quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef Grumpey het volgende:
een vrouw?! Dat ik dat nog meemaken...
Ja,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef Silver_Shark het volgende:
kan ik met HO! ook trainingen bekijken ?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waarom log ik altijd elke dag 5 keer in op Hattrick zonder er van te voren bij stil te staan dat ik er geen reet te doen heb ?
Op msn werd laatst week 2-3 genoemd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:15 schreef Anno20 het volgende:
[..]
iets met herkenning ofzo...
![]()
Heb vandaag het hele jeugdteam op een rijtje gezet in een excelfile...
Kwam erachter dat ik sinds de start van m'n jeugdopleiding, exact 3 seizoen geleden (960.000 euro investering), een bedrag van 2.5 miljoen euro verdiend heb (exclusief doorverkopen en extra training). Dit betekend dat m'n eerdere doelstelling van 1 miljoen euro verdienen aan gepromoveerde jeugdspelers ergens wel een reele, maar toch wel harde dobber gaat worden!![]()
![]()
Heeft iemand een indicatie van de speelronde waarin de fokcup van start gaat trouwens? Na die blamage in de beker (196 om 150 hatstats en dan verliezen), ben ik wel weer toe aan een uitdaging...
De UEFA kan denk ik eerder beginnen dan Champions. De Champions zullen bekerronde 4/5 wel halen namelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op msn werd laatst week 2-3 genoemd.
Jawel, wacht nog op een lijstje van Nico, voor de rest kom ik er wel uit geloof ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben je wel wat wijzer geworden van al die badgasten hier?
Maar goed ook met dat deelnemersveld van de Uefa.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De UEFA kan denk ik eerder beginnen dan Champions. De Champions zullen bekerronde 4/5 wel halen namelijk.
Enige jammere vind ik dat je dit niet kan kopiëren vanuit HO!.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja,
[ afbeelding ]
Excuus voor het evt. lay-out vernaggelen..
edit: lay-out valt hier mee.. (fok! verminimalisisiseert 'm), hoop bij hullie ook![]()
Wat voor lijstje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel, wacht nog op een lijstje van Nico, voor de rest kom ik er wel uit geloof ik
er is een vrouw in het topic en ineens wordt je serieusquote:
Dat ben ik altijdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
er is een vrouw in het topic en ineens wordt je serieus
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:01 schreef Wackyduck het volgende:
Morgen eerste competitiewedstrijd, ik ben benieuwd wat het wordt. Wel tegen een bot, dus dat moet wel te doen zijn in principe...
Ik gebruik t niet of zelden dus geen idee. Verder krijgt iedere speler de training voor t aantal minuten dat ie speelt. Niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Lyzio het volgende:
Gebruiken jullie de optie om te wisselen trouwens frequent? Zo ja, zou dit dan werken:
Ohja, nog een vraagje wat betreft de wissels. Krijgen de spelers die in het veld komen na een wissel ook een volle training, of zit dat anders?
Ik heb je een invite gestuurd voor een friendlyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:29 schreef drummerdude het volgende:
Voor de IX of Xers onder ons, ik heb nog wat spelers die misschien interessant zijn op de transferlijst staan. Kom maar even langs(1005533)
Alle drie wissels kunnen goed werken. Wissel #1 lijkt me prima, goede correctiemogelijkheid. Wissel #3 is een 'testcase'. Bij wissel #2 heb je een klein risico. Stel balbezit is 50/50 verdeeld met de basisopstellingen, maar jij krijgt binnen 10 minuten de eerste 2 kansen en benut ze beide. Dan vindt de wissel plaats, verzwakt je middenveld en krijg je alsnog het deksel op de neus (althans, dat is imho niet onaannemelijk). Derhalve zou ik dan eerder kiezen voor de extra voorwaarde 'na rust'. Je hebt dan iets meer zekerheid dat het ook 'echt' kan.. Overigens, Toivonen is ook een trainee naar ik aanneem? Of alleen voor de ratings? Ingeval 'tevens trainee', dan kan Marsh toch ook gewoon op woensdag spelen? Of doe je het danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Lyzio het volgende:
Gebruiken jullie de optie om te wisselen trouwens frequent? Zo ja, zou dit dan werken:
[ afbeelding ]
#1 - Sezen voor Korthals; Sezen is iets beter qua stats, maar ik heb besloten om te beginnen met een trainee. Mocht het de soep in draaien, haal ik hem eruit voor een wat meer ervaren speler.
#2 - Marsh voor Toiviainen; Toiviainen is mijn absolute sterspeler, maar ik heb een hele leuke trainee in de vorm van Marsh. Als de wedstrijd verloopt zoals ik denk -goed dus- kan Marsh zich bewijzen.
#3 - Catarinense voor Martinéz; Pas gekochte spits. Jong en best goed qua stats. Die wissel ik gewoon om te kijken of hij nog wat potten kan breken, ongeacht de score op dat moment.
Ohja, nog een vraagje wat betreft de wissels. Krijgen de spelers die in het veld komen na een wissel ook een volle training, of zit dat anders?
Ik gebruik het nog niet. Ik wil eerst zeker weten dat het een toegevoegde waarde heeft... Mij lijkt van niet namelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
#1 - Sezen voor Korthals; Sezen is iets beter qua stats, maar ik heb besloten om te beginnen met een trainee. Mocht het de soep in draaien, haal ik hem eruit voor een wat meer ervaren speler.
#2 - Marsh voor Toiviainen; Toiviainen is mijn absolute sterspeler, maar ik heb een hele leuke trainee in de vorm van Marsh. Als de wedstrijd verloopt zoals ik denk -goed dus- kan Marsh zich bewijzen.
#3 - Catarinense voor Martinéz; Pas gekochte spits. Jong en best goed qua stats. Die wissel ik gewoon om te kijken of hij nog wat potten kan breken, ongeacht de score op dat moment.
Dat is inderdaad wel een goedequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alle drie wissels kunnen goed werken. Wissel #1 lijkt me prima, goede correctiemogelijkheid. Wissel #3 is een 'testcase'. Bij wissel #2 heb je een klein risico. Stel balbezit is 50/50 verdeeld met de basisopstellingen, maar jij krijgt binnen 10 minuten de eerste 2 kansen en benut ze beide. Dan vindt de wissel plaats, verzwakt je middenveld en krijg je alsnog het deksel op de neus (althans, dat is imho niet onaannemelijk). Derhalve zou ik dan eerder kiezen voor de extra voorwaarde 'na rust'. Je hebt dan iets meer zekerheid dat het ook 'echt' kan.. Overigens, Toivonen is ook een trainee naar ik aanneem? Of alleen voor de ratings? Ingeval 'tevens trainee', dan kan Marsh toch ook gewoon op woensdag spelen? Of doe je het dan
omgekeerd? Marsh na x minuten vervangen door Toivonen?
Dus Ville speelt gewoon de competitiewedstrijden, en voor de friendlies heb ik daar Marsh voor. Echter, het leek me wel een stoer plan om Marsh ook al in te laten vallen mocht het team erg lekker draaien zondag. Maar inderdaad, wel na rustquote:10. Ville Toiviainen (CM) (174443731)
Suomi 21 jaar en 70 dagen, volgende verjaardag: 14-03-2009
uitstekend in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Fleur de Lis (sinds 17-10-2007)
Total Skill Index (TSI): 9 430
Loon: 4 212 ¤/week inclusief een 20% bonus
Huidige vaardigheden
Positiespel: 10/20 uitmuntend
Passen: 6/20 redelijk
Transfers voor Ville Toiviainen
17-10-2007 Fc Rocho Fleur de Lis 32 001 ¤ TSI: 120
Welke speler op welke punten moet voldoen enz. Van spitsen snap ik het scoren wel en het passen en een verdediger moet kunnen verdedigen.. net als een keeper moet kunnen keepen. Alleen dingen als middenvelders, vleugelspelers en alles.. dat is een rampquote:
mids hebben positiespel nodig en minimaal goed conditie. Voor een aanvallende mid heeft ie dan ook passen nodig en voor een verdedigende verdedigen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke speler op welke punten moet voldoen enz. Van spitsen snap ik het scoren wel en het passen en een verdediger moet kunnen verdedigen.. net als een keeper moet kunnen keepen. Alleen dingen als middenvelders, vleugelspelers en alles.. dat is een ramp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |