quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:48 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die wissels en training, krijgt elke speler een hoeveelheid training evenredig aan de tijd in het veld?
Met een maximum van 90 minunten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:48 schreef Wackyduck het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die wissels en training, krijgt elke speler een hoeveelheid training evenredig aan de tijd in het veld?
En ALLE spelers hebben conditie nodig, dus niet allen middenvelders zoals possie zegt. Dus ook de keeper heeft dat nodig. Veel mensen vergeten dat nogal tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke speler op welke punten moet voldoen enz. Van spitsen snap ik het scoren wel en het passen en een verdediger moet kunnen verdedigen.. net als een keeper moet kunnen keepen. Alleen dingen als middenvelders, vleugelspelers en alles.. dat is een ramp
Tegenwoordig kun je ook zelf de opdracht geven voor wissels. Je moet daar dan wel een aantal voorwaarden voor instellen die moeten zijn vervuld. Bijvoorbeeld wanneer je instelt dat je verdediger Pietje vervangt door aanvaller Jantje wanneer je bij rust met meer dan 1 doelpunt achter staat. Stel je staat dan thuis na 45 minuten 1-3 achter, dan komt in rust Jantje in het veld voor Pietje..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:14 schreef The_Hives het volgende:
kan je ook wisselen tijdens de wedstrijdJe stelt toch gewoon wissel spelers in en bij blessure komt die erin
Er zijn wel wat nieuwe dingen ja. Maar met die wissels hoef je je nog geen zorgen te maken. Die zullen nog niet door iedereen gebruikt worden. Ik zou eerst gewoon zorgen dat je team goed draait alvorens allemaal dingen gaan uit te proberen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:23 schreef The_Hives het volgende:
damn, ik heb nog een hoop over de nieuwe regels te leren. Tijd dat ik maar eens vakantie opneem om me in de regels te kunnen verdiepen
Oké, zal het is ff opslaan zodat ik het kan onthoudenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
mids hebben positiespel nodig en minimaal goed conditie. Voor een aanvallende mid heeft ie dan ook passen nodig en voor een verdedigende verdedigen natuurlijk.
Een vleugelspeler heeft vleugelspel nodig en positiespel. ook passen is voor zo een speler belangrijk.
Hier kijken wil ook nog wel eens helpen..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, zal het is ff opslaan zodat ik het kan onthouden![]()
Dankje
quote:Fleur de Lis (362333)
Nederland, Nederlandse Antillen en Aruba, VIII.584
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:04 schreef The_Hives het volgende:
daag 1 van beide me maar uit. Moet nu weg. Accepteer hem morgen
Wat is je IDquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:04 schreef The_Hives het volgende:
daag 1 van beide me maar uit. Moet nu weg. Accepteer hem morgen
Jij weigert mijn friendliesquote:
quote:Officieel persbericht vv Emmen, 31-01-09
Zondagavond van start!
Zondagavond om 20.15 uur gaan we weer van start! vv Emmen zal voor het eerst na z’n herstart aantreden in de competitie. Thuis in het Wietse Kranenbarg Stadion wordt gespeeld tegen Team Dilyo. De Emmenaren zullen als favoriet beginnen, en hopen op een goede start van het seizoen. Wietse Kranenbarg zal de officiële opening verrichten. Hij denkt dat vv Emmen op termijn weer een roemruchte club kan worden. “vv Emmen kan op termijn een roemruchte club worden”, aldus Kranenbarg.
Vragen gaat sneller en dan heb je een hele duidelijke uitleg en alles.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier kijken wil ook nog wel eens helpen..
Sowieso staat die site niet voor niets in de OP (toch?)
Donequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:13 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Was jij dat?![]()
Nog een keer en ik accept
kranenbarg?quote:
het is gewoon chantagequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Vragen gaat sneller en dan heb je een hele duidelijke uitleg en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |