quote:
studentje zekerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is al lang bezig...![]()
[..]
FiPo Gemachenquote:
Limp Bizkitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Die grap is niet grappig bij jou. Ga nu maar weer terug naar je incrowd topic.
OSM-nerdtjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
Heb ik ook meteen dit kankertopic in mijn actieve lijst staan.
omg.
Je kan een modje vragen of die je posts eruit sloopt... Sukkel...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
Heb ik ook meteen dit kankertopic in mijn actieve lijst staan.
omg.
Liever dat als een knipperlichtrelatie met de 6e klassequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij jou mag dat ook wel na 6 seizoen in de VI.
Mijn reactie was positief bedoeld. Als je dat niet kunt zien, dan snap ik het niet meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Liever dat als een knipperlichtrelatie met de 6e klasse
11-01-2009 TeamKoekje eindigde als nummer 1 in VII.310 (seizoen 26)
29-10-2008 Het team kwam in seizoen 26 tot Bekerronde 4.
21-09-2008 TeamKoekje eindigde als nummer 7 in VI.488 (seizoen 25)
25-06-2008 Het team kwam in seizoen 25 tot Bekerronde 2.
01-06-2008 TeamKoekje eindigde als nummer 1 in VII.317 (seizoen 24)
05-03-2008 Het team kwam in seizoen 24 tot Bekerronde 2.
10-02-2008 TeamKoekje eindigde als nummer 7 in VI.765 (seizoen 23)
07-11-2007 Het team kwam in seizoen 23 tot Bekerronde 1.
21-10-2007 TeamKoekje eindigde als nummer 2 in VII.722 (seizoen 22)
Kan je niet beter voor degradatie gaan past beter in je lijstje
Succes iigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn reactie was positief bedoeld. Als je dat niet kunt zien, dan snap ik het niet meer.
De eerste keer was ik te vroeg gepromoveerd, mijn eigen schuld. De tweede keer zat ik in de top 50 sterkste divisie van de VI helaas. Dus dat was gewoon jammer.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Ik werk van 07.45 tot 16.15.Ik ben 3,5 jaar geleden al afgestudeerd van de HIO.
Hulde dat je het iig probeertquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef rompompom het volgende:
Nou, maar weer een tvp in een poging een topic te kunnen bijhouden.
Hogere Informatica Opleiding.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mazzelpik. Ik maak deze weken dagen van 8 tot 18.00 uur en moet dan nog 1 tot 1 1/2 uur naar huis rijden
Ik ga ook HIO doenwasda eik
![]()
It's just alive.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef Gijs_ het volgende:
tvp, niet dat het er iets toe doet... zondag zijn we vast alweer 2 topics verder![]()
Ik heb intussen al wat minder spelers hè.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Xummon het volgende:
effe wachten tot het topic officieel open wordt verklaard
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik heb intussen al wat minder spelers hè.
Het aandeel van vleugelverdedigers op het middenveld:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zou je backs verdedigend zetten. Alleen als ze een serieuze hoeveelheid vleugel hebben zal dit merkbaar bijdragen aan je vleugelaanval. Je vleugelspelers moet je juist weer aanvallend zetten (ervanuitgaande dat deze voldoende vleugelspel hebben). Iemand normaal zetten op een vleugelpositie is naar mijn idee nooit de juiste keuze, het is dan aanvallend of verdedigend.
Ik weet niet wat voor stats je aanvallers hebben, maar een verdedigende aanvaller heeft alleen nut als hij veel positiespel heeft. Dingen als 'een nummer 10 positie' of de aansluiting met het middenveld doen er niet toe in hattrick. Het gaat puur om je ratings (en soms wat geluk)
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
tvp (voor zover t nut heeft met al die spammers hier!)
zegt spuit 11quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
tvp (voor zover t nut heeft met al die spammers hier!)
Ben je wel wat wijzer geworden van al die badgasten hier?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:26 schreef Puala het volgende:
doe maar een tvp dan in dit topic.
Opstelling ready voor de eerste wedstrijd
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef Grumpey het volgende:
een vrouw?! Dat ik dat nog meemaken...
Ja,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef Silver_Shark het volgende:
kan ik met HO! ook trainingen bekijken ?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waarom log ik altijd elke dag 5 keer in op Hattrick zonder er van te voren bij stil te staan dat ik er geen reet te doen heb ?
Op msn werd laatst week 2-3 genoemd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:15 schreef Anno20 het volgende:
[..]
iets met herkenning ofzo...
![]()
Heb vandaag het hele jeugdteam op een rijtje gezet in een excelfile...
Kwam erachter dat ik sinds de start van m'n jeugdopleiding, exact 3 seizoen geleden (960.000 euro investering), een bedrag van 2.5 miljoen euro verdiend heb (exclusief doorverkopen en extra training). Dit betekend dat m'n eerdere doelstelling van 1 miljoen euro verdienen aan gepromoveerde jeugdspelers ergens wel een reele, maar toch wel harde dobber gaat worden!![]()
![]()
Heeft iemand een indicatie van de speelronde waarin de fokcup van start gaat trouwens? Na die blamage in de beker (196 om 150 hatstats en dan verliezen), ben ik wel weer toe aan een uitdaging...
De UEFA kan denk ik eerder beginnen dan Champions. De Champions zullen bekerronde 4/5 wel halen namelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op msn werd laatst week 2-3 genoemd.
Jawel, wacht nog op een lijstje van Nico, voor de rest kom ik er wel uit geloof ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben je wel wat wijzer geworden van al die badgasten hier?
Maar goed ook met dat deelnemersveld van de Uefa.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De UEFA kan denk ik eerder beginnen dan Champions. De Champions zullen bekerronde 4/5 wel halen namelijk.
Enige jammere vind ik dat je dit niet kan kopiëren vanuit HO!.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja,
[ afbeelding ]
Excuus voor het evt. lay-out vernaggelen..
edit: lay-out valt hier mee.. (fok! verminimalisisiseert 'm), hoop bij hullie ook![]()
Wat voor lijstje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel, wacht nog op een lijstje van Nico, voor de rest kom ik er wel uit geloof ik
er is een vrouw in het topic en ineens wordt je serieusquote:
Dat ben ik altijdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
er is een vrouw in het topic en ineens wordt je serieus
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:01 schreef Wackyduck het volgende:
Morgen eerste competitiewedstrijd, ik ben benieuwd wat het wordt. Wel tegen een bot, dus dat moet wel te doen zijn in principe...
Ik gebruik t niet of zelden dus geen idee. Verder krijgt iedere speler de training voor t aantal minuten dat ie speelt. Niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Lyzio het volgende:
Gebruiken jullie de optie om te wisselen trouwens frequent? Zo ja, zou dit dan werken:
Ohja, nog een vraagje wat betreft de wissels. Krijgen de spelers die in het veld komen na een wissel ook een volle training, of zit dat anders?
Ik heb je een invite gestuurd voor een friendlyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:29 schreef drummerdude het volgende:
Voor de IX of Xers onder ons, ik heb nog wat spelers die misschien interessant zijn op de transferlijst staan. Kom maar even langs(1005533)
Alle drie wissels kunnen goed werken. Wissel #1 lijkt me prima, goede correctiemogelijkheid. Wissel #3 is een 'testcase'. Bij wissel #2 heb je een klein risico. Stel balbezit is 50/50 verdeeld met de basisopstellingen, maar jij krijgt binnen 10 minuten de eerste 2 kansen en benut ze beide. Dan vindt de wissel plaats, verzwakt je middenveld en krijg je alsnog het deksel op de neus (althans, dat is imho niet onaannemelijk). Derhalve zou ik dan eerder kiezen voor de extra voorwaarde 'na rust'. Je hebt dan iets meer zekerheid dat het ook 'echt' kan.. Overigens, Toivonen is ook een trainee naar ik aanneem? Of alleen voor de ratings? Ingeval 'tevens trainee', dan kan Marsh toch ook gewoon op woensdag spelen? Of doe je het danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Lyzio het volgende:
Gebruiken jullie de optie om te wisselen trouwens frequent? Zo ja, zou dit dan werken:
[ afbeelding ]
#1 - Sezen voor Korthals; Sezen is iets beter qua stats, maar ik heb besloten om te beginnen met een trainee. Mocht het de soep in draaien, haal ik hem eruit voor een wat meer ervaren speler.
#2 - Marsh voor Toiviainen; Toiviainen is mijn absolute sterspeler, maar ik heb een hele leuke trainee in de vorm van Marsh. Als de wedstrijd verloopt zoals ik denk -goed dus- kan Marsh zich bewijzen.
#3 - Catarinense voor Martinéz; Pas gekochte spits. Jong en best goed qua stats. Die wissel ik gewoon om te kijken of hij nog wat potten kan breken, ongeacht de score op dat moment.
Ohja, nog een vraagje wat betreft de wissels. Krijgen de spelers die in het veld komen na een wissel ook een volle training, of zit dat anders?
Ik gebruik het nog niet. Ik wil eerst zeker weten dat het een toegevoegde waarde heeft... Mij lijkt van niet namelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
#1 - Sezen voor Korthals; Sezen is iets beter qua stats, maar ik heb besloten om te beginnen met een trainee. Mocht het de soep in draaien, haal ik hem eruit voor een wat meer ervaren speler.
#2 - Marsh voor Toiviainen; Toiviainen is mijn absolute sterspeler, maar ik heb een hele leuke trainee in de vorm van Marsh. Als de wedstrijd verloopt zoals ik denk -goed dus- kan Marsh zich bewijzen.
#3 - Catarinense voor Martinéz; Pas gekochte spits. Jong en best goed qua stats. Die wissel ik gewoon om te kijken of hij nog wat potten kan breken, ongeacht de score op dat moment.
Dat is inderdaad wel een goedequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alle drie wissels kunnen goed werken. Wissel #1 lijkt me prima, goede correctiemogelijkheid. Wissel #3 is een 'testcase'. Bij wissel #2 heb je een klein risico. Stel balbezit is 50/50 verdeeld met de basisopstellingen, maar jij krijgt binnen 10 minuten de eerste 2 kansen en benut ze beide. Dan vindt de wissel plaats, verzwakt je middenveld en krijg je alsnog het deksel op de neus (althans, dat is imho niet onaannemelijk). Derhalve zou ik dan eerder kiezen voor de extra voorwaarde 'na rust'. Je hebt dan iets meer zekerheid dat het ook 'echt' kan.. Overigens, Toivonen is ook een trainee naar ik aanneem? Of alleen voor de ratings? Ingeval 'tevens trainee', dan kan Marsh toch ook gewoon op woensdag spelen? Of doe je het dan
omgekeerd? Marsh na x minuten vervangen door Toivonen?
Dus Ville speelt gewoon de competitiewedstrijden, en voor de friendlies heb ik daar Marsh voor. Echter, het leek me wel een stoer plan om Marsh ook al in te laten vallen mocht het team erg lekker draaien zondag. Maar inderdaad, wel na rustquote:10. Ville Toiviainen (CM) (174443731)
Suomi 21 jaar en 70 dagen, volgende verjaardag: 14-03-2009
uitstekend in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Fleur de Lis (sinds 17-10-2007)
Total Skill Index (TSI): 9 430
Loon: 4 212 ¤/week inclusief een 20% bonus
Huidige vaardigheden
Positiespel: 10/20 uitmuntend
Passen: 6/20 redelijk
Transfers voor Ville Toiviainen
17-10-2007 Fc Rocho Fleur de Lis 32 001 ¤ TSI: 120
Welke speler op welke punten moet voldoen enz. Van spitsen snap ik het scoren wel en het passen en een verdediger moet kunnen verdedigen.. net als een keeper moet kunnen keepen. Alleen dingen als middenvelders, vleugelspelers en alles.. dat is een rampquote:
mids hebben positiespel nodig en minimaal goed conditie. Voor een aanvallende mid heeft ie dan ook passen nodig en voor een verdedigende verdedigen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke speler op welke punten moet voldoen enz. Van spitsen snap ik het scoren wel en het passen en een verdediger moet kunnen verdedigen.. net als een keeper moet kunnen keepen. Alleen dingen als middenvelders, vleugelspelers en alles.. dat is een ramp
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:48 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die wissels en training, krijgt elke speler een hoeveelheid training evenredig aan de tijd in het veld?
Met een maximum van 90 minunten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:48 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die wissels en training, krijgt elke speler een hoeveelheid training evenredig aan de tijd in het veld?
En ALLE spelers hebben conditie nodig, dus niet allen middenvelders zoals possie zegt. Dus ook de keeper heeft dat nodig. Veel mensen vergeten dat nogal tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke speler op welke punten moet voldoen enz. Van spitsen snap ik het scoren wel en het passen en een verdediger moet kunnen verdedigen.. net als een keeper moet kunnen keepen. Alleen dingen als middenvelders, vleugelspelers en alles.. dat is een ramp
Tegenwoordig kun je ook zelf de opdracht geven voor wissels. Je moet daar dan wel een aantal voorwaarden voor instellen die moeten zijn vervuld. Bijvoorbeeld wanneer je instelt dat je verdediger Pietje vervangt door aanvaller Jantje wanneer je bij rust met meer dan 1 doelpunt achter staat. Stel je staat dan thuis na 45 minuten 1-3 achter, dan komt in rust Jantje in het veld voor Pietje..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:14 schreef The_Hives het volgende:
kan je ook wisselen tijdens de wedstrijdJe stelt toch gewoon wissel spelers in en bij blessure komt die erin
Er zijn wel wat nieuwe dingen ja. Maar met die wissels hoef je je nog geen zorgen te maken. Die zullen nog niet door iedereen gebruikt worden. Ik zou eerst gewoon zorgen dat je team goed draait alvorens allemaal dingen gaan uit te proberen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:23 schreef The_Hives het volgende:
damn, ik heb nog een hoop over de nieuwe regels te leren. Tijd dat ik maar eens vakantie opneem om me in de regels te kunnen verdiepen
Oké, zal het is ff opslaan zodat ik het kan onthoudenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mids hebben positiespel nodig en minimaal goed conditie. Voor een aanvallende mid heeft ie dan ook passen nodig en voor een verdedigende verdedigen natuurlijk.
Een vleugelspeler heeft vleugelspel nodig en positiespel. ook passen is voor zo een speler belangrijk.
Hier kijken wil ook nog wel eens helpen..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, zal het is ff opslaan zodat ik het kan onthouden![]()
Dankje
quote:Fleur de Lis (362333)
Nederland, Nederlandse Antillen en Aruba, VIII.584
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:04 schreef The_Hives het volgende:
daag 1 van beide me maar uit. Moet nu weg. Accepteer hem morgen
Wat is je IDquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:04 schreef The_Hives het volgende:
daag 1 van beide me maar uit. Moet nu weg. Accepteer hem morgen
Jij weigert mijn friendliesquote:
quote:Officieel persbericht vv Emmen, 31-01-09
Zondagavond van start!
Zondagavond om 20.15 uur gaan we weer van start! vv Emmen zal voor het eerst na z’n herstart aantreden in de competitie. Thuis in het Wietse Kranenbarg Stadion wordt gespeeld tegen Team Dilyo. De Emmenaren zullen als favoriet beginnen, en hopen op een goede start van het seizoen. Wietse Kranenbarg zal de officiële opening verrichten. Hij denkt dat vv Emmen op termijn weer een roemruchte club kan worden. “vv Emmen kan op termijn een roemruchte club worden”, aldus Kranenbarg.
Vragen gaat sneller en dan heb je een hele duidelijke uitleg en alles.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier kijken wil ook nog wel eens helpen..
Sowieso staat die site niet voor niets in de OP (toch?)
Donequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Was jij dat?![]()
Nog een keer en ik accept
kranenbarg?quote:
het is gewoon chantagequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Vragen gaat sneller en dan heb je een hele duidelijke uitleg en alles.
Let vooral niet op mijn überesk lelijke shirtsquote:
Waarschijnlijk ervaring. Maar ook conditie en vorm zijn sterafhankelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:32 schreef Lyzio het volgende:
Hoe kan het trouwens dat een man als Dolf Spin (mijn spits) die ik al vanaf het begin heb lager in stats is als mijn andere -aangekocht, dure spits- maar toch iedere wedstrijd meer sterren haalt? Heeft dat ermee te maken dat je hem al vanaf het begin hebt?
Conditie en vorm is vrij vergelijkbaar. Spin zit op 4,2* en Martinéz -die écht beter in stats is- op 3,3*. Zou inderdaad wel eens aan ervaring kunnen liggen aangezien Martinéz pas 19 is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ervaring. Maar ook conditie en vorm zijn sterafhankelijk.
pics or didnt happendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is gewoon gebruik maken van het feit dat je als enige vrouw tussen een groep kerels zit
Ik heb ergere gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Let vooral niet op mijn überesk lelijke shirts
Waarom heb je je nog niet ingeschreven bij de FOK!cup en de VL/GL-awards?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:35 schreef Lyzio het volgende:
Zijn uitshirts zien er pas flitsend standaard uit...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:45 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik heb ergere gezien.
Modedesigners op Hattrick
Ja maar voor je mids is t wel t belangrijkste dacht ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ALLE spelers hebben conditie nodig, dus niet allen middenvelders zoals possie zegt. Dus ook de keeper heeft dat nodig. Veel mensen vergeten dat nogal tegenwoordig.
Als het middenveld slechte conditie heeft, dan zal je balbezit in de 2e helft omlaag gaan. Daarom is het van belang om goede conditie daar te hebben. Bij alle andere linies zal de conditie gewoon alleen in je ratings te zien zijn maar is het ook belangrijk...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar voor je mids is t wel t belangrijkste dacht ik.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, zal het is ff opslaan zodat ik het kan onthouden![]()
Dankje
Ik weet t maar zoals ik al zei lijkt t me dus t belangrijkste om je mids op minimaal goed te hebben qua conditie. Voor een starter is dat belangrijke info.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het middenveld slechte conditie heeft, dan zal je balbezit in de 2e helft omlaag gaan. Daarom is het van belang om goede conditie daar te hebben. Bij alle andere linies zal de conditie gewoon alleen in je ratings te zien zijn maar is het ook belangrijk...
Niet als je wilt counteren. Dan kun je beter de rest gewoon hoog hebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet t maar zoals ik al zei lijkt t me dus t belangrijkste om je mids op minimaal goed te hebben qua conditie. Voor een starter is dat belangrijke info.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet als je wilt counteren. Dan kun je beter de rest gewoon hoog hebben.
In principe stom, aangezien je net minder middenveld wilt hebben als je tegenstander.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben counter hufter en heb bij iedereen hun conditie zo hoog mogelijk. Ook mn middenveld.
Asafe. HAG.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie stemmen jullie trouwens voor het NT? The_Verlosser of sventje of of of![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zorg ik wel voor met mn opstelling.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In principe stom, aangezien je net minder middenveld wilt hebben als je tegenstander.
quote:Bondscoach (Aan de gang)
Je kunt stemmen tot 02-02-2009 07:00.
Je hebt gestemd op SuperWeber.
quote:
quote:Nieuwe supporter
Lyzio is vanaf nu een supporter van je team!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt er nog een edit tegenaan gooien.
We houden ons in.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:01 schreef Xummon het volgende:
he het topic is nog niet vol, valt me dat effe tegen
Klopt. Het langzaamste topic sinds #285.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:01 schreef Xummon het volgende:
he het topic is nog niet vol, valt me dat effe tegen
Zoals wat dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik bedoelde eerder dat je er nog wat aan kunt toevoegen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:07 schreef Silver_Shark het volgende:
Bondscoach (Aan de gang)
Iets met supporters...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals wat dan?
[..]
![]()
Nu nog hopen dat hij dat zelf ook ziet.
Zoals ik al zei. Ik heb op iemand gestemd die serieus voor het BC gaat.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:10 schreef Silver_Shark het volgende:
18. RealBizkit666 met TeamKoekje (1010694)
als deze mensen nou allemaal op SuperWeber stemt heeft ie er al 36.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[lijst]knip[/lijst]
als deze mensen nou allemaal op SuperWeber stemt heeft ie er al 36.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik heb op iemand gestemd die serieus voor het BC gaat.
Zou Nuyt wel willen, maar wordt denk net te duur voor mij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:29 schreef drummerdude het volgende:
Voor de IX of Xers onder ons, ik heb nog wat spelers die misschien interessant zijn op de transferlijst staan. Kom maar even langs(1005533)
Anders bij Silver_Shark zn team? (Deportivo de La Coruna (1231395)) Let niet op mijn biedingen dat heb ik all1 gedaan om heb wat meer lucht te geven met een bieding gisterenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zou Nuyt wel willen, maar wordt denk net te duur voor mij.
Dan worden de spelers te slecht. Spaar liever door in dat geval.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Anders bij Silver_Shark zn team? (Deportivo de La Coruna (1231395)) Let niet op mijn biedingen dat heb ik all1 gedaan om heb wat meer lucht te geven met een bieding gisteren
quote:
Over een week zitten we wel 4 topics verderquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
TVP'tje voor over een week![]()
Misschien ook weer terug dus
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Woei.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben beschikbaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kheb weer een supportersslot vrij voor een eventuele liefhebber..
me me me me!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kheb weer een supportersslot vrij voor een eventuele liefhebber..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Over een week zitten we wel 4 topics verder
prima.. vanwaar de nieuwe avatar? (altijd al gedacht dat Bizkit van Limp Bizkit was.. maar nu weet ik het zeker zonder te hoeven vragen)..quote:
sorry RealBizkit was eerst..quote:
Die zijn weer bij elkaar. En toeren weer in 2009. Rock im Park en Rock am Ring.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
prima.. vanwaar de nieuwe avatar? (altijd al gedacht dat Bizkit van Limp Bizkit was.. maar nu weet ik het zeker zonder te hoeven vragen)..
[..]
quote:sorry RealBizkit was eerst..
Om het goed te maken, mag jij ook je sups bekijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zeurde toch ook niet![]()
maar ik kan hem terug geven
ohw das wel coolquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zijn weer bij elkaar. En toeren weer in 2009. Rock im Park en Rock am Ring.
[..]
Check je eigen sups eens.
Yup. Het schijnt dat Wes ook weer terug is sinds eind vorig jaar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw das wel coolwel met originele bezetting?
thnx
quote:In mid-2008 rumors began to indicate that Limp Bizkit will be planning a comeback tour, these rumors were later confirmed. Interviews with various members of the band had hinted that Terry Balsamo will be replacing Wes Borland, but more recently updates to the Limp Bizkit MySpace page and the band's website, have strongly hinted that Wes Borland has rejoined the band. Despite no official confirmation from the band, members of Limp Bizkit have signed up for Twitter including Wes, with DJ Lethal confirming the twitter account to be real, making Borland's rejoining seem less like a rumour.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Om het goed te maken, mag jij ook je sups bekijken.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Het schijnt dat Wes ook weer terug is sinds eind vorig jaar.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest snap ik het wisselen nog niet zo goed hoe ik dat in moet stellen en alles. Mocht iemand daar advies in willen geven ook graag.
Mocht dit te veel zijn, maakt niet uit, dan regel ik het later wel zelf na een dag studeren er op![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:06 schreef Puala het volgende:
Goed, nu dacht ik mijn opstelling klaar te hebben en twijfel ik enorm. Ik kan met elke vorm van spelen spelen als ik wil. Zelf dacht ik aan 3 spitsen, 3 middenvelders, 4 verdedigers en uiteraard de keepert. Alleen kom ik er met de spelers niet helemaal uit. Mocht iemand voor mij een opzetje willen maken heel erg graag. In de spoiler staan mijn spelers.ik kijk er later op de avond wel even naar.. als dat op tijd genoeg is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest snap ik het wisselen nog niet zo goed hoe ik dat in moet stellen en alles. Mocht iemand daar advies in willen geven ook graag.
Mocht dit te veel zijn, maakt niet uit, dan regel ik het later wel zelf na een dag studeren er op
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Goed, nu dacht ik mijn opstelling klaar te hebben en twijfel ik enorm. Ik kan met elke vorm van spelen spelen als ik wil. Zelf dacht ik aan 3 spitsen, 3 middenvelders, 4 verdedigers en uiteraard de keepert. Alleen kom ik er met de spelers niet helemaal uit. Mocht iemand voor mij een opzetje willen maken heel erg graag. In de spoiler staan mijn spelers.Gewoon nog niet beginnen met de wissels. Eerst je team opbouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest snap ik het wisselen nog niet zo goed hoe ik dat in moet stellen en alles. Mocht iemand daar advies in willen geven ook graag.
Mocht dit te veel zijn, maakt niet uit, dan regel ik het later wel zelf na een dag studeren er op
En ik zou 3-5-2 spelen in het begin. Het middenveld heb je zwaar nodig om te winnen. En winnen betekent geld.![]()
Snelle week heb jij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Goed, team is aangevraagd.
Official return of Bubbafat
Euhm, oké, dan kom ik vast nog meer in de knoop met opstellen en alles..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon nog niet beginnen met de wissels. Eerst je team opbouwen.
En ik zou 3-5-2 spelen in het begin. Het middenveld heb je zwaar nodig om te winnen. En winnen betekent geld.
Ik heb morgen middag tijd om het te doen. Zo de kroeg/discotheek in om te zuipen.. lijkt me geen heel erg goed plan om het dan nog te gaan doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kijk er later op de avond wel even naar.. als dat op tijd genoeg is..
Welkom terug. Hoe lang geleden is het voor je? Iets mee gekregen van de recente ontwikkelingen (nieuwe lay-out, minute-based training/voorwaardelijke wissels, etc)?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Goed, team is aangevraagd.
Official return of Bubbafat
Ik zal morgenvroeg wel een een opstelling maken met je spelers.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, oké, dan kom ik vast nog meer in de knoop met opstellen en alles..
Waren die uit elkaar danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zijn weer bij elkaar. En toeren weer in 2009. Rock im Park en Rock am Ring.
In t begin is de flash opstelling maken t makkelijkste denk ik. Dan kan je ze simpel weg slepen naar waar je ze hebben wilt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, oké, dan kom ik vast nog meer in de knoop met opstellen en alles..
Goed, nu dacht ik mijn opstelling klaar te hebben en twijfel ik enorm. Ik kan met elke vorm van spelen spelen als ik wil. Zelf dacht ik aan 3 spitsen, 3 middenvelders, 4 verdedigers en uiteraard de keepert. Alleen kom ik er met de spelers niet helemaal uit. Mocht iemand voor mij een opzetje willen maken heel erg graag. In de spoiler staan mijn spelers.je hebt wel wat aardig leuk spul bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest snap ik het wisselen nog niet zo goed hoe ik dat in moet stellen en alles. Mocht iemand daar advies in willen geven ook graag.
Goris de la Bretoniere
22 jaar en 84 dagen, TSI = 1 760
matig in vorm, conditie matig
Keepen: waardeloos
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: zwak
Passen: goed
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos
toch leuk spelertje
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
of dan die uitstekend vleugel:')quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je hebt wel wat aardig leuk spul bij
Goris de la Bretoniere
22 jaar en 84 dagen, TSI = 1 760
matig in vorm, conditie matig
Keepen: waardeloos
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: zwak
Passen: goed
Scoren: redelijk
toch leuk spelertje
Ernst Franckquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
of dan die uitstekend vleugel:')
Vleugel spelers zijn zo zonde van je geld en dragen bijna niks bijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ernst Franck
31 jaar en 13 dagen, TSI = 540
matig in vorm, conditie redelijk [Koppen]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: zwak
Vleugelspel: uitstekend
Passen: zwak
Scoren: slecht
deze? als zijn passen wat hoger was zou het wel leuk spelertje zijn. en zijn positiespel beetje omhoog.
ik had 4seizoenen terug een 19jarige uitmuntend vleugelspeler verkocht voor ongeveer 1milquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vleugel spelers zijn zo zonde van je geld en dragen bijna niks bij
Althans zo is mijn ervaring.
Wat is dat nou weer voor grapquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
19 jaar en uitmuntend voor maar 1 mil?? Zo dan zijn die prijzen ff flink veranderd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik had 4seizoenen terug een 19jarige uitmuntend vleugelspeler verkocht voor ongeveer 1mil
Niet!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor grap, hoe wil je je linker en rechteraanval sterk krijgen
Als je die briljante vleugel niet ondersteund door een aanvaller (met vleugelspel), (aanvallende) middenvelder en/of vleugelverdediger (met vleugelspel), dan schiet het inderdaad niet op nee.. Tuurlijk heb je wel vleugelspelers nodig. Alleen een centrumaanval is veel te gemakkelijk om te verdedigen..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet!
Ik had ooit een briljant vleugel spelert maar die bracht mn vleugel naar zwak oid. Dus geen vleugelspelers meer en 3 centrale mids
Welkom welkom!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:02 schreef borisz het volgende:
Ik heb mij ook weer eens aangemeld.
Morgen een duel 1 in een nieuw seizoen. IX.1658
Misschien makkelijk te verdedigen maar ik win er genoeg mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je die briljante vleugel niet ondersteund door een aanvaller (met vleugelspel), (aanvallende) middenvelder en/of vleugelverdediger (met vleugelspel), dan schiet het inderdaad niet op nee.. Tuurlijk heb je wel vleugelspelers nodig. Alleen een centrumaanval is veel te gemakkelijk om te verdedigen..
Fok!Cup aangemeldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom welkom!
Zin om mee te doen met de VJ\GL en de Fok!Cup?
Als je tips en of hulp nodig hebt weet je dit forum te vinden he!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Fok!Cup aangemeld.
Ik kreeg een mailtje dat de site was vernieuwd en ja ik probeer het weer eens. Nu ditmaal met hopelijk weinig beginnersfouten
.
WHUTTquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je tips en of hulp nodig hebt weet je dit forum te vinden he!
Geen zin in de VJ\GL? Daar hoef je niets voor te doen. All1 inschrijven.
Ok dan meld ik mij aanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je tips en of hulp nodig hebt weet je dit forum te vinden he!
Geen zin in de VJ\GL? Daar hoef je niets voor te doen. All1 inschrijven.
Nee lijkt mij ook niet zo handig..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb morgen middag tijd om het te doen. Zo de kroeg/discotheek in om te zuipen.. lijkt me geen heel erg goed plan om het dan nog te gaan doen
Vrouwen mogen geen zuipen zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb morgen middag tijd om het te doen. Zo de kroeg/discotheek in om te zuipen.. lijkt me geen heel erg goed plan om het dan nog te gaan doen
Ik ben m eindelijk kwijtquote:Op zondag 1 februari 2009 00:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vrouwen mogen geen zuipen zeggen.
Bah ik begin mn kater zelfs al te krijgen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Raaphorst RV: CV: LV: Compeer Holdorp Kraaijkamp (verdediging) (verdediging) RVL: CM: CM: CM: LVL: Franck Oost Broeren Aling Meyerink (aanvallend) (aanvallend) A: A: Bretoniere Voorn SH: Aling Reserve: V: Simonisz M: Kijsser A: Marta VL: Botzen |
Oh, daarom haal ik formidabel op de linker en rechtervleugel aanval...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 8 | Middenveld formidabel (hoog) Rechterverdediging redelijk (heel laag) Centrale verdediging matig (laag) Linkerverdediging redelijk (heel laag) Rechteraanval formidabel (laag) Centrale aanval zwak (zeer hoog) Linkeraanval formidabel (hoog) |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Middenveld matig (hoog) Rechterverdediging redelijk (laag) Centrale verdediging redelijk (laag) Linkerverdediging redelijk (laag) Rechteraanval uitstekend (laag) Centrale aanval redelijk (hoog) Linkeraanval goed (hoog) |
Goten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
hou op over katersquote:
eh, geen ideequote:
quote:
quote:Geregeld!
Nederland vv Emmen (IX) in jouw stadion 04-02-2009 17:05
Het is je niet toegestaan om een stem uit te brengen bij voorkomende verkiezingen totdat je je Hattrick Manager License Challenge hebt afgemaakt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Goten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onze knuffelkleuterWelcome back
(heb je al engels gehad op school trouwens
)
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vrouwen mogen geen zuipen zeggen.
Bah ik begin mn kater zelfs al te krijgen
mijn kater miauwt niet maar zit op drumlesquote:Kater redt met gemiauw Kroatisch gezin
Uitgegeven: 1 februari 2009 11:34
Laatst gewijzigd: 1 februari 2009 11:34
rook je ook shag?quote:
quote:
de andere 2 waren niksquote:Hoor eens, Luc Reijnders is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Dankjewelquote:Op zondag 1 februari 2009 09:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
@ puala:
Dit is mijn visie:
[ code verwijderd ]
Kuikensquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad. Prutsers in de ArenA gisteren..
je weet dat foto's op internetprofielen vaak niet kloppenquote:
Ik had de twijfelachtige eer er live bij te mogen zijn. A 38,50 EUR.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Ik heb het niet gezien maar we maken het az nu wel heel makkelijk....
Wat heeft dat er mee te maken dat ik liever chicks heb? Of hebben ze in de discotheek allemaal een masker op of zo?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je weet dat foto's op internetprofielen vaak niet kloppen
Nee man! Dan zitten ze al op de middelbare, dat hebben ze dan al gehad.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet meer? Ze beginnen ook steeds vroeger, die jeugd... En ontmaagd zeker op je 13e?
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet meer? Ze beginnen ook steeds vroeger, die jeugd... En ontmaagd zeker op je 13e?
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee man! Dan zitten ze al op de middelbare, dat hebben ze dan al gehad.
Ik heb sinds dit jaar geen seizoenskaart meer. Maar dat is inderdaad aardig geld voor zo'n boutwedstrijd.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik had de twijfelachtige eer er live bij te mogen zijn. A 38,50 EUR..
Heerenveen heeft trouwens ook geen uitgespeelde kans gehad. Die knakker van een Pranjic jast er een vrije trap kiel-kiele in en vervolgens namen ze de loopgraven weer in. Anti-voetbal!.
OT: jeugdspelertje met momenteel matig PM, 16j39d. Kon slechter; hij heeft ook nog wat vleugelspel.
Heyquote:Op zondag 1 februari 2009 12:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat ik liever chicks heb? Of hebben ze in de discotheek allemaal een masker op of zo?
Yup.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb sinds dit jaar geen seizoenskaart meer. Maar dat is inderdaad aardig geld voor zo'n boutwedstrijd.
Nou ik hoef geen jeugdpull te doen met een waardelzoe jeugdopleiding. Kost zeker nog steeds 1000 om dat te doen?
[..]
moetje die franse nemen zonder filter. Ik rookte toen javaanse 3/4 en marlboro. Maar na die filterloze wist ik pas echt wat roken wasquote:
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moetje die franse nemen zonder filter. Ik rookte toen javaanse 3/4 en marlboro. Maar na die filterloze wist ik pas echt wat roken was
al een keer gedaanquote:Op zondag 1 februari 2009 12:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moetje die franse nemen zonder filter. Ik rookte toen javaanse 3/4 en marlboro. Maar na die filterloze wist ik pas echt wat roken was
ik ga nooit op vakantiequote:Op zondag 1 februari 2009 12:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik spaar dat geld liever en ga dan 2 keer per jaar op vakantie (5 weken in totaal).
Dat is netjes maar ik vind het zonde van mn geld om ze zo hoog te krijgen. Zonder vleugels win je ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 09:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, daarom haal ik formidabel op de linker en rechtervleugel aanval...
Dit is met mijn aanvallers naar de vleugel (niet eens mijn hoogste aanval die ik ooit gehaald heb trouwens):
[ code verwijderd ]
Dit is met mijn aanvallers zonder order:
[ code verwijderd ]
IRC is ook gezellig anders.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:23 schreef rompompom het volgende:
Is het hier nu trouwens zo druk omdat alle amateurvoetbal eruit ligt? In mijn geval wel namelijk..
Ik heb nu ineens 2 katersquote:
Met een sterk middenveld en een sterke aanval win je vrijwel alles.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is netjes maar ik vind het zonde van mn geld om ze zo hoog te krijgen. Zonder vleugels win je ook.
Kunnen we ook normaal praten?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
ik ben sinds september gestoptquote:Op zondag 1 februari 2009 12:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik spaar dat geld liever en ga dan 2 keer per jaar op vakantie (5 weken in totaal).
ik ga even proberen om 1 van de 2 eruit te joggenquote:Op zondag 1 februari 2009 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nu ineens 2 katers
1 ligt lekker te slapen naast me maar die andere omfg die is irri man!
Ik ben wel wat gewend hoor, wees maar niet bang.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kunnen we ook normaal praten?
Zo is ons 1e vrouwlijke lid meteen weer weg.
Topic Killerquote:Op zondag 1 februari 2009 12:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor, wees maar niet bang.
En volgens mij is dit slowchatten en mocht dat hier niet meer
Klopt. Training is volledig minute-based. Wat je speelt is wat je traint (met een maximum van 90 minuten training per week).quote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef DJqbl5 het volgende:
weet iemand hoe het zit met training en het nieuwe wisselsysteem?
trainen invallers ook? en als ik iemand in de rust eruit haal krijgt die dan maar halve training?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[off-topic]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!![]()
![]()
[/off-topic]
quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad. Prutsers in de ArenA gisteren..
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Ik heb het niet gezien maar we maken het az nu wel heel makkelijk....
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik had de twijfelachtige eer er live bij te mogen zijn. A 38,50 EUR..
Heerenveen heeft trouwens ook geen uitgespeelde kans gehad. Die knakker van een Pranjic jast er een vrije trap kiel-kiele in en vervolgens namen ze de loopgraven weer in. Anti-voetbal!.
OT: jeugdspelertje met momenteel matig PM, 16j39d. Kon slechter; hij heeft ook nog wat vleugelspel.
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb sinds dit jaar geen seizoenskaart meer. Maar dat is inderdaad aardig geld voor zo'n boutwedstrijd.
Nou ik hoef geen jeugdpull te doen met een waardelzoe jeugdopleiding. Kost zeker nog steeds 1000 om dat te doen?
[..]
Hey. Reageer eens niet zo serieus op een flauwe grap
![]()
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Diederik Huibers is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer zwak zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Ja? Oh, hallo Outpost76!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Jan-Kees Hoefsloot heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Vleugelspel wordt!
Het is lastig deze speler te evalueren zonder te vermelden dat hij technisch is, hij lijkt een aangeboren balgevoel te hebben.
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Gerrit-Jan Broekhof.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij slecht. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Deze speler is waardeloos in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan.
Ik weet niet of ontslaan nut heeft. Probeer ze eens te laten zoeken in een andere provincie of zow.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:53 schreef Re het volgende:
ik had weer 3 waardeloze scoutings... wanneer wordt het tijd om recruiters te ontslaan, al 4 weken niets... daarvoor ging het nog wel
Trainen gaat per minuut.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef DJqbl5 het volgende:
weet iemand hoe het zit met training en het nieuwe wisselsysteem?
trainen invallers ook? en als ik iemand in de rust eruit haal krijgt die dan maar halve training?
Lekker spelertje!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe trainee, vers uit de jeugd.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Trainen gaat per minuut.Met een max van 90 minuten.
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt. Training is volledig minute-based. Wat je speelt is wat je traint (met een maximum van 90 minuten training per week).
en die van afgelopen week: 1tje voor de toekomst misschienquote:Christ Toscani (48034287)
16 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 21-03-2009
Team: Jong Annooo
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 01-02-2009 10:56 (0 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Commentaar van de scout
Christ Toscani heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Larry Leenen (46341340)
16 jaar en 38 dagen, volgende verjaardag: 16-04-2009
Team: Jong Annooo
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 25-01-2009 10:49 (7 dagen geleden)
Blessures: fit
Commentaar van de scout
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Larry Leenen heet en 16 jaar oud is.
Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
vanavond mag ik mijn 17 jarige goed ook promoveren, eerst echter nog effe een balletje meetrappen met zijn leeftijdsgenootjesquote:Op zondag 1 februari 2009 12:45 schreef GeneraalUli het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe trainee, vers uit de jeugd.
Zoek je specifiek naar een positie of 'willekeurig'? Of heb je gewoon mazzel dat je 2 weken achter elkaar een 'potentie goed' er uit pikt?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:24 schreef Anno20 het volgende:
De pull van deze week: Wil middenvelders gaan trainen als m'n 2 (of 3) spitsen gepromoveerd zijn...
[..]
en die van afgelopen week: 1tje voor de toekomst misschien
[..]
duidt dat op een specialiteit evt?quote:lijkt iets extra's te hebben...
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Goten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onze knuffelkleuterWelcome back
(heb je al engels gehad op school trouwens
)
Nee. Specialiteit staat altijd apart vermeld en is overduidelijk welke het is.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Anno20 het volgende:
Trouwens, die zin bij die eerste speler uit m'n vorige post... Christ Toscani...
[..]
duidt dat op een specialiteit evt?
Is een beetje geluk denk ikquote:Op zondag 1 februari 2009 13:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zoek je specifiek naar een positie of 'willekeurig'? Of heb je gewoon mazzel dat je 2 weken achter elkaar een 'potentie goed' er uit pikt?
dat dacht ik ook... heeft dan zeker iets met potentie te maken oid??quote:Op zondag 1 februari 2009 13:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee. Specialiteit staat altijd apart vermeld en is overduidelijk welke het is.
Wacht dan ook op de Jeugd TUquote:Op zondag 1 februari 2009 13:25 schreef Xummon het volgende:
[..]
vanavond mag ik mijn 17 jarige goed ook promoveren, eerst echter nog effe een balletje meetrappen met zijn leeftijdsgenootjes
ohwjaaquote:
Niet nodig, jeugdtraining vindt meteen tijdens/na de wedstrijd plaats. Je krijgt het rapport alleen een dag later pas..quote:
Goed overall komt inderdaad nog wel eens voor, maar dan heb je al een exceptioneel talent. Van een uitstekend overall heb ik nog nooit gehoord. Lijkt me ook stug dat die zou bestaan, gezien uitstekend (op spelhervatting na) de max is voor alle skills. Zo'n spelertje zou dan op ca 3 skills uitstekend moeten halen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:36 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Nog een vraagje trouwens... Zie soms jeugdspelers met overall goed voorbij komen in posts op dit forum en bij het ht forum... maar bestaan er eigenlijk spelers met skill (potentie) overall van uitstekend??
Volgens mij is het gewoon een standaardzinnetje wat nergens mee te maken heeft, behalve dat 'ie de scout opgevallen is (tussen de waardeloos allround-prutsers zoals jij en ik dat waarschijnlijk zouden zijnquote:[..]
dat dacht ik ook... heeft dan zeker iets met potentie te maken oid??
Dat is wel een beetje overdreven denk ik... het is bij redelijk overall ook niet het geval dat er 3 skills op redelijk zitten... Dat zou mooi zijn als dat zo was! Maar dat het extreem hoog is, dat ben ik wel met je eens trouwens...quote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Goed overall komt inderdaad nog wel eens voor, maar dan heb je al een exceptioneel talent. Van een uitstekend overall heb ik nog nooit gehoord. Lijkt me ook stug dat die zou bestaan, gezien uitstekend (op spelhervatting na) de max is voor alle skills. Zo'n spelertje zou dan op ca 3 skills uitstekend moeten halen.
[..]
Ze wil spitsen trainen.. dan lijkt 352 niet echt handig..quote:Op zondag 1 februari 2009 09:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
@ puala:
Dit is mijn visie:
[ code verwijderd ]
Weer wat geleerdquote:Op zondag 1 februari 2009 14:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Niet nodig, jeugdtraining vindt meteen tijdens/na de wedstrijd plaats. Je krijgt het rapport alleen een dag later pas..
quote:Harm-Jan Schultz (234551346)
17 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 18-05-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 01-02-2009 (1/38), 0 dagen)
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 270 ¤/week
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
De tering wat een taalgebruik.quote:12:47 Van: Hattrick
In de afgelopen maand leverde Hattrick 99,5% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 5 uur en 0 minuten, als compensatie voor ongeplande downtime. Graag zeggen wij je in alle bescheidenheid dank voor je steun. Die maakt het ons mede mogelijk om het spel te onderhouden en verder te ontwikkelen.
krijg ik nu een koei-nominatie?quote:
waarom heb je hem nu al gepulled?quote:
Neuh das daar niet goed genoeg voorquote:
Hij was al uitgetraint.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef Xummon het volgende:
[..]
waarom heb je hem nu al gepulled?
of train je totaal andere posities?
Ik heb zelf een beetje mee gedaan (data aangeleverd) aan een soort van onderzoek (door SmoothCriminal en Kniff) naar overall vaardigheden op Global (English). Daaruit kwam als voorlopige conclusie naar voren dat x overall zou betekenen dat het potentieel van de 3 hoogste vaardigheden gemiddeld minimaal x is. Uiteraard is dan nog van belang in hoeverre een speler uitgetraind is, etc. Bij vrijwel alle gepromoveerde spelers klopte die theorie. Helaas zijn ze beide de laatste weken niet bepaald actief meer in het betreffende topic.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:33 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven denk ik... het is bij redelijk overall ook niet het geval dat er 3 skills op redelijk zitten... Dat zou mooi zijn als dat zo was! Maar dat het extreem hoog is, dat ben ik wel met je eens trouwens...
ik zal het eens vragen op het forum van ht... eens kijken wat daar uit komt! I'll keep you posted!
Ok, dat klinkt best wel aannemelijk dan... zal er eens naar kijken! Geldt dat hetzelfde voor gescoute spelers die overall redelijk zijn in hun vaardigheden? Dat was eigenlijk een beetje wat ik bedoelde denk ik... Dat is vrij hoog toch, als je een speler hebt met redelijk overall skill, dat je dan drie skills al op redelijk hebt! :Squote:Op zondag 1 februari 2009 15:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb zelf een beetje mee gedaan (data aangeleverd) aan een soort van onderzoek (door SmoothCriminal en Kniff) naar overall vaardigheden op Global (English). Daaruit kwam als voorlopige conclusie naar voren dat x overall zou betekenen dat het potentieel van de 3 hoogste vaardigheden gemiddeld minimaal x is. Uiteraard is dan nog van belang in hoeverre een speler uitgetraind is, etc. Bij vrijwel alle gepromoveerde spelers klopte die theorie. Helaas zijn ze beide de laatste weken niet bepaald actief meer in het betreffende topic.
Mocht je het 'onderzoek' willen doorlezen, dit is het topicnummer op HT-forum: [11970484.1]
quote:Michael Eijsink
19 jaar en 15 dagen, TSI = 980
redelijk in vorm, conditie zwak
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Dat is best hoog ja en lekker om te houden of te verkopen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:31 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt best wel aannemelijk dan... zal er eens naar kijken! Geldt dat hetzelfde voor gescoute spelers die overall redelijk zijn in hun vaardigheden? Dat was eigenlijk een beetje wat ik bedoelde denk ik... Dat is vrij hoog toch, als je een speler hebt met redelijk overall skill, dat je dan drie skills al op redelijk hebt! :S
Hij zal wel een poppetje hebben gepulledquote:Op zondag 1 februari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je pop? Je bedoeld je pull...
Dat kan inderdaad. Of 1 skill goed, 1 skill redelijk en 1 skill matig (zoals bij Matthys Remmerswaal - 2 weken terug door mij gepulld als redelijk allround met goed vleugelspel, redelijk positiespel en matig verdedigen). Redelijk allround is dus ook al redelijk 'zeldzaam', goed allround kom je nog veel minder vaak tegen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:31 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ok, dat klinkt best wel aannemelijk dan... zal er eens naar kijken! Geldt dat hetzelfde voor gescoute spelers die overall redelijk zijn in hun vaardigheden? Dat was eigenlijk een beetje wat ik bedoelde denk ik... Dat is vrij hoog toch, als je een speler hebt met redelijk overall skill, dat je dan drie skills al op redelijk hebt! :S
Klopt, zeker wanneer ze een hoofdskill hebben die je zelf ook traintquote:Op zondag 1 februari 2009 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is best hoog ja en lekker om te houden of te verkopen.
nee, omdat ik neergezet had: Welcome backquote:Op zondag 1 februari 2009 13:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..], engels hoezo? Heb ik een spelvaut gemacht?
Inm 5 trainies uit mn eigen jeugd aan t optrainen.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Klopt, zeker wanneer ze een hoofdskill hebben die je zelf ook traint
Nog 1 niveau hoger qua verdedigen en een paar met SH en dan gaat ie op de TL.quote:3. Matthieu Reijnders
20 jaar en 111 dagen, TSI = 12 010
goed in vorm, conditie uitstekend
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Ik neem aan dat het niet uitmaakt als je door een wissel van 532 naar 433 gaat en dat je daar geen ervaring mee hebt?quote:
Verwarring kan dan zeer zeker ontstaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het niet uitmaakt als je door een wissel van 532 naar 433 gaat en dat je daar geen ervaring mee hebt?
Hmm dan twijfel ik nog om een extra spits bij te zetten bij gelijke stand.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verwarring kan dan zeer zeker ontstaan.
Daarom ga ik helemaal geen wissels toepassen. Sta je je voor, gooi je een andere mid erin, te tegenstander doet hetzelfde omdat die achter staat. Jou mid gaat dan omlaag, dat van je tegenstander omhoog en verlies je uiteindelijk nog.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmm dan twijfel ik nog om een extra spits bij te zetten bij gelijke stand.
Toen we het daar over hadden was het nog voorlopig inderdaad...quote:Op zondag 1 februari 2009 16:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kon toch niet volgens jou
Het zou voorlopig toch all1 in de oefenwedstrijden zijn.
Tenzij je op de counter speelt en je mid gaat omlaag en daardoor toch wintquote:Op zondag 1 februari 2009 16:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom ga ik helemaal geen wissels toepassen. Sta je je voor, gooi je een andere mid erin, te tegenstander doet hetzelfde omdat die achter staat. Jou mid gaat dan omlaag, dat van je tegenstander omhoog en verlies je uiteindelijk nog.
Heerlijk... Hopelijk doen genoeg van mijn tegenstanders zulke domme acties...
quote:29-01-2009 Voorwaardelijke wissels en Transfervergelijking
Op deze mooie dag gebeuren er twee mooie dingen in Hattrick. Allereerst is het nu mogelijk om voorwaardelijke wissels in te stellen voor alle wedstrijden – vriendschappelijk, Beker en competitie. Daarnaast introduceren we een nieuwe versie van de Transfervergelijking. Hiermee kun je een betere indruk krijgen van de werkelijke marktwaarde van spelers die te koop staan.
De nieuwe Transfervergelijking vergelijkt spelers nauwkeuriger, met name spelers met meerdere vaardigheden ('multi-skillers') of spelers die een ongebruikelijke combinatie van vaardigheden hebben. Het kan zijn dat we in de toekomst deze nieuwe Transfervergelijking nog verder gaan bijstellen. We denken echter dat het nu al een flinke verbetering is, die ertoe zal bijdragen dat op de transfermarkt de juiste prijzen worden betaald voor spelers.
Geld dat dan voor de 4 hoofdskills of voor alle?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Of 1 skill goed, 1 skill redelijk en 1 skill matig (zoals bij Matthys Remmerswaal - 2 weken terug door mij gepulld als redelijk allround met goed vleugelspel, redelijk positiespel en matig verdedigen). Redelijk allround is dus ook al redelijk 'zeldzaam', goed allround kom je nog veel minder vaak tegen.
[..]
Klopt, zeker wanneer ze een hoofdskill hebben die je zelf ook traint
Ik wissel all1 bij voorsprong mn oude lullen mid omdat zijn conditie redelijk is en maar niet wil stijgen. Voor een jongere gast met bijna de zelfde stats en iets meer vorm.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom ga ik helemaal geen wissels toepassen. Sta je je voor, gooi je een andere mid erin, te tegenstander doet hetzelfde omdat die achter staat. Jou mid gaat dan omlaag, dat van je tegenstander omhoog en verlies je uiteindelijk nog.
Heerlijk... Hopelijk doen genoeg van mijn tegenstanders zulke domme acties...
Als in het begin je middenveld hoger is, en je countert, dan snap je het spel niet...quote:Op zondag 1 februari 2009 16:16 schreef foetre het volgende:
[..]
Tenzij je op de counter speelt en je mid gaat omlaag en daardoor toch wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |