teringquote:Op donderdag 2 april 2009 17:24 schreef ScudRaket het volgende:
Die gast in de league is weer een bekerronde verder, en heeft het betere team om tot de achtste finales door te dringen_!
Wat wil je met rond de 360 hatstatsquote:
Ver komen in de beker blijkbaar;)quote:Op donderdag 2 april 2009 17:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat wil je met rond de 360 hatstats
Welke gast?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:24 schreef ScudRaket het volgende:
Die gast in de league is weer een bekerronde verder, en heeft het betere team om tot de achtste finales door te dringen_!
Yup. Ook bij de jeugd trouwens.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef borisz het volgende:
Als je tegenstander niet op komt dagen bij een wedstrijd krijg je dan wel een volledige training ?
One Hope United 149853quote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's tof ja, heb de DVD liggen..
verdikke.. dat was wel wat geweest voor tijdens de meet..quote:Op donderdag 2 april 2009 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's tof ja, heb de DVD liggen..
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu alle filmpjes te bekijken op youtube
Het wk van... is ook zo geniaal
't Is niet de laatste meet geweest, gok ik zo.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verdikke.. dat was wel wat geweest voor tijdens de meet..
tsja hier is geen speld tussen te krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2009 23:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
't Is niet de laatste meet geweest, gok ik zo..
En de hele DVD in één keer kijken is niet zo geweldig trouwens. Niet leuk meer op 't laatst.
Geldt dit alleen voor spelers die je in die week hebt aangekocht? Aangezien een speler van mij die geblesseerd is, en niet heeft gespeeld wel in (voorgrond)vorm gestegen is...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De achtergrond wordt negatief beïnvloed, maar de voorgrond vorm krijgt geen update wanneer ik hem niet opstel ?
Belachelijke!quote:30-03-2009
Helge Fenninger
Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van vleugelspel terug van matig naar zwak.
Helge Fenninger
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij zwak in verdedigen, nu is dat afgezakt naar slecht.
20-03-2009
Vural Satır
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
09-03-2009
Raymond Pivot
Zijn prestaties op het gebied van verdedigen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van zwak naar slecht.
Denk dat het een nadeel is dat ie gemeen is. Al is een speler nog zo goed, ik ga niet m'n teamgeest naar de klote helpen midden in een seizoen. Zo zullen wel meer mensen denken.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook al 2-3 weken met Rien Spierings (174309079), maar die krijg ik ook niet verkocht![]()
Die heb ik nu 38 dagen en hij is 2 niveaus passen en nu dus 1 niveau vleugel gestegen. Efficiënte training!quote:17y45d
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: poor
Winger: passable
Passing: inadequate
Scoring: solid
Set pieces: wretched
En verder zowaar 4 vormstijgingen in m'n a-kern, zonder dalingen!!quote:Gualter Castro Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitstekend naar formidabel. (18)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |