Dan moet je ook de cup niet winnen, dan heb je haast iedereen gehad jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:51 schreef foetre het volgende:
[..]
En ik vindt het wel is leuk om wat andere tegenstanders tegen te komen.
Das waarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan moet je ook de cup niet winnen, dan heb je haast iedereen gehad ja
Dan ga je in een andere cup spelen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:51 schreef foetre het volgende:
[..]
En ik vindt het wel is leuk om wat andere tegenstanders tegen te komen.
Server 8quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:50 schreef Silver_Shark het volgende:
Trouwens op welke server speel je Travian?
Hier zijn wel wat stats maar of je daar ook je 4.000e kan terug vinden weet ik niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:51 schreef Silver_Shark het volgende:
Gotver 32 posts geleden had ik 4.000 posts kan ik ergens terug kijken welke dat is me 4.000ste post
Kan ik nog in de fok!uefacup meedoen danquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ga je in een andere cup spelen.
Dat zou je aan de organisator van die cup moeten vragen. Als je hier wilt mee doen dan is het de Champions FOK!cup of de UEFA FOK!cup, maar die wat jij noemt hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Kan ik nog in de fok!uefacup meedoen dan
[MMOSG] Travian #10 Op naar de eindspelen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:50 schreef Silver_Shark het volgende:
Trouwens op welke server speel je Travian?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zou je aan de organisator van die cup moeten vragen. Als je hier wilt mee doen dan is het de Champions FOK!cup of de UEFA FOK!cup, maar die wat jij noemt hebben we hier niet.
er is ook onenigheid daarover binnen de organisatie..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga niet over de organisatie.
En zonde van mijn centen? Vind ik niet, als iemand gewisseld moet worden, dan wil ik gelijke vervaning. Het zou je zomaar de wedstrijd kunnen omzetten van een 4-0 voorsprong naar een 4-5 nederlaag...
Sowieso heb jij 18 spelers die 4 sterren of meer halen. Als dat maximaal redelijk is...![]()
Met mijn excel-sheetje, tel ik voor 1/10 stem. Dus 1 voor samen voegen en 1+1/10 tegen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er is ook onenigheid daarover binnen de organisatie..
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met mijn excel-sheetje, tel ik voor 1/10 stem. Dus 1 voor samen voegen en 1+1/10 tegen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 09:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het team-id van de laatste (20) klopt niet. Dat moet 1363968 zijn.
Hmz, foutje Hoe ik bij dat getal dan kwam geen idee. Ik pakte gewoon het nummer achter mijn naam.quote:
Dat was je manager-id.quote:Op zondag 1 februari 2009 09:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hmz, foutje Hoe ik bij dat getal dan kwam geen idee. Ik pakte gewoon het nummer achter mijn naam.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ach, Fok! it. Die nieuwe vlaggetjes komen later ook wel.. Mooie optie om lekker kansloos landen met 10-30 deelnemers uit te dagen en mocht er onverhoopt iemand accepteren voordat de Fok! Cup-wedstrijd geregeld is (wat ik dus absoluut niet verwacht), dan is die door mij veroorzaakte WO ook wel weer te accepteren.. Bovendien roep ik al 2-3 edities dat ik liever vlaggetjes jaag, nu maar weer wat Fed-liefde tonen
Natuurlijk. Van de week maar eens bepraten wanneer we de deadline gaan doen en wanneer we gaan beginnen.quote:
De komende woensdag om 23:59:59 is de deadline voor het inschrijven!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Van de week maar eens bepraten wanneer we de deadline gaan doen en wanneer we gaan beginnen.
Ja lekker zo toch!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
In ieder geval heb je op dit moment met 16/20 een mooi deelnemersveld voor beide edities![]()
Succes met het vinden van een mooie format voor alle deelnemers
Iedereen die ooit gestopt is heeft zeker net zoals ik een mailtje gekregen van zijn oude aanvoerder?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:03 schreef drummerdude het volgende:
Wel mooi, zo'n grote opgave, vorig seizoen was het veel minder (heeft geen zin om topics terug te zoeken voor het aantal![]()
)
Inschrijving (Let goed op dat je jezelf onder de goede cup zet!!, Champions Fok!Cup is divisie 6 en hoger en Uefa Fok!Cup is divisie 7 of lager)quote:Op maandag 2 februari 2009 14:57 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil ook mee doen, als dat nog kan.
FOK! Lyzio
Hattrick Fleur de Lis
TeamID 362333
Divisie VIII.584
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |