dat heb ik ook met een uitgeleerde vleugelspeler en een keeper.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik eindelijk een jeugdspeler met goed verdedigen, kan ik hem pas promoveren als ie 17 jaar en 43 dagen is

Heb er 105 van gemaaktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:19 schreef drummerdude het volgende:
Het gaat goed met Nuyt, nu 102 duizend, met nog 5 uur te gaan
(voor geïnteresseerde of raisers: 175050051)

Ik hoop dat mijn promovendus over 3 dagen al zijn goed verdedigen bereikt heeft. Dan is die namelijk 17 jaar en 0 dagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:08 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik eindelijk een jeugdspeler met goed verdedigen, kan ik hem pas promoveren als ie 17 jaar en 43 dagen is

Dat zijn leuke!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn promovendus over 3 dagen al zijn goed verdedigen bereikt heeft. Dan is die namelijk 17 jaar en 0 dagen.
 Als ie dan goed heeft...
 Als ie dan goed heeft... 

Bij advertenties.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:29 schreef drummerdude het volgende:
Er is weer een fransman overheen
Waar kan je een advertentie plaatsen?

:
:quote:A newly bought player had a really bad start on arrival at the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the others.
quote:A pleasant guy who is balanced and upright.

Bij mij na 6 minuten... en +8quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Bij mij na 22 minuten.Stond op +5 nu op +4.
 Staat nu op +7, maar wat irritant zeg. Klote schopploegen...
 Staat nu op +7, maar wat irritant zeg. Klote schopploegen...

whoo.. dat is echt kut!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:39 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Bij mij na 6 minuten... en +8Staat nu op +7, maar wat irritant zeg. Klote schopploegen...

Het waren ze eerste 22 minuten in mijn ploeg voor 3.5 milquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:39 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Bij mij na 6 minuten... en +8Staat nu op +7, maar wat irritant zeg. Klote schopploegen...

Bij aangenaam heb je kans op een TS-hit inderdaad. 28,8% kans zelfs. En bij verkoop van een aangemane speler heb je 13,9% kans op een TS-hit.quote:

Lekker boeiend, het is gewoon kut.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij aangenaam heb je kans op een TS-hit inderdaad. 28,8% kans zelfs. En bij verkoop van een aangemane speler heb je 13,9% kans op een TS-hit.

Waarom niet? Met slecht leiderschap kun je kalm 1 week volhouden. Met matig dus iets langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:14 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel zin heeft het om te PICcen met een coach met matig leiderschap?

OK, dan ga ik het maar doen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom niet? Met slecht leiderschap kun je kalm 1 week volhouden. Met matig dus iets langer.

Pfff... WedstrijdID dus.. Landgraaf Calcioquote:Op dinsdag 3 februari 2009 02:06 schreef KirkLazarus het volgende:
216228346

Auts.. echt pijnlijk (bij mij eerste 6 minuten voor slechts 2.6 milquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:43 schreef foetre het volgende:
[..]
Het waren ze eerste 22 minuten in mijn ploeg voor 3.5 mil
 )
) 

Ik zat ook al te zoeken naar dat vreemde teamnummerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pfff... WedstrijdID dus.. Landgraaf Calcio

Gelukkig bleef die van 5.5 mil heelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:38 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Auts.. echt pijnlijk (bij mij eerste 6 minuten voor slechts 2.6 mil)
Gelukkig kan ik PICen morgen, alleen zondag moet ik tegen een van de sterkste tegenstanders van mijn competitie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |