Inspelen op het andere topic. Dat daar dan toevallig een naam bij zit berust puur op toeval. Gaarne ontopic.quote:
quote:
het moet andersom hoor.. het linkje van dit topic moet in het vorige topic staan..quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Lyzio het volgende:
Hattrick #321: Omdat elby1988 het nog niet durft!
Is toch al gebeurdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
het moet andersom hoor.. het linkje van dit topic moet in het vorige topic staan..
NEEN!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je zou een TR kunnen sturen om hem aan te laten passen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:50 schreef Gijs_ het volgende:
Tussenstand gouden schoen geupdate naar de site!!
Toch stevig afgezakt naar de 18e plaatsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3e en 28e.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Toch stevig afgezakt naar de 18e plaats
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
wanneer komt er trouwens een gouden handschoen award? Voor de keeper met de meeste reddingen?
Om alvast antwoord te geven op de meestgestelde vraag op deze opmerking:Ik zou zeggen: Begin maar met tellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zie spoilerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Begin maar met tellen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
wanneer komt er trouwens een gouden handschoen award? Voor de keeper met de meeste reddingen?
Om alvast antwoord te geven op de meestgestelde vraag op deze opmerking:Zou wel een goede zijn. De keeper die de minste tegendoelpunten incasseert. Of het vaakst de zijn doel schoon houdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ik weet niet hoor, maar ik gok zo dat iemand die net begonnen is en in de X zit met alleen maar bots die gaat winnen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zou wel een goede zijn. De keeper die de minste tegendoelpunten incasseert. Of het vaakst de zijn doel schoon houdt.
de Catenaccio-awardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zou wel een goede zijn. De keeper die de minste tegendoelpunten incasseert. Of het vaakst de zijn doel schoon houdt.
oh ja.. dat is ook kutquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik gok zo dat iemand die net begonnen is en in de X zit met alleen maar bots die gaat winnen...
Daar heb je een punt inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik gok zo dat iemand die net begonnen is en in de X zit met alleen maar bots die gaat winnen...
Marco van Patsert?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef Lyzio het volgende:
En een MVP-Award, voor de speler die het vaakst man van de wedstrijd is geworden.
Marco van Pannenkoek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
De Fortuna-Awardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Pannekoek-award voor de persoon die het langste al geen kampioen is geworden
Die wint Happel met Kein Geloel..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Procentueel gezien dan toch...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De Fortuna-AwardVoor het minst volle stadion over een heel seizoen gezien.
Ijskonijn-award (ofwel vd Sar awardquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de Catenaccio-award
Misschien als ik me heeeeeel erg verveel vanavond
Pannenkoek-award voor de persoon die van kampioenschap uitging, maar al ver van te voren geen kampioen meer kan worden (Possiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is wel leuk als er nog iets van competitie in zit hé, dit zou zo overduidelijk naar Possie gaan...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Pannenkoek-award voor de persoon die van kampioenschap uitging, maar al ver van te voren geen kampioen meer kan worden (Possie)
was met de Joker award toch ook?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het is wel leuk als er nog iets van competitie in zit hé, dit zou zo overduidelijk naar Possie gaan...
mja dat was eigenlijk toch ook al duidelijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De joker was voor het FOK!-hattrick lid met de minst on-topic posts toch?
Daar maakte Realbizkit destijds ook nog wel kans op!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dat was eigenlijk toch ook al duidelijk?
Eg niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar maakte Realbizkit destijds ook nog wel kans op!!
Heel unaniem was het anders ook nietquote:
Maar we kunnen er wel een sport van maken Outpost elke keer een award aan te naaien...quote:ArcturusMengsk
Emperor of the Terran Dominion [] donderdag 15 januari 2009 @ 13:48 (#14)
# De the Joker- award!!
Ik verkies zowel Outpost als RealBizkit666, zie de laatste 3 topics.. dit heeft geen verdere uitleg nodig.
En zo was de Suárez-Award geboren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:04 schreef Gijs_ het volgende:
Maar we kunnen er wel een sport van maken Outpost elke keer een award aan te naaien...
ach hij wordt toch het hele seizoen al genaaid.. dus dat is ie wel gewendquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heel unaniem was het anders ook niet![]()
Zo werd Superweber ook verscheidene malen gekozen...
[..]
Maar we kunnen er wel een sport van maken Outpost elke keer een award aan te naaien...
So close...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach hij wordt toch het hele seizoen al genaaid.. dus dat is ie wel gewend
De Outpost76-award..
voor de persoon die Outpost76 als username heeft![]()
quote:
Wordt gecorrigeerd.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:40 schreef Lyzio het volgende:
Spelers met bekende namen zijn ook echte moneymakers. Een vriend van me (ook actief op FOK! onder de naam x3rius) had een speler gekocht of uit zijn jeugd getrokken die Marco van Basten heette. Waardeloze stats, maar wel mooi 650K aan verdiend
Mag dat eigenlijk wel?
quote:
stukken beter in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
Ah, de TT is aangepast op mijn verzoek..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar dat was wel waar het uiteindelijk op neer kwam ja...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Gijs_ het volgende:
Even voor de duidelijkheid nog, na aanleiding van wat opmerkingen van Realbizkit vorige week...
Als ik net een speler heb gekocht die nog een goede vorm heeft, dan kan ik hem beter niet dan wel laten spelen om er zeker van te zijn dat ie zondag nog een goede vorm heeft ?
* Koekje is benieuwd op het antwoord. Kijken of de rest heeft geleerd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Gijs_ het volgende:
Even voor de duidelijkheid nog, na aanleiding van wat opmerkingen van Realbizkit vorige week...
Als ik net een speler heb gekocht die nog een goede vorm heeft, dan kan ik hem beter niet dan wel laten spelen om er zeker van te zijn dat ie zondag nog een goede vorm heeft ?
Volgens mij maakte het geen reet uit.. maar ik twijfelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:36 schreef Gijs_ het volgende:
Of naar hoe goed en overtuigend je het kan brengen en uitleggenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
* Koekje is benieuwd op het antwoord. Kijken of de rest heeft geleerd.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tip: Voorgrondvorm en achtergrondvorm.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, dat gezeik .... toen je daarover begon ben ik gestopt met erover na willen denken, en heb ik mn speler gewoon opgesteld. Zonder voorgrondvormverandering tot gevolg, overigens
De achtergrond wordt negatief beïnvloed, maar de voorgrond vorm krijgt geen update wanneer ik hem niet opstel ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tip: Voorgrondvorm en achtergrondvorm.
Als je nou eens je vraag opnieuw stelt, of een linkje naar de exacte post plaats kunnen we er misschien iets mee, maar aan de hand van dit linkje weet ik niet wat je vraag is...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:46 schreef Lyzio het volgende:
Toch nog effe terugkomend op mijn vraag:
Hattrick #321: Omdat elby1988 het nog niet durft!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De achtergrond wordt negatief beïnvloed, maar de voorgrond vorm krijgt geen update wanneer ik hem niet opstel ?
Hattrick #322: Omdat Lyzio geen TT wistquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:07 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Als je nou eens je vraag opnieuw stelt, of een linkje naar de exacte post plaats kunnen we er misschien iets mee, maar aan de hand van dit linkje weet ik niet wat je vraag is...
Oke... dan stel ik hem toch maar op! Waarschijnlijk met als gevolg dat ie vrijdag 2 levels zakt, gezien de gemiddelde TU's die ik krijg, maar dat scheelt volgende week weer!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Mocht het anders zijn, dan horen we dat graag.
Deze is beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oke... dan stel ik hem toch maar op! Waarschijnlijk met als gevolg dat ie vrijdag 2 levels zakt, gezien de gemiddelde TU's die ik krijg, maar dat scheelt volgende week weer!
Dan kunnen we nu weer ontopic:
[ afbeelding ]
Zo wel ja...quote:
Slecht/Goed...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nee, sowieso een goed trainer kopen. Neem een slecht/goed en ga daarna kijken voor een FC met goed leiderschap.
Heb ik nu.quote:Een redelijk trainer die aanvallend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Dat zal wel moeten. Want een slecht trainer kun je niet kopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:35 schreef Lyzio het volgende:
Hij bedoeld slecht leiderschap en goede trainersvaardigheid neem ik aan?
Goed/Slecht is goedkoper dan Goed/Zwak...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:42 schreef Lyzio het volgende:
Dan zou ik al voor een trainer met zwak leiderschap en goede trainingsvaardigheid moeten gaan. Is het enige wat mijn budget op het moment toelaat. Even laten varen nog maar lijkt me, toch?
Hattrick #322: Omdat Lyzio geen TT wistquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:47 schreef Lyzio het volgende:
Ja, maar dat betekend dus (like d0h) dat ik een trainer heb met slecht leiderschap. Maakt dat niet toch wat uit? Zeker met het oog op promotie dit seizoen.
En dus een klasse hoger volgend seizoen.
Alleen de Goed/Slecht zal op lange termijn een seizoen minder snel dalen in trainersskill...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed/Slecht is goedkoper dan Goed/Zwak...
Niet geheel onlogisch, vind ik.quote:We have not really made it a habit of ours to adjust the shop prices. Actually it has happened only once since we launched our first Supporter version back in 2001, and that was three years ago. Since then the Supporter package has been heavily improved with many new features (last big update was just two weeks ago), our server park has got many new family members and we are twice as many working with Hattrick nowadays. While it is never popular to raise the prices, it is unfortunately necessary to compensate for inflation and increased costs (personnel, traffic, hardware, etc).
The price adjustment will not take place right now, but on April 14th, giving those of you who want to extend your membership (or become a Supporter) for the current price a fair chance. The price for three months Supporter will be raised from ¤7.70 to ¤9.70, and one year from ¤24.80 to ¤29.70. 100 Hattrick Credits: ¤27.90.
nee, maar ik ben erg blij dat ik vorige week net mn supporter met een jaar verlengd hebquote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, maar ik ben erg blij dat ik vorige week net mn supporter met een jaar verlengd heb
¤2,50 per maand, je krijgt best veel extra's ervoor. Ze hebben het hele pakket flink uitgebreid de laatste tijd; ik vind het het nog steeds waard.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Lyzio het volgende:
Toch vind ik 't best duur eigenlijk. Maar goed, niemand is dan ook verplicht om 'supporter' te zijn.
quote:nee, maar ik ben erg blij dat ik vorige week net mn supporter met een jaar verlengd heb
quote:Moet nu wachten tot de financiële update![]()
man ik zou echt niet meer zonder de bookmarks kunnen.. die is echt zoooo ideaal.. alleen daarom al zou ik het doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
¤2,50 per maand, je krijgt best veel extra's ervoor. Ze hebben het hele pakket flink uitgebreid de laatste tijd; ik vind het het nog steeds waard.
Ik vind het werkelijk fuckin' briljant dat je die linkjes helemaal rechtsboven kunt editen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
man ik zou echt niet meer zonder de bookmarks kunnen.. die is echt zoooo ideaal.. alleen daarom al zou ik het doen..
Ik ben d'r tochquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zonder topuser hoop ik dan toch.
Piles! Die zit heel vaak in de Friends Triviaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
* Koekje checkt Piles. Nee, geen topuser...
Wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Piles! Die zit heel vaak in de Friends TriviaOf bedoel je die usert niet?
ook in de Stage en School SC die ik ook volspam.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Piles! Die zit heel vaak in de Friends TriviaOf bedoel je die usert niet?
Haar heb je in principe niet nodig. Afscheren levert weinig problemen opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
weet ik niet.. kan jij nog zonder haar?
hangt er geheel vanaf waar het zit..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Haar heb je in principe niet nodig. Afscheren levert weinig problemen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Fleur de Lis A1 (1248375)
Hattrick Youthclub heeft een opstellingsgenerator.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Lyzio het volgende:
Vandaag eens aan de opstelling van mijn jeugdteam gaan prutsen. Dat is echt puzzelwerk zeg. Waarom niet een applicatie maken in HO dat je daar ook je jeugdteam in kan knallen. Maar goed, dit zal dan ook wel weer de 'charme' van het jeugdteam zijn.
Hoeveel scouts hebben jullie eigenlijk bij je jeugdteam? Ik drie.. weet niet of dat teveel of te weinig is. Dit is trouwens mijn jeugdteam, mocht er ooit eens iemand tegen mijn jongens willen ballen
[..]
Maar 3 scouts? Dat is wel weinig, ik heb er 7 rondlopen...quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Lyzio het volgende:
Vandaag eens aan de opstelling van mijn jeugdteam gaan prutsen. Dat is echt puzzelwerk zeg. Waarom niet een applicatie maken in HO dat je daar ook je jeugdteam in kan knallen. Maar goed, dit zal dan ook wel weer de 'charme' van het jeugdteam zijn.
Hoeveel scouts hebben jullie eigenlijk bij je jeugdteam? Ik drie.. weet niet of dat teveel of te weinig is. Dit is trouwens mijn jeugdteam, mocht er ooit eens iemand tegen mijn jongens willen ballen
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hattrick Youthclub heeft een optellingsgenerator..
Nog even puzzelen dusquote:Er zijn niet genoeg wedstrijden gespeeld om voor deze formatie de perfecte opstelling te creëren
Hoe lang heb je je jeugdteam? Als het goed is krijg je trouwens wel suggesties voor bepaalde spelers.quote:
Vandaag heb ik mijn tweede wedstrijdquote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je jeugdteam? Als het goed is krijg je trouwens wel suggesties voor bepaalde spelers.
Tip: bovenin het opstellingsscherm kan je test posities kiezen in het pulldown menuutje, dan krijg je gauw een overzicht waar mensen nog niet gespeeld hebben.
quote:Persbericht
01-04-2009 Afscheidswedstrijd!
Teo Pinna zal vanavond in de vriendschappelijk wedstrijd thuis tegen Destron Elsloo zijn laatste wedstrijd voor Fleur de Lis spelen. De routinier, en aanvoerder, heeft in goed overleg met de clubleiding besloten nog een buitenlands avontuur aan te willen gaan.
Pinna speelde 29 wedstrijden voor Fleur de Lis en was een rots in de branding op het middenveld. Vanavond zal hij zijn 30e spelen. De bloemen en de champagne liggen al klaar.
Teo, namens de club en de supporters; het ga je goed!
Alles buiten Limburg is toch buitenland?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dan gaat ie naar een andere Nederlandse club
ohw ja even vergetenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alles buiten Limburg is toch buitenland?
Klopt, Limburg hoort er niet bij.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alles buiten Limburg is toch buitenland?
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn eerste speler gepromoveerd! 18j0 dagen en een werkelijk groeibriljantje!
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 3/20 poor
Winger: 5/20 inadequate
Passing: 4/20 weak
Scoring: 2/20 wretched
Set pieces: 4/20 weak
![]()
![]()
![]()
zonder dollen--> hij speelt wel zometeen mee tegen FC Gokwerk als VLV
quote:Hoi! Je staat op het punt om je team orders te gaan geven. Gezien je laatste resultaten denk ik dat je mijn hulp wel kunt gebruiken.
De leeftijd loopt nu van 17 tot 25.. Behalve mijn keepert dan, die is bejaard. Zal zeker wel wat schelenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hopelijk helpt dit ook voor je resultaten..
Ontzettend irritant jaquote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef Gijs_ het volgende:
Wil ik een opstelling maken, komt dat gekke mannetje met een voetbal op z'n hoofd in eens omhoog...
[..]
oke en de stats zijn ook verbeterd? Want daar gaat het uiteindelijk om..quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
De leeftijd loopt nu van 17 tot 25.. Behalve mijn keepert dan, die is bejaard. Zal zeker wel wat schelen
heel irritant idd, is hij ook uit te zetten oid?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef Gijs_ het volgende:
Wil ik een opstelling maken, komt dat gekke mannetje met een voetbal op z'n hoofd in eens omhoog...
[..]
Ik kan het nergens vinden bij voorkeuren...quote:Op woensdag 1 april 2009 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heel irritant idd, is hij ook uit te zetten oid?
of alleen voor supporter uitzetbaar maken..quote:Op woensdag 1 april 2009 16:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden bij voorkeuren...
Maar dat zal vast één dezer dagen wel toegevoegd worden bij sitevoorkeuren of zo, aangezien het vast meer mensen zal irriteren!
Zie edit!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of alleen voor supporter uitzetbaar maken..
ik had idd ook al gekeken, maar kon het niet vinden..
* Proud2beDiepfries maar niet gaat vragen wat je nu gaat trainen (/me gokt op verdedigen) en waarom je niet 'door bent gegaan' met mijn advies/tips (met name trainees verjongen en vervolgens goed/slecht-trainer aanschaffen en doorselecteren..quote:
[ Bericht 14% gewijzigd door NelisZ op 01-04-2009 17:34:12 ]Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
spoileren gaarne.. voor de mensen die op hun werk zitten..quote:Op woensdag 1 april 2009 16:43 schreef NelisZ het volgende:
Om maar ff weer ontopic te gaan:
[ afbeelding ]
Jullie collegas zijn homo?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
spoileren gaarne.. voor de mensen die op hun werk zitten..
kheb geen baan, maar ik kan me voorstellen dat je baas het niet zo heel leuk vind..quote:
jij klaagt veel he?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries maar niet gaat vragen wat je nu gaat trainen (* Psychonikeo gokt op verdedigen) en waarom je niet 'door bent gegaan' met mijn advies/tips (met name trainees verjongen en vervolgens goed/slecht-trainer aanschaffen en doorselecteren..
* Proud2beDiepfries klaagt dat 'ie afgelopen zondag 'slechts' 9x gescoord heeft tegen een 'bot' in een thuiswedstrijd
* Proud2beDiepfries klaagt dat 'ie Spierings maar niet verkocht krijgt
* Proud2beDiepfries klaagt dat z'n jeugd afgelopen zondag flink genaaid is door de ME (en ja, dat was pijnlijk...)
* Proud2beDiepfries klaagt dat Remmerswaal vandaag niet kan spelen/trainen vanwege blessure (opgelopen vorige week in Fok! Cup)
* Proud2beDiepfries klaagt dat dit seizoen sowiesoogdier veel te veel blessures kent
[off-topic]
* Proud2beDiepfries klaagt dat UB niet in staat is Kamerstukken uit 1913 fatsoenlijk te kopiëren
[/off-topic]
Mwoah, zo af en toequote:
ik zie nu pas de sowiesoogdierquote:Op woensdag 1 april 2009 17:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, zo af en toe
Kennelijk heb ik een beklagenswaardig bestaan.. Tenminste, dat zegt dat figuur wat ik 's ochtends in de spiegel zie altijd tegen me
Nah, moest even wat kwijt.. Dat van de UB zit me wel echt dwars, de rest overleef ik sowieso wel..![]()
Die van de RUG...quote:Op woensdag 1 april 2009 17:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Welke UB hebben we het over?
Dan ga je toch twijfelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:43 schreef NelisZ het volgende:
Om maar ff weer ontopic te gaan:
[ afbeelding ]
Ja, sorry.. Ik heb de neiging dat automagisch te typen als ik sowieso bedoel...quote:
hehe okquote:Op woensdag 1 april 2009 17:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, sorry.. Ik heb de neiging dat automagisch te typen als ik sowieso bedoel...
nee sorryquote:Op woensdag 1 april 2009 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat er nu al teams in de oefenpot zitten terwijl ikzelf pas vanaf donderdagmorgen 6 uur kan uitdagen of iemand kan uitkiezen?
je speelt in het buitenland?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat er nu al teams in de oefenpot zitten terwijl ikzelf pas vanaf donderdagmorgen 6 uur kan uitdagen of iemand kan uitkiezen?
* Puala heeft trainees aangeschaft en de bejaarde er uit gegooid.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries maar niet gaat vragen wat je nu gaat trainen (* Puala gokt op verdedigen) en waarom je niet 'door bent gegaan' met mijn advies/tips (met name trainees verjongen en vervolgens goed/slecht-trainer aanschaffen en doorselecteren..
[off-topic]
* Proud2beDiepfries klaagt dat UB niet in staat is Kamerstukken uit 1913 fatsoenlijk te kopiëren
[/off-topic]
quote:
Ah, even snel geld verdienen nu met die anderen? Uiteraard ken ik geen skills van je nieuwe broekies. Vond op het eerste gezicht echter de TSI wat aan de lage kant en daarnaast zag ik dat er 1 bij zat die vroegàh al eens een wedstrijdje als verdedigerder had gespeeld. Dus vandaar mijn (voorbarige) conclusiequote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala heeft trainees aangeschaft en de bejaarde er uit gegooid.
* Puala heeft op het moment gezegd dat ze moeten passen, maar schakelt over een week of 5 weer over naar het scoren
Heb gewoon geprobeerd om voor niet al te veel geld nieuwe te halen. Zodra ze iets verbeteren verkopen en nieuwe aanschaffen ed. Gewoon even een gedeelte (stuk of 9) vervangen voor jonkies van 17-18 jaarquote:Op woensdag 1 april 2009 19:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, even snel geld verdienen nu met die anderen? Uiteraard ken ik geen skills van je nieuwe broekies. Vond op het eerste gezicht echter de TSI wat aan de lage kant en daarnaast zag ik dat er 1 bij zat die vroegàh al eens een wedstrijdje als verdedigerder had gespeeld. Dus vandaar mijn (voorbarige) conclusie
Die komt wel uit het buitenland... of zou je je nu alleen kunnen aanmelden als je een binnenlandse pot wil spelenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en de persoon die je probeert uit te dagen?
mja misschien is dat het dan.. ik zou het anders ook niet weten..quote:Op woensdag 1 april 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komt wel uit het buitenland... of zou je je nu alleen kunnen aanmelden als je een binnenlandse pot wil spelen
Je weet dat je 'maar' 6 trainees kunt trainen op scoren? Rest van je team mag dus best ouder zijn dan 17-18 jaar. Over het algemeen is dat salarisratingstechnischgewijs nog voordeliger ookquote:Op woensdag 1 april 2009 19:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb gewoon geprobeerd om voor niet al te veel geld nieuwe te halen. Zodra ze iets verbeteren verkopen en nieuwe aanschaffen ed. Gewoon even een gedeelte (stuk of 9) vervangen voor jonkies van 17-18 jaar
Dat dus.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komt wel uit het buitenland... of zou je je nu alleen kunnen aanmelden als je een binnenlandse pot wil spelen
Je kan jezelf voor donderdag toevoegen aan de oefenpot zolang je zelf niet in het buitenland zit, en er nog niet aan je eisen voldaan kan worden. Dus als er een wedstrijd geregeld kan worden krijg je een foutmelding dat dit pas donderdag na 6en kan.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:17 schreef TheVulture het volgende:
morgenmiddag of vanavond nog erop zetten voor dezelfde prijs..quote:Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Kutzooi, mijn wereldklasse-verdediger is niet verkocht ondanks een mooie vraagprijs van 3 miljoen.... is wel de marktwaarde
Zet hem er morgenmiddag op, dan loopt ie zondag af.... dan zullen er wel mensen happenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
morgenmiddag of vanavond nog erop zetten voor dezelfde prijs..
dat denk ik ook..quote:Op woensdag 1 april 2009 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet hem er morgenmiddag op, dan loopt ie zondag af.... dan zullen er wel mensen happen
Dat probeer ik dus ook al 2-3 weken met Rien Spierings (174309079), maar die krijg ik ook niet verkochtquote:Op woensdag 1 april 2009 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet hem er morgenmiddag op, dan loopt ie zondag af.... dan zullen er wel mensen happen
quote:Op donderdag 2 april 2009 00:02 schreef pekel het volgende:
Geniale grap, die Bally bij de opstellingen. Was serieus pissed en voelde me tekort gedaan.![]()
Ik zit nog in de FokCup maar heb me voorgenomen om zodra het kan om 6 uur 's morgens op te staan voor een exotische oefenpot te regelenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
India weten te regelen via de oefenpot
Zo, die zit er niet zo heel vaak inquote:Op donderdag 2 april 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
India weten te regelen via de oefenpot
quote:
M'n ogen...quote:
Je bent echt van plan om vroeg uit je nest te gaan voor een friendly?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit nog in de FokCup maar heb me voorgenomen om zodra het kan om 6 uur 's morgens op te staan voor een exotische oefenpot te regelen
Het plan heb ik wel... maar ik denk dat het er in de praktijk niet van gaat komen hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 12:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je bent echt van plan om vroeg uit je nest te gaan voor een friendly?
Ik zit boordevol plannen die er in de praktijk nooit van komenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het plan heb ik wel... maar ik denk dat het er in de praktijk niet van gaat komen hoor
ik heb 1 wereldklasse def en die staat nog 3 weken aan de kantquote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb nog geen wereldklasse defs....mijn beste is momenteel briljant, en groeiende.
Maar goed ook, want ik heb ook heul geen geld voor een wereldklasse def
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef GeneraalUli het volgende:
25 teams uitgedaagd in Irak en Kuweit..en nu maar hopen.
Ik heb ook nog een bovennatuurlijk verdediger, maar die is in waardeloos vormquote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb 1 wereldklasse def en die staat nog 3 weken aan de kantverder moet ik het doen met uitstekende of goede verdedigers
Ik weet het, schiet niet echt op daar..maar je kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen garantie voor succes.. ik heb 2 week terug hetzelfde gedaan voor Armenië en Azerbeidjan en uiteindelijk moest ik naar Uruguay omdat er nog 2 teams over waren die nog niet geaccepteerd hadden op maandagavond
Welk team ben je?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mn geblesseerde trainee wil ook maar niet verkocht worden. Gooi er maar wat docs tegenaan dan. Kost 2 weken wat dokters maar je moet wat he.
Sterker nog, ik geef je weinig kans.3quote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen garantie voor succes.. ik heb 2 week terug hetzelfde gedaan voor Armenië en Azerbeidjan en uiteindelijk moest ik naar Uruguay omdat er nog 2 teams over waren die nog niet geaccepteerd hadden op maandagavond
ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geef je weinig kans.3
BTW, iemand nog een YF?
Oh, in dat geval............................quote:Op donderdag 2 april 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
de rest mag gewoon spelen hoor, ondanks dat ik niet mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Nee, je bent een natuurlijke leider of je bent het niet! Hetzelfde geldt voor je hattrick spelers!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand eigenlijk in leiderschap poppen?
Ik mag anders genoeg friendlies spelen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens de regels mag het niet en kan het niet
Dus. Je mag het wel, maar je kan het niet.quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder...
Floppen kan wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand eigenlijk in leiderschap poppen?
ik blijf erbij dat het niet mag en ze daarom die regel hebben gemaakt zodat het niet kan..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik mag anders genoeg friendlies spelen.
En het staat er ook duidelijk:
[..]
Dus. Je mag het wel, maar je kan het niet.
Er is toch geen regel waar in staat dat je geen friendlies mag spelen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat het niet mag en ze daarom die regel hebben gemaakt zodat het niet kan..
teringquote:Op donderdag 2 april 2009 17:24 schreef ScudRaket het volgende:
Die gast in de league is weer een bekerronde verder, en heeft het betere team om tot de achtste finales door te dringen_!
Wat wil je met rond de 360 hatstatsquote:
Ver komen in de beker blijkbaar;)quote:Op donderdag 2 april 2009 17:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat wil je met rond de 360 hatstats
Welke gast?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:24 schreef ScudRaket het volgende:
Die gast in de league is weer een bekerronde verder, en heeft het betere team om tot de achtste finales door te dringen_!
Yup. Ook bij de jeugd trouwens.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef borisz het volgende:
Als je tegenstander niet op komt dagen bij een wedstrijd krijg je dan wel een volledige training ?
One Hope United 149853quote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's tof ja, heb de DVD liggen..
verdikke.. dat was wel wat geweest voor tijdens de meet..quote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's tof ja, heb de DVD liggen..
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu alle filmpjes te bekijken op youtube
Het wk van... is ook zo geniaal
't Is niet de laatste meet geweest, gok ik zo.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verdikke.. dat was wel wat geweest voor tijdens de meet..
tsja hier is geen speld tussen te krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2009 23:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
't Is niet de laatste meet geweest, gok ik zo..
En de hele DVD in één keer kijken is niet zo geweldig trouwens. Niet leuk meer op 't laatst.
Geldt dit alleen voor spelers die je in die week hebt aangekocht? Aangezien een speler van mij die geblesseerd is, en niet heeft gespeeld wel in (voorgrond)vorm gestegen is...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De achtergrond wordt negatief beïnvloed, maar de voorgrond vorm krijgt geen update wanneer ik hem niet opstel ?
Belachelijke!quote:30-03-2009
Helge Fenninger
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van vleugelspel terug van matig naar zwak.
Helge Fenninger
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij zwak in verdedigen, nu is dat afgezakt naar slecht.
20-03-2009
Vural Satır
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
09-03-2009
Raymond Pivot
Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
Denk dat het een nadeel is dat ie gemeen is. Al is een speler nog zo goed, ik ga niet m'n teamgeest naar de klote helpen midden in een seizoen. Zo zullen wel meer mensen denken.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook al 2-3 weken met Rien Spierings (174309079), maar die krijg ik ook niet verkocht![]()
Die heb ik nu 38 dagen en hij is 2 niveaus passen en nu dus 1 niveau vleugel gestegen. Efficiënte training!quote:17y45d
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: poor
Winger: passable
Passing: inadequate
Scoring: solid
Set pieces: wretched
En verder zowaar 4 vormstijgingen in m'n a-kern, zonder dalingen!!quote:Gualter Castro Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitstekend naar formidabel. (18)
very nicequote:Mauro Ceret Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend
Ingbert Pfalert Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Geupdate @ fokhattrick.orgquote:Op donderdag 2 april 2009 21:17 schreef Ruudt het volgende:
Jaja weer helemaal up-to-date & geüpload @ gijs.
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12
quote:Otto Vennema (241260229)
Nederland 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 24-07-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 03-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 860
Loon: 510 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
zeer leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:03 schreef Flappekz het volgende:
Mijn 7* jeugddef vandaag gepromoveerd, ik kon niet wachten
[..]
Maar nu zit er voorlopig nix echt interessants meer aan te komen
Ouwe azijnzeikerT!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeer leuk
[azijnzeikmodus]alleen zn passen is wel wat jammerlijk[/azijnzeikmodus]
De mijne was beterquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:03 schreef Flappekz het volgende:
Mijn 7* jeugddef vandaag gepromoveerd, ik kon niet wachten
[..]
Maar nu zit er voorlopig nix echt interessants meer aan te komen
Ja volgens mij ook.. aangezien hij verder eigenlijk helemaal geen bijstats heeft.. en dat zou helemaal lekker zijn natuurlijk dat binnen nu en 2 weken naar uitstekend zou gaan..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ouwe azijnzeikerT!
Dat zou natuurlijk helemaal grandioos zijn, een beetje passen erbij. Maarja, ik ben niet ontevreden met m hoor
En volgens mij zit ie best hoog in zn stat![]()
Riewerd de Leeuw [playerid=240710217]quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ff teruggescrolled...maar kan m niet vinden
Betere stats inderdaad, maar die gaat er een eeuwigheid over doen om te poppenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Riewerd de Leeuw [playerid=240710217]
17 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 17-07-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 27-03-2009 (9/38), 1w)
Total Skill Index (TSI): 1 330
Loon: 410 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Trainingsrapportje van maandagquote:Paul Haagen
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van slecht naar zwak.
quote:Paul Haagen
Zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen namen af van zwak tot slecht.
Deze haalde ik 4 weken geleden uit mn jeugd, maar is na 4 trainingen nog niet gepopt. Verwacht ik ook ieder momentquote:Elco Brunott (237825599)
Nederland 17 jaar en 72 dagen, volgende verjaardag: 13-05-2009
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 150
Loon: 470 ¤/week
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
wat een spelers haal je uit je jeugd man.. ik haal er al weken niks uit, omdat er ook niks in zit.. (voor dit moment dan)quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze haalde ik 4 weken geleden uit mn jeugd, maar is na 4 trainingen nog niet gepopt. Verwacht ik ook ieder moment
Eerste keeper en wingback uit m'n basis.quote:Horst Viktor Fehringer Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van waardeloos naar slecht.
Jon Aalbrecht Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Nee hoor, hij stond in mijn jeugd al zeker een maand op goed voordat ik hem promoveerdequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Betere stats inderdaad, maar die gaat er een eeuwigheid over doen om te poppen
Tja. Wat moet ik zeggen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat een spelers haal je uit je jeugd man.. ik haal er al weken niks uit, omdat er ook niks in zit.. (voor dit moment dan)
quote:voorlopig komt er nix meer....
mja voorlopig niks meer, maar man ik zou al een gat in de lucht springen als ik 2 van zulke spelers zou promoveren..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja. Wat moet ik zeggen?
Het is een gave....![]()
[..]
Ach, je went er op een gegeven moment aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja voorlopig niks meer, maar man ik zou al een gat in de lucht springen als ik 2 van zulke spelers zou promoveren..
ach ja het went ook dat er geen zak uit komt, maar er zit wel wat moois aan te komen.. over een maand of 2..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, je went er op een gegeven moment aan
Er gloort wat aan de horizonquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja het went ook dat er geen zak uit komt, maar er zit wel wat moois aan te komen.. over een maand of 2..
zeker weten.. nu alleen nog hopen dat die spelers ook echt worden wat er gezegd werd dat ze kunnen worden..quote:
das wel heel erg lekker en netjesquote:Heb net ff de TL afgestruind naar verdedigers met een gelijkwaardig loon als van mn YP. Er zijn er die al uitstekend zijn met 510 loon, maar die hebben 2x waardeloos op andere stats...
Ik geef m idd hooguit 2 trainingen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:33 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Denk dat het een nadeel is dat ie gemeen is. Al is een speler nog zo goed, ik ga niet m'n teamgeest naar de klote helpen midden in een seizoen. Zo zullen wel meer mensen denken.
Daar zou je wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben. Ach, ik ga met hem erbij nu maar proberen een stuntje uit te halen en kampioen te wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:33 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Denk dat het een nadeel is dat ie gemeen is. Al is een speler nog zo goed, ik ga niet m'n teamgeest naar de klote helpen midden in een seizoen. Zo zullen wel meer mensen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |