Het is handig als je op verschillende manieren kunt spelen, maar op een gegeven moment gaat dat wel heel veel geld kosten. Multiskillers zijn daar perfect voor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel van plan moest eerst gewoon wat minder salaris hebben 345k was gewoon teveel.Nu heb ik betere ratings als iedereen straks in vorm en conditie is.Vleugels zijn ook wel makkelijk want met alleen goede centrale aanval ben je te makkelijk te stoppen heb ik gemerkt als je wat hoger wil komen.
Waarvan er nu 4 spelers te koop staan (1834 loon bij elkaar)quote:TSI 17 000
Loon 8 810
Na een tijdje moet je wel multiskill spelers hebben anders ben je gigantisch veel loon kwijt!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is handig als je op verschillende manieren kunt spelen, maar op een gegeven moment gaat dat wel heel veel geld kosten. Multiskillers zijn daar perfect voor!
Yep. Maar omdat de aanschafprijs van die spelers zo vreselijk hoog ligt, kun je ze maar stukje bij beetje binnenhalen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:06 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Na een tijdje moet je wel multiskill spelers hebben anders ben je gigantisch veel loon kwijt!
quote:12-09-2009 (1/40) Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 160 000 ¤ betaald.
Vergeet je daarbij niet dat het ook weer opnieuw geld kost je stadion uit te breiden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...
ik moet mn stadion verkleinen, maar ik zie dat dat helemaal niet zo duur is!
van 50.000 naar 25.000 kost me slechts 160k
De wekelijkse onderhoudskosten worden dan 18k lager, dus dat heb ik in 9 weken terugverdiend
[..]
ja erg goedkoop he? Ik had er ook al eens zitten kijken.. ik zit er zelf namelijk ook aan te denken om mn stadion te verkleinen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:18 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...
ik moet mn stadion verkleinen, maar ik zie dat dat helemaal niet zo duur is!
van 50.000 naar 25.000 kost me slechts 160k
De wekelijkse onderhoudskosten worden dan 18k lager, dus dat heb ik in 9 weken terugverdiend
[..]
Met trouwens ook nog koppen specialty, ik ben redelijk tevreden met deze prutser.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
nog een b def gehaald voor 36k. goed def, redelijk passen en positiespel. vanwege goed vormm zondag wel in de basis.
Dank! Na dit weekend in het linkerrijtjequote:Op zondag 13 september 2009 00:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
feli met de mooie 2 - 1 overwinning van vanavond
en dan zit jij er dadelijk aan vast,quote:Op zondag 13 september 2009 01:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vermits je een openingsbod (max 75-80% van de realistische verkoopprijs) nodig hebt, roep je maar...
Zal ik deze speler dan maar terugkopenquote:Op zondag 13 september 2009 01:01 schreef Xummon het volgende:
@ Diepfries
ik kan voorlopig nog niet op Ronnie Bosschieter bieden, mijn spelers zijn vanavond niet verkocht
quote:Op zondag 13 september 2009 00:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gelukkig zitten hier weinig Groningers... Nouja, alsof die iets hebben om trots op te zijn ook...
Een kinderhand is snel gevuldquote:
weer een goede speler gevonden, alleen jammer dat ie toch alweer heel snel 16 wordtquote:Hoor eens, Benny van Beers is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer slecht zijn.
Geven we hem een contract, baas?
die had ik te koop gezet, maar niemand wou hemquote:Op zondag 13 september 2009 10:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Zal ik deze speler dan maar terugkopen
Søren Steinicke (68647483)
Eigenaar: Destron Elsloo FC (sinds 03-09-2009![]()
Zou hem er gewoon voor 1,1 mil op zetten maak je mischien nog beetje winst.
Moet ik nou ook nog keepen gaan trainen?quote:Bel Yannick Waasdorp
|Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en 102 dagen en heet Karel van Puffelen.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer waardeloos zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Keepen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Als ik de Teauteau moet geloven kan t vanavond bij mij alle kanten op.quote:Op zondag 13 september 2009 18:00 schreef Xummon het volgende:
vanavond een lekkere start tegen een botteam
Lucky you.Ik tegen de grote concurrent.Ik ben het vorig seizoen kampioen en hij de 4 seizoen daarvoor.Maar toen zat ik er natuurlijk nog nietquote:Op zondag 13 september 2009 18:00 schreef Xummon het volgende:
vanavond een lekkere start tegen een botteam
ik denk dat iedereen nog studio sport zit te kijkenquote:
het klopt toch? maar je kan het ook opvatten, dat hij zorgt dat de wedstrijd helemaal niet meer doorgaat voor iedereen. beetje dubbelzinnig op te vatten. Dat wel..quote:Op zondag 13 september 2009 20:56 schreef Jaheur het volgende:
"Tvrtko Ivani¨, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken."
Echt zo knullig soms he dat hattrick nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |