Zo danquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zonder blessures? want is het belangrijkst in de jeugd..
Outpost-editter![]()
mja blessurevrij de wedstrijden doorkomen is het belangrijkst in de jeugd..
quote:0 - 1 Pablo Prada 6'
1 - 1 Addy Vrijens 11'
2 - 1 Ricky Reuvers 35'
2 - 2 Antonio Fajardo 37'
3 - 2 Ricky Reuvers 43'
3 - 3 Arturo Ortiz 71'
4 - 3 Jeffrey Moed 75'
5 - 3 Jaapjan Nefs 79'
ik hoop dat mijn vleugelspeler heel blijft.. ik heb het plan om hem te promoveren en daarna multiskill te maken.. ongeacht hoe hij uit de jeugd komt.. (iig met redelijk vleugelspel)quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo dan
Was nog spannend ook. Diepte punt is dat mn vleugelspeler geblesseerd raakte (+2) in de 45e minuut.Zeker als hij dan vervangen wordt door mn reserve keeper
[..]
Eentje maar hoor, goed lezen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zie je gewoon een kut site, t ligt niet aan mij.
Leuke training idd2 trainies naar redelijk passen is altijd lekkah
Mijn vleugelspeler is opvulling. Hij is dan ook al dik over de 17 en hoort bij t te lozen spul als zich er wat beters meld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn vleugelspeler heel blijft.. ik heb het plan om hem te promoveren en daarna multiskill te maken.. ongeacht hoe hij uit de jeugd komt.. (iig met redelijk vleugelspel)
Ja idd niet goed genoeg gelezen. Nouja er zit iig een 2e aan te komenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eentje maar hoor, goed lezen..
Ik sla over. Twee/drie weekjes is nog wel ok, maar dat de verliezers ook nog doorgaan kost me teveel weken met vlaggetjes verzamelen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef MrMoon het volgende:
[Hattrick] Fok!Cup XVIII: de inschrijving is geopend
Ik sluit me bij Rompompom aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:26 schreef MrMoon het volgende:
[Hattrick] Fok!Cup XVIII: de inschrijving is geopend
quote:
Het lijkt Fok! welquote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef NelisZ het volgende:
Met een nieuw wachtwoord doet ie het weer bij mij...
Niet te dichtbij, hè!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Rompompom aan
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Rompompom aan
quote:
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten, ook ik sla deze editie over. Kan geen enkele vorm van tegenstand bieden, dus ik ga wel vlaggen jagenquote:
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 14:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ga ik wel tussen jullie in zitten
ja...alleen een beetje aan de trage kant in dit gevalquote:Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
ik ben ook zo voorspelbaar he
Er kroop net pas iemand onder mijn bureau uit dus ik was even met andere zaken bezigquote:Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ja...alleen een beetje aan de trage kant in dit geval![]()
Vooruit, geldig excuusquote:Op woensdag 16 september 2009 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er kroop net pas iemand onder mijn bureau uit dus ik was even met andere zaken bezig
Ik hoop dat mijn counterPIC weer goed gaat uitpakken maar ik denk dat het een exit wordt...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef Gijs_ het volgende:
Vanavond in de beker naar een hatstat record PIC'en, als ik het zo in ho! bekijk!
Dat is altijd lekkerquote:Op woensdag 16 september 2009 14:43 schreef Gijs_ het volgende:
Vanavond in de beker naar een hatstat record PIC'en, als ik het zo in ho! bekijk!
Pff... Die is errug lekker. Je bent nu je keeper aan het trainen toch? Hoe oud is deze nu? Want als je 'm helemaal uit kunt trainen, dan is 'ie goud waard..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[quote]layer skills
Keeper: unknown
Defending:
5/?
inadequate (max reveal!)
Playmaking:
6/85/6
inadequate (max passable)
Winger:
6/84/6
weak (max passable)
Passing:
8/8-1/8
unknown (max excellent)[/quote[
Jezus, als deze nou eens gepromoveerd kon worden op 17j0d...
16j 57 dagen en zit 26dagen bij de club.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pff... Die is errug lekker. Je bent nu je keeper aan het trainen toch? Hoe oud is deze nu? Want als je 'm helemaal uit kunt trainen, dan is 'ie goud waard..
Jammer van de leeftijd dan, desondanks blijft het een beauty mits volledig uitgetraind. En ook met 17j30d blijft 'ie de moeite waard natuurlijk. Nu gewoon proberen hem zo veel mogelijk mee te trainen en dan zie je wel waar het eindigtquote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
16j 57 dagen en zit 26dagen bij de club.
De keeper is volgens de TU gister gestegen naar goed. Ging redelijk snel van redelijk naar goed dus ik verwacht dat die ook redelijk snel is uitgetraind. Speel nu een oefenwedstrijd en test oa de keeper op verdedi
gen en deze speler op passen.
Zoals ik ook nog met mn potentieel goed def en potentieel excellent winger en dus die keeper moet doen. Oh en nog mn te oude potentieel goed spits en nog wat potentieel redelijk spelertjesquote:Op woensdag 16 september 2009 14:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jammer van de leeftijd dan, desondanks blijft het een beauty mits volledig uitgetraind. En ook met 17j30d blijft 'ie de moeite waard natuurlijk. Nu gewoon proberen hem zo veel mogelijk mee te trainen en dan zie je wel waar het eindigt
Inadequate ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat is trouwens z'n max in Verdedigen? Kan ik nu niet zien, er staat 'reveal' voor
Hier ook niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef RemCOW het volgende:
Hmm... inloggen lijkt hier niet echt te lukken?
Moet je wel je inlognaam gebruiken ipv je managers naamquote:Op woensdag 16 september 2009 17:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Kan niet meer inloggen en volgens Hattrick klopt mn combo inlognaam en email ook niet. Godver de Godver![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:30 schreef Flappekz het volgende:
Ik speel 5-2-3, en mn tegenstander countert
Hij werd te duur?quote:
Dat verhaal schijnt ie toch al geschreven te hebben voor de DVC?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, het nieuwe boek van Dan Brown binnen, mooi tijdverdraaf naast het friendlykijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |