quote:
studentje zekerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is al lang bezig...![]()
[..]
FiPo Gemachenquote:
Limp Bizkitquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Die grap is niet grappig bij jou. Ga nu maar weer terug naar je incrowd topic.
OSM-nerdtjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
Heb ik ook meteen dit kankertopic in mijn actieve lijst staan.
omg.
Je kan een modje vragen of die je posts eruit sloopt... Sukkel...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
Heb ik ook meteen dit kankertopic in mijn actieve lijst staan.
omg.
Liever dat als een knipperlichtrelatie met de 6e klassequote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij jou mag dat ook wel na 6 seizoen in de VI.
Mijn reactie was positief bedoeld. Als je dat niet kunt zien, dan snap ik het niet meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Liever dat als een knipperlichtrelatie met de 6e klasse
11-01-2009 TeamKoekje eindigde als nummer 1 in VII.310 (seizoen 26)
29-10-2008 Het team kwam in seizoen 26 tot Bekerronde 4.
21-09-2008 TeamKoekje eindigde als nummer 7 in VI.488 (seizoen 25)
25-06-2008 Het team kwam in seizoen 25 tot Bekerronde 2.
01-06-2008 TeamKoekje eindigde als nummer 1 in VII.317 (seizoen 24)
05-03-2008 Het team kwam in seizoen 24 tot Bekerronde 2.
10-02-2008 TeamKoekje eindigde als nummer 7 in VI.765 (seizoen 23)
07-11-2007 Het team kwam in seizoen 23 tot Bekerronde 1.
21-10-2007 TeamKoekje eindigde als nummer 2 in VII.722 (seizoen 22)
Kan je niet beter voor degradatie gaan past beter in je lijstje
Succes iigquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn reactie was positief bedoeld. Als je dat niet kunt zien, dan snap ik het niet meer.
De eerste keer was ik te vroeg gepromoveerd, mijn eigen schuld. De tweede keer zat ik in de top 50 sterkste divisie van de VI helaas. Dus dat was gewoon jammer.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Ik werk van 07.45 tot 16.15.Ik ben 3,5 jaar geleden al afgestudeerd van de HIO.
Hulde dat je het iig probeertquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef rompompom het volgende:
Nou, maar weer een tvp in een poging een topic te kunnen bijhouden.
Hogere Informatica Opleiding.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
mazzelpik. Ik maak deze weken dagen van 8 tot 18.00 uur en moet dan nog 1 tot 1 1/2 uur naar huis rijden
Ik ga ook HIO doenwasda eik
![]()
It's just alive.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:43 schreef Gijs_ het volgende:
tvp, niet dat het er iets toe doet... zondag zijn we vast alweer 2 topics verder![]()
Ik heb intussen al wat minder spelers hè.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Xummon het volgende:
effe wachten tot het topic officieel open wordt verklaard
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik heb intussen al wat minder spelers hè.
Het aandeel van vleugelverdedigers op het middenveld:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik zou je backs verdedigend zetten. Alleen als ze een serieuze hoeveelheid vleugel hebben zal dit merkbaar bijdragen aan je vleugelaanval. Je vleugelspelers moet je juist weer aanvallend zetten (ervanuitgaande dat deze voldoende vleugelspel hebben). Iemand normaal zetten op een vleugelpositie is naar mijn idee nooit de juiste keuze, het is dan aanvallend of verdedigend.
Ik weet niet wat voor stats je aanvallers hebben, maar een verdedigende aanvaller heeft alleen nut als hij veel positiespel heeft. Dingen als 'een nummer 10 positie' of de aansluiting met het middenveld doen er niet toe in hattrick. Het gaat puur om je ratings (en soms wat geluk)
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
tvp (voor zover t nut heeft met al die spammers hier!)
zegt spuit 11quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
tvp (voor zover t nut heeft met al die spammers hier!)
Ben je wel wat wijzer geworden van al die badgasten hier?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:26 schreef Puala het volgende:
doe maar een tvp dan in dit topic.
Opstelling ready voor de eerste wedstrijd
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef Grumpey het volgende:
een vrouw?! Dat ik dat nog meemaken...
Ja,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef Silver_Shark het volgende:
kan ik met HO! ook trainingen bekijken ?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
Waarom log ik altijd elke dag 5 keer in op Hattrick zonder er van te voren bij stil te staan dat ik er geen reet te doen heb ?
Op msn werd laatst week 2-3 genoemd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:15 schreef Anno20 het volgende:
[..]
iets met herkenning ofzo...
![]()
Heb vandaag het hele jeugdteam op een rijtje gezet in een excelfile...
Kwam erachter dat ik sinds de start van m'n jeugdopleiding, exact 3 seizoen geleden (960.000 euro investering), een bedrag van 2.5 miljoen euro verdiend heb (exclusief doorverkopen en extra training). Dit betekend dat m'n eerdere doelstelling van 1 miljoen euro verdienen aan gepromoveerde jeugdspelers ergens wel een reele, maar toch wel harde dobber gaat worden!![]()
![]()
Heeft iemand een indicatie van de speelronde waarin de fokcup van start gaat trouwens? Na die blamage in de beker (196 om 150 hatstats en dan verliezen), ben ik wel weer toe aan een uitdaging...
De UEFA kan denk ik eerder beginnen dan Champions. De Champions zullen bekerronde 4/5 wel halen namelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op msn werd laatst week 2-3 genoemd.
Jawel, wacht nog op een lijstje van Nico, voor de rest kom ik er wel uit geloof ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben je wel wat wijzer geworden van al die badgasten hier?
Maar goed ook met dat deelnemersveld van de Uefa.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De UEFA kan denk ik eerder beginnen dan Champions. De Champions zullen bekerronde 4/5 wel halen namelijk.
Enige jammere vind ik dat je dit niet kan kopiëren vanuit HO!.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja,
[ afbeelding ]
Excuus voor het evt. lay-out vernaggelen..
edit: lay-out valt hier mee.. (fok! verminimalisisiseert 'm), hoop bij hullie ook![]()
Wat voor lijstje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawel, wacht nog op een lijstje van Nico, voor de rest kom ik er wel uit geloof ik
er is een vrouw in het topic en ineens wordt je serieusquote:
Dat ben ik altijdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
er is een vrouw in het topic en ineens wordt je serieus
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:01 schreef Wackyduck het volgende:
Morgen eerste competitiewedstrijd, ik ben benieuwd wat het wordt. Wel tegen een bot, dus dat moet wel te doen zijn in principe...
Ik gebruik t niet of zelden dus geen idee. Verder krijgt iedere speler de training voor t aantal minuten dat ie speelt. Niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Lyzio het volgende:
Gebruiken jullie de optie om te wisselen trouwens frequent? Zo ja, zou dit dan werken:
Ohja, nog een vraagje wat betreft de wissels. Krijgen de spelers die in het veld komen na een wissel ook een volle training, of zit dat anders?
Ik heb je een invite gestuurd voor een friendlyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:29 schreef drummerdude het volgende:
Voor de IX of Xers onder ons, ik heb nog wat spelers die misschien interessant zijn op de transferlijst staan. Kom maar even langs(1005533)
Alle drie wissels kunnen goed werken. Wissel #1 lijkt me prima, goede correctiemogelijkheid. Wissel #3 is een 'testcase'. Bij wissel #2 heb je een klein risico. Stel balbezit is 50/50 verdeeld met de basisopstellingen, maar jij krijgt binnen 10 minuten de eerste 2 kansen en benut ze beide. Dan vindt de wissel plaats, verzwakt je middenveld en krijg je alsnog het deksel op de neus (althans, dat is imho niet onaannemelijk). Derhalve zou ik dan eerder kiezen voor de extra voorwaarde 'na rust'. Je hebt dan iets meer zekerheid dat het ook 'echt' kan.. Overigens, Toivonen is ook een trainee naar ik aanneem? Of alleen voor de ratings? Ingeval 'tevens trainee', dan kan Marsh toch ook gewoon op woensdag spelen? Of doe je het danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Lyzio het volgende:
Gebruiken jullie de optie om te wisselen trouwens frequent? Zo ja, zou dit dan werken:
[ afbeelding ]
#1 - Sezen voor Korthals; Sezen is iets beter qua stats, maar ik heb besloten om te beginnen met een trainee. Mocht het de soep in draaien, haal ik hem eruit voor een wat meer ervaren speler.
#2 - Marsh voor Toiviainen; Toiviainen is mijn absolute sterspeler, maar ik heb een hele leuke trainee in de vorm van Marsh. Als de wedstrijd verloopt zoals ik denk -goed dus- kan Marsh zich bewijzen.
#3 - Catarinense voor Martinéz; Pas gekochte spits. Jong en best goed qua stats. Die wissel ik gewoon om te kijken of hij nog wat potten kan breken, ongeacht de score op dat moment.
Ohja, nog een vraagje wat betreft de wissels. Krijgen de spelers die in het veld komen na een wissel ook een volle training, of zit dat anders?
Ik gebruik het nog niet. Ik wil eerst zeker weten dat het een toegevoegde waarde heeft... Mij lijkt van niet namelijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Lyzio het volgende:
[ afbeelding ]
#1 - Sezen voor Korthals; Sezen is iets beter qua stats, maar ik heb besloten om te beginnen met een trainee. Mocht het de soep in draaien, haal ik hem eruit voor een wat meer ervaren speler.
#2 - Marsh voor Toiviainen; Toiviainen is mijn absolute sterspeler, maar ik heb een hele leuke trainee in de vorm van Marsh. Als de wedstrijd verloopt zoals ik denk -goed dus- kan Marsh zich bewijzen.
#3 - Catarinense voor Martinéz; Pas gekochte spits. Jong en best goed qua stats. Die wissel ik gewoon om te kijken of hij nog wat potten kan breken, ongeacht de score op dat moment.
Dat is inderdaad wel een goedequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alle drie wissels kunnen goed werken. Wissel #1 lijkt me prima, goede correctiemogelijkheid. Wissel #3 is een 'testcase'. Bij wissel #2 heb je een klein risico. Stel balbezit is 50/50 verdeeld met de basisopstellingen, maar jij krijgt binnen 10 minuten de eerste 2 kansen en benut ze beide. Dan vindt de wissel plaats, verzwakt je middenveld en krijg je alsnog het deksel op de neus (althans, dat is imho niet onaannemelijk). Derhalve zou ik dan eerder kiezen voor de extra voorwaarde 'na rust'. Je hebt dan iets meer zekerheid dat het ook 'echt' kan.. Overigens, Toivonen is ook een trainee naar ik aanneem? Of alleen voor de ratings? Ingeval 'tevens trainee', dan kan Marsh toch ook gewoon op woensdag spelen? Of doe je het dan
omgekeerd? Marsh na x minuten vervangen door Toivonen?
Dus Ville speelt gewoon de competitiewedstrijden, en voor de friendlies heb ik daar Marsh voor. Echter, het leek me wel een stoer plan om Marsh ook al in te laten vallen mocht het team erg lekker draaien zondag. Maar inderdaad, wel na rustquote:10. Ville Toiviainen (CM) (174443731)
Suomi 21 jaar en 70 dagen, volgende verjaardag: 14-03-2009
uitstekend in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Fleur de Lis (sinds 17-10-2007)
Total Skill Index (TSI): 9 430
Loon: 4 212 ¤/week inclusief een 20% bonus
Huidige vaardigheden
Positiespel: 10/20 uitmuntend
Passen: 6/20 redelijk
Transfers voor Ville Toiviainen
17-10-2007 Fc Rocho Fleur de Lis 32 001 ¤ TSI: 120
Welke speler op welke punten moet voldoen enz. Van spitsen snap ik het scoren wel en het passen en een verdediger moet kunnen verdedigen.. net als een keeper moet kunnen keepen. Alleen dingen als middenvelders, vleugelspelers en alles.. dat is een rampquote:
mids hebben positiespel nodig en minimaal goed conditie. Voor een aanvallende mid heeft ie dan ook passen nodig en voor een verdedigende verdedigen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke speler op welke punten moet voldoen enz. Van spitsen snap ik het scoren wel en het passen en een verdediger moet kunnen verdedigen.. net als een keeper moet kunnen keepen. Alleen dingen als middenvelders, vleugelspelers en alles.. dat is een ramp
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:48 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die wissels en training, krijgt elke speler een hoeveelheid training evenredig aan de tijd in het veld?
Met een maximum van 90 minunten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:48 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die wissels en training, krijgt elke speler een hoeveelheid training evenredig aan de tijd in het veld?
En ALLE spelers hebben conditie nodig, dus niet allen middenvelders zoals possie zegt. Dus ook de keeper heeft dat nodig. Veel mensen vergeten dat nogal tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke speler op welke punten moet voldoen enz. Van spitsen snap ik het scoren wel en het passen en een verdediger moet kunnen verdedigen.. net als een keeper moet kunnen keepen. Alleen dingen als middenvelders, vleugelspelers en alles.. dat is een ramp
Tegenwoordig kun je ook zelf de opdracht geven voor wissels. Je moet daar dan wel een aantal voorwaarden voor instellen die moeten zijn vervuld. Bijvoorbeeld wanneer je instelt dat je verdediger Pietje vervangt door aanvaller Jantje wanneer je bij rust met meer dan 1 doelpunt achter staat. Stel je staat dan thuis na 45 minuten 1-3 achter, dan komt in rust Jantje in het veld voor Pietje..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:14 schreef The_Hives het volgende:
kan je ook wisselen tijdens de wedstrijdJe stelt toch gewoon wissel spelers in en bij blessure komt die erin
Er zijn wel wat nieuwe dingen ja. Maar met die wissels hoef je je nog geen zorgen te maken. Die zullen nog niet door iedereen gebruikt worden. Ik zou eerst gewoon zorgen dat je team goed draait alvorens allemaal dingen gaan uit te proberen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:23 schreef The_Hives het volgende:
damn, ik heb nog een hoop over de nieuwe regels te leren. Tijd dat ik maar eens vakantie opneem om me in de regels te kunnen verdiepen
Oké, zal het is ff opslaan zodat ik het kan onthoudenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mids hebben positiespel nodig en minimaal goed conditie. Voor een aanvallende mid heeft ie dan ook passen nodig en voor een verdedigende verdedigen natuurlijk.
Een vleugelspeler heeft vleugelspel nodig en positiespel. ook passen is voor zo een speler belangrijk.
Hier kijken wil ook nog wel eens helpen..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, zal het is ff opslaan zodat ik het kan onthouden![]()
Dankje
quote:Fleur de Lis (362333)
Nederland, Nederlandse Antillen en Aruba, VIII.584
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:04 schreef The_Hives het volgende:
daag 1 van beide me maar uit. Moet nu weg. Accepteer hem morgen
Wat is je IDquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:04 schreef The_Hives het volgende:
daag 1 van beide me maar uit. Moet nu weg. Accepteer hem morgen
Jij weigert mijn friendliesquote:
quote:Officieel persbericht vv Emmen, 31-01-09
Zondagavond van start!
Zondagavond om 20.15 uur gaan we weer van start! vv Emmen zal voor het eerst na z’n herstart aantreden in de competitie. Thuis in het Wietse Kranenbarg Stadion wordt gespeeld tegen Team Dilyo. De Emmenaren zullen als favoriet beginnen, en hopen op een goede start van het seizoen. Wietse Kranenbarg zal de officiële opening verrichten. Hij denkt dat vv Emmen op termijn weer een roemruchte club kan worden. “vv Emmen kan op termijn een roemruchte club worden”, aldus Kranenbarg.
Vragen gaat sneller en dan heb je een hele duidelijke uitleg en alles.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier kijken wil ook nog wel eens helpen..
Sowieso staat die site niet voor niets in de OP (toch?)
Donequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Was jij dat?![]()
Nog een keer en ik accept
kranenbarg?quote:
het is gewoon chantagequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Vragen gaat sneller en dan heb je een hele duidelijke uitleg en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |