quote:
quote:Geregeld!
Nederland vv Emmen (IX) in jouw stadion 04-02-2009 17:05
quote:Bondscoach (Aan de gang)
Het is je niet toegestaan om een stem uit te brengen bij voorkomende verkiezingen totdat je je Hattrick Manager License Challenge hebt afgemaakt.
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Goten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onze knuffelkleuterWelcome back
(heb je al engels gehad op school trouwens
)
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vrouwen mogen geen zuipen zeggen.
Bah ik begin mn kater zelfs al te krijgen
mijn kater miauwt niet maar zit op drumlesquote:Kater redt met gemiauw Kroatisch gezin
Uitgegeven: 1 februari 2009 11:34
Laatst gewijzigd: 1 februari 2009 11:34
rook je ook shag?quote:
quote:
de andere 2 waren niksquote:Hoor eens, Luc Reijnders is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Dankjewelquote:Op zondag 1 februari 2009 09:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
@ puala:
Dit is mijn visie:
[ code verwijderd ]
Kuikensquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad. Prutsers in de ArenA gisteren..
je weet dat foto's op internetprofielen vaak niet kloppenquote:
Ik had de twijfelachtige eer er live bij te mogen zijn. A 38,50 EUR.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Ik heb het niet gezien maar we maken het az nu wel heel makkelijk....
Wat heeft dat er mee te maken dat ik liever chicks heb? Of hebben ze in de discotheek allemaal een masker op of zo?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je weet dat foto's op internetprofielen vaak niet kloppen
Nee man! Dan zitten ze al op de middelbare, dat hebben ze dan al gehad.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet meer? Ze beginnen ook steeds vroeger, die jeugd... En ontmaagd zeker op je 13e?
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet meer? Ze beginnen ook steeds vroeger, die jeugd... En ontmaagd zeker op je 13e?
quote:Op zondag 1 februari 2009 12:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee man! Dan zitten ze al op de middelbare, dat hebben ze dan al gehad.
Ik heb sinds dit jaar geen seizoenskaart meer. Maar dat is inderdaad aardig geld voor zo'n boutwedstrijd.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik had de twijfelachtige eer er live bij te mogen zijn. A 38,50 EUR..
Heerenveen heeft trouwens ook geen uitgespeelde kans gehad. Die knakker van een Pranjic jast er een vrije trap kiel-kiele in en vervolgens namen ze de loopgraven weer in. Anti-voetbal!.
OT: jeugdspelertje met momenteel matig PM, 16j39d. Kon slechter; hij heeft ook nog wat vleugelspel.
Heyquote:Op zondag 1 februari 2009 12:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat ik liever chicks heb? Of hebben ze in de discotheek allemaal een masker op of zo?
Yup.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik heb sinds dit jaar geen seizoenskaart meer. Maar dat is inderdaad aardig geld voor zo'n boutwedstrijd.
Nou ik hoef geen jeugdpull te doen met een waardelzoe jeugdopleiding. Kost zeker nog steeds 1000 om dat te doen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |