quote:0 - 1 Bram Lokken 11'
1 - 1 Eduardo Huber 37'
2 - 1 Eduardo Huber 37'
2 - 2 Mario Fiordalisi 83'
3 - 2 Diogo Salvador 85'
4 - 2 Cain Pound 85'
quote:12. Mario Cabezón [Transfer-listed]
28 years and 72 days, TSI = 9 450
In weak form, solid stamina.
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 6/20 passable
Playmaking: 9/20 formidable
Winger: 3/20 poor
Passing: 9/20 formidable
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 7/20 solid
quote:4. Honorato Álvarez Barrio [Transfer-listed]
30 years and 31 days, TSI = 3 240
In solid form, passable stamina.
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 5/20 inadequate
Playmaking: 9/20 formidable
Winger: 5/20 inadequate
Passing: 5/20 inadequate
Scoring: 5/20 inadequate
Set pieces: 8/20 excellent
Das idd verassend! Wel lekker voor jou toch!quote:Op zondag 1 februari 2009 22:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
dit lijkt mij een verrassende overwinning toch? heb met 1-3 gewonnen
[stats]knip[/stats]
idd heel lekker was nml vergeten te motsen en dit is toch echt wel DE concurrent voor mij dit seizoen.......quote:Op zondag 1 februari 2009 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd verassend! Wel lekker voor jou toch!
Op zich heb je helemaal geen verkeerde spelersgroep voor de VIII. Gezien de ratings van de andere teams uit je competitie ga je eenvoudig in de top4 eindigen. Vanavond was pech, 3 Spelhervattingen en 1 SE tegen doe je niks aan. Aanstaande zondag speel je tegen een 'bot'-team. Kun je lekker aan doelsaldo en zelfvertrouwen werkenquote:Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Silver_Shark het volgende:
-knip-
zie net pas dat ie een redelijk leider is, kan dit ook stijgen?????quote:
Neequote:Op maandag 2 februari 2009 01:25 schreef Xummon het volgende:
[..]
zie net pas dat ie een redelijk leider is, kan dit ook stijgen?????
Klopt, maar dan wel in officiële wedstrijden, want friendlies schiet qua ervaringspunten, zeker nu het minute-based is geworden, niet echt op..quote:ervaring zal uiteraard alleen stijgen door zoveel mogelijk speelminuten te pakken
Ik had het niet beter kunnen vertellen.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Op zich heb je helemaal geen verkeerde spelersgroep voor de VIII. Gezien de ratings van de andere teams uit je competitie ga je eenvoudig in de top4 eindigen. Vanavond was pech, 3 Spelhervattingen en 1 SE tegen doe je niks aan. Aanstaande zondag speel je tegen een 'bot'-team. Kun je lekker aan doelsaldo en zelfvertrouwen werkenIk denk niet dat je met dit elftal naar VII moet willen promoveren, degraderen zul je echter zeker niet wanneer je normaal je ding blijft doen.
Te spelen tactiek voor de rest van het seizoen is op zich ook niet erg ingewikkeld:
Zondag 4-3-3: Aleksijević; Jancsó, Kostuch, Roosink, Karabeg; Aika, Kullening, Pungračič; Le Bihan, Lerrig, Bakx.
Wissels: Haltuf; Baban; van der Berg; Damianidis; Litovkinas
Woensdag 5-3-2: Szczotok, Cobaleda, Van Wert, Baban, Haltuf, Brandbeck; Damianidis, van der Berg, Halagian; Litovkinas, aankoop voor 1k.
Wissels: geen, dan wel spelers van Zondag
Inmiddels ben je weer met je Jeugdopleiding begonnen? Je investeert 20k per week (3 scouts), maar je hebt 8 spelers rondlopen en veroorzaakt al -tig weken achtereen een WO.. Wel veel 'nieuwe' spelers toegevoegd/gescout de laatste weken als ik het zo vluchtig bekijk.
Gewoon alles lekker een paar seizoenen optrainen, 100% trainingsintensiteit, 14-15% conditietraining. Misschien gaandeweg een paar trainees vervangen door 'betere' en dan na een poosje je team versterken om te gaan voor promotie richting VIII. Eventueel kun je nog proberen ergens een middenvelder tot maximaal 28 jaar met minimaaluitstekend Positiespel, zwak/matig ervaring en goed leiderschap op de kop te tikken (ik heb even geen idee wat dat kost, zou je even op meoten zoeken). Die kun je iedere week laten spelen en is op termijn intern aan te stellen als goed/goed-coach.. Pungračič kun je dan verkopen..
Wat is je eigen planning voor wat dat betreft? Heb je een termijn in gedachten waarop je zou willen promoveren, dan wel investeren?
Als je de ratings tegenover elkaar legt. Dan heb je verdiend gewonnen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
dit lijkt mij een verrassende overwinning toch? heb met 1-3 gewonnen
HatStats (gedetailleerd)
westlanders
160
Verdediging: 41
Middenveld: 63
Aanval: 56
fc gokwerk
153
Verdediging: 59
Middenveld: 48
Aanval: 46
Vnukstats
westlanders
5.34
Verdediging: 4- 4! 4-
Middenveld: 6!
Aanval: 5+ 5+ 5-
fc gokwerk
4.95
Verdediging: 4* 5* 6+
Middenveld: 4*
Aanval: 4+ 5! 4-
Als je mee doet met de VJ/GL, dan ben je daar automatisch voor ingeschreven.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:08 schreef drummerdude het volgende:
Gouden schoen... Moest je je daar voor inschrijven?
Per definitie heb je zelfs pech gehad. Zijn aanval kwam niet over jou verdediging heen, Maar jouw linkeraanval was hoger dan zijn rechter verdediging en jouw rechteraanval was hoger dan zijn linkerverdediging. Je had misschien gewonnen als je via de vleugels had gespeeld.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:14 schreef drummerdude het volgende:
Jeuj![]()
![]()
Ik ben tevreden over gister. Veel minder balbezit, maar toch gelijk gespeeld. Ik weet niet zeker of het verdiend was, maar ik ben blij met mijn punt!
Alex Royal Club (ARC) Olde Veste
Middenveld slecht (laag) waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging slecht (heel laag) zwak (hoog)
Centrale verdediging slecht (laag) matig (hoog)
Linkerverdediging waardeloos (zeer hoog) zwak (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (hoog) slecht (heel laag)
Centrale aanval waardeloos (zeer hoog) waardeloos (laag)
Linkeraanval slecht (laag) slecht (laag)
Indirecte vrije trappen
Verdediging slecht (heel laag) slecht (hoog)
Aanval slecht (hoog) zwak (heel laag)
Teammotivatie (Verborgen) Normaal
Tactiek normaal normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek) (geen speciale tactiek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:21 schreef drummerdude het volgende:
Dat had ik nooit gedacht![]()
Waar zie je hatstats, en waar staan ze voor?
(2e persbericht)Die hatstats zie je ook op alltid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:6 90 50 15 25 90.0 50.0 15.0 25.0 Olde Veste
7 86 27 30 29 86.0 27.0 30.0 29.0 Alex Royal Club..
Nee. De behaalde ratings, maar dan opgeteld.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:26 schreef drummerdude het volgende:
OK, en waar staan ze voor? De sterren opgeteld ofzo?
quote:WHAT ARE AH-POINTS/HATSTATS/RATINGS, AND HOW ARE THEY CALCULATED?
AH-points is the sum of your team ratings. It’s the same formula that’s used by HatStats, if that’s more familiar to your. It’s a very simple formula:
(3*midfield)+(sum of all other ratings)
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:34 schreef drummerdude het volgende:
OK, dus de sterren is handig voor individueel, en de ratings om teams te vergelijken?
Bah ik heb veel doelpunten gemaakt, maar helaas niet met 1 spelerquote:Op maandag 2 februari 2009 09:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
De top 13 van de FOK! Gouden Schoen:
[ afbeelding ]
Ik blijf erbij. Je hebt het op het middenveld verspeeld door niet PIC te spelen in de beker. De TS-hits die je gekregen hebt, en de PIC die je tegenstander wel in de beker gedaan had.quote:
op moment heb ik 9 trainies. als ze rond 21 / 22 jaar zijn uitgetraint wil ik er 5 verkopen en 4 houden voor mijn basis opstelling. dan ga ik Positie spel trainen zelfde manier tot 21 / 22 jaar trainen en paar verkopen en wat houden voor mijn basis elf.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
-knip-
Wat is je eigen planning voor wat dat betreft? Heb je een termijn in gedachten waarop je zou willen promoveren, dan wel investeren?
wrijf het er maar lekker inquote:Op maandag 2 februari 2009 09:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. Je hebt het op het middenveld verspeeld door niet PIC te spelen in de beker. De TS-hits die je gekregen hebt, en de PIC die je tegenstander wel in de beker gedaan had.
Anders had je een sterker middenveld gehad en waarschijnlijk gewoon gewonnen.
nee.. anders zou het wel heel makkelijk zijn om je TS hoog te houdenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:14 schreef Silver_Shark het volgende:
kan je tijdens friendlys niet piccen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |