Trainen gaat per minuut.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef DJqbl5 het volgende:
weet iemand hoe het zit met training en het nieuwe wisselsysteem?
trainen invallers ook? en als ik iemand in de rust eruit haal krijgt die dan maar halve training?
Lekker spelertje!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe trainee, vers uit de jeugd.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Trainen gaat per minuut.Met een max van 90 minuten.
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt. Training is volledig minute-based. Wat je speelt is wat je traint (met een maximum van 90 minuten training per week).
en die van afgelopen week: 1tje voor de toekomst misschienquote:Christ Toscani (48034287)
16 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 21-03-2009
Team: Jong Annooo
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 01-02-2009 10:56 (0 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Commentaar van de scout
Christ Toscani heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Larry Leenen (46341340)
16 jaar en 38 dagen, volgende verjaardag: 16-04-2009
Team: Jong Annooo
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-01-2009 10:49 (7 dagen geleden)
Blessures: fit
Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Larry Leenen heet en 16 jaar oud is.
Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
vanavond mag ik mijn 17 jarige goed ook promoveren, eerst echter nog effe een balletje meetrappen met zijn leeftijdsgenootjesquote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe trainee, vers uit de jeugd.
Zoek je specifiek naar een positie of 'willekeurig'? Of heb je gewoon mazzel dat je 2 weken achter elkaar een 'potentie goed' er uit pikt?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef Anno20 het volgende:
De pull van deze week: Wil middenvelders gaan trainen als m'n 2 (of 3) spitsen gepromoveerd zijn...
[..]
en die van afgelopen week: 1tje voor de toekomst misschien
[..]
duidt dat op een specialiteit evt?quote:lijkt iets extra's te hebben...
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Goten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onze knuffelkleuterWelcome back
(heb je al engels gehad op school trouwens
)
Nee. Specialiteit staat altijd apart vermeld en is overduidelijk welke het is.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Anno20 het volgende:
Trouwens, die zin bij die eerste speler uit m'n vorige post... Christ Toscani...
[..]
duidt dat op een specialiteit evt?
Is een beetje geluk denk ikquote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zoek je specifiek naar een positie of 'willekeurig'? Of heb je gewoon mazzel dat je 2 weken achter elkaar een 'potentie goed' er uit pikt?
dat dacht ik ook... heeft dan zeker iets met potentie te maken oid??quote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee. Specialiteit staat altijd apart vermeld en is overduidelijk welke het is.
Wacht dan ook op de Jeugd TUquote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef Xummon het volgende:
[..]
vanavond mag ik mijn 17 jarige goed ook promoveren, eerst echter nog effe een balletje meetrappen met zijn leeftijdsgenootjes
ohwjaaquote:
Niet nodig, jeugdtraining vindt meteen tijdens/na de wedstrijd plaats. Je krijgt het rapport alleen een dag later pas..quote:
Goed overall komt inderdaad nog wel eens voor, maar dan heb je al een exceptioneel talent. Van een uitstekend overall heb ik nog nooit gehoord. Lijkt me ook stug dat die zou bestaan, gezien uitstekend (op spelhervatting na) de max is voor alle skills. Zo'n spelertje zou dan op ca 3 skills uitstekend moeten halen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:36 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Nog een vraagje trouwens... Zie soms jeugdspelers met overall goed voorbij komen in posts op dit forum en bij het ht forum... maar bestaan er eigenlijk spelers met skill (potentie) overall van uitstekend??
Volgens mij is het gewoon een standaardzinnetje wat nergens mee te maken heeft, behalve dat 'ie de scout opgevallen is (tussen de waardeloos allround-prutsers zoals jij en ik dat waarschijnlijk zouden zijnquote:[..]
dat dacht ik ook... heeft dan zeker iets met potentie te maken oid??
Dat is wel een beetje overdreven denk ik... het is bij redelijk overall ook niet het geval dat er 3 skills op redelijk zitten... Dat zou mooi zijn als dat zo was! Maar dat het extreem hoog is, dat ben ik wel met je eens trouwens...quote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Goed overall komt inderdaad nog wel eens voor, maar dan heb je al een exceptioneel talent. Van een uitstekend overall heb ik nog nooit gehoord. Lijkt me ook stug dat die zou bestaan, gezien uitstekend (op spelhervatting na) de max is voor alle skills. Zo'n spelertje zou dan op ca 3 skills uitstekend moeten halen.
[..]
Ze wil spitsen trainen.. dan lijkt 352 niet echt handig..quote:Op zondag 1 februari 2009 09:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
@ puala:
Dit is mijn visie:
[ code verwijderd ]
Weer wat geleerdquote:Op zondag 1 februari 2009 14:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet nodig, jeugdtraining vindt meteen tijdens/na de wedstrijd plaats. Je krijgt het rapport alleen een dag later pas..
quote:Harm-Jan Schultz (234551346)
17 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 18-05-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 01-02-2009 (1/38), 0 dagen)
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 270 ¤/week
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
De tering wat een taalgebruik.quote:12:47 Van: Hattrick
In de afgelopen maand leverde Hattrick 99,5% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 5 uur en 0 minuten, als compensatie voor ongeplande downtime. Graag zeggen wij je in alle bescheidenheid dank voor je steun. Die maakt het ons mede mogelijk om het spel te onderhouden en verder te ontwikkelen.
krijg ik nu een koei-nominatie?quote:
waarom heb je hem nu al gepulled?quote:
Neuh das daar niet goed genoeg voorquote:
Hij was al uitgetraint.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef Xummon het volgende:
[..]
waarom heb je hem nu al gepulled?
of train je totaal andere posities?
Ik heb zelf een beetje mee gedaan (data aangeleverd) aan een soort van onderzoek (door SmoothCriminal en Kniff) naar overall vaardigheden op Global (English). Daaruit kwam als voorlopige conclusie naar voren dat x overall zou betekenen dat het potentieel van de 3 hoogste vaardigheden gemiddeld minimaal x is. Uiteraard is dan nog van belang in hoeverre een speler uitgetraind is, etc. Bij vrijwel alle gepromoveerde spelers klopte die theorie. Helaas zijn ze beide de laatste weken niet bepaald actief meer in het betreffende topic.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:33 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven denk ik... het is bij redelijk overall ook niet het geval dat er 3 skills op redelijk zitten... Dat zou mooi zijn als dat zo was! Maar dat het extreem hoog is, dat ben ik wel met je eens trouwens...
ik zal het eens vragen op het forum van ht... eens kijken wat daar uit komt! I'll keep you posted!
Ok, dat klinkt best wel aannemelijk dan... zal er eens naar kijken! Geldt dat hetzelfde voor gescoute spelers die overall redelijk zijn in hun vaardigheden? Dat was eigenlijk een beetje wat ik bedoelde denk ik... Dat is vrij hoog toch, als je een speler hebt met redelijk overall skill, dat je dan drie skills al op redelijk hebt! :Squote:Op zondag 1 februari 2009 15:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb zelf een beetje mee gedaan (data aangeleverd) aan een soort van onderzoek (door SmoothCriminal en Kniff) naar overall vaardigheden op Global (English). Daaruit kwam als voorlopige conclusie naar voren dat x overall zou betekenen dat het potentieel van de 3 hoogste vaardigheden gemiddeld minimaal x is. Uiteraard is dan nog van belang in hoeverre een speler uitgetraind is, etc. Bij vrijwel alle gepromoveerde spelers klopte die theorie. Helaas zijn ze beide de laatste weken niet bepaald actief meer in het betreffende topic.
Mocht je het 'onderzoek' willen doorlezen, dit is het topicnummer op HT-forum: [11970484.1]
quote:Michael Eijsink
19 jaar en 15 dagen, TSI = 980
redelijk in vorm, conditie zwak
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Dat is best hoog ja en lekker om te houden of te verkopen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:31 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt best wel aannemelijk dan... zal er eens naar kijken! Geldt dat hetzelfde voor gescoute spelers die overall redelijk zijn in hun vaardigheden? Dat was eigenlijk een beetje wat ik bedoelde denk ik... Dat is vrij hoog toch, als je een speler hebt met redelijk overall skill, dat je dan drie skills al op redelijk hebt! :S
Hij zal wel een poppetje hebben gepulledquote:Op zondag 1 februari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je pop? Je bedoeld je pull...
Dat kan inderdaad. Of 1 skill goed, 1 skill redelijk en 1 skill matig (zoals bij Matthys Remmerswaal - 2 weken terug door mij gepulld als redelijk allround met goed vleugelspel, redelijk positiespel en matig verdedigen). Redelijk allround is dus ook al redelijk 'zeldzaam', goed allround kom je nog veel minder vaak tegen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:31 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt best wel aannemelijk dan... zal er eens naar kijken! Geldt dat hetzelfde voor gescoute spelers die overall redelijk zijn in hun vaardigheden? Dat was eigenlijk een beetje wat ik bedoelde denk ik... Dat is vrij hoog toch, als je een speler hebt met redelijk overall skill, dat je dan drie skills al op redelijk hebt! :S
Klopt, zeker wanneer ze een hoofdskill hebben die je zelf ook traintquote:Op zondag 1 februari 2009 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is best hoog ja en lekker om te houden of te verkopen.
nee, omdat ik neergezet had: Welcome backquote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..], engels hoezo? Heb ik een spelvaut gemacht?
Inm 5 trainies uit mn eigen jeugd aan t optrainen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Klopt, zeker wanneer ze een hoofdskill hebben die je zelf ook traint
Nog 1 niveau hoger qua verdedigen en een paar met SH en dan gaat ie op de TL.quote:3. Matthieu Reijnders
20 jaar en 111 dagen, TSI = 12 010
goed in vorm, conditie uitstekend
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Ik neem aan dat het niet uitmaakt als je door een wissel van 532 naar 433 gaat en dat je daar geen ervaring mee hebt?quote:
Verwarring kan dan zeer zeker ontstaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet uitmaakt als je door een wissel van 532 naar 433 gaat en dat je daar geen ervaring mee hebt?
Hmm dan twijfel ik nog om een extra spits bij te zetten bij gelijke stand.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verwarring kan dan zeer zeker ontstaan.
Daarom ga ik helemaal geen wissels toepassen. Sta je je voor, gooi je een andere mid erin, te tegenstander doet hetzelfde omdat die achter staat. Jou mid gaat dan omlaag, dat van je tegenstander omhoog en verlies je uiteindelijk nog.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmm dan twijfel ik nog om een extra spits bij te zetten bij gelijke stand.
Toen we het daar over hadden was het nog voorlopig inderdaad...quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kon toch niet volgens jou
Het zou voorlopig toch all1 in de oefenwedstrijden zijn.
Tenzij je op de counter speelt en je mid gaat omlaag en daardoor toch wintquote:Op zondag 1 februari 2009 16:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom ga ik helemaal geen wissels toepassen. Sta je je voor, gooi je een andere mid erin, te tegenstander doet hetzelfde omdat die achter staat. Jou mid gaat dan omlaag, dat van je tegenstander omhoog en verlies je uiteindelijk nog.
Heerlijk... Hopelijk doen genoeg van mijn tegenstanders zulke domme acties...
quote:29-01-2009 Voorwaardelijke wissels en Transfervergelijking
Op deze mooie dag gebeuren er twee mooie dingen in Hattrick. Allereerst is het nu mogelijk om voorwaardelijke wissels in te stellen voor alle wedstrijden – vriendschappelijk, Beker en competitie. Daarnaast introduceren we een nieuwe versie van de Transfervergelijking. Hiermee kun je een betere indruk krijgen van de werkelijke marktwaarde van spelers die te koop staan.
De nieuwe Transfervergelijking vergelijkt spelers nauwkeuriger, met name spelers met meerdere vaardigheden ('multi-skillers') of spelers die een ongebruikelijke combinatie van vaardigheden hebben. Het kan zijn dat we in de toekomst deze nieuwe Transfervergelijking nog verder gaan bijstellen. We denken echter dat het nu al een flinke verbetering is, die ertoe zal bijdragen dat op de transfermarkt de juiste prijzen worden betaald voor spelers.
Geld dat dan voor de 4 hoofdskills of voor alle?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Of 1 skill goed, 1 skill redelijk en 1 skill matig (zoals bij Matthys Remmerswaal - 2 weken terug door mij gepulld als redelijk allround met goed vleugelspel, redelijk positiespel en matig verdedigen). Redelijk allround is dus ook al redelijk 'zeldzaam', goed allround kom je nog veel minder vaak tegen.
[..]
Klopt, zeker wanneer ze een hoofdskill hebben die je zelf ook traint
Ik wissel all1 bij voorsprong mn oude lullen mid omdat zijn conditie redelijk is en maar niet wil stijgen. Voor een jongere gast met bijna de zelfde stats en iets meer vorm.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom ga ik helemaal geen wissels toepassen. Sta je je voor, gooi je een andere mid erin, te tegenstander doet hetzelfde omdat die achter staat. Jou mid gaat dan omlaag, dat van je tegenstander omhoog en verlies je uiteindelijk nog.
Heerlijk... Hopelijk doen genoeg van mijn tegenstanders zulke domme acties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |