quote:Op zondag 1 februari 2009 16:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Toen we het daar over hadden was het nog voorlopig inderdaad...
Ach, met een 17j0d met goed Positiespel en matig Passen/Verdedigen ben ik blij genoeg, ook al zijn dan de andere skills maximaal 'slecht'quote:Op zondag 1 februari 2009 16:16 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Geld dat dan voor de 4 hoofdskills of voor alle?
Neem bijvoorbeeld de volgende speler van mij: potentieel GOED positiespel en bekend slecht vleugelspel... Verder matig allround! Dat zou betekenen dat wanneer deze Goed op positiespel heeft, dat het niet zo'n hele beste allrounder zou worden, want om dat te middelen moet er al 1 skill zijn met maximaal Slecht... en dan is de rest nog maar matig, dus dat is niet geweldig :S
en off-topic:quote:Op zondag 1 februari 2009 16:16 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Geld dat dan voor de 4 hoofdskills of voor alle?
Neem bijvoorbeeld de volgende speler van mij: potentieel GOED positiespel en bekend slecht vleugelspel... Verder matig allround! Dat zou betekenen dat wanneer deze Goed op positiespel heeft, dat het niet zo'n hele beste allrounder zou worden, want om dat te middelen moet er al 1 skill zijn met maximaal Slecht... en dan is de rest nog maar matig, dus dat is niet geweldig :S
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef Anno20 het volgende:
Maar even een kleine tvp...
[..]
en off-topic:feijenoord!!
SCH!!!
![]()
Zeker waar, maar het is voor de 'understanding' best belangrijk... Denk wel dat ik het door heb dan! Helpt weer een hoop bij het inschatten van skills van spelersquote:Op zondag 1 februari 2009 16:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, met een 17j0d met goed Positiespel en matig Passen/Verdedigen ben ik blij genoeg, ook al zijn dan de andere skills maximaal 'slecht'
Of je tegenstander snapt het niet en vernaggelt z'n opstelling/eigen kansen, dan wel is geniaal en countert jou naar huisquote:Op zondag 1 februari 2009 16:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als in het begin je middenveld hoger is, en je countert, dan snap je het spel niet...
Wie is wij?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:23 schreef foetre het volgende:
[..]
Niks daarvan .Wij zijn gewoon overtuigt van onze eigen qualiteiten
Idd en er zijn ook wel is van die vage tegenstanders die gewoon niet te voorspellen zijn.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Of je tegenstander snapt het niet en vernaggelt z'n opstelling/eigen kansen, dan wel is geniaal en countert jou naar huis
Wij zijn een team.We doen het met z'n allenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie is wij?
Of praten die virtuele spelers met je...
Neequote:Op zondag 1 februari 2009 16:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
Over formatie ervaring gesproken. Ik heb op 3-5-2 nu goed ipv uitstekend. Krijg ik hier problemen mee of niet?
ik speel normaal vleugel maar heb door blessure niet de optimale opstelling en ik speel tegen een tegenstander met counter maar mijn verdediging kan dat wel hebben en zijn mideveld is maar een tikje beter. Uit speel ik meestal counterquote:
Als jouw verdediging (duidelijk) sterker is dan de zijne en jouw middenveld marginaal lager dan de zijne, waarom speel je nu dan ook niet counter? Met Pressie kun je kansen dus ook eigen) wegpressen, met Counter kun je zijn kansen overnemen en zelf proberen te scoren..quote:Op zondag 1 februari 2009 16:42 schreef Re het volgende:
[..]
ik speel normaal vleugel maar heb door blessure niet de optimale opstelling en ik speel tegen een tegenstander met counter maar mijn verdediging kan dat wel hebben en zijn mideveld is maar een tikje beter. Uit speel ik meestal counter
Er kan maar 1 ploeg tactische counterkansen krijgen. Daarnaast heb je natuurlijk altijd nog de mogelijkheid van SE's en Spelhervattingen (penalty/vrije trap) die voor extra doelpunten kunnen zorgen, daar helpt zelfs geen Goddelijk verdediging tegen (keeper wil nog wel eens helpen trouwensquote:Op zondag 1 februari 2009 16:49 schreef Re het volgende:
da's wel waar ja, ik ging even op mijn HO prediction af (220 pressing, 210 counter), ik moet het dus nog even bekijken, als 2 ploegen counteren wordt er maximaal maar 1 keer gescoord en dat kan dan alletwee de kanten opvallen en dan zijn de fans weer droevig enzo
counteren dan maarquote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er kan maar 1 ploeg tactische counterkansen krijgen. Daarnaast heb je natuurlijk altijd nog de mogelijkheid van SE's en Spelhervattingen (penalty/vrije trap) die voor extra doelpunten kunnen zorgen, daar helpt zelfs geen Goddelijk verdediging tegen (keeper wil nog wel eens helpen trouwens)
Krijgt alleen de ploeg met het minste middenveld de tactische counterkansen?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er kan maar 1 ploeg tactische counterkansen krijgen. Daarnaast heb je natuurlijk altijd nog de mogelijkheid van SE's en Spelhervattingen (penalty/vrije trap) die voor extra doelpunten kunnen zorgen, daar helpt zelfs geen Goddelijk verdediging tegen (keeper wil nog wel eens helpen trouwens)
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Krijgt alleen de ploeg met het minste middenveld de tactische counterkansen?
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Ard Doorman.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Positiespel wordt!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
En maar meuten dat je nooit wat leuks krijgt in je jeugdquote:
Ja idd.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Das lekker dan als twee ploegen counteren en eentje heeft misgegokt
tis nog steeds geen verdediger..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En maar meuten dat je nooit wat leuks krijgt in je jeugd
ja oke, maar ik train toch verdedigers? wat moet ik dan met middenvelders.. Ik wil jeugdspelers door laten stromen naar het eerste elftal en daar vervolgens door trainen..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar deze is ook wel lekker toch?
Tevens SP-hoer.quote:Khalifa Haj-Abir
27 years and 85 days
In inadequate form, solid stamina.
Has formidable experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 01-02-2009)
Total Skill Index (TSI): 70 930
Wage: 44 270 ¤/week
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: titanic
Winger: weak
Passing: excellent
Scoring: wretched
Set pieces: magical
klopt maar je moet toch ook een middenvelder hebben om te spelen? Deze gewoon tot ie 19 is in de jeugd laten en dan ontslaan.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja oke, maar ik train toch verdedigers? wat moet ik dan met middenvelders.. Ik wil jeugdspelers door laten stromen naar het eerste elftal en daar vervolgens door trainen..
Lekker hoor!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef ScudRaket het volgende:
Vandaag een erg jonge opstelling in de jeugdcompetitie. En een nieuwe middenvelder, ik was gedwongen om wat aan te schaffen na de +4 van mijn beste IM.
[..]
Tevens SP-hoer.
nee das ook weer zonde.. ik moet in mn jeugd maar middenvelders trainen..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt maar je moet toch ook een middenvelder hebben om te spelen? Deze gewoon tot ie 19 is in de jeugd laten en dan ontslaan.
als je er meer dan 1 hebt wel ja. Anders is t zonde. Train dan als 2e controlerend spel dan krijgen je verdedigers ook nog training.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee das ook weer zonde.. ik moet in mn jeugd maar middenvelders trainen..
dat gaat te traag..quote:Op zondag 1 februari 2009 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
als je er meer dan 1 hebt wel ja. Anders is t zonde. Train dan als 2e controlerend spel dan krijgen je verdedigers ook nog training.
Als je met 4 middenvelders speelt is het zelfs dodelijk. Maar er is gelukkig dus versterkingquote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ook al is t klote die +4
Lekker optrainen (samen met die 'potentieel uitstekend' tot hun max in Positiespel (bij voorkeur voor 17j0d), waar mogelijk met wat bijstats als Passen en dan verkopen. Levert je (mits op 17j0d uitgetraind en evt. specialiteit/bijstats) opgeteld zo 1,5-2mln op (vooral die uitstekend kan veel opleveren). Redelijk/goed Verdedigers kun je op de transfermarkt ook wel kopen en misschien scout je er per ongeluk ook nog wel eens 1 in de jeugd die al op/in de buurt van redelijk Verdedigen zitquote:Op zondag 1 februari 2009 17:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja oke, maar ik train toch verdedigers? wat moet ik dan met middenvelders.. Ik wil jeugdspelers door laten stromen naar het eerste elftal en daar vervolgens door trainen..
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
klopt maar je moet toch ook een middenvelder hebben om te spelen? Deze gewoon tot ie 19 is in de jeugd laten en dan ontslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |