Ik heb me dan ook vergist. De .tk domeinen zijn gratis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:54 schreef Gijs_ het volgende:
RealBizkit, jij had het over ergens gratis registreren van .org ? waar? zo 1,2,3 vind ik alleen maar opties waarvoor betaald moet worden! Je mag het zelf ook altijd even doen als je zin hebt
Ja, die .tk wordt je ook niet echt blij van neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook vergist. De .tk domeinen zijn gratis.
http://www.dot.tk/en/index.html?lang=en
Ik heb even gekeken naar de chat. Maar ik krijg de user list niet te zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb even een chat ingebouwd op de site, werkt gewoon op basis van het bestaande irc-channel (voor het oldskool irc cult gevoel van de oude garde) met mibbit, maar is op deze manier misschien iets toegankelijker voor iedereen! Is dit dé optie voor iedereen wat betreft de 'çhat-discussie' ?
En het leek mij makkelijk een overzicht te hebben op de site met wie wanneer beschikbaar is voor jeugdfriendly's. Dan kan je zo zien wie in dezelfde week beschikbaar zijn en een uitdaginkje versturen! Ik weet niet of meer mensen dit handig vinden, maar vind je het handig en wil je op de lijst...
Stuur mij even een PM met de naam en id van je jeugdteam en geef aan wanneer je kan!
Kon je vorige week, dan kun je dus in het rijtje week 1,4,7, etc. Week 2 is gister van start gegaan en duurt tot en met zondag! Voor de duidelijkheid even!
Linkje voor de mensen die wat gemist hebben en geen idee hebben waar het over gaat!
O ja, voor de mensen die zeiden dat de site wat versprong... ligt aan de scrollbalk in firefox wegblijft als er niks te scrollen valt en dan ineens verschijnt en dus de boel een scrollbalk breedte naar links duwt
Je hebt PMquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
Stuur mij even een PM met de naam en id van je jeugdteam en geef aan wanneer je kan!
Kon je vorige week, dan kun je dus in het rijtje week 1,4,7, etc. Week 2 is gister van start gegaan en duurt tot en met zondag! Voor de duidelijkheid even!
Ik wil best fokhattrick.org kopen.. Hang ik m aan de webspace die ik al hebquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, die .tk wordt je ook niet echt blij van nee
Vreemd, want dat staat gewoon ingesteld! Misschien is het zo dat die wegblijft als je er alleen in zit ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken naar de chat. Maar ik krijg de user list niet te zien.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wil best fokhattrick.org kopen.. Hang ik m aan de webspace die ik al heb
Dat kan niet. Wat ik zit thuis altijd ingelogd op het IRC-kanaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:18 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Vreemd, want dat staat gewoon ingesteld! Misschien is het zo dat die wegblijft als je er alleen in zit ?
Misschien heeft J-D- fokhattrick.nl ook nog wel geregistreerd... hij is niet beschikbaar namelijk! Zal hem eens PM'en...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wil best fokhattrick.org kopen.. Hang ik m aan de webspace die ik al heb
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb fokhattrick.org in ieder geval besteld
Ja, daar kwam ik zelf ook net achter, alleen pakt ie hem nu niet... zal zo wel opgelost zijn!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. Channelname moet #fokhattrick zijn.
Dan kom je op de goede plaats terecht.
Rijke stinkerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, is zo gebeurd
Die 1 euro en 2 cent per maand kan ik wel missen.
Nu kom ik op #chat terecht....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik zelf ook net achter, alleen pakt ie hem nu niet... zal zo wel opgelost zijn!
Al opgelostquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu kom ik op #chat terecht....
voor die ene euro per maand? Nee die kan ik serieus wel missenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:31 schreef GeneraalUli het volgende:
Kan je je rek.nr verschaffen aan de mensen die willen bijdragen.
Ook goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voor die ene euro per maand? Nee die kan ik serieus wel missen
Ik ga nu bezig met de lijst...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef foetre het volgende:
[..]
He gijs kan je mij ook op jouw fokhattrick site toevoegen?
Vanwege mn tegenvallende recette afgelopen zondag moet ik al afhaken voor ik begonnen was!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:29 schreef drummerdude het volgende:
Er is weer een fransman overheen
Waar kan je een advertentie plaatsen?![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb even een chat ingebouwd op de site, werkt gewoon op basis van het bestaande irc-channel (voor het oldskool irc cult gevoel van de oude garde) met mibbit, maar is op deze manier misschien iets toegankelijker voor iedereen! Is dit dé optie voor iedereen wat betreft de 'çhat-discussie' ?
En het leek mij makkelijk een overzicht te hebben op de site met wie wanneer beschikbaar is voor jeugdfriendly's. Dan kan je zo zien wie in dezelfde week beschikbaar zijn en een uitdaginkje versturen! Ik weet niet of meer mensen dit handig vinden, maar vind je het handig en wil je op de lijst...
Linkje voor de mensen die wat gemist hebben en geen idee hebben waar het over gaat!
O ja, voor de mensen die zeiden dat de site wat versprong... ligt aan de scrollbalk die in firefox wegblijft als er niks te scrollen valt en dan ineens verschijnt als er stof om te scrollen is en dus de boel een scrollbalk breedte naar links duwt
Komt voor de bakker. De vorige kwam ook pas wat verder op in de maand.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
Is Outpost ook aanwezig? Nieuwe maand, nieuw team van de maand lijkt mij namelijk
Klasse werk..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:04 schreef Gijs_ het volgende:
O ja, voor de mensen die zeiden dat de site wat versprong... ligt aan de scrollbalk die in firefox wegblijft als er niks te scrollen valt en dan ineens verschijnt als er stof om te scrollen is en dus de boel een scrollbalk breedte naar links duwt
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef Lyzio het volgende:
Dinsdag. De dag dat er werkelijk geen drol gebeurd op Hattrick.
Ja, het gaat om de jeugdfriendly's hé! Als je zelf dan weer een advertentie moet plaatsen, dan kun je het net zo goed hier even vragen... juist om dat te voorkomen leek me een overzicht makkelijk, aangezien je jeugd om de drie weken kan. Dan hoef je enkel even in het overzicht te kijken wie er in hetzelfde schema zitten en kun je gemakkelijk even een teampje uitdagen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klasse werk..
Wat ik me stiekem afvroeg.. Misschien kunnen we useraccountjes laten aanmaken en dan kan je zelf aangeven wanneer je een friendly wil? Of is dat dan weer teveel werk en kan je makkelijker een advertentie op hattrick zelf plaatsen?
Parameters?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:19 schreef Re het volgende:
ik heb mijn opstelling maar alvast gedaan voor de beker, alternatieve centrale verdediging met trainees en maar weer PIC/counter
PIC beker/ normal competitie/PIC beker... heeft dat nog invloed op verschllende parameters?
Die zijn op woensdag.quote:
Niet allemaal. In andere landen worden er al wedstrijden op dinsdag gespeeld.quote:
Oh, op die fiets! Ja, dan heb je gelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet allemaal. In andere landen worden er al wedstrijden op dinsdag gespeeld.
Als je toevallig een friendly in zo een land hebt, dan speel je een friendly op dinsdag.
Net als dat competitiewedstrijden in andere landen op zaterdag zijn.
Ik ook niet. Ik wilde aleen maar even duidelijk maken dat er alle dagen wel wat te beleven is op Hattrick.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, op die fiets! Ja, dan heb je gelijkMaar ik heb geen friendlies voor de komende tijd in het buitenland aangezien ik mee doe aan de FOK!Cup
Die begint als alles mee zit volgende week woensdag. Dus iedereen die nog in de beker zit en aan de Cup wilde mee doen. Stel je B team op morgen en verlies.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh, op die fiets! Ja, dan heb je gelijkMaar ik heb geen friendlies voor de komende tijd in het buitenland aangezien ik mee doe aan de FOK!Cup
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die begint als alles mee zit volgende week woensdag. Dus iedereen die nog in de beker zit en aan de Cup wilde mee doen. Stel je B team op morgen en verlies.
Al gedaan PIC Counterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die begint als alles mee zit volgende week woensdag. Dus iedereen die nog in de beker zit en aan de Cup wilde mee doen. Stel je B team op morgen en verlies.
Ik hoop weer minimaal ronde 4 te halen dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In de Champ is plaats voor 2 Bekerhelden na de 1e ronde dus er is nog hoop.
Ik hoop ook de 3e ronde te halen, dus het wordt sowieso een lastig verhaal dus?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In de Champ is plaats voor 2 Bekerhelden na de 1e ronde dus er is nog hoop.
Ik ga de 3e niet eens halen .Huidige opstelling is 30 sterretjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop weer minimaal ronde 4 te halen dit seizoen.
Mijn opstelling is nog sterker dan die van zondag...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ga de 3e niet eens halen .Huidige opstelling is 30 sterretjes
Na de 1e ronde houd in na de 1e poule fase. Dan zijn we dus minimaal 3 weken verder.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik hoop ook de 3e ronde te halen, dus het wordt sowieso een lastig verhaal dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |