quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toen we het daar over hadden was het nog voorlopig inderdaad...
Ach, met een 17j0d met goed Positiespel en matig Passen/Verdedigen ben ik blij genoeg, ook al zijn dan de andere skills maximaal 'slecht'quote:Op zondag 1 februari 2009 16:16 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Geld dat dan voor de 4 hoofdskills of voor alle?
Neem bijvoorbeeld de volgende speler van mij: potentieel GOED positiespel en bekend slecht vleugelspel... Verder matig allround! Dat zou betekenen dat wanneer deze Goed op positiespel heeft, dat het niet zo'n hele beste allrounder zou worden, want om dat te middelen moet er al 1 skill zijn met maximaal Slecht... en dan is de rest nog maar matig, dus dat is niet geweldig :S
en off-topic:quote:Op zondag 1 februari 2009 16:16 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Geld dat dan voor de 4 hoofdskills of voor alle?
Neem bijvoorbeeld de volgende speler van mij: potentieel GOED positiespel en bekend slecht vleugelspel... Verder matig allround! Dat zou betekenen dat wanneer deze Goed op positiespel heeft, dat het niet zo'n hele beste allrounder zou worden, want om dat te middelen moet er al 1 skill zijn met maximaal Slecht... en dan is de rest nog maar matig, dus dat is niet geweldig :S
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef Anno20 het volgende:
Maar even een kleine tvp...
[..]
en off-topic:feijenoord!!
SCH!!!
![]()
Zeker waar, maar het is voor de 'understanding' best belangrijk... Denk wel dat ik het door heb dan! Helpt weer een hoop bij het inschatten van skills van spelersquote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, met een 17j0d met goed Positiespel en matig Passen/Verdedigen ben ik blij genoeg, ook al zijn dan de andere skills maximaal 'slecht'
Of je tegenstander snapt het niet en vernaggelt z'n opstelling/eigen kansen, dan wel is geniaal en countert jou naar huisquote:Op zondag 1 februari 2009 16:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als in het begin je middenveld hoger is, en je countert, dan snap je het spel niet...
Wie is wij?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef foetre het volgende:
[..]
Niks daarvan .Wij zijn gewoon overtuigt van onze eigen qualiteiten
Idd en er zijn ook wel is van die vage tegenstanders die gewoon niet te voorspellen zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Of je tegenstander snapt het niet en vernaggelt z'n opstelling/eigen kansen, dan wel is geniaal en countert jou naar huis
Wij zijn een team.We doen het met z'n allenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie is wij?
Of praten die virtuele spelers met je...
Neequote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over formatie ervaring gesproken. Ik heb op 3-5-2 nu goed ipv uitstekend. Krijg ik hier problemen mee of niet?
ik speel normaal vleugel maar heb door blessure niet de optimale opstelling en ik speel tegen een tegenstander met counter maar mijn verdediging kan dat wel hebben en zijn mideveld is maar een tikje beter. Uit speel ik meestal counterquote:
Als jouw verdediging (duidelijk) sterker is dan de zijne en jouw middenveld marginaal lager dan de zijne, waarom speel je nu dan ook niet counter? Met Pressie kun je kansen dus ook eigen) wegpressen, met Counter kun je zijn kansen overnemen en zelf proberen te scoren..quote:Op zondag 1 februari 2009 16:42 schreef Re het volgende:
[..]
ik speel normaal vleugel maar heb door blessure niet de optimale opstelling en ik speel tegen een tegenstander met counter maar mijn verdediging kan dat wel hebben en zijn mideveld is maar een tikje beter. Uit speel ik meestal counter
Er kan maar 1 ploeg tactische counterkansen krijgen. Daarnaast heb je natuurlijk altijd nog de mogelijkheid van SE's en Spelhervattingen (penalty/vrije trap) die voor extra doelpunten kunnen zorgen, daar helpt zelfs geen Goddelijk verdediging tegen (keeper wil nog wel eens helpen trouwensquote:Op zondag 1 februari 2009 16:49 schreef Re het volgende:
da's wel waar ja, ik ging even op mijn HO prediction af (220 pressing, 210 counter), ik moet het dus nog even bekijken, als 2 ploegen counteren wordt er maximaal maar 1 keer gescoord en dat kan dan alletwee de kanten opvallen en dan zijn de fans weer droevig enzo
counteren dan maarquote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er kan maar 1 ploeg tactische counterkansen krijgen. Daarnaast heb je natuurlijk altijd nog de mogelijkheid van SE's en Spelhervattingen (penalty/vrije trap) die voor extra doelpunten kunnen zorgen, daar helpt zelfs geen Goddelijk verdediging tegen (keeper wil nog wel eens helpen trouwens)
Krijgt alleen de ploeg met het minste middenveld de tactische counterkansen?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er kan maar 1 ploeg tactische counterkansen krijgen. Daarnaast heb je natuurlijk altijd nog de mogelijkheid van SE's en Spelhervattingen (penalty/vrije trap) die voor extra doelpunten kunnen zorgen, daar helpt zelfs geen Goddelijk verdediging tegen (keeper wil nog wel eens helpen trouwens)
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijgt alleen de ploeg met het minste middenveld de tactische counterkansen?
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Ard Doorman.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Positiespel wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
En maar meuten dat je nooit wat leuks krijgt in je jeugdquote:
Ja idd.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Das lekker dan als twee ploegen counteren en eentje heeft misgegokt
tis nog steeds geen verdediger..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En maar meuten dat je nooit wat leuks krijgt in je jeugd
ja oke, maar ik train toch verdedigers? wat moet ik dan met middenvelders.. Ik wil jeugdspelers door laten stromen naar het eerste elftal en daar vervolgens door trainen..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar deze is ook wel lekker toch?
Tevens SP-hoer.quote:Khalifa Haj-Abir
27 years and 85 days
In inadequate form, solid stamina.
Has formidable experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 01-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 70 930
Wage: 44 270 ¤/week
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: titanic
Winger: weak
Passing: excellent
Scoring: wretched
Set pieces: magical
klopt maar je moet toch ook een middenvelder hebben om te spelen? Deze gewoon tot ie 19 is in de jeugd laten en dan ontslaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja oke, maar ik train toch verdedigers? wat moet ik dan met middenvelders.. Ik wil jeugdspelers door laten stromen naar het eerste elftal en daar vervolgens door trainen..
Lekker hoor!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef ScudRaket het volgende:
Vandaag een erg jonge opstelling in de jeugdcompetitie. En een nieuwe middenvelder, ik was gedwongen om wat aan te schaffen na de +4 van mijn beste IM.
[..]
Tevens SP-hoer.
nee das ook weer zonde.. ik moet in mn jeugd maar middenvelders trainen..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt maar je moet toch ook een middenvelder hebben om te spelen? Deze gewoon tot ie 19 is in de jeugd laten en dan ontslaan.
als je er meer dan 1 hebt wel ja. Anders is t zonde. Train dan als 2e controlerend spel dan krijgen je verdedigers ook nog training.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee das ook weer zonde.. ik moet in mn jeugd maar middenvelders trainen..
dat gaat te traag..quote:Op zondag 1 februari 2009 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
als je er meer dan 1 hebt wel ja. Anders is t zonde. Train dan als 2e controlerend spel dan krijgen je verdedigers ook nog training.
Als je met 4 middenvelders speelt is het zelfs dodelijk. Maar er is gelukkig dus versterkingquote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ook al is t klote die +4
Lekker optrainen (samen met die 'potentieel uitstekend' tot hun max in Positiespel (bij voorkeur voor 17j0d), waar mogelijk met wat bijstats als Passen en dan verkopen. Levert je (mits op 17j0d uitgetraind en evt. specialiteit/bijstats) opgeteld zo 1,5-2mln op (vooral die uitstekend kan veel opleveren). Redelijk/goed Verdedigers kun je op de transfermarkt ook wel kopen en misschien scout je er per ongeluk ook nog wel eens 1 in de jeugd die al op/in de buurt van redelijk Verdedigen zitquote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja oke, maar ik train toch verdedigers? wat moet ik dan met middenvelders.. Ik wil jeugdspelers door laten stromen naar het eerste elftal en daar vervolgens door trainen..
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt maar je moet toch ook een middenvelder hebben om te spelen? Deze gewoon tot ie 19 is in de jeugd laten en dan ontslaan.
Meteen actiefquote:Op zondag 1 februari 2009 18:37 schreef pekel het volgende:
-LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!-
Vanavond vanaf 19.30 begint de enige echte Hattrickavond. Op IRC zal de slowchat met rasse schreden worden toegepast. Wees erbij en chat samen met alle andere kansloze Hattrick-managers om live de wedstrijden te volgen.
Hoe kom ik op #Fokhattrick?
Download deze speciale software, of kom via je browser. Ga naar irc.tweakers.net, voer een gebruikersnaam in, dan wordt je verbonden met een tweakers-chatbox. Typ /join #fokhattrick in het venster en je zit in het kanaal.
-LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!LETOP!-
quote:Constant van Amersfoort (234565586)
18 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 11-05-2009
Eigenaar: FC-binnenkantpaal
Total Skill Index (TSI): 1 610
Loon: 570 ¤/week
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 8/20 uitstekend
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 3/20 slecht
quote:01-02-2009 (1/38) Je hebt een speler verkocht en 545 220 ¤ ontvangen.
01-02-2009 (1/38) Je ontvangt voor deze speler: 13 600 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
quote:FC Auria - Dapp'ere Strijders 0 - 0
De wedstrijd is bezig, er zijn 19 minuten van de eerste helft gespeeld.
Er hingen donkere wolken boven de 8618 toeschouwers in Auria Arena, maar de gevreesde regen bleef uit. Supportersgroepen van beide teams uit Amsterdam probeerden elkaar te overstemmen met aanmoedigingen voor hun favorieten, zodat het stadion veranderde in één grote heksenketel. Auria stelde zich op in een 4-4-2-formatie. De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Ekhart - Elshot, Drenthen, Hekkert, Spronk - Bruineman, de Graan, Bulsink, Vliegenthart - Breed, Becq.
De 4-4-2-opstelling van Strijders zag er boeiend uit. De stadionspeaker verwelkomde het publiek en gaf de volgende basisopstelling: van Ittersum - Embregts, Waardenburg, Siemens, Welman - de Haan, Nouwen, Leurs, Duijvestijn - Berlijn, Saltık.
quote:De teams gingen met een 2-0 stand de rust in. Borisz domineerde de wedstrijd en mocht 66 procent balbezit laten aantekenen.
Waarom MOTS je zo vroeg in het seizoen?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:48 schreef One_conundrum het volgende:
Kuuuuuuuuuuut, 2-0 achter met rust tegen een counteraar, en 56% bb met mots
Kom op IRC, daar kun je het uitbindug vertellen.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Mieczysław Bielarz gave Tvoje the lead with 1 - 0, as he successfully challenged the guests' central defenders, then placed the ball unreachably at the keeper's right post. Keith Macintyre almost managed to score another goal for Tvoje, coming from the right, but his header was tipped to a corner by the visitors' keeper. Mieczysław Bielarz increased Tvoje's lead to 2 - 0, putting a header away on a hooked ball from the right. Confident in their lead, Tvoje decided to play a more defensive game at this point.
Mooi begin in de VII.
Ik denk dat ik het heb gevonden.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kom op IRC, daar kun je het uitbindug vertellen.
http://irc.tweakers.net/fokhattrick
quote:The flutbroekjes free kick in the 24:th minute seemed wasted, as the shot was both short and off target. But there was an idea to it - the misdirected ball was turned into a cross towards Ib Eriksen, who was waiting for it in the box. That's 1 - 1! Don't forget to thank the assistant coach back home!
1 - 1 Eduardo Huber 37'quote:Na een oogstrelende aanval van Twello over rechts kon Eduardo Huber in de 37e minuut de gelijkmaker laten aantekenen: 1-1. Eduardo Huber bracht Twello met 2-1 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde.
8 - 0 En nog 12 minuten te gaanquote:Op zondag 1 februari 2009 20:35 schreef Jaheur het volgende:
Sta met 3-0 voor en 24 minuten verstreken
quote:Midfield inadequate (very low)
Right Defence magnificent (very low)
Central Defence supernatural (very high)
Left Defence outstanding (high)
Right Attack poor (very high)
Central Attack wretched (very high)
Left Attack weak (very low)
Eerste overwinning binnenquote:1 - 0 Friso Lenferink 33'
2 - 0 Pieter Rougoor 42'
3 - 0 Jan-Hein Brenker 63'
4 - 0 Jean-Marie Baardman 78'
5 - 0 Jean-Marie Baardman 85'
1 maal een kaart gekregen Reggie Arkema 55'
1 maal een kaart gekregen Marc Brood 85'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Silver_Shark op 01-02-2009 22:11:52 ]als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
Das niet eerlijk mijn wedstrijd begint later.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:00 schreef Re het volgende:
we zijn begonnen, wie heeft de eerste erin liggen
quote:
quote:0 - 1 Bram Lokken 11'
1 - 1 Eduardo Huber 37'
2 - 1 Eduardo Huber 37'
2 - 2 Mario Fiordalisi 83'
3 - 2 Diogo Salvador 85'
4 - 2 Cain Pound 85'
quote:12. Mario Cabezón [Transfer-listed]
28 years and 72 days, TSI = 9 450
In weak form, solid stamina.
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 6/20 passable
Playmaking: 9/20 formidable
Winger: 3/20 poor
Passing: 9/20 formidable
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 7/20 solid
quote:4. Honorato Álvarez Barrio [Transfer-listed]
30 years and 31 days, TSI = 3 240
In solid form, passable stamina.
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 5/20 inadequate
Playmaking: 9/20 formidable
Winger: 5/20 inadequate
Passing: 5/20 inadequate
Scoring: 5/20 inadequate
Set pieces: 8/20 excellent
Das idd verassend! Wel lekker voor jou toch!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
dit lijkt mij een verrassende overwinning toch? heb met 1-3 gewonnen
[stats]knip[/stats]
idd heel lekker was nml vergeten te motsen en dit is toch echt wel DE concurrent voor mij dit seizoen.......quote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd verassend! Wel lekker voor jou toch!
Op zich heb je helemaal geen verkeerde spelersgroep voor de VIII. Gezien de ratings van de andere teams uit je competitie ga je eenvoudig in de top4 eindigen. Vanavond was pech, 3 Spelhervattingen en 1 SE tegen doe je niks aan. Aanstaande zondag speel je tegen een 'bot'-team. Kun je lekker aan doelsaldo en zelfvertrouwen werkenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Silver_Shark het volgende:
-knip-
zie net pas dat ie een redelijk leider is, kan dit ook stijgen?????quote:
Neequote:Op maandag 2 februari 2009 01:25 schreef Xummon het volgende:
[..]
zie net pas dat ie een redelijk leider is, kan dit ook stijgen?????
Klopt, maar dan wel in officiële wedstrijden, want friendlies schiet qua ervaringspunten, zeker nu het minute-based is geworden, niet echt op..quote:ervaring zal uiteraard alleen stijgen door zoveel mogelijk speelminuten te pakken
Ik had het niet beter kunnen vertellen.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op zich heb je helemaal geen verkeerde spelersgroep voor de VIII. Gezien de ratings van de andere teams uit je competitie ga je eenvoudig in de top4 eindigen. Vanavond was pech, 3 Spelhervattingen en 1 SE tegen doe je niks aan. Aanstaande zondag speel je tegen een 'bot'-team. Kun je lekker aan doelsaldo en zelfvertrouwen werkenIk denk niet dat je met dit elftal naar VII moet willen promoveren, degraderen zul je echter zeker niet wanneer je normaal je ding blijft doen.
Te spelen tactiek voor de rest van het seizoen is op zich ook niet erg ingewikkeld:
Zondag 4-3-3: Aleksijević; Jancsó, Kostuch, Roosink, Karabeg; Aika, Kullening, Pungračič; Le Bihan, Lerrig, Bakx.
Wissels: Haltuf; Baban; van der Berg; Damianidis; Litovkinas
Woensdag 5-3-2: Szczotok, Cobaleda, Van Wert, Baban, Haltuf, Brandbeck; Damianidis, van der Berg, Halagian; Litovkinas, aankoop voor 1k.
Wissels: geen, dan wel spelers van Zondag
Inmiddels ben je weer met je Jeugdopleiding begonnen? Je investeert 20k per week (3 scouts), maar je hebt 8 spelers rondlopen en veroorzaakt al -tig weken achtereen een WO.. Wel veel 'nieuwe' spelers toegevoegd/gescout de laatste weken als ik het zo vluchtig bekijk.
Gewoon alles lekker een paar seizoenen optrainen, 100% trainingsintensiteit, 14-15% conditietraining. Misschien gaandeweg een paar trainees vervangen door 'betere' en dan na een poosje je team versterken om te gaan voor promotie richting VIII. Eventueel kun je nog proberen ergens een middenvelder tot maximaal 28 jaar met minimaaluitstekend Positiespel, zwak/matig ervaring en goed leiderschap op de kop te tikken (ik heb even geen idee wat dat kost, zou je even op meoten zoeken). Die kun je iedere week laten spelen en is op termijn intern aan te stellen als goed/goed-coach.. Pungračič kun je dan verkopen..
Wat is je eigen planning voor wat dat betreft? Heb je een termijn in gedachten waarop je zou willen promoveren, dan wel investeren?
Als je de ratings tegenover elkaar legt. Dan heb je verdiend gewonnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
dit lijkt mij een verrassende overwinning toch? heb met 1-3 gewonnen
HatStats (gedetailleerd)
westlanders
160
Verdediging: 41
Middenveld: 63
Aanval: 56
fc gokwerk
153
Verdediging: 59
Middenveld: 48
Aanval: 46
Vnukstats
westlanders
5.34
Verdediging: 4- 4! 4-
Middenveld: 6!
Aanval: 5+ 5+ 5-
fc gokwerk
4.95
Verdediging: 4* 5* 6+
Middenveld: 4*
Aanval: 4+ 5! 4-
Als je mee doet met de VJ/GL, dan ben je daar automatisch voor ingeschreven.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:08 schreef drummerdude het volgende:
Gouden schoen... Moest je je daar voor inschrijven?
Per definitie heb je zelfs pech gehad. Zijn aanval kwam niet over jou verdediging heen, Maar jouw linkeraanval was hoger dan zijn rechter verdediging en jouw rechteraanval was hoger dan zijn linkerverdediging. Je had misschien gewonnen als je via de vleugels had gespeeld.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:14 schreef drummerdude het volgende:
Jeuj![]()
![]()
Ik ben tevreden over gister. Veel minder balbezit, maar toch gelijk gespeeld. Ik weet niet zeker of het verdiend was, maar ik ben blij met mijn punt!
Alex Royal Club (ARC) Olde Veste
Middenveld slecht (laag) waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging slecht (heel laag) zwak (hoog)
Centrale verdediging slecht (laag) matig (hoog)
Linkerverdediging waardeloos (zeer hoog) zwak (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (hoog) slecht (heel laag)
Centrale aanval waardeloos (zeer hoog) waardeloos (laag)
Linkeraanval slecht (laag) slecht (laag)
Indirecte vrije trappen
Verdediging slecht (heel laag) slecht (hoog)
Aanval slecht (hoog) zwak (heel laag)
Teammotivatie (Verborgen) Normaal
Tactiek normaal normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek) (geen speciale tactiek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:21 schreef drummerdude het volgende:
Dat had ik nooit gedacht![]()
Waar zie je hatstats, en waar staan ze voor?
(2e persbericht)Die hatstats zie je ook op alltid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:6 90 50 15 25 90.0 50.0 15.0 25.0 Olde Veste
7 86 27 30 29 86.0 27.0 30.0 29.0 Alex Royal Club..
Nee. De behaalde ratings, maar dan opgeteld.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:26 schreef drummerdude het volgende:
OK, en waar staan ze voor? De sterren opgeteld ofzo?
quote:WHAT ARE AH-POINTS/HATSTATS/RATINGS, AND HOW ARE THEY CALCULATED?
AH-points is the sum of your team ratings. It’s the same formula that’s used by HatStats, if that’s more familiar to your. It’s a very simple formula:
(3*midfield)+(sum of all other ratings)
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:34 schreef drummerdude het volgende:
OK, dus de sterren is handig voor individueel, en de ratings om teams te vergelijken?
Bah ik heb veel doelpunten gemaakt, maar helaas niet met 1 spelerquote:Op maandag 2 februari 2009 09:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
De top 13 van de FOK! Gouden Schoen:
[ afbeelding ]
Ik blijf erbij. Je hebt het op het middenveld verspeeld door niet PIC te spelen in de beker. De TS-hits die je gekregen hebt, en de PIC die je tegenstander wel in de beker gedaan had.quote:
op moment heb ik 9 trainies. als ze rond 21 / 22 jaar zijn uitgetraint wil ik er 5 verkopen en 4 houden voor mijn basis opstelling. dan ga ik Positie spel trainen zelfde manier tot 21 / 22 jaar trainen en paar verkopen en wat houden voor mijn basis elf.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
-knip-
Wat is je eigen planning voor wat dat betreft? Heb je een termijn in gedachten waarop je zou willen promoveren, dan wel investeren?
wrijf het er maar lekker inquote:Op maandag 2 februari 2009 09:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Je hebt het op het middenveld verspeeld door niet PIC te spelen in de beker. De TS-hits die je gekregen hebt, en de PIC die je tegenstander wel in de beker gedaan had.
Anders had je een sterker middenveld gehad en waarschijnlijk gewoon gewonnen.
nee.. anders zou het wel heel makkelijk zijn om je TS hoog te houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:14 schreef Silver_Shark het volgende:
kan je tijdens friendlys niet piccen?
Mocht het goed gaan in de wedstrijd (wat ik dan ook verwachtte met een botteam) zou Toiviainen eruit gaan voor een trainee (Marsh). Dat heb ik dus ingesteld bij de wissels, maar ik was vergeten om er 'na rust' bij te zetten. Daarom ging hij er al uit na 9 minuten. Foutjequote:
Dat valt wel meequote:Op maandag 2 februari 2009 10:45 schreef Ruudt het volgende:
Als die Toivianen oud is dan is het opzich wel lekker, want dan heeft je trainee meer minuten gemaakt.
Eventueel instellen dat de laatste 10 minuten march erin komt. Dan heeft Toiviainen 89 minuten training en Marsh 90 minunten. Anders zou je hebben dat Toiviainen 90 minuten traint en Marsh 81.quote:
Precies. Dat is ook mijn planquote:Op maandag 2 februari 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eventueel instellen dat de laatste 10 minuten march erin komt. Dan heeft Toiviainen 89 minuten training en Marsh 90 minunten. Anders zou je hebben dat Toiviainen 90 minuten traint en Marsh 81.
Het totale rendement qua training net even wat hoger krijgen zo.
In mijn ogen is niemand 'slechter' of 'beter' dan iemand anders. Als je bijvoorbeeld in de VI speelt, wil dat niet zeggen dat je dan 'beter' bent als iemand uit de VIII. Iedereen begrijpt het spelletje wel hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef Anno20 het volgende:
Is het misschien een idee om op de fokfederatie site een klassement bij te houden van de maximale hatstats van alle fokkende hattrickers? ben altijd wel benieuwd in hoeverre ik nou beter of slechter ben dan de personen hier... maar tevens te lui om het iedere keer op te zoeken
http://alltid.org/group/29314/quote:Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef Anno20 het volgende:
Is het misschien een idee om op de fokfederatie site een klassement bij te houden van de maximale hatstats van alle fokkende hattrickers? ben altijd wel benieuwd in hoeverre ik nou beter of slechter ben dan de personen hier... maar tevens te lui om het iedere keer op te zoeken
Dat was ook niet de intentie van m'n post... Ik bedoelde meer, hoe de teams zich tot elkaar verhouden qua stats!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
In mijn ogen is niemand 'slechter' of 'beter' dan iemand anders. Als je bijvoorbeeld in de VI speelt, wil dat niet zeggen dat je dan 'beter' bent als iemand uit de VIII. Iedereen begrijpt het spelletje wel hoorHet is alleen de vraag wie er langer speelt.
Als je de SL-punten neemt dan kun je zien hoe de teams zich verhouden als ze niet bij elkaar in de leauge/divisie spelen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de intentie van m'n post... Ik bedoelde meer, hoe de teams zich tot elkaar verhouden qua stats!![]()
Bedankt realbizkit... dat is inderdaad wat ik zochtdan kan m'n idee wel de prullenbak in
quote:WHAT ARE SL-POINTS, AND HOW ARE THEY CALCULATED?
SL-points was originally used by the federation “SupporterLigaens Venner”. It is a rating that makes it easy to compare teams even when they are in different league levels. In Alltid Hattrick, this rating is only shown in the federation pages. This is how it’s calculated:
Points for playing away; 1,5 p.
Points for scorings your club scores; 0,5 p.
Points taken from you when you get a goal against; 0,4 p.
Points for each victories; 3,0 p.
Points for a tied game; 1,0 p.
3 victories in a row; 1,0 p.
3 games without losing; 0,3 p.
3 – goalbonus = 1,0 p.
Dat is niet hoe de teams zich verhouden qua stats natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je de SL-punten neemt dan kun je zien hoe de teams zich verhouden als ze niet bij elkaar in de leauge/divisie spelen.
[..]
Oefquote:Op maandag 2 februari 2009 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://alltid.org/group/29314/
Bij mij klopt die al niet. Heb 5 goals= 2,5 punt plus 3 voor de overwinning is 5,5quote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je de SL-punten neemt dan kun je zien hoe de teams zich verhouden als ze niet bij elkaar in de leauge/divisie spelen.
[..]
Klopt. Het is een vergelijking van hoe goed iemand draait in zijn/haar competitie.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de teams zich verhouden qua stats natuurlijk.
Daar wil ik ook wel tussen staanquote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat gaat niet lukken helaas. Ik heb die lijst nodig voor de FOK! Gouden Schoen. Aangezien je je niet ingeschreven hebt voor de VJ/GL, doe je daar niet aan mee.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel tussen staanAls dat nog kan!
quote:Mensen die deelnemen aan de VJ/GL Award nemen ook automatisch deel aan de Gouden schoen award!!!
Inschrijven kan dusin het VJ/GL Topic, klik hier om er gelijk heen te gaan!!
Jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat gaat niet lukken helaas. Ik heb die lijst nodig voor de FOK! Gouden Schoen. Aangezien je je niet ingeschreven hebt voor de VJ/GL, doe je daar niet aan mee.
quote:Competitie plaats: 401 / 1024 | TSI: 1285250 (Gem: 160656) | Gem leeftijd: 25.5
Geregeldquote:Uitdagingen
TeamMiniKoekje
Speelterrein : Ground of MiniKoekje
Aftrap : 04-02-2009 10:05 (2/38)
Regels : Normaal
quote:Op maandag 2 februari 2009 09:07 schreef Anno20 het volgende:
Iemand een friendly met de jeugd?
Jong Annooo
Jeugdteam van Annooo (509508)
Daag mij maar uit, YouthID=1675.quote:YouthTeamID doesn't exist!
Hmm, rare foutmelding...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Daag mij maar uit, YouthID=1675..
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb mijn team
Zal me is benieuwen hoe ik woensdag speel
Ik sta hoger.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
durf de mijne bijna niet meer te posten
[..]
quote:Ranglijst: 12 332
Dan heb ik de meeste SL-points gehaald dit weekendquote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Done, zal er toch wel uitvliegen gelijkquote:Op maandag 2 februari 2009 13:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dan ben je net op tijd om je in te schrijven voor de Fok!Cup!
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb mijn team
Zal me is benieuwen hoe ik woensdag speel
United Black Panthers in UBP stadion 04-02-2009 10:05 (2/38)quote:Op maandag 2 februari 2009 13:47 schreef foetre het volgende:
Wie wil er een jeugdfriendly?
United Black Panthers (1143)
De Nootjesquote:Op maandag 2 februari 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
United Black Panthers in UBP stadion 04-02-2009 10:05 (2/38)
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:58 schreef foetre het volgende:
[..]
De Nootjes
Speelterrein : UBP stadion
Aftrap : 04-02-2009 10:05
Regels : Normaal
Hoor nu nog bij de beste 7% van VIIIquote:Main page for F.C. Gokwerk
* Best players
* Dream team
* Ratings & Stars
Manager: Dasphantom
3. in VIII.1995 | 1129. of 16384 in VIII | Avg TSI: 3572 | Avg age: 25 | Cup rank: 24405
Main page for VIII.1995
* Table
* League matches
* Ratings
* Stars (Teams)
* Dream team
League ranking: 871 / 2048 | TSI: 321990 (Avg: 40249) | Avg age: 26
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:12 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Hoor nu nog bij de beste 7% van VIII
Dat moet beter kunnen.quote:Manager: Outpost76
3. in VII.1023 | 685. van 8192 in VII | Gem TSI: 7450 | Gem leeftijd: 23 | Bekerrang: 13300
Die moet niet op normaal staan, maar aanvallend.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:12 schreef Lyzio het volgende:
Wat moet ik nou met die John Summers? Ik heb al eerder geklaagd over mijn vleugels die niet functioneren zoals ik dat zou willen. Summers staat bij mij rechts (of links, dat maakt niet uit) op de vleugels van het middenveld. Meestal op 'normaal'. Hij is redelijk op leeftijd, maar zijn stats zijn goed. Nu zit ik in tweestrijd aangezien hij toch niet veel beter maar zal worden. Óf ik verkoop hem om zodoende een jonge gast aan te trekken. Óf ik hou hem, met het risico dat ik er dadelijk helemaal niks meer voor vang als zijn het echt huilen met de pet op wordt.
Even wat informatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet verschilt het ook nog eens enorm wat ik ervoor zou krijgen. Wat te doen? Of beter gezegd, wat zou de meest logische keuze hier zijn.
Een andere optie is natuurlijk om een beetje door te sparen voor een trainee op zijn plaats. Zodoende heb ik de bank ook nog redelijk bezet en kan hij in de friendlies toch een beetje in vorm blijven.
Als ik hem op normaal zet dan heeft hij iets meer qua sterren. Dus vandaar.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die moet niet op normaal staan, maar aanvallend.![]()
En als het een trainingsplek kost, dan zou ik hem zeker vervangen...
Je moet niet naar sterren kijken maar naar ratings...quote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als ik hem op normaal zet dan heeft hij iets meer qua sterren. Dus vandaar.
sterren zeggen niet alles. Het gaat om de stats!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Als ik hem op normaal zet dan heeft hij iets meer qua sterren. Dus vandaar.
quote:24876
quote:Ranglijst: 33 052
23-06-2008...quote:
Als jij je meteen even inschrijft voor VJ/GL en de Fok! Cup, wil ik best even kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef -SG- het volgende:
Heel mijn team staat in de verkoop. Dus mochten jullie iets leuks zien.
FC mastars (816174)
VJ/GL hoef je je alleen maar voor in te schrijven, Ruudt en RealBizkit doen de rest. Fok! Cup is gewoon leuk en dan heb je in ieder geval al wat oefenwedstrijden vast staan.. Die zul je toch moeten spelen om te kunnen trainen. Alleen de überkneuzen spelen de Fok! Cup met A-spelers..quote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef -SG- het volgende:
Lijkt me niet slim als je van plan bent te kappen![]()
.
(naja, wil eigenlijk een (paar) tussenseizoen(en) hebben met een team waar ik niet naar om hoef te kijken, dus met het geld wat er uit de transfers komt ga ik maar middenvelders trainnees kopen)
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef -SG- het volgende:
Voor het eerste wil ik me wel inschrijven. Het tweede zal ik nog over nadenken.
Wauw, thnxquote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
3 kleine beginnetjes voor je gemaakt.. Zit momenteel niet heel ruim bij kas
Ook op een paar spelers geboden, ik ga niet hoog, maar een begin is een begin.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef -SG- het volgende:
Heel mijn team staat in de verkoop. Dus mochten jullie iets leuks zien.
FC mastars (816174)
65Kquote:Op maandag 2 februari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ook op een paar spelers geboden, ik ga niet hoog, maar een begin is een begin.
Mijn speler Nuyt (175050051) begint aan te trekken![]()
(Iemand die wil raisen?)
Altijd leuk voor op de bank. En als ik een mede-Hattricker er financieel een plezier mee doequote:
Kun je nu al met zekerheid zeggen dat je wel gewoon elke wedstrijd 11 spelers opstelt?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef -SG- het volgende:
Voor het eerste wil ik me wel inschrijven. Het tweede zal ik nog over nadenken.
Zonder een clubnaam of teamID geloof ik er niks van... Oja, en doe je ook gerust eens opgeven voor VJ/GL en de Fok! Cup..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Seizoen is 18 minuten oud en ze schoppen mijn spits al dood
Bij mij na 22 minuten.Stond op +5 nu op +4.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Seizoen is 18 minuten oud en ze schoppen mijn spits al dood
dat heb ik ook met een uitgeleerde vleugelspeler en een keeper.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik eindelijk een jeugdspeler met goed verdedigen, kan ik hem pas promoveren als ie 17 jaar en 43 dagen is
Heb er 105 van gemaaktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:19 schreef drummerdude het volgende:
Het gaat goed met Nuyt, nu 102 duizend, met nog 5 uur te gaan![]()
(voor geïnteresseerde of raisers: 175050051)
Ik hoop dat mijn promovendus over 3 dagen al zijn goed verdedigen bereikt heeft. Dan is die namelijk 17 jaar en 0 dagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik eindelijk een jeugdspeler met goed verdedigen, kan ik hem pas promoveren als ie 17 jaar en 43 dagen is
Dat zijn leuke!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn promovendus over 3 dagen al zijn goed verdedigen bereikt heeft. Dan is die namelijk 17 jaar en 0 dagen.
Bij advertenties.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:29 schreef drummerdude het volgende:
Er is weer een fransman overheen
Waar kan je een advertentie plaatsen?![]()
quote:A newly bought player had a really bad start on arrival at the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the others.
quote:A pleasant guy who is balanced and upright.
Bij mij na 6 minuten... en +8quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Bij mij na 22 minuten.Stond op +5 nu op +4.
whoo.. dat is echt kut!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:39 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Bij mij na 6 minuten... en +8Staat nu op +7, maar wat irritant zeg. Klote schopploegen...
Het waren ze eerste 22 minuten in mijn ploeg voor 3.5 milquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:39 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Bij mij na 6 minuten... en +8Staat nu op +7, maar wat irritant zeg. Klote schopploegen...
Bij aangenaam heb je kans op een TS-hit inderdaad. 28,8% kans zelfs. En bij verkoop van een aangemane speler heb je 13,9% kans op een TS-hit.quote:
Lekker boeiend, het is gewoon kut.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij aangenaam heb je kans op een TS-hit inderdaad. 28,8% kans zelfs. En bij verkoop van een aangemane speler heb je 13,9% kans op een TS-hit.
Waarom niet? Met slecht leiderschap kun je kalm 1 week volhouden. Met matig dus iets langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel zin heeft het om te PICcen met een coach met matig leiderschap?
OK, dan ga ik het maar doen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom niet? Met slecht leiderschap kun je kalm 1 week volhouden. Met matig dus iets langer.
Pfff... WedstrijdID dus.. Landgraaf Calcioquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:06 schreef KirkLazarus het volgende:
216228346
Auts.. echt pijnlijk (bij mij eerste 6 minuten voor slechts 2.6 milquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:43 schreef foetre het volgende:
[..]
Het waren ze eerste 22 minuten in mijn ploeg voor 3.5 mil
Ik zat ook al te zoeken naar dat vreemde teamnummerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pfff... WedstrijdID dus.. Landgraaf Calcio
Gelukkig bleef die van 5.5 mil heelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:38 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Auts.. echt pijnlijk (bij mij eerste 6 minuten voor slechts 2.6 mil)
Gelukkig kan ik PICen morgen, alleen zondag moet ik tegen een van de sterkste tegenstanders van mijn competitie.
Ik heb me dan ook vergist. De .tk domeinen zijn gratis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef Gijs_ het volgende:
RealBizkit, jij had het over ergens gratis registreren van .org ? waar? zo 1,2,3 vind ik alleen maar opties waarvoor betaald moet worden! Je mag het zelf ook altijd even doen als je zin hebt
Ja, die .tk wordt je ook niet echt blij van neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook vergist. De .tk domeinen zijn gratis.
http://www.dot.tk/en/index.html?lang=en
Ik heb even gekeken naar de chat. Maar ik krijg de user list niet te zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb even een chat ingebouwd op de site, werkt gewoon op basis van het bestaande irc-channel (voor het oldskool irc cult gevoel van de oude garde) met mibbit, maar is op deze manier misschien iets toegankelijker voor iedereen! Is dit dé optie voor iedereen wat betreft de 'çhat-discussie' ?
En het leek mij makkelijk een overzicht te hebben op de site met wie wanneer beschikbaar is voor jeugdfriendly's. Dan kan je zo zien wie in dezelfde week beschikbaar zijn en een uitdaginkje versturen! Ik weet niet of meer mensen dit handig vinden, maar vind je het handig en wil je op de lijst...
Stuur mij even een PM met de naam en id van je jeugdteam en geef aan wanneer je kan!
Kon je vorige week, dan kun je dus in het rijtje week 1,4,7, etc. Week 2 is gister van start gegaan en duurt tot en met zondag! Voor de duidelijkheid even!
Linkje voor de mensen die wat gemist hebben en geen idee hebben waar het over gaat!
O ja, voor de mensen die zeiden dat de site wat versprong... ligt aan de scrollbalk in firefox wegblijft als er niks te scrollen valt en dan ineens verschijnt en dus de boel een scrollbalk breedte naar links duwt
Je hebt PMquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
Stuur mij even een PM met de naam en id van je jeugdteam en geef aan wanneer je kan!
Kon je vorige week, dan kun je dus in het rijtje week 1,4,7, etc. Week 2 is gister van start gegaan en duurt tot en met zondag! Voor de duidelijkheid even!
Ik wil best fokhattrick.org kopen.. Hang ik m aan de webspace die ik al hebquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, die .tk wordt je ook niet echt blij van nee
Vreemd, want dat staat gewoon ingesteld! Misschien is het zo dat die wegblijft als je er alleen in zit ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken naar de chat. Maar ik krijg de user list niet te zien.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wil best fokhattrick.org kopen.. Hang ik m aan de webspace die ik al heb
Dat kan niet. Wat ik zit thuis altijd ingelogd op het IRC-kanaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vreemd, want dat staat gewoon ingesteld! Misschien is het zo dat die wegblijft als je er alleen in zit ?
Misschien heeft J-D- fokhattrick.nl ook nog wel geregistreerd... hij is niet beschikbaar namelijk! Zal hem eens PM'en...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wil best fokhattrick.org kopen.. Hang ik m aan de webspace die ik al heb
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb fokhattrick.org in ieder geval besteld
Ja, daar kwam ik zelf ook net achter, alleen pakt ie hem nu niet... zal zo wel opgelost zijn!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. Channelname moet #fokhattrick zijn.
Dan kom je op de goede plaats terecht.
Rijke stinkerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, is zo gebeurd
Die 1 euro en 2 cent per maand kan ik wel missen.
Nu kom ik op #chat terecht....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik zelf ook net achter, alleen pakt ie hem nu niet... zal zo wel opgelost zijn!
Al opgelostquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu kom ik op #chat terecht....
voor die ene euro per maand? Nee die kan ik serieus wel missenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:31 schreef GeneraalUli het volgende:
Kan je je rek.nr verschaffen aan de mensen die willen bijdragen.
Ook goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voor die ene euro per maand? Nee die kan ik serieus wel missen
Ik ga nu bezig met de lijst...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef foetre het volgende:
[..]
He gijs kan je mij ook op jouw fokhattrick site toevoegen?
Vanwege mn tegenvallende recette afgelopen zondag moet ik al afhaken voor ik begonnen was!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:29 schreef drummerdude het volgende:
Er is weer een fransman overheen
Waar kan je een advertentie plaatsen?![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb even een chat ingebouwd op de site, werkt gewoon op basis van het bestaande irc-channel (voor het oldskool irc cult gevoel van de oude garde) met mibbit, maar is op deze manier misschien iets toegankelijker voor iedereen! Is dit dé optie voor iedereen wat betreft de 'çhat-discussie' ?
En het leek mij makkelijk een overzicht te hebben op de site met wie wanneer beschikbaar is voor jeugdfriendly's. Dan kan je zo zien wie in dezelfde week beschikbaar zijn en een uitdaginkje versturen! Ik weet niet of meer mensen dit handig vinden, maar vind je het handig en wil je op de lijst...
Linkje voor de mensen die wat gemist hebben en geen idee hebben waar het over gaat!
O ja, voor de mensen die zeiden dat de site wat versprong... ligt aan de scrollbalk die in firefox wegblijft als er niks te scrollen valt en dan ineens verschijnt als er stof om te scrollen is en dus de boel een scrollbalk breedte naar links duwt
Komt voor de bakker. De vorige kwam ook pas wat verder op in de maand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
Is Outpost ook aanwezig? Nieuwe maand, nieuw team van de maand lijkt mij namelijk
Klasse werk..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
O ja, voor de mensen die zeiden dat de site wat versprong... ligt aan de scrollbalk die in firefox wegblijft als er niks te scrollen valt en dan ineens verschijnt als er stof om te scrollen is en dus de boel een scrollbalk breedte naar links duwt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef Lyzio het volgende:
Dinsdag. De dag dat er werkelijk geen drol gebeurd op Hattrick.
Ja, het gaat om de jeugdfriendly's hé! Als je zelf dan weer een advertentie moet plaatsen, dan kun je het net zo goed hier even vragen... juist om dat te voorkomen leek me een overzicht makkelijk, aangezien je jeugd om de drie weken kan. Dan hoef je enkel even in het overzicht te kijken wie er in hetzelfde schema zitten en kun je gemakkelijk even een teampje uitdagen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klasse werk..
Wat ik me stiekem afvroeg.. Misschien kunnen we useraccountjes laten aanmaken en dan kan je zelf aangeven wanneer je een friendly wil? Of is dat dan weer teveel werk en kan je makkelijker een advertentie op hattrick zelf plaatsen?
Parameters?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:19 schreef Re het volgende:
ik heb mijn opstelling maar alvast gedaan voor de beker, alternatieve centrale verdediging met trainees en maar weer PIC/counter
PIC beker/ normal competitie/PIC beker... heeft dat nog invloed op verschllende parameters?
Die zijn op woensdag.quote:
Niet allemaal. In andere landen worden er al wedstrijden op dinsdag gespeeld.quote:
Oh, op die fiets! Ja, dan heb je gelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet allemaal. In andere landen worden er al wedstrijden op dinsdag gespeeld.
Als je toevallig een friendly in zo een land hebt, dan speel je een friendly op dinsdag.
Net als dat competitiewedstrijden in andere landen op zaterdag zijn.
Ik ook niet. Ik wilde aleen maar even duidelijk maken dat er alle dagen wel wat te beleven is op Hattrick.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, op die fiets! Ja, dan heb je gelijkMaar ik heb geen friendlies voor de komende tijd in het buitenland aangezien ik mee doe aan de FOK!Cup
Die begint als alles mee zit volgende week woensdag. Dus iedereen die nog in de beker zit en aan de Cup wilde mee doen. Stel je B team op morgen en verlies.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, op die fiets! Ja, dan heb je gelijkMaar ik heb geen friendlies voor de komende tijd in het buitenland aangezien ik mee doe aan de FOK!Cup
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die begint als alles mee zit volgende week woensdag. Dus iedereen die nog in de beker zit en aan de Cup wilde mee doen. Stel je B team op morgen en verlies.
Al gedaan PIC Counterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die begint als alles mee zit volgende week woensdag. Dus iedereen die nog in de beker zit en aan de Cup wilde mee doen. Stel je B team op morgen en verlies.
Ik hoop weer minimaal ronde 4 te halen dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In de Champ is plaats voor 2 Bekerhelden na de 1e ronde dus er is nog hoop.
Ik hoop ook de 3e ronde te halen, dus het wordt sowieso een lastig verhaal dus?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In de Champ is plaats voor 2 Bekerhelden na de 1e ronde dus er is nog hoop.
Ik ga de 3e niet eens halen .Huidige opstelling is 30 sterretjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop weer minimaal ronde 4 te halen dit seizoen.
Mijn opstelling is nog sterker dan die van zondag...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ga de 3e niet eens halen .Huidige opstelling is 30 sterretjes
Na de 1e ronde houd in na de 1e poule fase. Dan zijn we dus minimaal 3 weken verder.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik hoop ook de 3e ronde te halen, dus het wordt sowieso een lastig verhaal dus?
Dat veranderd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Na de 1e ronde houd in na de 1e poule fase. Dan zijn we dus minimaal 3 weken verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |