quote:Op donderdag 2 april 2009 00:02 schreef pekel het volgende:
Geniale grap, die Bally bij de opstellingen. Was serieus pissed en voelde me tekort gedaan.![]()
Ik zit nog in de FokCup maar heb me voorgenomen om zodra het kan om 6 uur 's morgens op te staan voor een exotische oefenpot te regelenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
India weten te regelen via de oefenpot
Zo, die zit er niet zo heel vaak inquote:Op donderdag 2 april 2009 11:43 schreef Flappekz het volgende:
India weten te regelen via de oefenpot
quote:
M'n ogen...quote:
Je bent echt van plan om vroeg uit je nest te gaan voor een friendly?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit nog in de FokCup maar heb me voorgenomen om zodra het kan om 6 uur 's morgens op te staan voor een exotische oefenpot te regelen
Het plan heb ik wel... maar ik denk dat het er in de praktijk niet van gaat komen hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 12:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je bent echt van plan om vroeg uit je nest te gaan voor een friendly?
Ik zit boordevol plannen die er in de praktijk nooit van komenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het plan heb ik wel... maar ik denk dat het er in de praktijk niet van gaat komen hoor
ik heb 1 wereldklasse def en die staat nog 3 weken aan de kantquote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb nog geen wereldklasse defs....mijn beste is momenteel briljant, en groeiende.
Maar goed ook, want ik heb ook heul geen geld voor een wereldklasse def
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef GeneraalUli het volgende:
25 teams uitgedaagd in Irak en Kuweit..en nu maar hopen.
Ik heb ook nog een bovennatuurlijk verdediger, maar die is in waardeloos vormquote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb 1 wereldklasse def en die staat nog 3 weken aan de kantverder moet ik het doen met uitstekende of goede verdedigers
Ik weet het, schiet niet echt op daar..maar je kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen garantie voor succes.. ik heb 2 week terug hetzelfde gedaan voor Armenië en Azerbeidjan en uiteindelijk moest ik naar Uruguay omdat er nog 2 teams over waren die nog niet geaccepteerd hadden op maandagavond
Welk team ben je?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mn geblesseerde trainee wil ook maar niet verkocht worden. Gooi er maar wat docs tegenaan dan. Kost 2 weken wat dokters maar je moet wat he.
Sterker nog, ik geef je weinig kans.3quote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen garantie voor succes.. ik heb 2 week terug hetzelfde gedaan voor Armenië en Azerbeidjan en uiteindelijk moest ik naar Uruguay omdat er nog 2 teams over waren die nog niet geaccepteerd hadden op maandagavond
ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geef je weinig kans.3
BTW, iemand nog een YF?
Oh, in dat geval............................quote:Op donderdag 2 april 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
de rest mag gewoon spelen hoor, ondanks dat ik niet mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Nee, je bent een natuurlijke leider of je bent het niet! Hetzelfde geldt voor je hattrick spelers!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand eigenlijk in leiderschap poppen?
Ik mag anders genoeg friendlies spelen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens de regels mag het niet en kan het niet
Dus. Je mag het wel, maar je kan het niet.quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder...
Floppen kan wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand eigenlijk in leiderschap poppen?
ik blijf erbij dat het niet mag en ze daarom die regel hebben gemaakt zodat het niet kan..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik mag anders genoeg friendlies spelen.
En het staat er ook duidelijk:
[..]
Dus. Je mag het wel, maar je kan het niet.
Er is toch geen regel waar in staat dat je geen friendlies mag spelen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat het niet mag en ze daarom die regel hebben gemaakt zodat het niet kan..
teringquote:Op donderdag 2 april 2009 17:24 schreef ScudRaket het volgende:
Die gast in de league is weer een bekerronde verder, en heeft het betere team om tot de achtste finales door te dringen_!
Wat wil je met rond de 360 hatstatsquote:
Ver komen in de beker blijkbaar;)quote:Op donderdag 2 april 2009 17:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat wil je met rond de 360 hatstats
Welke gast?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:24 schreef ScudRaket het volgende:
Die gast in de league is weer een bekerronde verder, en heeft het betere team om tot de achtste finales door te dringen_!
Yup. Ook bij de jeugd trouwens.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef borisz het volgende:
Als je tegenstander niet op komt dagen bij een wedstrijd krijg je dan wel een volledige training ?
One Hope United 149853quote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's tof ja, heb de DVD liggen..
verdikke.. dat was wel wat geweest voor tijdens de meet..quote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's tof ja, heb de DVD liggen..
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu alle filmpjes te bekijken op youtube
Het wk van... is ook zo geniaal
't Is niet de laatste meet geweest, gok ik zo.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verdikke.. dat was wel wat geweest voor tijdens de meet..
tsja hier is geen speld tussen te krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2009 23:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
't Is niet de laatste meet geweest, gok ik zo..
En de hele DVD in één keer kijken is niet zo geweldig trouwens. Niet leuk meer op 't laatst.
Geldt dit alleen voor spelers die je in die week hebt aangekocht? Aangezien een speler van mij die geblesseerd is, en niet heeft gespeeld wel in (voorgrond)vorm gestegen is...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De achtergrond wordt negatief beïnvloed, maar de voorgrond vorm krijgt geen update wanneer ik hem niet opstel ?
Belachelijke!quote:30-03-2009
Helge Fenninger
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van vleugelspel terug van matig naar zwak.
Helge Fenninger
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij zwak in verdedigen, nu is dat afgezakt naar slecht.
20-03-2009
Vural Satır
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
09-03-2009
Raymond Pivot
Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
Denk dat het een nadeel is dat ie gemeen is. Al is een speler nog zo goed, ik ga niet m'n teamgeest naar de klote helpen midden in een seizoen. Zo zullen wel meer mensen denken.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook al 2-3 weken met Rien Spierings (174309079), maar die krijg ik ook niet verkocht![]()
Die heb ik nu 38 dagen en hij is 2 niveaus passen en nu dus 1 niveau vleugel gestegen. Efficiënte training!quote:17y45d
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: poor
Winger: passable
Passing: inadequate
Scoring: solid
Set pieces: wretched
En verder zowaar 4 vormstijgingen in m'n a-kern, zonder dalingen!!quote:Gualter Castro Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitstekend naar formidabel. (18)
very nicequote:Mauro Ceret Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend
Ingbert Pfalert Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Geupdate @ fokhattrick.orgquote:Op donderdag 2 april 2009 21:17 schreef Ruudt het volgende:
Jaja weer helemaal up-to-date & geüpload @ gijs.
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12
quote:Otto Vennema (241260229)
Nederland 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 24-07-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 03-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 860
Loon: 510 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
zeer leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:03 schreef Flappekz het volgende:
Mijn 7* jeugddef vandaag gepromoveerd, ik kon niet wachten
[..]
Maar nu zit er voorlopig nix echt interessants meer aan te komen
Ouwe azijnzeikerT!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zeer leuk
[azijnzeikmodus]alleen zn passen is wel wat jammerlijk[/azijnzeikmodus]
De mijne was beterquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:03 schreef Flappekz het volgende:
Mijn 7* jeugddef vandaag gepromoveerd, ik kon niet wachten
[..]
Maar nu zit er voorlopig nix echt interessants meer aan te komen
Ja volgens mij ook.. aangezien hij verder eigenlijk helemaal geen bijstats heeft.. en dat zou helemaal lekker zijn natuurlijk dat binnen nu en 2 weken naar uitstekend zou gaan..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ouwe azijnzeikerT!
Dat zou natuurlijk helemaal grandioos zijn, een beetje passen erbij. Maarja, ik ben niet ontevreden met m hoor
En volgens mij zit ie best hoog in zn stat![]()
Riewerd de Leeuw [playerid=240710217]quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ff teruggescrolled...maar kan m niet vinden
Betere stats inderdaad, maar die gaat er een eeuwigheid over doen om te poppenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Riewerd de Leeuw [playerid=240710217]
17 jaar en 7 dagen, volgende verjaardag: 17-07-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 27-03-2009 (9/38), 1w)
Total Skill Index (TSI): 1 330
Loon: 410 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Trainingsrapportje van maandagquote:Paul Haagen
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van slecht naar zwak.
quote:Paul Haagen
Zijn vaardigheden op het gebied van verdedigen namen af van zwak tot slecht.
Deze haalde ik 4 weken geleden uit mn jeugd, maar is na 4 trainingen nog niet gepopt. Verwacht ik ook ieder momentquote:Elco Brunott (237825599)
Nederland 17 jaar en 72 dagen, volgende verjaardag: 13-05-2009
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 150
Loon: 470 ¤/week
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
wat een spelers haal je uit je jeugd man.. ik haal er al weken niks uit, omdat er ook niks in zit.. (voor dit moment dan)quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Deze haalde ik 4 weken geleden uit mn jeugd, maar is na 4 trainingen nog niet gepopt. Verwacht ik ook ieder moment
Eerste keeper en wingback uit m'n basis.quote:Horst Viktor Fehringer Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van waardeloos naar slecht.
Jon Aalbrecht Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Nee hoor, hij stond in mijn jeugd al zeker een maand op goed voordat ik hem promoveerdequote:Op vrijdag 3 april 2009 10:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Betere stats inderdaad, maar die gaat er een eeuwigheid over doen om te poppen
Tja. Wat moet ik zeggen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat een spelers haal je uit je jeugd man.. ik haal er al weken niks uit, omdat er ook niks in zit.. (voor dit moment dan)
quote:voorlopig komt er nix meer....
mja voorlopig niks meer, maar man ik zou al een gat in de lucht springen als ik 2 van zulke spelers zou promoveren..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja. Wat moet ik zeggen?
Het is een gave....![]()
[..]
Ach, je went er op een gegeven moment aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja voorlopig niks meer, maar man ik zou al een gat in de lucht springen als ik 2 van zulke spelers zou promoveren..
ach ja het went ook dat er geen zak uit komt, maar er zit wel wat moois aan te komen.. over een maand of 2..quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, je went er op een gegeven moment aan
Er gloort wat aan de horizonquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja het went ook dat er geen zak uit komt, maar er zit wel wat moois aan te komen.. over een maand of 2..
zeker weten.. nu alleen nog hopen dat die spelers ook echt worden wat er gezegd werd dat ze kunnen worden..quote:
das wel heel erg lekker en netjesquote:Heb net ff de TL afgestruind naar verdedigers met een gelijkwaardig loon als van mn YP. Er zijn er die al uitstekend zijn met 510 loon, maar die hebben 2x waardeloos op andere stats...
Ik geef m idd hooguit 2 trainingen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:33 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Denk dat het een nadeel is dat ie gemeen is. Al is een speler nog zo goed, ik ga niet m'n teamgeest naar de klote helpen midden in een seizoen. Zo zullen wel meer mensen denken.
Daar zou je wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben. Ach, ik ga met hem erbij nu maar proberen een stuntje uit te halen en kampioen te wordenquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:33 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Denk dat het een nadeel is dat ie gemeen is. Al is een speler nog zo goed, ik ga niet m'n teamgeest naar de klote helpen midden in een seizoen. Zo zullen wel meer mensen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |