quote:Op donderdag 2 april 2009 13:21 schreef GeneraalUli het volgende:
25 teams uitgedaagd in Irak en Kuweit..en nu maar hopen.
Ik heb ook nog een bovennatuurlijk verdediger, maar die is in waardeloos vormquote:Op donderdag 2 april 2009 13:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb 1 wereldklasse def en die staat nog 3 weken aan de kantverder moet ik het doen met uitstekende of goede verdedigers
Ik weet het, schiet niet echt op daar..maar je kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen garantie voor succes.. ik heb 2 week terug hetzelfde gedaan voor Armenië en Azerbeidjan en uiteindelijk moest ik naar Uruguay omdat er nog 2 teams over waren die nog niet geaccepteerd hadden op maandagavond
Welk team ben je?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mn geblesseerde trainee wil ook maar niet verkocht worden. Gooi er maar wat docs tegenaan dan. Kost 2 weken wat dokters maar je moet wat he.
Sterker nog, ik geef je weinig kans.3quote:Op donderdag 2 april 2009 13:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen garantie voor succes.. ik heb 2 week terug hetzelfde gedaan voor Armenië en Azerbeidjan en uiteindelijk moest ik naar Uruguay omdat er nog 2 teams over waren die nog niet geaccepteerd hadden op maandagavond
ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geef je weinig kans.3
BTW, iemand nog een YF?
Oh, in dat geval............................quote:Op donderdag 2 april 2009 15:22 schreef Psychonikeo het volgende:
de rest mag gewoon spelen hoor, ondanks dat ik niet mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Nee, je bent een natuurlijke leider of je bent het niet! Hetzelfde geldt voor je hattrick spelers!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand eigenlijk in leiderschap poppen?
Ik mag anders genoeg friendlies spelen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens de regels mag het niet en kan het niet
Dus. Je mag het wel, maar je kan het niet.quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder...
Floppen kan wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef Silver_Shark het volgende:
kan iemand eigenlijk in leiderschap poppen?
ik blijf erbij dat het niet mag en ze daarom die regel hebben gemaakt zodat het niet kan..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik mag anders genoeg friendlies spelen.
En het staat er ook duidelijk:
[..]
Dus. Je mag het wel, maar je kan het niet.
Er is toch geen regel waar in staat dat je geen friendlies mag spelen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat het niet mag en ze daarom die regel hebben gemaakt zodat het niet kan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |