quote:United Black Panthers
Middenveld uitstekend (hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging uitstekend (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval uitmuntend (hoog)
Linkeraanval goed (zeer hoog)
quote:The Panna Boys
Middenveld uitstekend (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Mag je blij mee zijn, jullie waren min of meer gelijkwaardig. Desalniettemin gratz!quote:Op zondag 13 september 2009 22:22 schreef foetre het volgende:
4-0 gewonnen van de nmmr 2 van afgelopen seizoen!
Aardige ratings al met het de slechte vorm van me mids en heb de tegenstander redelijk goed ingeschat.
[..]
[..]
quote:
Een speler krijgt alleen training als-ie die week heeft gespeeld bij de eigenaar. Met training verkopen kan dus niet meer.quote:Op zondag 13 september 2009 22:49 schreef Xummon het volgende:
domdomdom, ipv Søren Steinicke als wissel in te stellen, laat ik mijn coach Dennis Schrøder invallen. nu moet ik nog tot woensdag wachten om Steincke op te transferlijst te zetten
dan maakt me ook niets uit, ik wil hem gewoon verkopen, ik kan hem alleen niet listen omdat hij eerst weer een wedstrijd gespeeld moet hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een speler krijgt alleen training als-ie die week heeft gespeeld bij de eigenaar. Met training verkopen kan dus niet meer.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
dan maakt me ook niets uit, ik wil hem gewoon verkopen, ik kan hem alleen niet listen omdat hij eerst weer een wedstrijd gespeeld moet hebben
resultaten uit het verleden. ??quote:Stemming supporters: woedend
Seizoensverwachtingen: we zijn veel te goed voor deze divisie!
Bij mij klopt er niets van in elk geval... Wel in mijn voordeel, vorig seizoen stond er dat we niet thuishoren in deze competitie (te slecht), en net geen kampioen geworden wat in veel supporters resulteerde. Ook dit seizoen is de verwachting vrij negatief.quote:Op maandag 14 september 2009 08:56 schreef Psychonikeo het volgende:
waar baseren die supporters hun verwachting op?
[..]
resultaten uit het verleden. ??
Wat ben je dan?quote:Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef rompompom het volgende:
Snodver, ik realiseer me nu pas dat ik geen 253 heb gespeeld, toch een trainingsplek vernaggeld..
Er was kermis dit weekend, dus er was wel een semi-permanente staat van onfrisheid. Verzachtende omstandigheden, jeweetz.quote:
hmmmz...quote:Op maandag 14 september 2009 10:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er was kermis dit weekend, dus er was wel een semi-permanente staat van onfrisheid. Verzachtende omstandigheden, jeweetz.
deze reactie is idd een koei-nominatie waard.. jij ziet echt in alles een koei nominatiequote:
http://weblogs.nrc.nl/denglish/2008/12/24/can-it-or-can-it-not/quote:Op maandag 14 september 2009 11:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
hmmmz...
"for this time, we'll see it through the fingers"
da's leukquote:Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://weblogs.nrc.nl/denglish/2008/12/24/can-it-or-can-it-not/
ik miste: "Now the monkey comes out of the sleeve!"quote:Op maandag 14 september 2009 11:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
http://weblogs.nrc.nl/denglish/2008/12/24/can-it-or-can-it-not/
quote:
geen trainer waarmee je je TS hoog kan houden bedoel je? Anders is PIC altijd fijn toch als je toch wel wint?quote:Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
1-0 gewonnen! Wel met pic XD Terwijl ik dat beter had kunnen laten
Ben net begonnen, heb m'n trainees op orde. Nu hopen op leuke pops!
Bedoel je nu MOTS?quote:Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
1-0 gewonnen! Wel met pic XD Terwijl ik dat beter had kunnen laten
Ben net begonnen, heb m'n trainees op orde. Nu hopen op leuke pops!
Heb een redelijk/slecht trainer. Dus dan is het hooghouden van de TS bijna onbegonnen werk.quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen trainer waarmee je je TS hoog kan houden bedoel je? Anders is PIC altijd fijn toch als je toch wel wint?
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 21-09-2009quote:Op maandag 14 september 2009 16:23 schreef Jaheur het volgende:
iemand volgende week jeugd wedstrijdje?
quote:Op maandag 14 september 2009 15:51 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Heb een redelijk/slecht trainer. Dus dan is het hooghouden van de TS bijna onbegonnen werk.
Dat ís volgende week.quote:Op maandag 14 september 2009 16:25 schreef foetre het volgende:
[..]
De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 21-09-2009
Ah, dan zijn die er volgende week zeker niet bij in onze topperquote:Op maandag 14 september 2009 13:54 schreef Xummon het volgende:
jonkies 6-0 gewonnen va jong Koekje, wel 2 jonkies op +5 (toevallig 2x de speler die de aanvoerdersband droeg) en een pleister voor mijn keeper
Dat stond op de site. Al moet Gijs_ er even van verwittigd worden om t er bij te zetten.quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
![]()
![]()
misschien handig om een lijstje bij de houden van alle nominaties??????
quote:Trainingsrapport
Je trainer Marcel Musil heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Love Olofsson Zijn vaardigheden op het gebied van scoren namen af van waardeloos tot rampzalig.
hij moet de awards toch nog bijwerkenquote:Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat stond op de site. Al moet Gijs_ er even van verwittigd worden om t er bij te zetten.
quote:Ik weet all1 niet of iedereen dit een koei nominatie waard vind. MrMoon iig niet.
quote:
quote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Dinis Inácio Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van scoren terug van matig naar zwak.
Vaardigheidsniveau gedaald... Raúl Orejudo Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van vleugelspel terug van zwak naar slecht.
Dan moet ie t nog wel lezen en hij heeft t de laatste tijd nog al druk zag ik ergens voorbij komen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:52 schreef Xummon het volgende:
[..]
hij moet de awards toch nog bijwerken
[..]
Geen vervelende jeugdspeler dacht ik zo! Mag ook wel een keer dat de zaaknemer iets oplevert...quote:Mathijs Adrichem [playerid=259790717]
17 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 26-12-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Rembroek (sinds 13-09-2009 (1/40), 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 510 €/week 8 160 € / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Deadline: 16-09-2009 17:41
(1 dag 21u 36m)
Vraagprijs: 600 000 €
Hoogste bod: 600 000 € door Devilsmaycry
mag ik hem van je kopenquote:
zaakwaarnemersquote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Geen vervelende jeugdspeler dacht ik zo! Mag ook wel een keer dat de zaaknemer iets oplevert...
Die levert wel meer dan 6 ton op hoorquote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Geen vervelende jeugdspeler dacht ik zo! Mag ook wel een keer dat de zaaknemer iets oplevert...
Niks daar van jij bent mijn spits al aan t kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |