits al aan t kopenquote:
Ik doe niet aan jeugdopleidingquote:
Ja zeker meer dan 6 ton mag ik hopen!quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die levert wel meer dan 6 ton op hoorAl zal dat slecht passen zn prijs wel iets drukken.
Mijn (17 jaar en 3 dagen) goed vleugelspeler met redelijk passen ging voor 1,7 miljoenquote:Op maandag 14 september 2009 21:30 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jeugdopleiding![]()
[..]
Ja zeker meer dan 6 ton mag ik hopen!
Wow! Nou die van mij niet vrees ik, als ik kijk in de transfer vergelijking moest het loon nog net iets hoger liggen. We zullen zienquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn (17 jaar en 3 dagen) goed vleugelspeler met redelijk passen ging voor 1,7 miljoen
Hou ons maar op de hoogte. ik ben iig benieuwdquote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Wow! Nou die van mij niet vrees ik, als ik kijk in de transfer vergelijking moest het loon nog net iets hoger liggen. We zullen zien
Dit is mijn super talentje die ik net pullquote:Samuel Weijns (259921972)
18 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 11-10-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 14-09-2009 (2/40), )
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤ / seizoen
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Beetje jammer dat het zo lang nog duurt.. bij mijn weten gaat afbreken altijd sneller dan iets opbouwen..quote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 22-09-2009.
Staanplaatsen: -11500
Gewone zitplaatsen: -4500
Overdekte zitplaatsen: -750
Zitplaatsen in de VIP-boxen: -500
slopen is wat anders dan afbouwenquote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo lang nog duurt.. bij mijn weten gaat afbreken altijd sneller dan iets opbouwen..
omdat ik anders elke 2 weken in een half vol stadion speel maar er wel de kosten voor betaal?quote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
slopen is wat anders dan afbouwenEn het moet er straks weer netjes uitzien
Waarom doe je dit trouwens? Met jou geld kassa kan je toch makkelijk een groot stadion betalen?
![]()
ik zou hem gewoon listen, elke euro is meegenomenquote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is mijn super talentje die ik net pull
Dat zal wel weer een ontslag worden
Klopt maar ik heb pas een speler met redelijk vleugelspel ontslagen omdat ie maar niet verkocht werd. Die was 17. Dus kan me niet voorstellen dat deze nou wel verkocht wordtquote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik zou hem gewoon listen, elke euro is meegenomen
ik bied alvast 2 euro en een bountyreep
quote:
nee heb je... ja kun je krijgenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb pas een speler met redelijk vleugelspel ontslagen omdat ie maar niet verkocht werd. Die was 17. Dus kan me niet voorstellen dat deze nou wel verkocht wordt
Ik wil een uitgebreide samenvatting/update aangaande die Enriquequote:Op dinsdag 15 september 2009 08:21 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. leuke pot in de jeug gehad met GotC!
3 keer geel, 2 keer rood, 11 doelpunten (8 voor mij 3 voor haar) en een hattrick voor mijn supertalent Enrique Boszhart!
Geen blessures overigens. Ook dat is wel opvallend
nou ja.. 16 jaar, 95 dagen. Onvoorspelbaar en dit is van hem bekend:quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wil een uitgebreide samenvatting/update aangaande die Enrique
quote:Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: matig (max. matig)
Scoren: uitstekend (max. uitstekend)
Waar train je hem nu op?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. 16 jaar, 95 dagen. Onvoorspelbaar en dit is van hem bekend:
[..]
Heb je bijgehouden hoe veel trainingen je hem hebt doorgetraind op verschillende kwaliteiten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. 16 jaar, 95 dagen. Onvoorspelbaar en dit is van hem bekend:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en ik wil even melden dat ik koploper ben in de jeugdcompetitie
spelhervattingquote:
quote:Ik zeg niet dat hij niet profiteert van de huidige training, maar hou in je achterhoofd dat zijn echte talent ligt op het gebied van Spelhervatting.
uhm.. nee, maar voor de u20 was hij al niet meer interessant volgens de scout.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je bijgehouden hoe veel trainingen je hem hebt doorgetraind op verschillende kwaliteiten?
Na drie matchen verlies jij je beste speler, dan spreken we elkaar wel weer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Ja logischquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
De Nootjes is een team.. niet 1 spelerquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Na drie matchen verlies jij je beste speler, dan spreken we elkaar wel weer.
bederf jij de pret even!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja logischJe speelde tegen mij, met een splinternieuw team waarvan ik van bijna niemand nog weet wat ze kunnen
En toch nog 3 goals weten te makenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja logischJe speelde tegen mij, met een splinternieuw team waarvan ik van bijna niemand nog weet wat ze kunnen
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik was al verbaasd dat je iemand met 5 sterren op het middenveld had!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat je iemand met 5 sterren op het middenveld had!!. Als je die weer op 't middenveld gaat zetten, moet je 'm eigenlijk niet helemaal in het midden zetten (dan speelt-ie als verdediger die doorschuift), maar aan de linker- of rechterkant van het middenveld. Dan haalt-ie misschien nog een half sterretje meer.
.
Ach, geen zorgen allemaal, voorlopig heeft OP met afstand het sterkste team volgens mij..
Nog niet nee, maar wie weet wordt t nog wel watquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookMaar volgens flap is dat niet onwijs goed, dus ook prima
NicoIk zal t niet meer voor je verpesten
Is het ook niet, maar afhankelijk van hoe oud-ie is, kun je 'm nog wel wat trainen. Vanaf redelijk wordt het verkoopbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookMaar volgens flap is dat niet onwijs goed, dus ook prima
NicoIk zal t niet meer voor je verpesten
16 jaar en 59 dagen,quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar afhankelijk van hoe oud-ie is, kun je 'm nog wel wat trainen. Vanaf redelijk wordt het verkoopbaar..
Dat is m dus..quote:Deze speler is matig in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Hmm, hopen dat je meteen een comment krijgt over z'n potentie in Positiespel. En anders gewoon als verdediger gaan optrainen! Best leuk om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:16 schreef GotC het volgende:
[..]
16 jaar en 59 dagen,
[..]
Dat is m dus..
Ik had je nog wel een reminder gestuurdquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik was vergeten een jeugdopstelling te maken
Maar goed, mijn belangrijkste trainees stonden nog op de goede plek in de standaardopstelling
Die had ik nog gelezen... en daarna niet meer aan gedachtquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had je nog wel een reminder gestuurd
Dus zo ga je met berichten van mij om hequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had ik nog gelezen... en daarna niet meer aan gedacht
Ik heb er uiteraard eerst op zitten f(l)appenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus zo ga je met berichten van mij om he![]()
Was t lekker?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er uiteraard eerst op zitten f(l)appen
Wat is de reden voor die uitstekende trainer als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: (7 527 756 ¤)
eindelijk van de GM's me geld terug gekregen nu even Positiespel trainiees halen. en uitstekende trainer
poppen de trainies toch sneller?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat is de reden voor die uitstekende trainer als ik vragen mag?
Mwah, I've had betterquote:
je hebt de volledige 5.75 miljoen voor een goed keeper gekregen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: (7 527 756 ¤)
eindelijk van de GM's me geld terug gekregen nu even Positiespel trainiees halen. en uitstekende trainer
Daar heb je wel gelijk in, maar het verschil van snelheid met een goed trainer is bijna nihil. Ik meen dat een uitstekend trainer 4% sneller traint dan een goed trainer. Dit snelheidsverschil zul je dus bijna niet merken, en het zal dus de investering eigenlijk nooit terug kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:50 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
poppen de trainies toch sneller?
Ik hoef er niet eens voor te liegenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die opmerking doet me denken aan de film Liar Liar
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef er niet eens voor te liegen
heb je weer geluk dat ik niet meedoe hequote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
heb altijd geluk!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:46 schreef Xummon het volgende:
[..]
heb je weer geluk dat ik niet meedoe he![]()
![]()
![]()
Ja omdat je 8 keer gescored hebt en ik maar 6quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Da's best wel luxe, een goed spits kunnen verwaarlozen. Ik heb momenteel slechts 1 talentje rondlopen, en die gaat er binnenkort uit. Dus van mij mag er snel weer wat goeds komen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja omdat je 8 keer gescored hebt en ik maar 6
Leuke wedstrijd ook in de jeugd 2 - 6 gewonnen van Gijs_ . In de 1e helft hoorde ik alle 19 fans al 10 10 10 10 roepen want t stond met rust al 0 - 5. Helaas heeft Gijs_ zn jeugd team de 2e helft gewonnen met 2 - 1. Zo was de 2e helft dus een flinke deceptie. Maar mn nieuwe talentje heeft zn 1e 45 minuten goed doorstaan en heeft meteen 6 sterren dus ik denk dat ie op redelijk keepen zit of er heel erg dicht bij is.Nou m zsm op goed krijgen en hopen dat mn andere keep ook nog flink stijgt dan heb ik nog eens 2 klappers en dan heb ik t niet eens over mn goed verdedigen trainie en mn (op t moment aan t verwaarlozen) potentiële goed spits
Ja ik weet t ik leef in weelde op t moment. Maar ja ik ben mn goed verdediger positiespel aan t trainen en daar heb ik nog een potentieel redelijk van rond lopen ook. (neefje van Hazes) Dus die verkies ik boven die goed spits aangezien ik die niet kan promoveren op 17 j 0 d.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's best wel luxe, een goed spits kunnen verwaarlozen. Ik heb momenteel slechts 1 talentje rondlopen, en die gaat er binnenkort uit. Dus van mij mag er snel weer wat goeds komen!
Mja, ik wissel eiigenlijk nooit, nooit gedaan ook. En ik heb een hele periode gehad met meerdere talenten in mn jeugd. Het is alleen nu ff stilquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik weet t ik leef in weelde op t moment. Maar ja ik ben mn goed verdediger positiespel aan t trainen en daar heb ik nog een potentieel redelijk van rond lopen ook. (neefje van Hazes) Dus die verkies ik boven die goed spits aangezien ik die niet kan promoveren op 17 j 0 d.
Naast deze natuurlijk net die U17 vleugelspeler verkocht aan MrMoon.Moet wel zeggen dat ik keer op keer merk dat als je je scouts ergens anders laat scouten ze vrij snel met iets leuks aan komen. Zo wissel ik regelmatig van scoutings locaties.
ik had al weken niets toen ben ik maar weer eens gewisseld en meteen raak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja, ik wissel eiigenlijk nooit, nooit gedaan ook. En ik heb een hele periode gehad met meerdere talenten in mn jeugd. Het is alleen nu ff stil
ach ik blijf het proberen met een goed trainerquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar het verschil van snelheid met een goed trainer is bijna nihil. Ik meen dat een uitstekend trainer 4% sneller traint dan een goed trainer. Dit snelheidsverschil zul je dus bijna niet merken, en het zal dus de investering eigenlijk nooit terug kunnen verdienen.
Alleen als je U20 of NT-spelers wilt gaan trainen zul je meestal een uitstekend trainer moeten aanschaffen, in alle andere gevallen is het eigenlijk zonde van je geld.
Ik zie hem nu ja...die gaat zeker weten érg duur worden! Alhoewel ik helemaal niet zo weg ben van zn statsquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik blijf het proberen met een goed trainer
Ik heb inmiddels ook al een 2de u20 speler op het oog.. (ook weer uit montenegro).. het nadeel is alleen wel dat het vreselijk veel geld kost..dus ik moet maar even zien nog..
mja zn goed verdedigen is een beetje jammer.. maar goed ik kan em wel mooi in de gaten houden.. en dan kan ik altijd nog beslissen of ik het doe..quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie hem nu ja...die gaat zeker weten érg duur worden! Alhoewel ik helemaal niet zo weg ben van zn stats
Ik heb nog wel een U33 spits te koop.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ik blijf het proberen met een goed trainer
Ik heb inmiddels ook al een 2de u20 speler op het oog.. (ook weer uit montenegro).. het nadeel is alleen wel dat het vreselijk veel geld kost..dus ik moet maar even zien nog..
over Koei opmerkingen gesprokenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een U33 spits te koop.
ik ben ook niet van plan om een uitstekend coach aan te schaffenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor hem hoef je iig geen uitstekend coach aan te schaffen
En dan U20 trainies verneukenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben ook niet van plan om een uitstekend coach aan te schaffen
ohw ja jij had daar verstand van.. dat was idd ook zo..quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan U20 trainies verneuken![]()
Koop ze dan ook niet! Dat is echt geld weg gooien. Y
Overgesproken.
Bustedquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja jij had daar verstand van.. dat was idd ook zo..
we zullen wel zien.. mn trainee heeft iig wel zn eerste u20 wedstrijd gespeeld..
hij is voor 5,2 miljoen de deur uit gegaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zie hem nu ja...die gaat zeker weten érg duur worden! Alhoewel ik helemaal niet zo weg ben van zn stats
quote:9. Hugo Arendsen (82980027)
29 jaar en 92 dagen, volgende verjaardag: 05-10-2009
Nederland
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft goed ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 15-09-2009 (2/40), )
Total Skill Index (TSI): 11 390
Loon: 3 650 ¤/week
58 400 ¤ / seizoen
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Positiespel: matig Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: uitstekend
Dat betaal je dus voor een speler die al U20 is ja...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij is voor 5,2 miljoen de deur uit gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 15-09-2009 21:41:52 ]
Ik weet wat je bedoeld......quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:45 schreef Flappekz het volgende:
Zit je met spanning te wachten op je jeugdTU, omdat je talentje weleens zou kunnen stijgen....
Krijg je echt een waardeloos verslag voor je snufferd!
Ik haat dat
Ik had op keepen trainings meldingen gehoopt. Al denk ik dat die van Gunnar over zn keepers vaardigheden gaan. Hij haalt nu 4 sterren op t middenveld en kan redelijk worden in positiespel.quote:Dag baas!
Samuel Weijns: Deze wedstrijd heb ik zijn Positiespel-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu slecht is.
Gunnar Hazes: Hij kan nog wel wat leren, maar niet echt veel meer.
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Eagle Sjoorda de potentie heeft om redelijk te worden in Passen.
Bye, bye - tot binnenkort.
via een website.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:56 schreef GotC het volgende:
RPP, ik hoorde net dat jij alles qua jeugd bijhoudt in een programma oid? Hoe/wat/waar/waarom/wie?Tell me more!
quote:14-09-2009
Je ontvangt voor deze speler: 70 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Die heb ik ook al gezien eitjequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
via een website.Staat zelfs in de OP
http://www.hattrick-youthclub.org/
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Die heb ik ook al gezien eitje. En die gebruik ik nu ook. Maar ik hoorde vanaf de bank een bepaald iemand zeggen dat rpp daar veel mee doet, wellicht heeft hij nog tips oid erover.
Ajoh, lief zijn, ben pas net een week bezig met mn YCquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Stel dan je vraag over Youth Club ipv zoals je t nu deed doosje
Ik ben altijd heel ief!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ajoh, lief zijn, ben pas net een week bezig met mn YCBedoel, die website heeft nu nog niet veel nut, heb pas 3 spelers 'zelf uitgekozen' zeg maar..
JA WAT DENK JE DAT IK AL 8X DOE...?quote:Aanmelden mislukt.
Je moet je HT gebruikersnaam en Veiligheidscode gebruiken om in te loggen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef GotC het volgende:
Niet je wachtwoord dus heBij mij ging het in 1x goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vraag je trouwens of t bij jou in 1x goed ging? Ik ben Flap niet he dus dat kan ik ook niet weten![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]zie ik er uit alsof ik uit een ei kom oid?
quote:Vaag, hier werkt het wel gewoon..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Waarom vraag je trouwens of t bij jou in 1x goed ging? Ik ben Flap niet he dus dat kan ik ook niet weten
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Stomme vraag possie das een open deurquote:
Ik begreep ook van Gotsie dat t gewoon werkt maar bij mij dus niet.quote:Vaag, hier werkt het wel gewoon..
quote:
bij iedereen behalve bij possiequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:22 schreef GotC het volgende:
Niet je wachtwoord dus heBij mij ging het in 1x goed?
nou idd.. ik log net zonder problemen inquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Possie is altijd al een geval apart geweest
Ja, ik houd alles bij. Het is sinds ik er mee begon ook steeds makkelijker geworden om dat te doen. Ik heb niet echt tips voor je verder, gewoon zorgen dat je het trouw bijhoudt. Vanavond je eerste training erin knallen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Die heb ik ook al gezien eitje. En die gebruik ik nu ook. Maar ik hoorde vanaf de bank een bepaald iemand zeggen dat rpp daar veel mee doet, wellicht heeft hij nog tips oid erover.
Je logt toch niet in als outpost67 heh?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
Edit : Toch maar eens besloten om in te loggen. Krijg je dit:
[..]
JA WAT DENK JE DAT IK AL 8X DOE...?![]()
![]()
Meteen kappen dus met zo een pokke site
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef rompompom het volgende:
Je logt toch niet in als outpost67 heh?.
ik ben ook vorige week daar maar eens mee begonnen.. alleen waar kan ik die trainingen toevoegen? Zal vast heel makkelijk zijn, maar ik kan het niet zo vindenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ik houd alles bij. Het is sinds ik er mee begon ook steeds makkelijker geworden om dat te doen. Ik heb niet echt tips voor je verder, gewoon zorgen dat je het trouw bijhoudt. Vanavond je eerste training erin knallen!
quote:Je logt toch niet in als outpost67 heh?.
quote:I liked the way Aldo Benders gave his everything in our last game. I hope to see him like that again sometime soon.
Seabele Brander is probably weak at Winger at this moment in his development.
Don't give up on Roël Poelstra, he still has so much to learn.
Marijn Kadijk is not going to respond to Winger training any more.
If we consider both current skill and future potential, Seabele Brander is clearly one of the kids on the team that could have the brightest future.
This week I noticed that Rembrandt Huijdts has improved significantly. His Passing ability is passable.
When it comes to Passing, Niels Heuvel has the potential to become passable.
I know it may contradict your training plans, but it’s obvious that Loek Kaaij can reach weak at Defending.
Zie je gewoon een kut site, t ligt niet aan mij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef rompompom het volgende:
Snodver, kan nu de wedstrijden niet synchroniseren, lekker is dat..
Nou ja, nog maar effies afwachten dan. Wel een flink rapport trouwens:
[..]
!
Mijn jonkies ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:59 schreef MrMoon het volgende:
mijn jochies hebben het er maar druk mee.. gisteren de flap jrs met 2 - 0 naar huis gestuurd en vanavond alweer een volgende wedstrijd
zonder blessures? want is het belangrijkst in de jeugd..quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn jonkies ook
Gisteren 3 punten weg gekaapt bij Gijs_ en vandaag Alto Rendimiento Alexo uit Costa Rica naar huis gestuurd met 5 - 3
Zo danquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zonder blessures? want is het belangrijkst in de jeugd..
Outpost-editter![]()
mja blessurevrij de wedstrijden doorkomen is het belangrijkst in de jeugd..
quote:0 - 1 Pablo Prada 6'
1 - 1 Addy Vrijens 11'
2 - 1 Ricky Reuvers 35'
2 - 2 Antonio Fajardo 37'
3 - 2 Ricky Reuvers 43'
3 - 3 Arturo Ortiz 71'
4 - 3 Jeffrey Moed 75'
5 - 3 Jaapjan Nefs 79'
ik hoop dat mijn vleugelspeler heel blijft.. ik heb het plan om hem te promoveren en daarna multiskill te maken.. ongeacht hoe hij uit de jeugd komt.. (iig met redelijk vleugelspel)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo dan
Was nog spannend ook. Diepte punt is dat mn vleugelspeler geblesseerd raakte (+2) in de 45e minuut.Zeker als hij dan vervangen wordt door mn reserve keeper
[..]
Eentje maar hoor, goed lezen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie je gewoon een kut site, t ligt niet aan mij.
Leuke training idd2 trainies naar redelijk passen is altijd lekkah
Mijn vleugelspeler is opvulling. Hij is dan ook al dik over de 17 en hoort bij t te lozen spul als zich er wat beters meld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn vleugelspeler heel blijft.. ik heb het plan om hem te promoveren en daarna multiskill te maken.. ongeacht hoe hij uit de jeugd komt.. (iig met redelijk vleugelspel)
Ja idd niet goed genoeg gelezen. Nouja er zit iig een 2e aan te komenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eentje maar hoor, goed lezen..
Ik sla over. Twee/drie weekjes is nog wel ok, maar dat de verliezers ook nog doorgaan kost me teveel weken met vlaggetjes verzamelen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef MrMoon het volgende:
[Hattrick] Fok!Cup XVIII: de inschrijving is geopend
Ik sluit me bij Rompompom aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef MrMoon het volgende:
[Hattrick] Fok!Cup XVIII: de inschrijving is geopend
quote:
Het lijkt Fok! welquote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef NelisZ het volgende:
Met een nieuw wachtwoord doet ie het weer bij mij...
Niet te dichtbij, hč!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Rompompom aan
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Rompompom aan
quote:
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten, ook ik sla deze editie over. Kan geen enkele vorm van tegenstand bieden, dus ik ga wel vlaggen jagenquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten
ja...alleen een beetje aan de trage kant in dit gevalquote:Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
ik ben ook zo voorspelbaar he
Er kroop net pas iemand onder mijn bureau uit dus ik was even met andere zaken bezigquote:Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ja...alleen een beetje aan de trage kant in dit geval![]()
Vooruit, geldig excuusquote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er kroop net pas iemand onder mijn bureau uit dus ik was even met andere zaken bezig
Ik hoop dat mijn counterPIC weer goed gaat uitpakken maar ik denk dat het een exit wordt...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef Gijs_ het volgende:
Vanavond in de beker naar een hatstat record PIC'en, als ik het zo in ho! bekijk!
Dat is altijd lekkerquote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef Gijs_ het volgende:
Vanavond in de beker naar een hatstat record PIC'en, als ik het zo in ho! bekijk!
Pff... Die is errug lekker. Je bent nu je keeper aan het trainen toch? Hoe oud is deze nu? Want als je 'm helemaal uit kunt trainen, dan is 'ie goud waard..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[quote]layer skills
Keeper: unknown
Defending:
5/?
inadequate (max reveal!)
Playmaking:
6/85/6
inadequate (max passable)
Winger:
6/84/6
weak (max passable)
Passing:
8/8-1/8
unknown (max excellent)[/quote[
Jezus, als deze nou eens gepromoveerd kon worden op 17j0d...
16j 57 dagen en zit 26dagen bij de club.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pff... Die is errug lekker. Je bent nu je keeper aan het trainen toch? Hoe oud is deze nu? Want als je 'm helemaal uit kunt trainen, dan is 'ie goud waard..
Jammer van de leeftijd dan, desondanks blijft het een beauty mits volledig uitgetraind. En ook met 17j30d blijft 'ie de moeite waard natuurlijk. Nu gewoon proberen hem zo veel mogelijk mee te trainen en dan zie je wel waar het eindigtquote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
16j 57 dagen en zit 26dagen bij de club.
De keeper is volgens de TU gister gestegen naar goed. Ging redelijk snel van redelijk naar goed dus ik verwacht dat die ook redelijk snel is uitgetraind. Speel nu een oefenwedstrijd en test oa de keeper op verdedi
gen en deze speler op passen.
Zoals ik ook nog met mn potentieel goed def en potentieel excellent winger en dus die keeper moet doen. Oh en nog mn te oude potentieel goed spits en nog wat potentieel redelijk spelertjesquote:Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jammer van de leeftijd dan, desondanks blijft het een beauty mits volledig uitgetraind. En ook met 17j30d blijft 'ie de moeite waard natuurlijk. Nu gewoon proberen hem zo veel mogelijk mee te trainen en dan zie je wel waar het eindigt
Inadequate ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat is trouwens z'n max in Verdedigen? Kan ik nu niet zien, er staat 'reveal' voor
Hier ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef RemCOW het volgende:
Hmm... inloggen lijkt hier niet echt te lukken?
Moet je wel je inlognaam gebruiken ipv je managers naamquote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Kan niet meer inloggen en volgens Hattrick klopt mn combo inlognaam en email ook niet. Godver de Godver![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:30 schreef Flappekz het volgende:
Ik speel 5-2-3, en mn tegenstander countert
Hij werd te duur?quote:
Dat verhaal schijnt ie toch al geschreven te hebben voor de DVC?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, het nieuwe boek van Dan Brown binnen, mooi tijdverdraaf naast het friendlykijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |