Mocht het goed gaan in de wedstrijd (wat ik dan ook verwachtte met een botteam) zou Toiviainen eruit gaan voor een trainee (Marsh). Dat heb ik dus ingesteld bij de wissels, maar ik was vergeten om er 'na rust' bij te zetten. Daarom ging hij er al uit na 9 minuten. Foutjequote:
Dat valt wel meequote:Op maandag 2 februari 2009 10:45 schreef Ruudt het volgende:
Als die Toivianen oud is dan is het opzich wel lekker, want dan heeft je trainee meer minuten gemaakt.
Eventueel instellen dat de laatste 10 minuten march erin komt. Dan heeft Toiviainen 89 minuten training en Marsh 90 minunten. Anders zou je hebben dat Toiviainen 90 minuten traint en Marsh 81.quote:
Precies. Dat is ook mijn planquote:Op maandag 2 februari 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eventueel instellen dat de laatste 10 minuten march erin komt. Dan heeft Toiviainen 89 minuten training en Marsh 90 minunten. Anders zou je hebben dat Toiviainen 90 minuten traint en Marsh 81.
Het totale rendement qua training net even wat hoger krijgen zo.
In mijn ogen is niemand 'slechter' of 'beter' dan iemand anders. Als je bijvoorbeeld in de VI speelt, wil dat niet zeggen dat je dan 'beter' bent als iemand uit de VIII. Iedereen begrijpt het spelletje wel hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef Anno20 het volgende:
Is het misschien een idee om op de fokfederatie site een klassement bij te houden van de maximale hatstats van alle fokkende hattrickers? ben altijd wel benieuwd in hoeverre ik nou beter of slechter ben dan de personen hier... maar tevens te lui om het iedere keer op te zoeken
http://alltid.org/group/29314/quote:Op maandag 2 februari 2009 11:23 schreef Anno20 het volgende:
Is het misschien een idee om op de fokfederatie site een klassement bij te houden van de maximale hatstats van alle fokkende hattrickers? ben altijd wel benieuwd in hoeverre ik nou beter of slechter ben dan de personen hier... maar tevens te lui om het iedere keer op te zoeken
Dat was ook niet de intentie van m'n post... Ik bedoelde meer, hoe de teams zich tot elkaar verhouden qua stats!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
In mijn ogen is niemand 'slechter' of 'beter' dan iemand anders. Als je bijvoorbeeld in de VI speelt, wil dat niet zeggen dat je dan 'beter' bent als iemand uit de VIII. Iedereen begrijpt het spelletje wel hoorHet is alleen de vraag wie er langer speelt.
Als je de SL-punten neemt dan kun je zien hoe de teams zich verhouden als ze niet bij elkaar in de leauge/divisie spelen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Dat was ook niet de intentie van m'n post... Ik bedoelde meer, hoe de teams zich tot elkaar verhouden qua stats!![]()
Bedankt realbizkit... dat is inderdaad wat ik zochtdan kan m'n idee wel de prullenbak in
quote:WHAT ARE SL-POINTS, AND HOW ARE THEY CALCULATED?
SL-points was originally used by the federation “SupporterLigaens Venner”. It is a rating that makes it easy to compare teams even when they are in different league levels. In Alltid Hattrick, this rating is only shown in the federation pages. This is how it’s calculated:
Points for playing away; 1,5 p.
Points for scorings your club scores; 0,5 p.
Points taken from you when you get a goal against; 0,4 p.
Points for each victories; 3,0 p.
Points for a tied game; 1,0 p.
3 victories in a row; 1,0 p.
3 games without losing; 0,3 p.
3 – goalbonus = 1,0 p.
Dat is niet hoe de teams zich verhouden qua stats natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je de SL-punten neemt dan kun je zien hoe de teams zich verhouden als ze niet bij elkaar in de leauge/divisie spelen.
[..]
Oefquote:Op maandag 2 februari 2009 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://alltid.org/group/29314/
Bij mij klopt die al niet. Heb 5 goals= 2,5 punt plus 3 voor de overwinning is 5,5quote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je de SL-punten neemt dan kun je zien hoe de teams zich verhouden als ze niet bij elkaar in de leauge/divisie spelen.
[..]
Klopt. Het is een vergelijking van hoe goed iemand draait in zijn/haar competitie.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is niet hoe de teams zich verhouden qua stats natuurlijk.
Daar wil ik ook wel tussen staanquote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat gaat niet lukken helaas. Ik heb die lijst nodig voor de FOK! Gouden Schoen. Aangezien je je niet ingeschreven hebt voor de VJ/GL, doe je daar niet aan mee.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel tussen staanAls dat nog kan!
quote:Mensen die deelnemen aan de VJ/GL Award nemen ook automatisch deel aan de Gouden schoen award!!!
Inschrijven kan dusin het VJ/GL Topic, klik hier om er gelijk heen te gaan!!
Jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat gaat niet lukken helaas. Ik heb die lijst nodig voor de FOK! Gouden Schoen. Aangezien je je niet ingeschreven hebt voor de VJ/GL, doe je daar niet aan mee.
quote:Competitie plaats: 401 / 1024 | TSI: 1285250 (Gem: 160656) | Gem leeftijd: 25.5
Geregeldquote:Uitdagingen
TeamMiniKoekje
Speelterrein : Ground of MiniKoekje
Aftrap : 04-02-2009 10:05 (2/38)
Regels : Normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |