quote:24876
quote:Ranglijst: 33 052
23-06-2008...quote:
Als jij je meteen even inschrijft voor VJ/GL en de Fok! Cup, wil ik best even kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef -SG- het volgende:
Heel mijn team staat in de verkoop. Dus mochten jullie iets leuks zien.
FC mastars (816174)
VJ/GL hoef je je alleen maar voor in te schrijven, Ruudt en RealBizkit doen de rest. Fok! Cup is gewoon leuk en dan heb je in ieder geval al wat oefenwedstrijden vast staan.. Die zul je toch moeten spelen om te kunnen trainen. Alleen de überkneuzen spelen de Fok! Cup met A-spelers..quote:Op maandag 2 februari 2009 17:40 schreef -SG- het volgende:
Lijkt me niet slim als je van plan bent te kappen![]()
.
(naja, wil eigenlijk een (paar) tussenseizoen(en) hebben met een team waar ik niet naar om hoef te kijken, dus met het geld wat er uit de transfers komt ga ik maar middenvelders trainnees kopen)
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef -SG- het volgende:
Voor het eerste wil ik me wel inschrijven. Het tweede zal ik nog over nadenken.
Wauw, thnxquote:Op maandag 2 februari 2009 18:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
3 kleine beginnetjes voor je gemaakt.. Zit momenteel niet heel ruim bij kas
Ook op een paar spelers geboden, ik ga niet hoog, maar een begin is een begin.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef -SG- het volgende:
Heel mijn team staat in de verkoop. Dus mochten jullie iets leuks zien.
FC mastars (816174)
65Kquote:Op maandag 2 februari 2009 18:29 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ook op een paar spelers geboden, ik ga niet hoog, maar een begin is een begin.
Mijn speler Nuyt (175050051) begint aan te trekken![]()
(Iemand die wil raisen?)
Altijd leuk voor op de bank. En als ik een mede-Hattricker er financieel een plezier mee doequote:
Kun je nu al met zekerheid zeggen dat je wel gewoon elke wedstrijd 11 spelers opstelt?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef -SG- het volgende:
Voor het eerste wil ik me wel inschrijven. Het tweede zal ik nog over nadenken.
Zonder een clubnaam of teamID geloof ik er niks van... Oja, en doe je ook gerust eens opgeven voor VJ/GL en de Fok! Cup..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Seizoen is 18 minuten oud en ze schoppen mijn spits al dood
Bij mij na 22 minuten.Stond op +5 nu op +4.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:11 schreef KirkLazarus het volgende:
Seizoen is 18 minuten oud en ze schoppen mijn spits al dood
dat heb ik ook met een uitgeleerde vleugelspeler en een keeper.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik eindelijk een jeugdspeler met goed verdedigen, kan ik hem pas promoveren als ie 17 jaar en 43 dagen is
Heb er 105 van gemaaktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:19 schreef drummerdude het volgende:
Het gaat goed met Nuyt, nu 102 duizend, met nog 5 uur te gaan![]()
(voor geïnteresseerde of raisers: 175050051)
Ik hoop dat mijn promovendus over 3 dagen al zijn goed verdedigen bereikt heeft. Dan is die namelijk 17 jaar en 0 dagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik eindelijk een jeugdspeler met goed verdedigen, kan ik hem pas promoveren als ie 17 jaar en 43 dagen is
Dat zijn leuke!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn promovendus over 3 dagen al zijn goed verdedigen bereikt heeft. Dan is die namelijk 17 jaar en 0 dagen.
Bij advertenties.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:29 schreef drummerdude het volgende:
Er is weer een fransman overheen
Waar kan je een advertentie plaatsen?![]()
quote:A newly bought player had a really bad start on arrival at the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the others.
quote:A pleasant guy who is balanced and upright.
Bij mij na 6 minuten... en +8quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Bij mij na 22 minuten.Stond op +5 nu op +4.
whoo.. dat is echt kut!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:39 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Bij mij na 6 minuten... en +8Staat nu op +7, maar wat irritant zeg. Klote schopploegen...
Het waren ze eerste 22 minuten in mijn ploeg voor 3.5 milquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:39 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Bij mij na 6 minuten... en +8Staat nu op +7, maar wat irritant zeg. Klote schopploegen...
Bij aangenaam heb je kans op een TS-hit inderdaad. 28,8% kans zelfs. En bij verkoop van een aangemane speler heb je 13,9% kans op een TS-hit.quote:
Lekker boeiend, het is gewoon kut.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij aangenaam heb je kans op een TS-hit inderdaad. 28,8% kans zelfs. En bij verkoop van een aangemane speler heb je 13,9% kans op een TS-hit.
Waarom niet? Met slecht leiderschap kun je kalm 1 week volhouden. Met matig dus iets langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel zin heeft het om te PICcen met een coach met matig leiderschap?
OK, dan ga ik het maar doen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom niet? Met slecht leiderschap kun je kalm 1 week volhouden. Met matig dus iets langer.
Pfff... WedstrijdID dus.. Landgraaf Calcioquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:06 schreef KirkLazarus het volgende:
216228346
Auts.. echt pijnlijk (bij mij eerste 6 minuten voor slechts 2.6 milquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:43 schreef foetre het volgende:
[..]
Het waren ze eerste 22 minuten in mijn ploeg voor 3.5 mil
Ik zat ook al te zoeken naar dat vreemde teamnummerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pfff... WedstrijdID dus.. Landgraaf Calcio
Gelukkig bleef die van 5.5 mil heelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:38 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Auts.. echt pijnlijk (bij mij eerste 6 minuten voor slechts 2.6 mil)
Gelukkig kan ik PICen morgen, alleen zondag moet ik tegen een van de sterkste tegenstanders van mijn competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |