Hattrick #322: Omdat Lyzio geen TT wistquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:47 schreef Lyzio het volgende:
Ja, maar dat betekend dus (like d0h) dat ik een trainer heb met slecht leiderschap. Maakt dat niet toch wat uit? Zeker met het oog op promotie dit seizoen.
En dus een klasse hoger volgend seizoen.
Alleen de Goed/Slecht zal op lange termijn een seizoen minder snel dalen in trainersskill...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed/Slecht is goedkoper dan Goed/Zwak...
Niet geheel onlogisch, vind ik.quote:We have not really made it a habit of ours to adjust the shop prices. Actually it has happened only once since we launched our first Supporter version back in 2001, and that was three years ago. Since then the Supporter package has been heavily improved with many new features (last big update was just two weeks ago), our server park has got many new family members and we are twice as many working with Hattrick nowadays. While it is never popular to raise the prices, it is unfortunately necessary to compensate for inflation and increased costs (personnel, traffic, hardware, etc).
The price adjustment will not take place right now, but on April 14th, giving those of you who want to extend your membership (or become a Supporter) for the current price a fair chance. The price for three months Supporter will be raised from ¤7.70 to ¤9.70, and one year from ¤24.80 to ¤29.70. 100 Hattrick Credits: ¤27.90.
nee, maar ik ben erg blij dat ik vorige week net mn supporter met een jaar verlengd hebquote:
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee, maar ik ben erg blij dat ik vorige week net mn supporter met een jaar verlengd heb
¤2,50 per maand, je krijgt best veel extra's ervoor. Ze hebben het hele pakket flink uitgebreid de laatste tijd; ik vind het het nog steeds waard.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:52 schreef Lyzio het volgende:
Toch vind ik 't best duur eigenlijk. Maar goed, niemand is dan ook verplicht om 'supporter' te zijn.
quote:nee, maar ik ben erg blij dat ik vorige week net mn supporter met een jaar verlengd heb
quote:Moet nu wachten tot de financiële update![]()
man ik zou echt niet meer zonder de bookmarks kunnen.. die is echt zoooo ideaal.. alleen daarom al zou ik het doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
¤2,50 per maand, je krijgt best veel extra's ervoor. Ze hebben het hele pakket flink uitgebreid de laatste tijd; ik vind het het nog steeds waard.
Ik vind het werkelijk fuckin' briljant dat je die linkjes helemaal rechtsboven kunt editen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
man ik zou echt niet meer zonder de bookmarks kunnen.. die is echt zoooo ideaal.. alleen daarom al zou ik het doen..
Ik ben d'r tochquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zonder topuser hoop ik dan toch.
Piles! Die zit heel vaak in de Friends Triviaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
* Koekje checkt Piles. Nee, geen topuser...
Wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Piles! Die zit heel vaak in de Friends TriviaOf bedoel je die usert niet?
ook in de Stage en School SC die ik ook volspam.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Piles! Die zit heel vaak in de Friends TriviaOf bedoel je die usert niet?
Haar heb je in principe niet nodig. Afscheren levert weinig problemen opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
weet ik niet.. kan jij nog zonder haar?
hangt er geheel vanaf waar het zit..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Haar heb je in principe niet nodig. Afscheren levert weinig problemen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Fleur de Lis A1 (1248375)
Hattrick Youthclub heeft een opstellingsgenerator.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Lyzio het volgende:
Vandaag eens aan de opstelling van mijn jeugdteam gaan prutsen. Dat is echt puzzelwerk zeg. Waarom niet een applicatie maken in HO dat je daar ook je jeugdteam in kan knallen. Maar goed, dit zal dan ook wel weer de 'charme' van het jeugdteam zijn.
Hoeveel scouts hebben jullie eigenlijk bij je jeugdteam? Ik drie.. weet niet of dat teveel of te weinig is. Dit is trouwens mijn jeugdteam, mocht er ooit eens iemand tegen mijn jongens willen ballen
[..]
Maar 3 scouts? Dat is wel weinig, ik heb er 7 rondlopen...quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Lyzio het volgende:
Vandaag eens aan de opstelling van mijn jeugdteam gaan prutsen. Dat is echt puzzelwerk zeg. Waarom niet een applicatie maken in HO dat je daar ook je jeugdteam in kan knallen. Maar goed, dit zal dan ook wel weer de 'charme' van het jeugdteam zijn.
Hoeveel scouts hebben jullie eigenlijk bij je jeugdteam? Ik drie.. weet niet of dat teveel of te weinig is. Dit is trouwens mijn jeugdteam, mocht er ooit eens iemand tegen mijn jongens willen ballen
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hattrick Youthclub heeft een optellingsgenerator..
Nog even puzzelen dusquote:Er zijn niet genoeg wedstrijden gespeeld om voor deze formatie de perfecte opstelling te creëren
Hoe lang heb je je jeugdteam? Als het goed is krijg je trouwens wel suggesties voor bepaalde spelers.quote:
Vandaag heb ik mijn tweede wedstrijdquote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe lang heb je je jeugdteam? Als het goed is krijg je trouwens wel suggesties voor bepaalde spelers.
Tip: bovenin het opstellingsscherm kan je test posities kiezen in het pulldown menuutje, dan krijg je gauw een overzicht waar mensen nog niet gespeeld hebben.
quote:Persbericht
01-04-2009 Afscheidswedstrijd!
Teo Pinna zal vanavond in de vriendschappelijk wedstrijd thuis tegen Destron Elsloo zijn laatste wedstrijd voor Fleur de Lis spelen. De routinier, en aanvoerder, heeft in goed overleg met de clubleiding besloten nog een buitenlands avontuur aan te willen gaan.
Pinna speelde 29 wedstrijden voor Fleur de Lis en was een rots in de branding op het middenveld. Vanavond zal hij zijn 30e spelen. De bloemen en de champagne liggen al klaar.
Teo, namens de club en de supporters; het ga je goed!
Alles buiten Limburg is toch buitenland?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en dan gaat ie naar een andere Nederlandse club
ohw ja even vergetenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alles buiten Limburg is toch buitenland?
Klopt, Limburg hoort er niet bij.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alles buiten Limburg is toch buitenland?
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn eerste speler gepromoveerd! 18j0 dagen en een werkelijk groeibriljantje!
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 3/20 poor
Winger: 5/20 inadequate
Passing: 4/20 weak
Scoring: 2/20 wretched
Set pieces: 4/20 weak
![]()
![]()
![]()
zonder dollen--> hij speelt wel zometeen mee tegen FC Gokwerk als VLV
quote:Hoi! Je staat op het punt om je team orders te gaan geven. Gezien je laatste resultaten denk ik dat je mijn hulp wel kunt gebruiken.
De leeftijd loopt nu van 17 tot 25.. Behalve mijn keepert dan, die is bejaard. Zal zeker wel wat schelenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hopelijk helpt dit ook voor je resultaten..
Ontzettend irritant jaquote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef Gijs_ het volgende:
Wil ik een opstelling maken, komt dat gekke mannetje met een voetbal op z'n hoofd in eens omhoog...
[..]
oke en de stats zijn ook verbeterd? Want daar gaat het uiteindelijk om..quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
De leeftijd loopt nu van 17 tot 25.. Behalve mijn keepert dan, die is bejaard. Zal zeker wel wat schelen
heel irritant idd, is hij ook uit te zetten oid?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:15 schreef Gijs_ het volgende:
Wil ik een opstelling maken, komt dat gekke mannetje met een voetbal op z'n hoofd in eens omhoog...
[..]
Ik kan het nergens vinden bij voorkeuren...quote:Op woensdag 1 april 2009 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
heel irritant idd, is hij ook uit te zetten oid?
of alleen voor supporter uitzetbaar maken..quote:Op woensdag 1 april 2009 16:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden bij voorkeuren...
Maar dat zal vast één dezer dagen wel toegevoegd worden bij sitevoorkeuren of zo, aangezien het vast meer mensen zal irriteren!
Zie edit!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of alleen voor supporter uitzetbaar maken..
ik had idd ook al gekeken, maar kon het niet vinden..
* Proud2beDiepfries maar niet gaat vragen wat je nu gaat trainen (/me gokt op verdedigen) en waarom je niet 'door bent gegaan' met mijn advies/tips (met name trainees verjongen en vervolgens goed/slecht-trainer aanschaffen en doorselecteren..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door NelisZ op 01-04-2009 17:34:12 ]Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
spoileren gaarne.. voor de mensen die op hun werk zitten..quote:Op woensdag 1 april 2009 16:43 schreef NelisZ het volgende:
Om maar ff weer ontopic te gaan:
[ afbeelding ]
Jullie collegas zijn homo?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
spoileren gaarne.. voor de mensen die op hun werk zitten..
kheb geen baan, maar ik kan me voorstellen dat je baas het niet zo heel leuk vind..quote:
jij klaagt veel he?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries maar niet gaat vragen wat je nu gaat trainen (* Psychonikeo gokt op verdedigen) en waarom je niet 'door bent gegaan' met mijn advies/tips (met name trainees verjongen en vervolgens goed/slecht-trainer aanschaffen en doorselecteren..
* Proud2beDiepfries klaagt dat 'ie afgelopen zondag 'slechts' 9x gescoord heeft tegen een 'bot' in een thuiswedstrijd
* Proud2beDiepfries klaagt dat 'ie Spierings maar niet verkocht krijgt
* Proud2beDiepfries klaagt dat z'n jeugd afgelopen zondag flink genaaid is door de ME (en ja, dat was pijnlijk...)
* Proud2beDiepfries klaagt dat Remmerswaal vandaag niet kan spelen/trainen vanwege blessure (opgelopen vorige week in Fok! Cup)
* Proud2beDiepfries klaagt dat dit seizoen sowiesoogdier veel te veel blessures kent
[off-topic]
* Proud2beDiepfries klaagt dat UB niet in staat is Kamerstukken uit 1913 fatsoenlijk te kopiëren
[/off-topic]
Mwoah, zo af en toequote:
ik zie nu pas de sowiesoogdierquote:Op woensdag 1 april 2009 17:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, zo af en toe
Kennelijk heb ik een beklagenswaardig bestaan.. Tenminste, dat zegt dat figuur wat ik 's ochtends in de spiegel zie altijd tegen me
Nah, moest even wat kwijt.. Dat van de UB zit me wel echt dwars, de rest overleef ik sowieso wel..![]()
Die van de RUG...quote:Op woensdag 1 april 2009 17:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Welke UB hebben we het over?
Dan ga je toch twijfelen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:43 schreef NelisZ het volgende:
Om maar ff weer ontopic te gaan:
[ afbeelding ]
Ja, sorry.. Ik heb de neiging dat automagisch te typen als ik sowieso bedoel...quote:
hehe okquote:Op woensdag 1 april 2009 17:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, sorry.. Ik heb de neiging dat automagisch te typen als ik sowieso bedoel...
nee sorryquote:Op woensdag 1 april 2009 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat er nu al teams in de oefenpot zitten terwijl ikzelf pas vanaf donderdagmorgen 6 uur kan uitdagen of iemand kan uitkiezen?
je speelt in het buitenland?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat er nu al teams in de oefenpot zitten terwijl ikzelf pas vanaf donderdagmorgen 6 uur kan uitdagen of iemand kan uitkiezen?
* Puala heeft trainees aangeschaft en de bejaarde er uit gegooid.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
* Proud2beDiepfries maar niet gaat vragen wat je nu gaat trainen (* Puala gokt op verdedigen) en waarom je niet 'door bent gegaan' met mijn advies/tips (met name trainees verjongen en vervolgens goed/slecht-trainer aanschaffen en doorselecteren..
[off-topic]
* Proud2beDiepfries klaagt dat UB niet in staat is Kamerstukken uit 1913 fatsoenlijk te kopiëren
[/off-topic]
quote:
Ah, even snel geld verdienen nu met die anderen? Uiteraard ken ik geen skills van je nieuwe broekies. Vond op het eerste gezicht echter de TSI wat aan de lage kant en daarnaast zag ik dat er 1 bij zat die vroegàh al eens een wedstrijdje als verdedigerder had gespeeld. Dus vandaar mijn (voorbarige) conclusiequote:Op woensdag 1 april 2009 19:46 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala heeft trainees aangeschaft en de bejaarde er uit gegooid.
* Puala heeft op het moment gezegd dat ze moeten passen, maar schakelt over een week of 5 weer over naar het scoren
Heb gewoon geprobeerd om voor niet al te veel geld nieuwe te halen. Zodra ze iets verbeteren verkopen en nieuwe aanschaffen ed. Gewoon even een gedeelte (stuk of 9) vervangen voor jonkies van 17-18 jaarquote:Op woensdag 1 april 2009 19:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ah, even snel geld verdienen nu met die anderen? Uiteraard ken ik geen skills van je nieuwe broekies. Vond op het eerste gezicht echter de TSI wat aan de lage kant en daarnaast zag ik dat er 1 bij zat die vroegàh al eens een wedstrijdje als verdedigerder had gespeeld. Dus vandaar mijn (voorbarige) conclusie
Die komt wel uit het buitenland... of zou je je nu alleen kunnen aanmelden als je een binnenlandse pot wil spelenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en de persoon die je probeert uit te dagen?
mja misschien is dat het dan.. ik zou het anders ook niet weten..quote:Op woensdag 1 april 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komt wel uit het buitenland... of zou je je nu alleen kunnen aanmelden als je een binnenlandse pot wil spelen
Je weet dat je 'maar' 6 trainees kunt trainen op scoren? Rest van je team mag dus best ouder zijn dan 17-18 jaar. Over het algemeen is dat salarisratingstechnischgewijs nog voordeliger ookquote:Op woensdag 1 april 2009 19:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb gewoon geprobeerd om voor niet al te veel geld nieuwe te halen. Zodra ze iets verbeteren verkopen en nieuwe aanschaffen ed. Gewoon even een gedeelte (stuk of 9) vervangen voor jonkies van 17-18 jaar
Dat dus.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komt wel uit het buitenland... of zou je je nu alleen kunnen aanmelden als je een binnenlandse pot wil spelen
Je kan jezelf voor donderdag toevoegen aan de oefenpot zolang je zelf niet in het buitenland zit, en er nog niet aan je eisen voldaan kan worden. Dus als er een wedstrijd geregeld kan worden krijg je een foutmelding dat dit pas donderdag na 6en kan.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:17 schreef TheVulture het volgende:
morgenmiddag of vanavond nog erop zetten voor dezelfde prijs..quote:Op woensdag 1 april 2009 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Kutzooi, mijn wereldklasse-verdediger is niet verkocht ondanks een mooie vraagprijs van 3 miljoen.... is wel de marktwaarde
Zet hem er morgenmiddag op, dan loopt ie zondag af.... dan zullen er wel mensen happenquote:Op woensdag 1 april 2009 23:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
morgenmiddag of vanavond nog erop zetten voor dezelfde prijs..
dat denk ik ook..quote:Op woensdag 1 april 2009 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet hem er morgenmiddag op, dan loopt ie zondag af.... dan zullen er wel mensen happen
Dat probeer ik dus ook al 2-3 weken met Rien Spierings (174309079), maar die krijg ik ook niet verkochtquote:Op woensdag 1 april 2009 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zet hem er morgenmiddag op, dan loopt ie zondag af.... dan zullen er wel mensen happen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |