quote:24876
quote:Ranglijst: 33 052
23-06-2008...quote:
Als jij je meteen even inschrijft voor VJ/GL en de Fok! Cup, wil ik best even kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef -SG- het volgende:
Heel mijn team staat in de verkoop. Dus mochten jullie iets leuks zien.
FC mastars (816174)
VJ/GL hoef je je alleen maar voor in te schrijven, Ruudt en RealBizkit doen de rest. Fok! Cup is gewoon leuk en dan heb je in ieder geval al wat oefenwedstrijden vast staan.. Die zul je toch moeten spelen om te kunnen trainen. Alleen de überkneuzen spelen de Fok! Cup met A-spelers..quote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef -SG- het volgende:
Lijkt me niet slim als je van plan bent te kappen![]()
.
(naja, wil eigenlijk een (paar) tussenseizoen(en) hebben met een team waar ik niet naar om hoef te kijken, dus met het geld wat er uit de transfers komt ga ik maar middenvelders trainnees kopen)
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef -SG- het volgende:
Voor het eerste wil ik me wel inschrijven. Het tweede zal ik nog over nadenken.
Wauw, thnxquote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
3 kleine beginnetjes voor je gemaakt.. Zit momenteel niet heel ruim bij kas
Ook op een paar spelers geboden, ik ga niet hoog, maar een begin is een begin.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef -SG- het volgende:
Heel mijn team staat in de verkoop. Dus mochten jullie iets leuks zien.
FC mastars (816174)
65Kquote:Op maandag 2 februari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ook op een paar spelers geboden, ik ga niet hoog, maar een begin is een begin.
Mijn speler Nuyt (175050051) begint aan te trekken![]()
(Iemand die wil raisen?)
Altijd leuk voor op de bank. En als ik een mede-Hattricker er financieel een plezier mee doequote:
Kun je nu al met zekerheid zeggen dat je wel gewoon elke wedstrijd 11 spelers opstelt?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef -SG- het volgende:
Voor het eerste wil ik me wel inschrijven. Het tweede zal ik nog over nadenken.
Zonder een clubnaam of teamID geloof ik er niks van... Oja, en doe je ook gerust eens opgeven voor VJ/GL en de Fok! Cup..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Seizoen is 18 minuten oud en ze schoppen mijn spits al dood
Bij mij na 22 minuten.Stond op +5 nu op +4.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Seizoen is 18 minuten oud en ze schoppen mijn spits al dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |