ik had 4seizoenen terug een 19jarige uitmuntend vleugelspeler verkocht voor ongeveer 1milquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vleugel spelers zijn zo zonde van je geld en dragen bijna niks bij
Althans zo is mijn ervaring.
Wat is dat nou weer voor grapquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
19 jaar en uitmuntend voor maar 1 mil?? Zo dan zijn die prijzen ff flink veranderd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik had 4seizoenen terug een 19jarige uitmuntend vleugelspeler verkocht voor ongeveer 1mil
Niet!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor grap, hoe wil je je linker en rechteraanval sterk krijgen
Als je die briljante vleugel niet ondersteund door een aanvaller (met vleugelspel), (aanvallende) middenvelder en/of vleugelverdediger (met vleugelspel), dan schiet het inderdaad niet op nee.. Tuurlijk heb je wel vleugelspelers nodig. Alleen een centrumaanval is veel te gemakkelijk om te verdedigen..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet!
Ik had ooit een briljant vleugel spelert maar die bracht mn vleugel naar zwak oid. Dus geen vleugelspelers meer en 3 centrale mids
Welkom welkom!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:02 schreef borisz het volgende:
Ik heb mij ook weer eens aangemeld.
Morgen een duel 1 in een nieuw seizoen. IX.1658
Misschien makkelijk te verdedigen maar ik win er genoeg mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je die briljante vleugel niet ondersteund door een aanvaller (met vleugelspel), (aanvallende) middenvelder en/of vleugelverdediger (met vleugelspel), dan schiet het inderdaad niet op nee.. Tuurlijk heb je wel vleugelspelers nodig. Alleen een centrumaanval is veel te gemakkelijk om te verdedigen..
Fok!Cup aangemeldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom welkom!
Zin om mee te doen met de VJ\GL en de Fok!Cup?
Als je tips en of hulp nodig hebt weet je dit forum te vinden he!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Fok!Cup aangemeld.
Ik kreeg een mailtje dat de site was vernieuwd en ja ik probeer het weer eens. Nu ditmaal met hopelijk weinig beginnersfouten
.
WHUTTquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je tips en of hulp nodig hebt weet je dit forum te vinden he!
Geen zin in de VJ\GL? Daar hoef je niets voor te doen. All1 inschrijven.
Ok dan meld ik mij aanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je tips en of hulp nodig hebt weet je dit forum te vinden he!
Geen zin in de VJ\GL? Daar hoef je niets voor te doen. All1 inschrijven.
Nee lijkt mij ook niet zo handig..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb morgen middag tijd om het te doen. Zo de kroeg/discotheek in om te zuipen.. lijkt me geen heel erg goed plan om het dan nog te gaan doen
Vrouwen mogen geen zuipen zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb morgen middag tijd om het te doen. Zo de kroeg/discotheek in om te zuipen.. lijkt me geen heel erg goed plan om het dan nog te gaan doen
Ik ben m eindelijk kwijtquote:Op zondag 1 februari 2009 00:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vrouwen mogen geen zuipen zeggen.
Bah ik begin mn kater zelfs al te krijgen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Raaphorst RV: CV: LV: Compeer Holdorp Kraaijkamp (verdediging) (verdediging) RVL: CM: CM: CM: LVL: Franck Oost Broeren Aling Meyerink (aanvallend) (aanvallend) A: A: Bretoniere Voorn SH: Aling Reserve: V: Simonisz M: Kijsser A: Marta VL: Botzen |
Oh, daarom haal ik formidabel op de linker en rechtervleugel aanval...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 8 | Middenveld formidabel (hoog) Rechterverdediging redelijk (heel laag) Centrale verdediging matig (laag) Linkerverdediging redelijk (heel laag) Rechteraanval formidabel (laag) Centrale aanval zwak (zeer hoog) Linkeraanval formidabel (hoog) |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Middenveld matig (hoog) Rechterverdediging redelijk (laag) Centrale verdediging redelijk (laag) Linkerverdediging redelijk (laag) Rechteraanval uitstekend (laag) Centrale aanval redelijk (hoog) Linkeraanval goed (hoog) |
Goten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
TVP'tje voor over een week![]()
Misschien ook weer terug dus
hou op over katersquote:
eh, geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |